Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia 6500 Classic en Slide

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Reageer Nieuw Topic
Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

Momenteel heb ik een HTC tytn II (windows mobile 6.1) en zit er aan te denken om deze telefoon te kopen (classic). Nu vraag ik me af hoe het met de agenda zit. Ik ben windows mobile gewend en die heeft een goede agenda functie. Krijg je op je "start scherm" van dit toestel de agenda punten voor vandaag/morgen te zien?
Lukt het synchroniseren van herhaalde afspraken nu wel (was eerst namelijk niet zo)?

Oftewel, wil iemand er iets meer over vertellen?

MDC HR
Reg. datum: 05 april 2000

Een vriend van me heeft sinds 3 weken de Nokia 6500 classic, constant loopt het ding vast of valt uit.
Is dit een bekend probleem bij dit model of is het toevallig een enkel geval.

Reg. datum: 12 december 2005

Ik heb nu een aantal dagen de Nokia 6500 Slide All Black met (jawel :+) Duitse handleiding. Telefoon bevalt me uitermate goed, en het enige probleem waar ik tegenop gelopen ben is dat hij video's niet echt trekt. Dan hapert ie nogal en loopt ie zowat vast. Maar omdat ik m'n telefoon alleen gebruik om te bellen, smsen en af en toe wat kiekjes te maken, zal ik het niet echt missen. Jammer dat de frontcamera niet gebruikt kan worden als camera. Maar volgens de site van Nokia is die camera toch te slecht om foto's mee te nemen, en enkel voor videobellen is gehouden. Naja.. leuk dat er een mogelijkheid voor is. Toestel voelt degelijk aan, dus ik neem aan dat deze nog een lange tijd meegaat. Schuif-mechanisme is ook stukken beter dan bijvoorbeeld Samsung.

Al met al een goede telefoon voor niet al te veel geld. :)

Reg. datum: 13 september 2000

quote:
Fietsbel schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:24:
Een vriend van me heeft sinds 3 weken de Nokia 6500 classic, constant loopt het ding vast of valt uit.
Is dit een bekend probleem bij dit model of is het toevallig een enkel geval.
Ik heb daar geen enkel probleem mee, ik vermoed dat je vriend een maandag-ochtend-modelletje heeft; ik zou er mee terug gaan.

Inno Mini Cooper
Reg. datum: 23 maart 2003

quote:
appies schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:41:
Tot volle tevredenheid gebruikte ik mijn 6500 classic, totdat afgelopen zaterdag tijdens een verhuizing het scherm een stoot(je) kreeg. Dit resulteerde in een breuk, nu heb ik deze vervangen voor 65 euro. Prima gedaan verder, ..
Waar heb je dit laten doen? Ik had het bij een kpn business centre gevraagd en die vroegen 150 euro!

FrankGuthrie, ik zag dat jij het zelf gedaan had, hoe heb je dat gedaan en waar heb je zo'n schermpje gekocht? Hoe handig ben jij ;)

Bekijk ons cluster. Was ie maar van DPC_Crazycows, op die HIO staat ie behoorlijk stof te happen :(

Reg. datum: 27 mei 2006

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om met de 6500 een extern emaildadres via Vodafone te benaderen ?
De instellingen op my vodafone kloppen niet, kan namelijk in het configuratie menu van de Nokia bij pers. instellingen geen email selecteren.

Dus wie heeft een work around voor mij ?

Reg. datum: 26 januari 2002

Zijn er meer problemen bekend van de Classic dat hij niet meer aan wil nadat hij uitgevallen is (als de accu leeg is).

Ook al doe ik hem direct erna aan de lader, dan wil hij eerste 10 minuten niet aan.
Ik heb nu firmware v4.80. Kan ik het ook zelf updaten met mijn datakabel?

www.morrismavado.com

Reg. datum: 16 mei 2004

quote:
MauriX schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:50:
Zijn er meer problemen bekend van de Classic dat hij niet meer aan wil nadat hij uitgevallen is (als de accu leeg is).

Ook al doe ik hem direct erna aan de lader, dan wil hij eerste 10 minuten niet aan.
Ik heb de accu nog nooit laten leeg gaan, maar je kan wel zelf je firmware updaten met de datakabel.
Je moet PC moet wel WinXP hebben, tenzij het verandert is.
De stappen en software kan je vinden op : nokia software update

Reg. datum: 13 september 2000

quote:
MauriX schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:50:

Als hij echt, echt leeg is, dan wil 'ie inderdaad de eerste 10 minuten niet aan. Maar hij laat wel een scherm zien dat 'ie eerst moet opladen.

Is wel bij meer apparaten zo, mijn Cowon D2 laat bijvoorbeeld helemaal niets zien als 'ie écht leeg is. Dan is het altijd even hopen dat 'ie niet kapot is gegaan of iets dergelijks. ;)

Bzzzzz
Reg. datum: 10 maart 2000

Ook sinds kort een bezitter van de 6500c. Had een probleem dat het na een software update niet meer mogelijk was om de Nederlandse taal te selecteren (bleek dat het toestel voor de Duitse markt was bedoeld). Dit heb ik weten op te lossen door de product code van het toestel te veranderen. Op die manier kan je het toestel tevens merk vrij maken.

Reg. datum: 07 juli 2008

Ik heb sinds kort ook een 6500 classic, maar nu heb ik een vraagje, hoe kan je een foto van je computer naar je mobiel doen?

Bzzzzz

Dan doe je hem met je Nokia PC Suite software naar de foon dingesen (drag and drop)

quote:
Simkin schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 07:42:
Dan doe je hem met je Nokia PC Suite software naar de foon dingesen (drag and drop)
quote:
Teuntje72 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:00:
Ik heb sinds kort ook een 6500 classic, maar nu heb ik een vraagje, hoe kan je een foto van je computer naar je mobiel doen?
Ja Nokia PC Suite software heb ik al geinstalleerd, maar dan nog zie ik het nog niet staan. Kan je me het stap voor stap uitleggen!?

Bzzzzz

Selecteer een foto, klik daarop, terwijl je je muisknop indruk sleep je foto naar de Nokia PC Suite software en laat los zodra het bestand (video,audio, plaatje) zich boven de tekening van een telefoon bevindt (met de text "Drag-and-drop content here")
Mocht dit niet lukken selecteer dan de fillemanager/Bestandbeheer

quote:
Simkin schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:01:
Selecteer een foto, klik daarop, terwijl je je muisknop indruk sleep je foto naar de Nokia PC Suite software en laat los zodra het bestand (video,audio, plaatje) zich boven de tekening van een telefoon bevindt (met de text "Drag-and-drop content here")
Mocht dit niet lukken selecteer dan de fillemanager/Bestandbeheer
Nokia PC Suite software heb ik er op staan, maar zie geen tekening van telefoon staan met de tekst Drag and Drop. Waarschijnlijk zal niet alles geinstalleerd zijn, want ik heb Vista! En bestandbeheer zie ook nergens.
Hopelijk wil iemand mij nog verder helpen!!!!!
:'(

Simkin, het is gelukt hoor met je uitleg! Ik had nog niet de nieuwste versie van Nokia PC Suite er opstaan! De 7.0.7.0

Dank je wel!

Teuntje72 wijzigde dit bericht 09-07-2008 01:05 (3%)

Bzzzzz

graag gedaan

Is het iemand al gelukt om dit toestel te hacken mbt tot de softwarematige video resolutie beperking?
quote:
The low quality of videos makes a good illustration of product class segmentation. Nokia 6233, sharing a simila functionality, allows for VGA video shooting, which is today’s upper limit of cell phones. However the video quality was artificially lowered on the 6500c, the camera and the processor technically are up to the same capability, the only difference being the hard-coded software limit

kan iemand bevestigen dat de Nokia Software Updater niet werkt? sinds gisteren doet deze het bij mij niet en krijg ik de melding "kan geen telefooninformatie ophalen"

ik heb 4.80 en ik zit wel te wachten op een update. sinds 4.80 is de batterijduur veel slechter geworden en heeft hij een veel slechter ontvangst (vodafone), 3G heeft slecht bereik en dat was in vorige firmwareversies niet het geval.

quote:
SURFivor schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:54:
kan iemand bevestigen dat de Nokia Software Updater niet werkt? sinds gisteren doet deze het bij mij niet en krijg ik de melding "kan geen telefooninformatie ophalen"

ik heb 4.80 en ik zit wel te wachten op een update. sinds 4.80 is de batterijduur veel slechter geworden en heeft hij een veel slechter ontvangst (vodafone), 3G heeft slecht bereik en dat was in vorige firmwareversies niet het geval.
Ik denk niet dat je terug kan naar de oude software.
Volgens mij doet die updater enkel wat als hun software nieuwer is dan die op je toestel.(ben niet zeker)

Weet er iemand of je de achterkant van de 6500c ook in alluminium kan kopen? :)

quote:
MrSnake schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:19:
Ik denk niet dat je terug kan naar de oude software.
Volgens mij doet die updater enkel wat als hun software nieuwer is dan die op je toestel.(ben niet zeker)
dat is geen antwoord op mijn vraag, ik moet even zeker weten dat de updater service niet werkt omdat dit aan nokia ligt ;)

Likken als Lassie

quote:
MrSnake schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:21:
Weet er iemand of je de achterkant van de 6500c ook in alluminium kan kopen? :)
Het batterijdeksel bedoel je? Zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet. Denk dat het toestel dan ook wel erg zwaar wordt, 't is nu al niet echt een lichtgewicht. (voor zijn formaat)
Overigens ben ik nog steeds heel erg happy met mijn 6500 Classic, heb hem inmiddels alweer 5 maanden :)
quote:
SURFivor schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:54:
kan iemand bevestigen dat de Nokia Software Updater niet werkt?
iemand???

quote:
Demoniac schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:23:
[...]
Het batterijdeksel bedoel je? Zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet. Denk dat het toestel dan ook wel erg zwaar wordt, 't is nu al niet echt een lichtgewicht. (voor zijn formaat)
Overigens ben ik nog steeds heel erg happy met mijn 6500 Classic, heb hem inmiddels alweer 5 maanden :)
Yep, die batterijdeksel, denk wel dat het cool zou zijn als ie volledig in alu was.
Ook wel beter bestending tegen vingerafdrukken etc...
Zal wel zwaarder zijn dan, maar niemand hoeft dat te nemen omdat ik dat zou willen :)

Reg. datum: 25 mei 2005

quote:
Nokia 5310 and Nokia 6500 Classic software removed- 10 July 2008

Support for Nokia 5310 and Nokia 6500 Classic has temporarily been removed from the Nokia Software Updater service. Other Nokia products are not affected. Support will be reinstated as soon as possible. We apologize for any inconvenience this may cause.

http://europe.nokia.com/A4577225

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: