Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Die armor setjes zijn wel leuk extratje. Toch erg dat er WEER!!!!! een typo in staat! Leggins ipv Leggings :S

Reg. datum: 22 mei 2008

quote:
MOAW schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:05:
Die armor setjes zijn wel leuk extratje. Toch erg dat er WEER!!!!! een typo in staat! Leggins ipv Leggings :S
Leggins -> Baggins! Frodo baggins :+
Easter egg imo =)

Maar wat maakt een typo nou uit, van mijn part heet mijn chest armor "Chinese rijsttafel", zolang alles maar naar behoren werkt :)

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Nou ja, de immersion gaat er wel enigsinds kapot van hoor. Dan krijg je als boots 'Nummer 45' etc.

Gisteravond eindelijk weer eens Helegrod in geweest. Zonder al te veel deaths (4 bij zaudru door poison), heel de voorloop naar Thorog afgemaakt. Vanavond weer wipen op het draakje :) Alhoewel, dit keer heb ik een fijne AD damage boog (Rift weapon) dus eens kijken of dat echt beter schiet.

Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L44 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 15 mei 2007

Nja, ik vind een typo op een testserver nog niet heel dramatisch hoor. Daarvoor heb je een testserver.

Bug? Feature!

quote:
Ltje schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:08:
Nja, ik vind een typo op een testserver nog niet heel dramatisch hoor. Daarvoor heb je een testserver.
Inderdaad. Wordt echt wel gefixt. Daarbij is het niet meer dan realistisch. Een team QA mensen kost heel veel geld en doet heel grondig werk, maar tegen een userbase van tienduizenden users kunnen ook zij niet op.

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
MueR schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:41:
[...]

Meh, ik hoop zondag toch echt wel mn shoulders te winnen nu. Na 5 keer ben ik het ook aardig beu. Ben ook aan het kijken naar een aanpassing op de loot rules om dit soort onmenselijk lange wachttijden voor de ongelukkigen onder ons te beperken ..
Wij gebruiken voor hele en rift DKP. Eerlijk en nooit gezeik :) Als ik jouw berichten een beetje lees gebruiken jullie normaal ook een beetje dezelfde personen om te raiden? Als dit zo is raad ik je het DKP systeem aan.

Mocht je hier vragen over hebben of een kijkje willen nemen onze dkp site (planner) hoor ik t wel :)

Bug? Feature!

Ik weiger DKP te gebruiken. Het is een hoogdrempelig klotesysteem wat alleen voordelig is voor de mensen die (bijna) altijd meegaan. Nieuwe mensen moeten het doen met de leftovers. Bij een DKP systeem zou ik bij onze eerste Balrog kill al alles hebben, aangezien ik er eigenlijk altijd ben, als raid leader.

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
MueR schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:32:
Ik weiger DKP te gebruiken. Het is een hoogdrempelig klotesysteem wat alleen voordelig is voor de mensen die (bijna) altijd meegaan. Nieuwe mensen moeten het doen met de leftovers. Bij een DKP systeem zou ik bij onze eerste Balrog kill al alles hebben, aangezien ik er eigenlijk altijd ben, als raid leader.
Ligt eraan hoe je er gebruik van maakt. Bij ons is elke boss kill 1 DKP point Rog/Thorog 2. Als je een item neemt sta je weer terug op 0 dus gelijk aan de new comers. Ik weet niet wat jouw eerdere ervaringen zijn . Bij ons (United Kingdoms) zijn er altijd new comers die met goede items en gevoel een raid verlaten. Ik ga al weken mee ondanks dat ik alle 2 de sets al compleet heb gewoon voor de fun en om andere members ook de items te gunnen :) Nog nooit een slechte ervaring met DKP gehad en ben echt niet welke week mee naar de raids. Wij hebben dan ook de lot terug naar 0 regel als een van de weinige (voor zover ik weet).

Reg. datum: 09 juni 2008

True, maar een systeem van achter X keer krijg je de item automatisch of mag je een extra keer rollen zou toch geen kwaad doen.
Want als ik dit weekend voor de 6de keer niet aan de glove token geraak ga ik echt vloeken.
Ik snap dus niet hoe we na 1.5 maand nog steeds bijna altijd 3-4 personen hebben die voor de gloves rollen. Ik dacht dat we niet zoveel recruiten?

Bug? Feature!

Nou Simon, je ziet zelf regelmatig nieuwe applications voorbij komen he? En er zijn ook mensen met alts..

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
Simon Verhoeven schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:39:
True, maar een systeem van achter X keer krijg je de item automatisch of mag je een extra keer rollen zou toch geen kwaad doen.
Want als ik dit weekend voor de 6de keer niet aan de glove token geraak ga ik echt vloeken.
Ik snap dus niet hoe we na 1.5 maand nog steeds bijna altijd 3-4 personen hebben die voor de gloves rollen. Ik dacht dat we niet zoveel recruiten?
De gloves was voor ons ook het grootste probleem, don't ask me why.. gelukkig was dat voor mij het eerste item dat ik kreeg.

Vanochtend de laatste 40k gegrind naar lvl 50. Heb nu een lvl 50 Tank (main), LM (PvP) en Hunter (moneymachine). Dus vanavond maar even bezig met wat deeds en als ik me verveel naar ettens om m'n hunter zo snel mogelijk naar rank 4 te krijgen i.v.m. PvP armourset & Jewellery.

Net ook maar even m'n Heartseeker gebruikt op een onschuldig eekhoorntje, beetje overkill was het wel.. 8)

Yep ik zie ze voorbij komen.
Ik heb eigenlijk spijtig genoeg de indruk dat veel mensen enkel meeraiden totdat ze de item hebben die ze willen.

Bug? Feature!

Heartseeker? That reminds me... Nu Haleabor eindelijk weer terug is, moeten we vanavond maar eens even een spar houden boven de ruines van Tinnindur.

Bug? Feature!

* MueR mept Simon met een two handed axe.
Hou nou eens op mij te klieren.. Mij in stealth dwingen, laten niezen... bah

Reg. datum: 23 december 2007

Zo, gisteravond en nacht toch echt zo leuke monsterplay gehad. Ik had eerder op de dag mijn gaurdian naar lvl20 geholpen en had wel weer zin in monsterplay. Dus ik logde in op mijn warg en had de mazzel dat er een aardig wargpack rondliep. Hij was inderdaad een beetje sloom maar een paar hielpen me veelvuldig uit de brand wanneer nodig. Erg grappig was het toen een andere raid lug terug begon te nemen en de wargpack lag te campen bij de ingang, dus de meeste freeps die naar binnen reden werden goed verrast door de stealth.
Later op de avond had ik even genoeg van de warg (sloom, moet meer DP in gestopt worden voor hij echt wat kan) dus de blackarrow genomen. Aangesloten bij een andere raid (wargpack was ondertussen legen) en daarmee veel rond lug gevochten en na 3 assualts TR ingenomen :D. De eerste 2 keren werd er flink gevochten en werden we steeds weer verdreven. Vervolgens bleken er freeps in lug te zitten (die de begane grond hadden overgeslagen). Hup, de hele raid terug om 10 freeps van de map te vegen. Klassiekertje was het toen er nog 2 freeps over waren en er een van het balkon sprong....de halve raid sprong er achter aan :'). Vervolgens werd de groep nog eens goed georganiseerd, iedereen weer naar TR. Nou, daar kreeg ik weer de slappe lach. We renden rechtsom TR heen en gingen toen aan de linkerkant met zijn allen in een ball tegen de muur staan. Voor TR stonden freeps klaar op paarden om ik weet niet wat te gaan doen. Maar het was zo grappig dat een freep een paar keer het hoekje om leek te kijken en die 24 creeps niet zag :'). Uiteindelijk was er eentje die het wel zag dus hup de hele creepraid clearde de freeps en vervolgens even TR ingenomen. Daarna nog wat quests gedaan (en met de raid en nu heb ik 6k DP om mijn warg eens te upgraden. :*)

Reg. datum: 01 oktober 2002

ik ben nu net begonnen in forrochel heb al groot gedeelte van de map en ben met book 13 bij chapter 5
heb nog mega veel quests open staan en natuurlijk de reputation en alle deeds...

meer mensen die daar nog veel moeten doen die op eldar zitten?

Yay, er komen ook 3 nieuwe 6-man instances uit met boek 14! :D Ik weet niet precies of ze daarmee instances van de boek14 questline bedoelen, maar ik meende op te maken dat ze 'extra' zijn. Erg tof iig. En er is veel info te vinden op het forum van testserver Roheryn van USboard. :)

quote:
Ltje schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:20:
Yay, er komen ook 3 nieuwe 6-man instances uit met boek 14! :D Ik weet niet precies of ze daarmee instances van de boek14 questline bedoelen, maar ik meende op te maken dat ze 'extra' zijn. Erg tof iig. En er is veel info te vinden op het forum van testserver Roheryn van USboard. :)
wanneer komt boek 14?

en is die eldgang reputatie nog steeds zo traag? want dat duurt echt eeuwen voor je daar kindred bent :(

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:47 (11%)

Wanneer boek14 uitkomt is nog niet bekent. Omdat ie al wel op de testserver draait, gaan er geruchten over 17 juli. Maar dat is heel erge speculatie. Ik gok wel dat boek 14 nog wel in juli komt, maar ook dat is niet zeker.

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Legolas_1973 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:31:
[...]

en is die eldgang reputatie nog steeds zo traag? want dat duurt echt eeuwen voor je daar kindred bent :(
Eldgang rep traag? Het was de eerste die ik op Kindred had 8)7

Ben blij dat ik geen Forochel rep gegrind heb voor die cooking recipes met de wijzigingen in B14!

Bug? Feature!

Ik ben Kindred met alle factions behalve Rivendell, Thorin's Hall en Council of the North (allen Ally met zo'n 20k nog te gaan). Ik vond er geen echt traag gaan hoor.

quote:
MueR schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:33:
Ik ben Kindred met alle factions behalve Rivendell, Thorin's Hall en Council of the North (allen Ally met zo'n 20k nog te gaan). Ik vond er geen echt traag gaan hoor.
ik heb op de nieuwe en the eldgang na alles kindred maar die eldgang gaat zo traag! met paar quests en 1 punt per kill

Reg. datum: 28 januari 2006

ik krijg volgens mij 24-40 punten per kill. Daarnaast heb je d'r bij de Eldgang ook niet zo veel aan om ze op ally of kindred te hebben, heb zelf in ieder geval nog geen voordelen ontdekt

quote:
MueR schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:57:
* MueR mept Simon met een two handed axe.
Hou nou eens op mij te klieren.. Mij in stealth dwingen, laten niezen... bah
Gewoon 10 feet van mij bewegen of een skill gebruiken.
En ik heb het eergisteren al voorspeld, al 3 mensen opgeschreven voor gloves.

Simon Verhoeven wijzigde dit bericht 03-07-2008 14:55 (11%)

http://www.gamevee.com/vi...trument_Animations/201306

Filmpje met de nieuwe instrumenten van de minstrel. Echt vet cool. :D

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: