Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 augustus 2006

Nogmaals, dit mag in: Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

DaannO wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:24 (94%)

Reg. datum: 02 juli 2000

Ik ben gisteren deze programma toevallig tegen gekomen.

Ariel Battery Monitor v2.0
http://www.freewarepocket...ttery-monitor-v1-6-2.html

Erg handig, kun je beter zien hoeveel procent je batterij level is i.p.v. de standaard Windows mobile dingetje in je taskbar.

Reg. datum: 13 december 2005

quote:
Moron schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:16:
Ik ben gisteren deze programma toevallig tegen gekomen.

Ariel Battery Monitor v2.0
http://www.freewarepocket...ttery-monitor-v1-6-2.html

Erg handig, kun je beter zien hoeveel procent je batterij level is i.p.v. de standaard Windows mobile dingetje in je taskbar.
Als je klikt op dat 'standaard windows mobile dingetje' en dan weer op de batterij klikt in dat menu, dan krijg je meer info over je batterij te zien..

Reg. datum: 02 juli 2000

quote:
WouterIJ schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:27:
[...]

Als je klikt op dat 'standaard windows mobile dingetje' en dan weer op de batterij klikt in dat menu, dan krijg je meer info over je batterij te zien..
Dat klopt, maar dat is weer 2-tal extra klik ;)
En de streepjes indicator is minder precies dan de procenten wat dat programma laat zien in 1 oog opslag.

quote:
Redchilly schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 02:14:
[...]

oh? :| Hmm, jammer dat ze dat veranderd hebben in de Diamond.
Op al mijn vorige WM toestellen was dit wel degelijk een hard reset.
Ik ben ook niet zo'n held met 3 knoppen tegelijk indrukken namelijk ;)

Is dit alleen op de Diamond veranderd, of is het een nieuwe "feature" in WM 6.1?
(wel vreemd dat je wel je hele systeem kwijt bent en het toestel daarna opnieuw installeert,
het lijkt toch wel erg veel een echte harde reset te zijn, wat is het verschil precies? )
Ik dacht zelf ook dat het gelijk was aan een hardreset, maar je hoeft ze niet aller drie tegelijk in drukken ;)
Wat je doet is : eerst je reset knop indrukken en loslaten, dan volume naar beneden en die ronde knop indrukken ( die wel tegelijk )
Dit moet je dan wel doen gelijk na dat je het toestel hebt gereset.

MesR wijzigde dit bericht 03-07-2008 08:52 (3%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Reg. datum: 24 juni 2008

quote:
geerttttt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:16:
[...]

Hoe heb jij hem zo perfect erop gekregen dan?
Ik dacht bij mijn aankoop slim te zijn en hem van onder naar boven te doen (aan de onderkant is hij immers recht). Ging bijna goed, maar bovenaan hing hij iets over de oorspeaker heen en je zag het iets bij de camera.

Heb jij hem soms van boven naar onder gedaan oid?
Ik heb hem inderdaad van boven naar onder geplakt, en krijg vaak verbaasde reacties dat er een protector op zit omdat ze het niet kunnen zien. Eerst even met een doek goed schoon gemaakt voor ik begon zodat er geen vlekken onder de protector kwamen.

Reg. datum: 24 september 2003

Weet iemand hoe het komt dat het ronde lampje bij mij opeens om de zoveel seconden even oplicht? ik heb geen nieuwe berichten ofzo en heb dit ook niet eerder gehad, is pas sinds vandaag opeens zo.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 17 april 2006

quote:
b3n666 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:05:
Weet iemand hoe het komt dat het ronde lampje bij mij opeens om de zoveel seconden even oplicht? ik heb geen nieuwe berichten ofzo en heb dit ook niet eerder gehad, is pas sinds vandaag opeens zo.
Is je batterij bijna leeg misschien? of ben je hem aan het opladen?

Reg. datum: 18 oktober 2004

Na installatie van de NL 1.37 ROM update is er iets veranderd in de manier waarop ik het scherm kan activeren nadat het uitgegaan is.

In de 1.35 Rom kon ik het scherm weer activeren door de ronde Enter toets te gebruiken, of de aan/uit knop. Op de Home, Back, en twee telefoontoetsen reageerde hij niet. Dat is ideaal, want je hoeft de telefoon niet te locken omdat de kans klein is dat de ronde toets per ongeluk ingedrukt wordt.

In de 1.37 Rom kan ik deze situatie niet meer instellen (Via Start, Instellingen, Systeem, Toetsblokkering). Ik kan alleen de situatie creëren dat óf alleen de aan/uit toets werkt, of zowel de Enter, Home, Back en twee telefoontoetsen.

Natuurlijk heb ik voor de ROM upgrade niet gekeken hoe de opties ingesteld stonden, waardoor ik nu niet weet of dit door de 1.37 ROM komt, of dat ik niet meer kan vinden hoe ik het voor elkaar gekregen heb. Enig idee?

Reg. datum: 30 augustus 2002

Gisteren iets mafs meegemaakt....ik moest een eind rijden dus TT aan en op de oplader in de auto. Merk ik ineens dat mijn TD wel heel erg heet word...ik ben wel wat gewend, maar dit was ECHT heet. Ach, dacht ik, zal wel, maar kom ik ineens op plaats van bestemming, wil ik TT uitzetten was mijn TD uitgegaan. Maar kreeg hem ook niet meer aan (let op, hij zat nog steeds op de oplader).

10 minuten gewacht, ging hij eindelijk aan, maar meteen ook weer uit. Wat bleek...batterij op :/ terwijl die net 1,5 uur op de oplader zat.

Er is toch iets niet helemaal snor met die batterij...

Reg. datum: 09 november 2006

Trek ze uit elkaar dan, vanmiddag krijg ik mijn Diamantje binnen!!

Nintendo Wii - SonyEricsson K800i - HTC Touch Diamond & TomTom Navigator 7.450

Duty calls........on my mobile

@ Yzord:
Heb je dit al eerder gehad met deze autolader? Of deed hij het eerder wel goed?
Ik kan me namelijk ook indenken dat hij niet sterk genoeg is o.i.d.
Zelf gebruik ik een USB autolader die ook voor iPod geschikt is, dus ruim voldoende spanning.

Redchilly wijzigde dit bericht 03-07-2008 09:54 (6%)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
hoefniks schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 02:45:
[...]

Ik heb de TouchFlo uitgeschakeld en het SPB-Menu geinstalleerd. Het probleem van het trage reageren van de Diamond is nu weg. Hij gaat nu direct over. Werkt perfect, dus geen gemiste gesprekken meer. Het proberen waard. ;)
Je kunt op XDA trouwens een leuke Diamond skin downloaden voor SPB MS2 :+ Staat nu ook op mijn Touch Cruise.
Lijkt er dus op dat de TF3D software gewoon nog erg k*t is en veel te traag reageert op inkomende calls.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
zimonia schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:12:
[...]

Is je batterij bijna leeg misschien? of ben je hem aan het opladen?
Nope, batterij helemaal vol en niet aan het opladen.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Gemiste afspraak/herinnering? Ding gaat niet voor niets branden :)

Simpel zat!

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
Redchilly schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:53:
@ Yzord:
Heb je dit al eerder gehad met deze autolader? Of deed hij het eerder wel goed?
Ik kan me namelijk ook indenken dat hij niet sterk genoeg is o.i.d.
Zelf gebruik ik een USB autolader die ook voor iPod geschikt is, dus ruim voldoende spanning.
Ik heb de oplader vaker gebruikt hiervoor...had er nog geen problemen mee.

quote:
Yzord schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:40:
Gisteren iets mafs meegemaakt....ik moest een eind rijden dus TT aan en op de oplader in de auto. Merk ik ineens dat mijn TD wel heel erg heet word...ik ben wel wat gewend, maar dit was ECHT heet. Ach, dacht ik, zal wel, maar kom ik ineens op plaats van bestemming, wil ik TT uitzetten was mijn TD uitgegaan. Maar kreeg hem ook niet meer aan (let op, hij zat nog steeds op de oplader).

10 minuten gewacht, ging hij eindelijk aan, maar meteen ook weer uit. Wat bleek...batterij op :/ terwijl die net 1,5 uur op de oplader zat.

Ik heb mijne gister binnen gekregen en die van mij werd ook onwijs heet!!
vroeg me af of dat normaal was, durfde 'm iig niet de hele nacht aan de oplader te leggen terwijl ik lag te slapen!

doei
Reg. datum: 12 juli 2003

quote:
bob.ross schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Ik heb mijne gister binnen gekregen en die van mij werd ook onwijs heet!!
vroeg me af of dat normaal was, durfde 'm iig niet de hele nacht aan de oplader te leggen terwijl ik lag te slapen!
Dat hij warm wordt bij laden is normaal. Als hij vol is koelt hij af.

hoi

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
Yzord schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:40:

Ik heb mijn TD niet aan de auto oplader gehad maar wel in de universele carkit. Bij mij wordt hij mede te heet door natuurlijk, de zon! Dit geeft denk ik een probleem, want hij werd echt TE heet!

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

In het algemeen geldt dat handwarm niet erg is, maar als het toestel niet meer vast te houden is dan is het echt te warm. Zouden de TD's mischhien niet goed tegen de tropische warmte kunnen? :?
De TD wordt bij gebruik (bijvoorbeeld internetten via WiFi) echt behoorlijk warm. TomTom gaat bij mij nog wel tot nu toe. Ben in ieder geval blij dat mijn Brodit houder voor de uitstroomopening zit van de ventilatie :)

Simpel zat!

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
THxZ0NE schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:55:
Ik heb mijn TD niet aan de auto oplader gehad maar wel in de universele carkit. Bij mij wordt hij mede te heet door natuurlijk, de zon! Dit geeft denk ik een probleem, want hij werd echt TE heet!
Waar wordt je TD heet? Mijn TD wordt tijdens het bellen/routenavigatie/opladen wel warm, maar het is niet de batterij. Alleen de onderste helft (waar naar ik aanneem de processor en rest van de chips zitten) wordt warm.

Het is de batterij niet die heet, word, maar de chipset zelf. Batterij blijft koel.
Kan op zich geen kwaad, maar wat koeling zou lekker zijn. Mensen bij xda-devs hebben ook gemeld dat de telefoon uit wil vallen als hij écht te heet wordt.

Heb de ervaring ook met Navigeren. Ik heb het idee dat de lader het niet trekt, al heb ik wel het vermoeden dat het verbruik met de 1.37 rom wat lager is.

Trouwens, gebruik Igo8 en heb deze klachten niet direct.

Cars 4 life

oh ik ben zo blij met m'n diamantje!
heeft iemand z'n agenda al gesynced met google calendar? kan dat überhaupt?

Reg. datum: 08 juli 2007

quote:
geerttttt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:16:
[...]

Hoe heb jij hem zo perfect erop gekregen dan?
Ik dacht bij mijn aankoop slim te zijn en hem van onder naar boven te doen (aan de onderkant is hij immers recht). Ging bijna goed, maar bovenaan hing hij iets over de oorspeaker heen en je zag het iets bij de camera.

Heb jij hem soms van boven naar onder gedaan oid?
Ik heb hem er ook perfect opgekregen, boven aan begonnen, en niet gelijk het hele ''plakkertje er onder vandaan gehaald en dan heel langzaam doortrekken, en ging perfect!

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: