Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield Heroes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:13:
Publiekelijk niet nee. Alle info die je daarover leest is of verzonnen of foutief. Twee weken terug kwamen een aantal websites met release dates rond 1 juli :')
[compleet offtopic]
Ik hoop niet dat je "publiekelijk niet nee" bedoeld dat JIJ het wel weet, of doet dat je het wel weet, maar het ons niet wil vertellen, omdat dat 'zogenaamd' niet mag en je hier enkel min of meer reclame wil maken voor je gameserver hosting bedrijfje, want dan ben je gewoon ZIELIG. Vertel de informatie als je die hebt en zoniet, meld dan voortaanook niet dat jij het wel weet.... want dat is kinderachtig...zo van "lekker puh, ik weet het wel en jullie lekker niet..."

en als ik het fout heb en je met 'publiekelijk niet nee' iets bedoelde zoals dat de ontwikkelaar/uitgever het vast wel weet, maar de rest van de wereld nog niet...dan mijn excuses voor het bovenstaande.
[/compleet offtopic]

De verwachte release tijd was "ergens in de zomer" maar game ontwikkelaars kennende moet een release minimaal 1 maal worden uitgesteld. Ook denk ik dat een release datum in de zomer nooit goed is...veel mensen op vakantie etc... en als ze terug komen is het spel al 'oud'. Ik gok dan ook op september of begin oktober...

Keen must die!

Zo! Verkeerde been uit bed chrisO?
My best guess is dat ze het nog niet weten en daarom niet bekend maken. Als de game in september uit zou komen, zou dat nu al bekend zijn. Een game gaat enkele weken tot een maand voor release gold.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

11000001100000001
Reg. datum: 16 maart 2004

"It will be released for the PC as a free download in Summer 2008"
  • Zomer is de periode tussen 21 juni en 23 september
Dus..... F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 :')

11000001100000001

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:43:
My best guess is dat ze het nog niet weten en daarom niet bekend maken. Als de game in september uit zou komen, zou dat nu al bekend zijn. Een game gaat enkele weken tot een maand voor release gold.
De vraag is of ze bij deze game ook zo'n ruime tijd van tevoren al gold gaan. Ze hoeven immers niet nog de cd's, hoesjes en boekjes te drukken en naar de winkel te verschepen. Iemand enig idee hoeveel verschil zoiets uitmaakt? Hoeveel tijd zit er tussen het gold gaan en het releasen van een steam-only game?

Reg. datum: 26 september 2005

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:43:
ditmaal hoeft ie alleen helemaal niet gold te gaan, dus ze zetten hem gewoon online als ie af is :) meestal scheelt dat iets van 3 weken toch?

Game Error wijzigde dit bericht 04-07-2008 02:15 (4%)

CZGAALVD

Howl My Friends, HOWL!!!
Reg. datum: 11 februari 2004

In ieder geval kunnen we alvast fluitend van deze game dromen als de telefoon gaat! ;)

«zo niet, dan toch»

quote:
FeverDream schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:42:
In ieder geval kunnen we alvast fluitend van deze game dromen als de telefoon gaat! ;)
Die cheese synth op de achtergrond? :o

Ben blij dat er hier toen een tijdje terug eentje was geplaatst waar alleen maar in gefloten wordt.
(Krijg vaak de opmerking dat het zo'n heerlijk vrolijk deuntje is. :D )

edit:
Laat ik dit even herstellen, er is wel wat meer aanwezig, maar wordt door mijn broekzak kennelijk goed gefilterd. ;)

Ome_Les wijzigde dit bericht 04-07-2008 15:48 (11%)

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

@ Ome_Les
Hebben hebben hebben! :P
Reg. datum: 23 maart 2001

n/m

Iva_Bigone wijzigde dit bericht 04-07-2008 12:37 (98%)

"It could only be more awesome if it had tits and was on fire."

«zo niet, dan toch»

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

3 fristie
Reg. datum: 18 augustus 2003

quote:
Ook mooi, beetje naar je eigen blog linken terwijl mijn post 2 pagina's terug staat :+
quote:
Niets meer dan een quick & dirty edit van de orginele versie trouwens.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

«zo niet, dan toch»

quote:
Pendaco schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:56:
[...]

Ook mooi, beetje naar je eigen blog linken terwijl mijn post 2 pagina's terug staat :+

[...]

Niets meer dan een quick & dirty edit van de orginele versie trouwens.
Kijk! Nu kan ik eindelijk een naam bij de ringtone plakken. ;)
edit:

Gedaan. :D

Reg. datum: 15 mei 2006

Je kan blijven zeuren/ wachten op de release date. Maar ik heb liever een game die echt af is als ik hem speel ( lees irritante bugs eruit, zoals in COD4 de reload bug :/ ) . Verder lijkt het me een grappig spel, het is toch gratis dus waarom zou je het niet proberen :P

C is for Camping, F is for Fragging, L is for Lagging, N is for Newbie, O is for Owning, R is for Respawndelay, S is for Sucking, W is for Whining

Reg. datum: 07 augustus 2002

Ik heb net ook pas voor het eerst dat promo filmpjes van battlefield heroes gezien. Vind dat ze echt inspelen op het publiek, super grappig filmpje.

"But at night I become Heinrich von Schnitzel"

Keen must die!

quote:
jelly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:56:
Je kan blijven zeuren/ wachten op de release date. Maar ik heb liever een game die echt af is als ik hem speel ( lees irritante bugs eruit, zoals in COD4 de reload bug :/ ) . Verder lijkt het me een grappig spel, het is toch gratis dus waarom zou je het niet proberen :P
Een kleine opmkering: ze kunnen deze game patchen zonder dat je het merkt en op elk gewenst moment :)
Bugs pletten wordt dan ook een stuk makkelijker. Ter vergelijking: bij console games moet de zak met geld open voor elke patch (50k - 100k) voor distributie en QA, op de pc zijn die kosten gelukkig minder, maar gaat er veel tijd zitten in het maken van de geschikte release en de patch installers.

Reg. datum: 07 augustus 2002

Een spel dat uitgebracht wordt zonder bugs bestaat sowieso niet, en moet je ook niet verwachten. COD4 is sowieso een heel slecht voorbeeld omdat deze weinig bugs heef en erg goed speelbaar is.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:03:
[...]

Een kleine opmkering: ze kunnen deze game patchen zonder dat je het merkt en op elk gewenst moment :)
Zonder dat je het merkt gaat natuurlijk niet op, er zal altijd iets naar de client gestuurd / gedownload moeten worden.

Geen schaap.

Reg. datum: 31 mei 2001

Hoe maakt een auto update functie het pletten van bugs makkelijker eigenlijk? En een installer bij een automatische update is wel heel erg omslachtig en onnodig werk voor de eindgebruiker.

Trouwens dat we nog helemaal niets horen wat de status is van Heroes is typisch weer EA, soon, very soon, very very soon, just a while now... of helemaal geen reactie... ze moeten eens leren hun beloftes na te komen.
Keen must die!

Welke belofte hebben ze dan gemaakt om jou in te lichten over de game?
quote:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:30:
[...]

Zonder dat je het merkt gaat natuurlijk niet op, er zal altijd iets naar de client gestuurd / gedownload moeten worden.
You shall see. Zoals de updates nu worden verspreid merk ik daar helemaal niets van als speler. Je klikt op play now en hop, daar ga je al :)
Natuurlijk wordt er eea gedownload, maar vergelijk het met een update bij Counter Strike Source, dat duurt enkele seconden bij kleine updates.

DaMorpheus wijzigde dit bericht 05-07-2008 17:09 (13%)

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:07:
Welke belofte hebben ze dan gemaakt om jou in te lichten over de game?

[...]

You shall see. Zoals de updates nu worden verspreid merk ik daar helemaal niets van als speler. Je klikt op play now en hop, daar ga je al :)
Natuurlijk wordt er eea gedownload, maar vergelijk het met een update bij Counter Strike Source, dat duurt enkele seconden bij kleine updates.
Tja, kleine updates kunnen natuurlijk redelijk snel maar hoe vaak zie je echt kleine updates? Ik heb eigenlijk nog nooit een game gezien waarbij je niets merkt van het updaten.

Ondersteund de game ook nog iets van punkbuster oid?

Geen schaap.

«zo niet, dan toch»

Ik hoop dat het een eigen punkbuster heeft, aangezien ik niet vrolijk werd van punkbuster in het verleden.

Another Day Another Chapter

Ik had ook van Battlefield: Heroes gehoort, en dacht er zal vast wel een topic over zijn. Nou gevonden dus. Het spel ziet er echt heel erg fun uit. Die trailer al, het spel gaat om fun, niet om een 15 jarige jongen, die ultraskilled is en de game elke dag 8 uur speelt. Ik hoop ook niet dat het echt een hardcore shooter ofso wordt, het moet dus wel ''fun'' blijven. Lag de release date niet in eind zomer? In november (Heb ik gehoordt) natuurlijk weet ik het niet zeker. En over punkbuster software etc, ik hoop niet dat het punkbuster wordt. Wat mij betreft het slechtste anti-hackers programma ooit. Punkbuster heeft op de meeste spellen amper een functie. En als je dan gewoon normaal speelt wordt je wel weer om een of andere reden gekickt. Wat mij betreft de software die ze ook bij CSS hebben: VAC. Nooit problemen mee gehad.
Iedergeval, ik hoop dat BattleField: Heroes snel uitkomt, maar niet dat het overhaast is, wel geen half afgemaakte game spelen. 'T ziet er in iedergeval heel fraai, en funny uit.

Another Day Another Chapter

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Lighteye schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:33:
Hoe maakt een auto update functie het pletten van bugs makkelijker eigenlijk? En een installer bij een automatische update is wel heel erg omslachtig en onnodig werk voor de eindgebruiker.

Trouwens dat we nog helemaal niets horen wat de status is van Heroes is typisch weer EA, soon, very soon, very very soon, just a while now... of helemaal geen reactie... ze moeten eens leren hun beloftes na te komen.
De belofte dat het in de zomer uit zal komen? Is het al 23 septemer 2008 geweest dan?

«zo niet, dan toch»

Hey!!! Er staat al een datum vast?

Reg. datum: 08 maart 2001

En we wachten maar en we wachten maar :)
Dit lijkt me echt een briljant leuk spel, vooral zo droog dat je op een vliegtuigvleugel kan zitten 8)

Zolang er maar niet alsnog ultraskilled players komen!

Valeron Gerbon @Doomhammer

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: