TF2: [GoT]Netherlands
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Het spel is as-is al super, dat zal alleen maar beter worden.quote:Suicyder schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:34:
[...]
Bekend, maar ik stel ook vaak te hoge eisen aan een BETA, misschien dat het ook niet echt voor me weggelegd is.
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Q6600, 2x1gig, 1tb, nvidea 8800gt
Spelling is een keuze | Weblog
Een twintigtal van ons forum sowieso alquote:Tazz@NL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 07:58:
Zijn er al mensen van hier toegelaten tot the closed beta?
Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade
Precies, ik heb me ook een aantal weken ingeschreven maar niets meer vernomen.quote:
Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade
Reg. datum: 29 augustus 2003
Natuurlijk zullen ze pas extra maps maken als ze merken dat het geld opbrengt. Ik heb een licht vermoeden dat EA ook zijn programmeurs moet uitbetalen op het einde van de maand. En een map maken kost jammer genoeg wat tijd...quote:chrisO schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:34:
We hebben het hier wel over een spel van EA...en de support van EA is nou niet bepaald goed.... Hoogst waarschijnlijk zijn er slechts 3 mappen, omdat ze de kosten willen drukken en eerst willen zien of de advertentie inkomsten voldoende zijn...zo ja...zullen ze meer content leveren, zo nee, dan zal Battlefield Heroes waarschijnlijk vrij snel gedumpt worden...
Ik zeg niet dat EA een top bedrijf is, ze hebben zeker een aantal games uitgebracht met te veel bugs, maar dat ze in het begin maar 3 maps uitbrengen voor een gratis spel kan je ze toch niet kwalijk nemen? Er moet geld verdiend worden...
Reg. datum: 06 augustus 2002
Map editor???quote:DaMorpheus schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:22:
Er zit nog een andere positieve reden achter, maar die zal duidelijk worden rond de release.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Reg. datum: 09 september 2004
Vraag me af wat er komt aan mod-tools, zelf ook best veel bezig geweest met mapeditor maar aangezien er nu betaalt moet worden voor veel upgrades is de kans wat kleiner denk ik.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25729quote:Problemen voor de organisatie van de beta van Battlefield Heroes. De QA Boss heeft namelijk problemen gehad met de bescherming van account gegevens en user names, e-mail adressen en wachtwoorden zijn op straat komen te liggen. De oorzaak en de grootte van het lek zijn nog niet duidelijk, evenmin is er een idee wie er met de gegevens vandoor is. Of dit invloed gaat hebben op de voortgang van de beta is ook nog niet duidelijk. QA Boss adviseert iedereen met een enkel wachtwoord voor veel belangrijke logins die dit wachtwoord ook gebruikt voor de Battlefield Heroes beta, om deze aan te passen.
Geen schaap.
Iedereen is per e-mail geinformeerd als het goed is. Heb maar mijn password meteen veranderdquote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:10:
Heeft iedereen dit al gelezen:
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25729
Opzich zijn er een aantal opties :
- Typical EA fuck-up.
- Hype rondom de BETA en dat de mensen die zich hebben ingeschreven o zo belangrijk lijken voor EA
- Combinatie van bovenstaande 2
Laat ze maar lekker knutselen, totdat het ECHT af is zou ik zeggen ...
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Daarnaast loopt de beta geen gevaar, er zijn voldoende spelers in de beta die er niet via QABoss in zijn gekomen
EA huurt QABoss in dus zij zijn verantwoordelijk. Hoe dan ook : QABoss doet het niet gratis mag ik hopen ...quote:DaMorpheus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:
Wat heeft QABoss precies met EA te maken? Dice is klant van QABoss, niet meer, niet minder.
Dat zeg ik niet : Het is wel lomp en onnodig.quote:Daarnaast loopt de beta geen gevaar, er zijn voldoende spelers in de beta die er niet via QABoss in zijn gekomen
Je hoeft trouwens niet elke keer EA te verdedigen. Elk bedrijf maakt weleens een fout alleen EA wat meer dan gemiddeld ... zijn we wel gewend ondertussen.
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Dat is het punt ook niet echt. Het punt is gewoon dat er een fuck-up is geweest waardoor veel mensen risico lopen. Veel mensen gebruiken hetzelfde ww voor meerdere sites en applicaties.quote:DaMorpheus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:
Daarnaast loopt de beta geen gevaar, er zijn voldoende spelers in de beta die er niet via QABoss in zijn gekomen
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 18-06-2008 16:50 (22%)
Geen schaap.
Volgens mij was er laatst een topic over waarom mensen telkens EA bashen. Blijkt toch populair te zijn. Het is toch vreemd dat EA de schuld krijgt van een foutje bij QABoss?quote:nero355 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:06:
[...]
Je hoeft trouwens niet elke keer EA te verdedigen. Elk bedrijf maakt weleens een fout alleen EA wat meer dan gemiddeld ... zijn we wel gewend ondertussen.
Alsof je na een aanrijding Shell de schuld geeft, want de benzine is zo duur
Die vergelijking gaat niet geheel op gezien EA gewoon delen aan QABoss heeft uitbesteed afaik.quote:DaMorpheus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:54:
[...]
Volgens mij was er laatst een topic over waarom mensen telkens EA bashen. Blijkt toch populair te zijn. Het is toch vreemd dat EA de schuld krijgt van een foutje bij QABoss?
Alsof je na een aanrijding Shell de schuld geeft, want de benzine is zo duur
Geen schaap.
al meer bekend over een release datum?
Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last