!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 24 augustus 2005
Wordt een 50/50 match
Hattrick: Thorgal Eagles V.221 Maplestory: EMS, Amsterdam, L79 Fire
Het is zeker interessant, maar ik zou als ik jou was iets meer ingaan op de geschiedenis van de clubs. Zet ze duidelijker tegen elkaar af in een verhaal. Je moet er wel voor zorgen dat het geen opsomming van feiten word. Lengte van het stukje maakt niet zo heel veel uit.quote:Damien2004 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:33:
Heb even een stukje geschreven op http://www.htzone.nl over een ere divisionist.
Wat vinden jullie ervan? Te kort? Interessant? Niet?
Voorbeeldje wat ik precies bedoel:
quote:In de eerste 9 seizoen in hun clubbestaan werd Com'on FC! 8 keer kampioen en stoof in een stuk door van de X naar de Eredivisie. In het 10e seizoen werd deze prestatie gevierd met een geweldige 3e plaats. Komend weekend staat de wedstrijd tegen viervoudig kampioen FightClub op het programma. Beide teams hebben dit seizoen nog geen punt behaald en zullen dus beide gebrand zijn op een overwinning.
DSanka wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:09 (4%)
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Ok tnx!quote:DSanka schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:08:
[...]
Het is zeker interessant, maar ik zou als ik jou was iets meer ingaan op de geschiedenis van de clubs. Zet ze duidelijker tegen elkaar af in een verhaal. Je moet er wel voor zorgen dat het geen opsomming van feiten word. Lengte van het stukje maakt niet zo heel veel uit.
Voorbeeldje wat ik precies bedoel:
[...]
Ben een beetje zoekende naar inhoud. Moet gewoon van de grond komen
Reg. datum: 24 augustus 2005
Tsja inhoud is genoeg te vinden binnen Hattrick, maar je moet wel zodanig mijn interesse trekken dat ik ook bereid ben naar jouw krant(je) te komen. Met welke inhoud denk je leven te kunnen geven aan een krant naast de fora van Hattrick en GoT?quote:Damien2004 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Ok tnx!
Ben een beetje zoekende naar inhoud. Moet gewoon van de grond komen
Reg. datum: 18 november 2004
Ik heb net een wereldklasse keeper gekocht en heb nog 2 miljoen over.
Ik heb 6 trainees, waarvan 4 ervan te oud worden. Al deze spelers wil ik verkopen zodra ze poppen naar een hogere skill.
1 word titanic
2 worden supernatural
1 word world class
Heb een beetje op de transfermarkt gekeken en dit komt neer op zo'n 9 tot 11 miljoen. + de 2 miljoen die ik nog heb = dus 11 tot 13 miljoen.
2 trainees van 19 schuiven op naar mijn A team en wil er dan nog 1 van 19 bijkopen. Ik wil hier 1,5 miljoen voor uitgeven. Daarnaast wil ik nog 3 nieuwe trainees kopen voor max 1,5 miljoen per trainee. Het liefst 17 jaar of begin 18 met hogere skill. 4 x 1,5 miljoen = 6 miljoen. Over 6 weken ongeveer moet ik 2 weken uitspelen, dus wil ik mijn stadion uitbreiden. Ik heb gekeken naar wat de kosten hier van waren. Bij een uitbreiding van 16000 plaatsen kost me dat 1 miljoen. Misschien breid ik wel uit met 20000 naar iets meer dan 50000 wat me iets meer zal kosten. Rond de 1.250.000.
Alles bij elkaar opgeteld kom ik dan uit op 7,5 miljoen kosten waar ik 11 tot 13 miljoen te besteden heb. ik hou dus rond de 4 miljoen, misschien zelfs 5 miljoen over. Ik heb ook al een nieuwe trainer aangesteld met goed ervaring en goed leiderschap, dus daar hoef ik de komende 3 jaren ook geen vervanging voor te regelen. Ik zou nog een nieuwe spits kunnen kopen voor 2 a 3 miljoen. Dat is 1 optie. Of 1 sterke winger.
Wat zijn jullie ideen over hoe het aan te pakken?
De absurdoZ (VII.317)
Pas geleden nog een speler verkocht die 1 ton aan salaris had, maar inmiddels zit ik zonder die speler ook weer aan dezelfde salarishoeveelheid.
Spelersloon is nu 207 653 ¤
Maar wel de opbrengsten die je genereerd als je thuis speelt maar je stadion aan het verbouwen bent, of krijg je dan gewoon inkomsten?quote:cwt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:04:
Ik zou je stadion in een aantal kleine stappen vergroten, die ¤ 10.000 per verbouwing zijn de kosten niet.
De absurdoZ (VII.317)
Is nog niet uitverkocht geweest.
Max is dacht ik 48.000 geweest.
De verbouwing heeft zo ver ik weet totaal geen effect op de aantal mensen die komen en dus ook niet op je inkomsten tijdens een thuiswedstrijd.quote:Derekz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:10:
[...]
Maar wel de opbrengsten die je genereerd als je thuis speelt maar je stadion aan het verbouwen bent, of krijg je dan gewoon inkomsten?
Zie net weer een nieuwe functionaliteit. Je kunt nu een aantal spelers uitsluiten van de training waardoor ze 100% conditietraining krijgen. Ben benieuwd of ze dit ooit nog verder door gaan trekken dat je een bepaald aantal spelers een andere training voor kan schrijven. Maar goed we moeten het voorlopig alleen doen met conditie.
DSanka wijzigde dit bericht 03-07-2008 14:47 (29%)
Als dat zo is verbouw ik hem vandaag nog.quote:DSanka schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:41:
[...]
De verbouwing heeft zo ver ik weet totaal geen effect op de aantal mensen die komen en dus ook niet op je inkomsten tijdens een thuiswedstrijd.
De absurdoZ (VII.317)
Ze krijgen dan alleen conditietraining. Geen 100%, maar gewoon het percentage wat is ingesteld.quote:DSanka schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:41:
[...]
De verbouwing heeft zo ver ik weet totaal geen effect op de aantal mensen die komen en dus ook niet op je inkomsten tijdens een thuiswedstrijd.
Zie net weer een nieuwe functionaliteit. Je kunt nu een aantal spelers uitsluiten van de training waardoor ze 100% conditietraining krijgen. Ben benieuwd of ze dit ooit nog verder door gaan trekken dat je een bepaald aantal spelers een andere training voor kan schrijven. Maar goed we moeten het voorlopig alleen doen met conditie.
Ze worden echter uitgesloten van de hoofdtraining.
Wil bijvoorbeeld ook een kritische columnist. Eentje die ala hugo borst bijvoorbeeld een stukje schrijftquote:cwt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:35:
[...]
Tsja inhoud is genoeg te vinden binnen Hattrick, maar je moet wel zodanig mijn interesse trekken dat ik ook bereid ben naar jouw krant(je) te komen. Met welke inhoud denk je leven te kunnen geven aan een krant naast de fora van Hattrick en GoT?
Wil ook humor en wil federaties de mogelijkheid geven nieuws te posten op de site. Dat kan denk ik wel werken. Als er dus ook meer mensen naar de site komen. Even de plaatjes wat kleiner maken denk ik zodat er meer items op de frontpage kunnen.
@Dsanka, wat zou je willen doen?
Wanneer zou dit handig zijn? Ik neem aan dat je wil dat spelers juist training krijgen toch?quote:Individuele trainingsinstructie
Je kunt nu maximaal drie spelers uitsluiten van de normale training. Deze spelers zullen dan alleen hun conditietraining krijgen. Dit kan handig zijn als je heel vaardige spelers hebt en wilt voorkomen dat hun salarissen te hoog worden.
Om een speler een individuele instructie te geven, ga je naar de trainingspagina en klik je op "Individuele instructie" rechts onder "Meer opties".
De regel is voor deze situatie ingevoerd.
@Derekz
Je verbouwing heeft geen invloed op de bezoekersaantallen.
Reg. datum: 12 februari 2002
Precies de reden die wordt aangegeven, oplopend salaris. Ik heb bijvoorbeeld een aanvaller bij mijn eerste elftal lopen die ik niet echt veel hoger meer qua salaris wil hebben. Hij staat echter wel op een positie waarop getraind wordt. Ik offer dus 1 plek in de aanval op qua training om zelf een beter resultaat te kunnen behalen.quote:Damien2004 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:34:
[...]
Wanneer zou dit handig zijn? Ik neem aan dat je wil dat spelers juist training krijgen toch?
En uiteraard ben ik te laat, maar goed, voor de volledigheid toch maar bijgevoegd
Highlight of the night
Maar je trainees leveren geld op? Die wil je toch hoger hebben en verpatsen?quote:Fresh T. schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:48:
[...]
Precies de reden die wordt aangegeven, oplopend salaris. Ik heb bijvoorbeeld een aanvaller bij mijn eerste elftal lopen die ik niet echt veel hoger meer qua salaris wil hebben. Hij staat echter wel op een positie waarop getraind wordt. Ik offer dus 1 plek in de aanval op qua training om zelf een beter resultaat te kunnen behalen.
En uiteraard ben ik te laat, maar goed, voor de volledigheid toch maar bijgevoegd
Mooiquote:[b][message=30358489,noline]
@Derekz
Je verbouwing heeft geen invloed op de bezoekersaantallen.
03-07-2008
Rebuilt the arena and paid the contractors 1 073 800 ¤.
De absurdoZ (VII.317)
Reg. datum: 12 februari 2002
Uiteraard, en er lopen wel een aantal trainees rond. Daar zul je deze aanpassing dus ook niet voor gebruiken (doe ik dus ook niet). Maar juist voor spelers met een hoge skill op een trainee plaats, daar is het ideaal voor.quote:Damien2004 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:41:
[...]
Maar je trainees leveren geld op? Die wil je toch hoger hebben en verpatsen?
Precies, het is juist die "tactiek" die ik toepas. Anders is mijn aanval helemaal niets meer waard en kom er dan nog maar eens doorheen...quote:DSanka schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:17:
Het kan natuurlijk een tactiek zijn om 1 positie met een hoge waarde gevuld te houden om zo niet een al te grote terugval op je resultaten te krijgen als je er eentje verkoopt.
Highlight of the night
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
misschien ene minder percentage conditietraining doen.quote:lameeuw schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:48:
Woehoe en dat is week 3 met vormdalingen...... begin er nou wel een beetje ziek van te worden....
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.