Hoofdcategorieën
Topicacties

Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 18 oktober 2005

quote:
DaannO schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:28:

Dus, persoonlijk gezeik achterwegen laten in dat topic en gewoon iets posten waar iedereen wat aan heeft ;)
zoals... ????
quote:
Gelukkig zit die van mij in de bus bij de bezorger. Wordt straks afgeleverd!
om maar eens iets te quoten... 8)7

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

We hebben nu een punt gemaakt van de persoonlijke levertijd situaties. Omdat A wel mag betekent niet dat B dan ook gelijk mag zoals jij u redeneert. Elke keer een update erin gooien zoals jij deed is gewoon onzin en overbodig, dat is nu aangepakt :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 18 oktober 2005

nogmaals: dat heb ik niet 1 keer gedaan !!!!!!!!! je verzint het ter plekke.

Phone Addicted

Ik hou daar graag een andere mening op na. :) We zullen dit intern bespreken.

kassen-handbal-aap
Reg. datum: 18 augustus 2002

Dit gaat om het Sony Ericsson Xperia X1 topic(reeks)

Wat mij en wat andere posters ook al is opgevallen en wat sommige (in de topics) hebben opgemerkt is er dat er bij het minste of geringste ingegrepen wordt door een modbreak of een verwijzing naar een of ander vaag topic over de levertijden.

Persoonlijk vind ik dit een beetje overdreven. Aangezien het bij deze telefoon/smartphone puur om speculaties gaat valt daaronder ook wanneer de telefoon uitkomt. Dit is totaal wat anders dan de levertijden van een telefoon. Een levertijd is mijn inziens je besteld een phone en deze komt over 1 week bij je in de bus. Waar wij het over het algemeen over hebben is de releasedate wat toch ook relevant is. Datzelfde geldt voor wat voor sd kaartjes erin gaan etc..

Dus mijn tip; iets minder streng op smartphone topics waar alles speculatie is.

(een puur levertijden topic van bv. webshops kan ik begrijpen. Of een vergelijking van releasedates imo is de topic titel nu verkeerd gekozen.)

De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl

Phone Addicted

Dit wordt intern al besproken, we zijn hier echter nog niet over uit. Zodra we iets besloten hebben zullen we het laten weten, voorlopig nog even niet dus ;)

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
Juvefan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 04:16:
Dat samenvoegen van de Touch Diamond en de Touch pro in één topic werkt niet. Was te voorspellen. Het resultaat is dat het nu bijna alleen maar over de TD gaat. Los van het feit dat de verschillen te groot zijn!

Beetje simpel gadacht dat dit in één topic thuis hoort. Geef de toestellen alstublieft beide een eigen topic.
Geloof dat er ook niemand in het TouchPro topic was die wilde dat de topics samengevoegd werden, incl mijzelf. Snap ook nog steeds niet waarom dit wel gedaan is, ondanks de wens van de meerderheid van de gebruikers om dit niet te doen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Sorry dat ik de TD fans hiermee moet lastig vallen, maar ik mis mijn Touch Pro topic! Ik heb geen zin om duizenden berichtjes door te lezen over de touch diamond om een berichtje te zoeken over de touch pro!

Ik wil graag weten of er nieuws is over de Touch Pro, of het toetsenbord fijn werkt, of de functies veranderen, wanneer HTC nieuws over de touch pro heeft, misschien zelfs al wel een pre-order hier en daar.... Daar moeten we toch een apart topic voor hebben?

dvrijhoef wijzigde dit bericht 04-07-2008 09:43 (38%)

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
dvrijhoef schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:40:
Sorry dat ik de TD fans hiermee moet lastig vallen, maar ik mis mijn Touch Pro topic! Ik heb geen zin om duizenden berichtjes door te lezen over de touch diamond om een berichtje te zoeken over de touch pro!

Ik wil graag weten of er nieuws is over de Touch Pro, of het toetsenbord fijn werkt, of de functies veranderen, wanneer HTC nieuws over de touch pro heeft, misschien zelfs al wel een pre-order hier en daar.... Daar moeten we toch een apart topic voor hebben?
Groot gelijk, lijkt mij ook behoorlijk irritant als je alleen maar over de PRO iets wilt weten.

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
dvrijhoef schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:40:

Kan hier gehoor aan gegeven worden? Er is al vaker verteld dat er toch heel wat verschillen tussen beide toestellen zijn. Dit is inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk!!

He bravely ran away
Reg. datum: 19 april 2004

quote:
THxZ0NE schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Kan hier gehoor aan gegeven worden? Er is al vaker verteld dat er toch heel wat verschillen tussen beide toestellen zijn. Dit is inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk!!
Helemaal mee eens. Ik wil ook alleen maar info over de Touch Pro, maar moet nu eerst allemaal posts lezen over de Diamond...
Zo'n probleem waren 2 topics toch niet?

quote:
Brave_Sir_Robin schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:27:
[...]

Helemaal mee eens. Ik wil ook alleen maar info over de Touch Pro, maar moet nu eerst allemaal posts lezen over de Diamond...
Zo'n probleem waren 2 topics toch niet?
Nee, vooral niet omdat eerst gezegd was dat het topic mocht openblijven als er een goede TS kwam. Is er een mooie TS gemaakt, voegen ze ze alsnog samen :?
Blijf het een vreemde en rare keuze vinden, vooral omdat ik nogmaals aanhaal dat de doelgroep van de Diamond en de Touch Pro totaal verschillend is en deze verschillende eisen en problemen hebben.
Diamond = Consument
Touch Pro = ProConsumer / Zakelijk.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Hmmmm
Reg. datum: 01 juli 2000

Je zoekt je wel helemaal een hoepel naar touch pro opmerkingen/nieuwtjes... Om eerlijk te zijn vind ik het samenvoegen van de topics niet een handige zet... :X

quote:
Xanion schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:53:
[...]
Blijf het een vreemde en rare keuze vinden, vooral omdat ik nogmaals aanhaal dat de doelgroep van de Diamond en de Touch Pro totaal verschillend is en deze verschillende eisen en problemen hebben.
Diamond = Consument
Dit laatste lijkt me niet helemaal waar. Twee toestellen die zo op elkaar lijken kunnen best tegelijk behandeld worden. Echter, in dit geval zit er een periode tussen de introductie van de twee toestellen die het voor de Pro-mensen lastig maakt om tussen de Diamond berichten iets van hun gading te vinden. Volgens mij zou de Pro een apart topic moeten hebben totdat deze een paar weken uit is. Daarna kunnen ze weer samen in een topic want dan zullen de problemen en oplossingen in dezelfde fase zitten en vergelijkbaar zijn.
quote:
Matthyken schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:37:
Als er op mijn scherm boven klok staat "3G Proximus Pay&Go" zit ik dan op een 3G netwerk? Gaat een gesprek dan duurder zijn? Heb nogtans op men toestel NoData gebruikt. Enkel MMS Staat nog enable. Boven "3G Prox..." staat een grijs 3G icoontje, als ik er op druk geeft em aan geen verbinding maar daarnaast staat een ontvangsticoontje en als ik daar op druk staat er dus ook 3G Prox. P&G.
Volgens mij kan je ook op een 3G netwerk gewoon bellen en dat kost evenveel als op een GSM netwerk. Pas als je een dataverbinding opent kost het extra (als je geen data abo hebt).

quote:
sandeman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:09:
Twee toestellen die zo op elkaar lijken kunnen best tegelijk behandeld worden. Echter, in dit geval zit er een periode tussen de introductie van de twee toestellen die het voor de Pro-mensen lastig maakt om tussen de Diamond berichten iets van hun gading te vinden. Volgens mij zou de Pro een apart topic moeten hebben totdat deze een paar weken uit is. Daarna kunnen ze weer samen in een topic want dan zullen de problemen en oplossingen in dezelfde fase zitten en vergelijkbaar zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zou een admin hier iets mee kunnen doen? Of een reactie op kunnen geven?

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
Xanion schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:53:
[...]

Nee, vooral niet omdat eerst gezegd was dat het topic mocht openblijven als er een goede TS kwam. Is er een mooie TS gemaakt, voegen ze ze alsnog samen :?
Diamond = Consument
Aparte uitspraak wat betreft consument/zakelijk, dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Maar ik pleit inderdaad ook voor 2 topics.

THxZ0NE wijzigde dit bericht 04-07-2008 17:00 (3%)

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Hieronder Hierboven staan de berichten uit het TD-topic welke erover gaan over het een of twee topics moeten zijn.

pven wijzigde dit bericht 04-07-2008 17:25 (7%)

pinkproject.nl

Ik sluit me ook aan bij het verzoek tot een apart topic voor de Touch Pro.
Nu moet ik me door de posts heen worstelen als "Welke rom gebruik jij? "
Dat vind ik _nu_ totaal niet boeiend. Ik wil graag zoveel mogelijk info/speculatie over de Touch Pro! :)

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Phone Addicted

quote:
Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:44:
Ik sluit me ook aan bij het verzoek tot een apart topic voor de Touch Pro.
Nu moet ik me door de posts heen worstelen als "Welke rom gebruik jij? "
Dat vind ik _nu_ totaal niet boeiend. Ik wil graag zoveel mogelijk info/speculatie over de Touch Pro! :)
Ik het met je eens dat tot dat de Touch Pro er is dat een leuke discussie is, echter als hij er is dan krijg je precies de zelfde discussie als in het Diamond topic en dat gaat alleen maar over software ;)

pinkproject.nl

quote:
DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:48:
[...]

Ik het met je eens dat tot dat de Touch Pro er is dat een leuke discussie is, echter als hij er is dan krijg je precies de zelfde discussie als in het Diamond topic en dat gaat alleen maar over software ;)
Dat klopt, maar dan zou het een mooi moment zijn beide topics samen te voegen.
Naar mijn idee is dat nu veel te vroeg gebeurd :)

"I've always been mad.
Spekkies

Phone Addicted

quote:
Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:09:
[...]

Dat klopt, maar dan zou het een mooi moment zijn beide topics samen te voegen.
Naar mijn idee is dat nu veel te vroeg gebeurd :)
Ok, maar het lijkt me niet handig om nu uit elkaar te halen en dan weer bij elkaar te proppen. Overigens valt er erg weinig over te speculeren of wat :?

pinkproject.nl

quote:
DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:10:
[...]

Ok, maar het lijkt me niet handig om nu uit elkaar te halen en dan weer bij elkaar te proppen. Overigens valt er erg weinig over te speculeren of wat :?
Alleen een speculatie over de prijs: ¤529,- losse verkoop
Verder is er nog weinig speculatie, dat geef ik toe.

"I've always been mad.
Spekkies

Code IT
Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:16:
[...]

Alleen een speculatie over de prijs: ¤529,- losse verkoop
Verder is er nog weinig speculatie, dat geef ik toe.
Totdat de eerste hands-on video's zoals die van coolsmartphone komen. Ik keek sowieso al vaak in het Diamond topic, maar ik mijn zinnnen gezet op de Pro en ik denk dat men in het Diamond topic aardig gek worden als het zoveelste reviewtje over de Pro wordt behandeld.

Ik ben er dus voor om de topics apart te houden maken.

quote:
THxZ0NE schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:59:
[...]

Aparte uitspraak wat betreft consument/zakelijk, dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Maar ik pleit inderdaad ook voor 2 topics.
Weet niet wat jij allemaal als drumstok gebruikt :+
Maar wat betreft consument en zakelijk, HTC geeft zelf aan dat ze zich met de Diamond op de meer eisende consument richten en met de Touch Pro meer op de zakelijke gebruiker, zuig dit dus niet uit mijn eigen duim. Kom overigens zelf bij zat bedrijven en de meesten van de mensen die ik ken willen toch het liefste een PDA met toetsenbord. Betekend uiteraard niet dat een consument geen Touch Pro mag nemen of een zakelijke gebruiker geen Diamond. Dus snap niet waarom jij dit zo raar vindt.

Wat betreft de 2 topics. Ik snap niet dat er binnen Tweakers zo vaak van mening wordt veranderd.
Tenslotte, op 25juni schreef DaannO
quote:
DaannO schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:26:
Ik vind de verschillen zo klein dat het eigenlijk te verwaarlozen is. Echter als alle users dat willen dan hoor ik graag wie een mooie ts wil maken. Mocht er niemand zich aanbieden tegen de tijd dat het nieuwe Diamond topic wordt geopend dan gaat deze alsnog dicht :)
Op 25 juni wordt dus de TS aangeleverd, zoals gevraagd en DaanO schrijf:
quote:
DaannO schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:56:
Done :) Plaatjes zal ik tzt op de t.net server gooien :)
En dan op 29juni moet het topic ineens sluiten???? :? Oftewel, er is een vorm van besluiteloosheid binnen de crew, oftewel we werden allemaal aan het lijntje gehouden want het sluiten van het topic zat er toch al aan te komen.

Overigens, zover ik heb kunnen nagaan in het TP topic wilde de overgrote meerderheid een eigen topic. (En DaanO geeft zelf ook al aan dat bijna iedereen dat wil) In een democratie wordt er toch geluisterd volgens mij naar wat de meerderheid van de gebruikers wil? Of is Gathering.............. >:)

Phone Addicted

De ts die aangeleverd was was een 1 op 1 copy van dia van de Diamond met een paar aanpassingen. Een paar dagen gewacht voor een update oid maar die kwam er maar niet. Vervolgens een nieuw deel van het Diamond topic geopend waarin wel een nette ts kwam en ook voor de pro.

Als er discussie waarde is voor een eigen Pro topic, prima. Echter gaat het alleen maar om de prijs en das nou net niet de bedoeling op een technisch forum. Voor de rest gaat het over de launch datum en that it. Als je daarvoor een apart topic wilt :?

Als de userts het willen dan zal t ook gebeuren, echter niet zonder helder argumenten die een nieuw topic speciaal voor de pro verantwoorden :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: