Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDaarna heb ik dan ook toch effe maar 15% van de trophies unlocked.
Owja, ik heb ook maar een controller besteld van omgerekend ¤38. Ik zal de winst wel ergens anders insteken
Reg. datum: 28 november 2004
Niet mee eens. Ik heb mn 360 heel lang op mijn "gewone" breedbeeld TV gehad, nu is ie met HDMI aangesloten. Sommige games worden sowieso intern al gerenderd op een lagere resolutie dan 720P, dus als je een GOEDE niet-hd crt hebt maakt het heel vaak niet zo heel veel uit.quote:Gunner schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:04:
Een next-gen console kopen zonder hd-ready tv is echt zonde.
Reg. datum: 04 oktober 2004
Ken nog iemand die ook 40GB heeft, ook geen problemen.
Iemand anders 60B ook geen problemen.
Maar ik denk dat sony vandaag of morgen alweer een nieuwe versie uitbrengt zonder bugs.:D
PSN: incyi Online: [LBG]
Is ook bij de 360 gebeurd. Zie bijv http://kotaku.com/gaming/...ate-fix-coming-211756.php Toen ging het om 1% van de gebruikers. Klinkt niet zo veel, maar als 1% van alle PS3-bezitters er last van hebben, gaat het nog steeds om een dikke 100.000 mensen. Die wil je niet op dezelfde dag de helpdesk gaan bellen.quote:swopdark schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:23:
Is het al eens eerder gebeurd dat een firmware is teruggetrokken van het net? Ik vind dit toch wel een vreemd verhaal en vind het testen van de firmware iedere keer weer knullig. Nu lees je vaker na het releasen van een firmware dat er vastlopende consoles tussen zitten maar nu neemt het toch wel grotere vormen aan? Of is het een beetje een hype om te gaan zeggen dat je PS3 is gebricked na de update terwijl hij het niet is.
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Ik ben helaas nog niet af van een van mijn grootste ergernissen. Ik gebruik 'm ook veel als Mediacentre. Ik kijk regelmatig AVCHD films, naar mijn mening heb dan super qual. met 1080i of p. Probleem hierin is dat ik niet vooruit/achteruit kan spoelen.
Brand ze in Nero als ruwe data, UDF 2.60 file system.
Niet als 2.50, want mij is ooit door iemand op een ander forum gezegd dat via 2.60 je dolby digital 5.1 hebt en via 2.50 niet.
Doe ik nu iets verkeerd of is dit een tekortkoming in een ps3 en hebben anderen hier ook last van.
beerns wijzigde dit bericht 03-07-2008 08:50 (4%)
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Reg. datum: 02 juli 2008
Ik heb zelf ook nog een 100 hz breedbeeld tv, de mijne is dan 82 cm maar hij doet het verder prima. Ja, tuurlijk het zou beter zijn op een Full-HD tv (als je dan toch voor HD gaat, doe het dan meteen goed is mijn idee) en ik heb sinds afgelopen zaterdag dus ook een PS3, geen moment spijt van gehad. Kan nu alleen nog maar mooier worden op het moment dat ik straks WEL een Full-HD tv heb, heb ik toch weer een keer extra vooruitgang.quote:Okasha schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:03:
Ben ook aan het overwegen een PS3 te kopen, heb het beetje gehad met PC gamen en dat eeuwige gezeur met upgraden van hardware die na 2 weken alweer oud is, en het moeten wachten op GTA4![]()
Anyway, ik ben alleen (nog) niet gezegend met een dikke LCD tv, heb een 70cm 100hz breedbeeld van Sony. Krijg je dan wel echt mooi beeld, of zeggen jullie dat is eigenlijk zonde van je geld.
Reg. datum: 23 augustus 2004
Ik heb al mijn spellen internationaal gekocht, op een enkele 2ehands marktplaats na.quote:Phydomir schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:44:
Hier is die 2.40 patch ook zonder problemen binnen gekomen rond een uur of 7.
n00b vraagje: Wat is XMB?
Voor de mensen die ervaring hebben met games via eBay shops en/of ander import site kopen. Hoe gaat dat bij de douane? Al een achteraf extra moeten betalen? Door de lage dollar en niet regio gebonden games is dit natuurlijk wel heel erg voordelig.
Mijn ervaring: Een enkel spel komt altijd door de douane zonder naheffing, zit te dicht op/onder de grens van ¤40 die je vrij mag importeren. Ga je meerdere spellen in één keer bestellen, dan betaal je wel. Hoe het dan gaat ligt aan de manier van verzenden. Gaat het met USPS via standaard internationaal, dan gaat ie gewoon de douane in, daar blijft ie meestal twee-drie weken hangen, en wordt dan met rekening afgeleverd. De postbode (TNT in dat geval) mag hem pas afgeven als je betaalt. Invoerrechten zijn iets van 20% van de waarde + ¤15 administratiekosten.
Wordt het met express verzonden (bv fedex), dan krijg je de spullen direct, zonder tussenkomst van de douane, maar krijg je een rekening achteraf. bedrag douane is hetzelfde, maar ook fedex rekent iets van ¤15 administratiekosten, dus die betaal je dan dubbel.
Het beste is het als de verzender het spel in een bubbel-verpakking stopt, en gewoon in standaard internationale post gooit. Kans is groot dat ie dan de douane mist, en je je bestelling binnen een week binnen hebt.
Dit alles is een ervaring van zo'n 15 verzendingen, inclusief een Wii + Wii Fit, veel PS3 games, foto-camera, lens ed. Alles via Amazon.
PS3 games: 23 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Prince of Persia, Tomb Raider, Endwar
Reg. datum: 11 mei 2003
x2! Ik wil eind van de maand een PS3 scoren, alleen het niet bezitten van een HD/HD-Ready tv houd me nog tegen...quote:Okasha schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:03:
Ben ook aan het overwegen een PS3 te kopen, heb het beetje gehad met PC gamen en dat eeuwige gezeur met upgraden van hardware die na 2 weken alweer oud is, en het moeten wachten op GTA4![]()
Anyway, ik ben alleen (nog) niet gezegend met een dikke LCD tv, heb een 70cm 100hz breedbeeld van Sony. Krijg je dan wel echt mooi beeld, of zeggen jullie dat is eigenlijk zonde van je geld.
Uhm... Volgens mij hoeft de PS3 dingen niet op de background te runnen, voor het OS is een dedicated CPU beschikbaar... Dus je kan nog steeds 100% performance halen en er toch zaken naast doen.. Wellicht dat memory usage wel een beetje problematisch kan gaan worden als je er teveel naast doet..quote:scorpie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:27:
...
edit: ja, dat wilde ik nog even kwijt. Mensen die gaan zeuren over hoe lang het wel niet duurt om uesr requested features te implementeren, en dat je onder het gamen helemaal niks meer op de background kan doen.Echt, die mensen hebben nog nooit van software engineering gehoord en wat er allemaal niet bij komt kijken of hoe moeilijk het is. En ja, die PS3 is er om games op te spelen, als een game 100% uit die PS3 haalt, hoe kan dat ding dan ooit nog allemaal zooi op de background runnen? Daar moet je allemaal concessies voor doen.
Wikipedia: PlayStation 3
Geen goede reden ik heb een hele tijd gegamed op mijn SD televisie, en ook daar is het gamen geen probleem. Er ontstaat pas een probleem als je 1x een PS3 op een HD tv ziet draaien dan wil je maar 1 ding ook zo'n tv.quote:ApOE schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:11:
[...]
x2! Ik wil eind van de maand een PS3 scoren, alleen het niet bezitten van een HD/HD-Ready tv houd me nog tegen...
Maar het kan zeer goed op een "normale" TV.
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
ben ik ff blij dat ik niet geupdate heb met mijn ps3 die niet meer onder garantie isquote:luukh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:07:
http://www.engadget.com/2...-reports-of-bricked-ps3s/
ik heb hem wel al vanmiddag geupdate, werkt nog steeds
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Nu nog overwegen om Singstar aan te schaffen, helaas wordt dus 2 USB aansluitingen wel te weinig. (racestuur, memorystick, lader voor joypads en dan nog 2 mics).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
60GB?quote:FL!PNEUS schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:26:
Ik krijg de update van Stardust HD maar niet geïnstalleerd. Elke reboot reboot mijn PS3.
Ik zat gisteren even in Pro Evo 2008 te kijken en daar zag ik een install optie in de system settngs zitten. Betekend dit dat je het spel op de HDD kan installeren?
kbloem wijzigde dit bericht 03-07-2008 09:36 (28%)
Ik neem aan dat Sony dan je PS3 moet repareren zonder kosten in rekening te brengen. Zij zijn de schuldige van het veroorzaakte defect.quote:Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:20:
[...]
ben ik ff blij dat ik niet geupdate heb met mijn ps3 die niet meer onder garantie is
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
nee, zie mijn uitleg hieronderquote:Gunner schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:54:
Kan het kwaad als je v2.40 al hebt geinstalleerd maar geen problemen hebt?
De xbox360 heeft geen XBM. Hoe kom je daar nu bij? De xbox360 heeft een z.g. dashboard met tabbladen als bestuursysteem.quote:Xross-Media-Bar.
Wat de Xbox, net zoals dat hele Trophy-gebeuren, al sinds de launch heeft.
Ik lees over het internet de volgende uitleg voor de problemen met de 2.4 update:
" De update is in orde. Wat er mis ging is, is dat de pakketten verkeerd verstuurd werden naar de gebruikers wegens overbelaste servers, en helaas ging de PS3 dus de incomplete firmware installeren. Dus iedereen die het al geïnstalleerd heeft zal geen problemen hebben."
Erg vervelend verhaal maar de drukte op de servers was wel te verwachten na de filmpjes op het internet en de grote aankondigingen etc. Eerklijk waar ik ben erg fan van Sony en hun kwalitatieve producten maar hier hebben ze echt een grote steek laten vallen en hier smult de media natuurlijk van. Dare i say: prutsers?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2
Probeer het eens via een andere account. Ik had ook problemen, maar heb hem uiteindelijk van mijn PS3 afgegooid en opnieuw erop gezet.quote:FL!PNEUS schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:26:
Ik krijg de update van Stardust HD maar niet geïnstalleerd. Elke reboot reboot mijn PS3.
Ik vind het overigens erg slecht dat de PS3 blijkbaar een incomplete firmware kan installeren. CRC-checks vergeten? Betekent dit dat als je het kan simuleren dat je custom firmware op de PS3 kan zetten? Je zou het haast denken.
Je kan het overigens oplossen door een andere HD in je PS3 te doen of je huidige te formatteren. Dan zou hij de firmware opnieuw downloaden en zou je PS3 meer moeten werken. Je bent dan wel al je data kwijt
Shiver23 wijzigde dit bericht 03-07-2008 09:55 (39%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Hmm topic niet doorgelezen..is bekend probleem dus..Bij mij werkt ie trouwens foutloos..
P.E.No.1 wijzigde dit bericht 03-07-2008 12:34 (16%)
PSN id: PENo1
Er is dus al een fix voor he:quote:P.E.No.1 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:52:
Vet sneu. kameraad van me download 3.40. Installeert deze en de PS3 blijft vervolgens na het installeren hangen op het xmb scherm zonder icoontjes. Hij ziet alleen dat golfje. Hij bellen met Sony...PS3 softwarematig opgefokt. RMA dus...
Gewoon HD uit de ps3 halen en via je normale pc formaterren. Volgensmij is het een SATA hdd dus die kan je zonder veel problemen aan je pc hangen. Via de PC formatteren en weer in de ps3 stoppen.
Ps3 formateerd de hdd nu opnieuw en zorgt dat alles weer werkt. Enige nadeel is dat je al je saves kwijt bent.
PSN: Zerokill
M.b.t. de 2.4 up-date lijkt mijns inziens gezien de huidige berichten van Sony dat het alleen nog maar een kwestie van uitbreiding download capaciteit bij de servers is. Ik verwacht dan ook vandaag alsnog de up-date te kunnen binnen halen -> of zou dat de wens van mijn gedachte zijn
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Reg. datum: 13 november 2004
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.