Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... 163 164 165 166 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 december 2007

Sorry, het was een tijd geleden dat ik ingelogd was en wilde ff kijken of alles werkte voordat ik een 'bijbel' ging tikken ;)

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Dat had ik 5 dagen geleden al aangegeven in dit forum dat hij compatible is met vista, het is weliswaar een beta versie, maar werkt hier uit de kunst onder windows vista en met PC Suite versie 7.

Je moet de "UPDATED VERSION published on June 27th:" pakken.

Hier het bericht van mij
Excuses, had ik inderdaad gelezen. Dank voor de extra info.

BTW, er gaat maandag 7 juli schijnt het, iets groots gebeuren met Nokia, ben benieuwd wat dat is. Je moet deze site van nokia in de gaten houden, is een nieuwe site.
http://www.openatownrisk.com/

Iemand al het geheim gevonden in het download menu :?
Er word verteld dat er nu al een secret zit in je nokia download menu.

Barfman wijzigde dit bericht 02-07-2008 17:38 (25%)

quote:
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:33:
BTW, er gaat maandag 7 juli schijnt het, iets groots gebeuren met Nokia, ben benieuwd wat dat is. Je moet deze site van nokia in de gaten houden, is een nieuwe site.
http://www.openatownrisk.com/
Een gratis N96 voor iedere huidige N95 eigenaar :) Ben benieuwd....

quote:
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:38:
[...]

Een gratis N96 voor iedere huidige N95 eigenaar :) Ben benieuwd....
LOL, dat zou wat zijn hahaha. Ik ga nog even verder zoeken in het download menu :P

Het zal de "Dark Night" app wel zijn. Maar als dat 'm is, vind ik het nou niet zo erg spannend.

Reg. datum: 26 juni 1999

quote:
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:45:
Het zal de "Dark Night" app wel zijn. Maar als dat 'm is, vind ik het nou niet zo erg spannend.
Modbreak:
Wees dan een man en neem contact met één van de mods op om dit probleem te bespreken. Wil je dat niet? Loop dan ook niet te zeiken als een klein kind wat ergens niet mee eens is!

En aangezien jouw gezeik ons op de zenuwen begint te werken, mag jij je mail lezen!

Ginz wijzigde dit bericht 02-07-2008 23:37 (56%)

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
offtopic:
Jij hebt vast een rotdag gehad...

robertwebbe wijzigde dit bericht 02-07-2008 21:01 (75%)

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Reg. datum: 16 december 2007

quote:
The-Geek schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:42:
Ik zie ff door de bomen het bos niet meer .....

Als je online via PC suite de software gaat checken dan heb je toch altijd te maken met de laatste nieuwe FW ?

Zit hier met V 15.0.015 wat volgens Nokia de meest recente is. Deze dateerd overigens nog uit 2007 !

Dank u !

P.s. ben al de gehele dag bezig de ettelijke posts door te lezen naar zoveel mogelijk info maar ik betwijfel of ik alles kan doorlezen want het is gewoon immens veel.
Ik ben hier ook tegen aangelopen. Dacht ook lang dat ik met FW versie 11 de nieuwste versie had, omdat ik altijd controleerde of er nieuwe versies zijn. Verkeerd gedacht. Er zijn namelijk (verwarrend) twee programma's voor updates. De eerste is de Update Manager. Die update alleen de software op je PC en dus niet die op je telefoon. De andere, die je dus moet hebben voor FW updates, is de Software Updater. Even zoeken op de Nokia site en dan installeer je hem zo. Vergeet de data op de telefoon niet te backuppen want die gaat er volledig vanaf.

Suc6 !!

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
ALepH schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:43:
[...]

Mij ook niet. maar pas op.... er liggen hier twee mods op de loer die dit offtopic gaan vinden.... psst, zo is tweakers geworden anno 2008.

PS,
Het is nog STEEDS een tijdelijk topic en die kutexcuses dat het allemaal zolang duurt begint me eigenlijk de strot uit te hangen. Laten we wel wezen, er is nog helemaal niks gebeurd. Als student heb je uberhaupt geen reet te doen dus wat doen ze met die tijd? Een gesplitst topic maken en er maaaaaaaaaaaaaanden over doen? :X Het begint aardig op de zenuwen te werken. Ik spreek uit meerdere mensen vanuit dit topic. Kan er eens een antwoord komen dat voldoet aan de gestelde eisen en vragen?
Adem in, adem uit ;) Maar ik snap ergens je frustratie wel. De heren modjes zitten er dicht bovenop om alles wat maar enigzins naar illegaal of 'offtopic' neigt te blokken. Maar hier een fatsoenlijk overzichtelijk topic van maken zit er niet in. Tsja :?

*Wat ben ik blij dat jij jouw hulp aanbied. Neem even contact met ons op middels mail/msn/icq, dan kunnen we kijken of we jou kunnen helpen met het maken van een mooi overzicht

Ginz wijzigde dit bericht 02-07-2008 23:39 (8%)

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 31 januari 2007

Ik heb nu EINDELIJK een account bij Symbian signed. Echter wil het mij maar niet lukken om een geldig cert file te krijgen....

Ik gebruik de volgende handleiding, maar dan met versie 2.3

Iemand enig idee wat ik nu dan verkeerd doe en of er misschien een meer up to date handleiding beschikbaar is?

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Reg. datum: 04 april 2006

Ik ben (waarschijnlijk na een harde reset, en een format van het massa geheugen) de nokia install wizzard kwijt die op de telefoon zelf zit (n95 8gb). Weet iemand hoe je die terug kan halen? Ps een format van het massa geheugen is toch geen probleem? Die maappen maakt hij zelf weer aan? Had het bij mijn n82 ook meteen gedaan......

quote:
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:15:
Ik ben (waarschijnlijk na een harde reset, en een format van het massa geheugen) de nokia install wizzard kwijt die op de telefoon zelf zit (n95 8gb). Weet iemand hoe je die terug kan halen? Ps een format van het massa geheugen is toch geen probleem? Die maappen maakt hij zelf weer aan? Had het bij mijn n82 ook meteen gedaan......
Die krijg je terug wanneer je een reinstall doet van je laatste firmware versie.
Reg. datum: 24 mei 2004

quote:
ALepH schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:43:
[...]

Mij ook niet. maar pas op.... er liggen hier twee mods op de loer die dit offtopic gaan vinden.... psst, zo is tweakers geworden anno 2008.

PS,
Het is nog STEEDS een tijdelijk topic en die kutexcuses dat het allemaal zolang duurt begint me eigenlijk de strot uit te hangen. Laten we wel wezen, er is nog helemaal niks gebeurd. Als student heb je uberhaupt geen reet te doen dus wat doen ze met die tijd? Een gesplitst topic maken en er maaaaaaaaaaaaaanden over doen? :X Het begint aardig op de zenuwen te werken. Ik spreek uit meerdere mensen vanuit dit topic. Kan er eens een antwoord komen dat voldoet aan de gestelde eisen en vragen?
Als jij je hierover zo veel drukte kan maken heb jij waarschijnlijk ook heel veel vrije tijd.
Ik kan je verzekeren dat niet iedereen je mening is toegedaan. Ik ben tegen versplintering van topics.
Als je bij elk itempje dat iets met de N95 te maken kan hebben een ander topic hebt wordt je nòg vaker dan nu al het geval is weggemod omdat je dan 'in het verkeerde topic zit'. En ik ga niet 10 topics bijhouden om wat leuke weetjes over mijn foon te vergaren.

quote:
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:17:
[...]

Die krijg je terug wanneer je een reinstall doet van je laatste firmware versie.
Ja krijg alleen die firmware niet geflashed , hij zegt iedere keer dat hij de nieuwste al erop heeft staan. Bij de n82 gaf hij dit ook aan , maar kon je toch doorgaan :(

quote:
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Ja krijg alleen die firmware niet geflashed , hij zegt iedere keer dat hij de nieuwste al erop heeft staan. Bij de n82 gaf hij dit ook aan , maar kon je toch doorgaan :(
Als het goed is kan je bovenin het update scherm een vinkje aanzetten als je een reinstall wilt doen.

Barfman welke versie gebrui je van nokia update, en heb je zelf ook de 8gb? Zie het niet staan. Bij de n82 kon het zeker , en me maat heeft een n95-1 daar kon het ook bij.

Reg. datum: 16 december 2007

quote:
Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:58:
Ik heb het idee dat sinds kort de positiebepaling met de interne GPS minder betrouwbaar functioneert dan ik mij kan herinneren. Daar waar AGPS-data opvragen een kwestie van secodes was voorheen (3G-verbinding even aan, 1KiB aan data opvragen, verbinding weer uit) blijft de 'verbinding' nu openstaan, en lijkt er geen data binnen te komen. Het krijgen van een fix duurt dan ook ontzettend veel langer dan voorheen, en als er een fix is, dan is deze minder stabiel omdat er minder satellieten ontvangen worden, zo lijkt het.

Ik gebruik gewoon de supl.nokia.com als AGPS-server, via T-Mobile PIT.

Iemand eenzelfde iets?
Afgelopen weekend heb ik mijn firmware geupdate naar versie 20.x. Sindsdien ook last van erg trage fixes, soms gewoon meer dan 20 minuten. :'( :'( Gelukkig bleek er een instelling te zijn veranderd, namelijk AGPS wordt ineens opgevraagd via Wifi ipv via 3G. Nadat ik die instelling had teruggezet deed mijn N95 de fix weer als vanouds.

quote:
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:55:
Barfman welke versie gebrui je van nokia update, en heb je zelf ook de 8gb? Zie het niet staan. Bij de n82 kon het zeker , en me maat heeft een n95-1 daar kon het ook bij.
Ik heb de 8GB versie, en ik kan hem elke keer reinstallen. Gewoon een vinkje aan zetten en je kan een reinstall doen.

Klik op plaatje

http://home.quicknet.nl/qn/prive/rj.braak/images/nupdatek.JPG

Barfman wijzigde dit bericht 02-07-2008 23:23 (24%)

quote:
min6nap schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:07:
[...]

Afgelopen weekend heb ik mijn firmware geupdate naar versie 20.x. Sindsdien ook last van erg trage fixes, soms gewoon meer dan 20 minuten. :'( :'( Gelukkig bleek er een instelling te zijn veranderd, namelijk AGPS wordt ineens opgevraagd via Wifi ipv via 3G. Nadat ik die instelling had teruggezet deed mijn N95 de fix weer als vanouds.
Raar, ik kan niet eens via wifi opvragen (of ik was net out of range). Anyway, vanavond nog eens getest, en ook hier is alles weer back to normal. 3G-verbinding wordt snel verbroken, de fix is er binnen 20 seconde, en er worden 5 satellieten gevonden met geldige(?) data. (iig gevulde balkjes in het overzicht, ipv holle)

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Ik zie het probleem:

Ik heb versie 1.4.39np jij 1.4.4 (wat erachterstaat kan ik net niet lezen) Zou je dat nog ff kunnen posten. Of beter een link waar je hem vandaan hebt. Hij is ook engels zie ik.

pfff alles al geprobeerd. Alles eraf oudere versie gerpobeerd. Maar goed probleem dus gevonden.

Barfman thx je bent een goeie! O-)

edit:

Uch :D

even ingezoomed 1.4.48en.

edit 2:

Kan die 1.4.48 nergens vinden...

Twanjo wijzigde dit bericht 02-07-2008 23:42 (11%)

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

quote:
iCy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:38:
Is er een tool die je contactenlijst met dezelfde instellingen als WindowsMobile 6.1

Dus als Piet Puk het nummer 080012345 heeft dat ik op de volgende manieren piet puk kan vinden:

743 (PQRS, GHI, DEF) 1 maal de toets in plaats van specifieke letter
Op het telefoonnummer.
.
Check http://www.t9nav.com/.

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

quote:
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:29:
Ik zie het probleem:

Ik heb versie 1.4.39np jij 1.4.4 (wat erachterstaat kan ik net niet lezen) Zou je dat nog ff kunnen posten. Of beter een link waar je hem vandaan hebt. Hij is ook engels zie ik.

pfff alles al geprobeerd. Alles eraf oudere versie gerpobeerd. Maar goed probleem dus gevonden.

Barfman thx je bent een goeie! O-)

edit:

Uch :D

even ingezoomed 1.4.48en.

edit 2:

Kan die 1.4.48 nergens vinden...
Quote mezelf even. 3 keer editten wordt me te gek.

Heb de 1.4.48 (beta) gevonden. Stond hier overigens een link van in dit topic. Echter nog steeds met het zelfde probleem. Nou ik snap er geen !@#$#!% meer van.

[IMG=http://img112.imageshack.us/img112/7394/naamloosgo0.th.png]Plaatje op imageshack (popups!)

Schiet mij maar lek 8)7 .En nu is het echt bedtijd, kan ik nog krap 5 uur slapen. Ff snel de firmware flashe......... :(

@ Barfman welke versie en taal gebruik je van pc suite? Xp vista? Conect je met pc suit (moest haast wel ) want bij usb gegevnsoverdracht vind hij mijn telefoon niet....

Twanjo wijzigde dit bericht 03-07-2008 00:48 (15%)

DPC team ziggo-gebruikers.nl

quote:
Megalodon_67 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:26:
[...]Ik ben tegen versplintering van topics.
Helemaal eens. Dit forum is veel te groot om alle topics bij te houden, het bijhouden van dit N95 draadje, het iPod Classic draadje, /5 en nog soms wat incidentele topics kost alweer genoeg tijd. De door de mods verfoeide grote topics zijn wat mij betreft juist erg ideaal om snel dagelijks het laatste nieuws mee te pikken op de paar onderwerpen die ik volg.
Alleen ben ik het ook met de mods eens (in reactie op andere reacties, niet deze) dat je eigenlijk alleen recht van spreken hebt als je zelf de tijd/energie er in steekt om het dan zelf beter te doen. Ik wil/kan die tijd er niet insteken, dus leg me neer bij wat aangeboden wordt. Heb wel voorkeuren, maar vindt ook dat wie er tijd in steekt wat mij betreft ook bepaald. Je doet het nml altijd wel voor iemand fout, dus iedereen tevreden stellen kan toch niet.

xahmol wijzigde dit bericht 03-07-2008 09:20 (27%)

Specs hoofd PC F@H: ziggo-gebruikers.nl0xahmol

quote:
Twanjo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:25:
[...]

@ Barfman welke versie en taal gebruik je van pc suite? Xp vista? Conect je met pc suit (moest haast wel ) want bij usb gegevnsoverdracht vind hij mijn telefoon niet....
Dit is inderdaad heel erg vreemd, ik heb de nieuwste Nokia PC Suite 7.0.6.3 geinstalleerd, en daarna gewoon de Nokia Software Updater 1.4.48EN Ik heb windows vista premium en zet me telefoon in PC suite mode met flashen. Het maakt niet uit hoe ik NSU opstart, dat kan via PC suite of rechtstreeks via NSU.

Ik kan dus altijd een reinstall doen, misschien heeft het er mee te maken welke product code je telefoon heeft ? Ik heb in ieder geval de 0550359 - EURO2 code. En ik vermoed dat jij je product code naar de originele staat terug hebt gebracht na het flashen met een andere code, dat zou het probleem kunnen zijn dat hij nu geen nieuwe of gelijke firmware ziet. Probeer gewoon even de euro 2 code er weer op te zetten.

Barfman wijzigde dit bericht 03-07-2008 09:31 (20%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... 163 164 165 166 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: