quote:
Gune schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:01:
[...]
Geen idee of je het nog in je plannen heb staan, maar misschien is het ook interessant om per recept het aantal kcal, eiwit, vet, koolhydraten ed toe te kunnen voegen.
Misschien ook de mogelijkheid om binnen de maaltijdplanner alles van een dag/week/maand op te tellen en zo 'n overzicht te kunnen maken van bijv. calorie- en vetinname?
Ziet er verder goed uit en het lijkt mij wel handig om mijn receptenbestand daarmee te gaan beheren (want rond de 200 .docjes in een directory werkt toch niet zo heel handig)

Goed inmiddels een tijdje verder en weer wat aan de lay-out veranderd en het mogelijk gemaakt om voedingswaarden te koppelen. Per gerecht is dan het totaal te bepalen en kun je zien hoeveel dat is van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. De koppeling met de maaltijdplanner komt later, ik wil me eerst richten op het downloaden/delen van recepten en het stabiliseren van de huidige versie.
Wijzigingen deze keer:
# Automatische backup van receptendatabase bij upgraden naar nieuwe versie.
# Mogelijk om een bestaande receptendatabase op te slaan als kopie.
# Mogelijkheid voor invoeren voedingswaarden toegevoegd.
# Koppeling met USDA database.
# Gerechtsoorten aanpasbaar gemaakt.
# Stand van de treeview aan de linkerkant wordt onthouden.
# Lay-out gewijzigd
Te downloaden via
http://www.receptendb.nl/Software.aspx (heeft ook een update gehad)
Ik denk eraan om dit gelijk de laatste aankondiging van receptendb is in dit topic te maken, het is de naam 'tool' eigenlijk wel ontgroeid

.