Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 02 januari 2000
Dat heb ik er ook voor betaald en heb er gelijk twee laten overkomen...quote:1shot1kill schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:32:
¤38 inclusief verzendkosten wanneer je gaat importeren uit Azië
Reg. datum: 28 november 2004
Reg. datum: 27 februari 2005
Nee van de reparatie.quote:Tankbuster schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:37:
[...]
Waar heb je bestelt? Want 7 weken is veels en veel te lang.
Reg. datum: 08 juli 2004
Controllers zijn gewoon draadloos, dus ik neem aan dat dat ook geldt voor bijvoorbeeld Rock Band. Dus maakt het op dat punt niet uit of je nu twee of 4 usb aansluitingen hebt. Of zie ik dat verkeerd?quote:dragonspirit76 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:34:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een PS3 en moet er allemaal nog wel een beetje aan wennen. Overigens zie ik op veel plaatjes 4 USB poorten staan en tenzij ik scheel ben zijn dat er bij mij toch echt maar 2.. Dat zou dan toch betekenen dat ik bijvoorbeeld Rock Band alleen met 4 mensen kan spelen als ik eerste een USB hub aansluit op bijvoorbeeld de 2e poort?
Reg. datum: 02 juli 2008
Ja, dat maakt helaas wel uit, want je moet wel een ontvangertje aan je PS3 aansluiten.quote:PearlPumpkin schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:42:
[...]
Controllers zijn gewoon draadloos, dus ik neem aan dat dat ook geldt voor bijvoorbeeld Rock Band. Dus maakt het op dat punt niet uit of je nu twee of 4 usb aansluitingen hebt. Of zie ik dat verkeerd?
Maar je schijnt gewoon elke willekeurige USB hub aan te kunnen sluiten, vond het alleen vreemd dat ik overal op plaatjes 4 van die usb poorten zie staan, maar er zelf toch echt maar 2 zie zitten op de mijne.
De 60 GB versie van de ps3 heeft 4 usb poorten en is backwards compatible met ps2 spellen. Nu wordt alleen een 40 GB versie verkocht en die is niet backwards compatible en heeft maar 2 usb-poortenquote:PearlPumpkin schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:42:
[...]
Controllers zijn gewoon draadloos, dus ik neem aan dat dat ook geldt voor bijvoorbeeld Rock Band. Dus maakt het op dat punt niet uit of je nu twee of 4 usb aansluitingen hebt. Of zie ik dat verkeerd?
Van rockband zijn geloof ik niet alle instrumenten draadloos als ik het goed heb.
Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988
Fuelke wijzigde dit bericht 02-07-2008 18:58 (86%)
Ik heb her en der (op nieuwe plaatsen) vraagtekens staan als icoontjes ipv de originelen. Trophy, nieuwe muziekspeler, power off, playlists, search. Allemaal een vraagteken ipv het oorspronkelijke icoontje. Allemaal nieuwe icons dus. Ik heb dit alleen op de normale XMB. Bij de ingame-XMB staan ze er wel gewoon tussen.
Ik heb al een aantal keren de stroom er helemaal vanaf gehad enzo, maar dat veranderd niets.
edit: Het komt natuurlijk omdat in de huidige thema's geen nieuwe iconenen zitten. Originele thema lost het wel op. Maar ze moeten dus alle(!) thema's aanpassen voor deze firmware. Lekker is dat.
Shiver23 wijzigde dit bericht 03-07-2008 11:14 (17%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Reg. datum: 28 april 2008
De mensen die DS3 in Azie hebben laten importeren: op welke website?
Reg. datum: 26 augustus 2004
beetje jammer dit, nu moet ik nog steeds mijn laptop met skype aanzwengelen
Mavado Communicatie - www.mavado.nl
Ik zou eerst 'ns wat spelen met de theme-settings. Eerst een custom-theme kiezen en dan alles resetten naar de defaults.quote:Shiver23 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:39:
Meer mensen met problemen/vage bugs met firmware 2.40?
Ik heb her en der (op nieuwe plaatsen) vraagtekens staan als icoontjes ipv de originelen. Trophy, nieuwe muziekspeler, power off, playlists, search. Allemaal een vraagteken ipv het oorspronkelijke icoontje. Allemaal nieuwe icons dus. Ik heb dit alleen op de normale XMB. Bij de ingame-XMB staan ze er wel gewoon tussen.
Ik heb al een aantal keren de stroom er helemaal vanaf gehad enzo, maar dat veranderd niets.
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Reg. datum: 07 april 2008
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Via ebay heb je hem voor 60 AUD thuisbezorgd bij deze ebaystore.quote:t mac schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:12:
Misschien ff je thema opnieuw instellen. Het enige probleem dat ik heb ondervonden is dat elke icoontje moet laden tijdens het ingame gebeuren...
Dat is zo'n 36 euro. Er zijn talloze verkopers van de Dualshock3.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Moet zeggen dat ik de DS3 support in GTA4 ook redelijk vind tegenvallen. In Metal Gear Solid 4 is het daarentegen echt een waardige toevoeging aan het spel! Daarin is het echt zo ontzettend goed uitgewerkt!quote:Jorn1986 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:45:
Ik heb sinds vandaag een DS3 controller, maar vind hem toch wel een beetje tegenvallen. Ik had er meer van verwacht tijdens het spelen van GTA4. Hij gaat pas trillen als je ergens hard tegenaan knalt met de auto, of als je in een gevecht terechtkomt, of als je een zwaar wapen afvuurt, of als je valt van een hoogte ofzo. Dat is overigens de enige game die ik nog maar geprobeerd heb op dit moment, misschien dat GT5P me nog een leukere ervaring geeft met de controller dan GTA4...
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Reg. datum: 07 april 2008
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Reg. datum: 04 oktober 2005
Dacht ergens gelezen te hebben dat dit in de nieuwe firmware kwam, weet iemand wanneer die ook alweer kwam?quote:jeroen210 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:18:
Iemand die het in game al voor elkaar heeft gekregen om eigen muziek te draaien? Zoja bij welke game?
Reg. datum: 04 januari 2002
Reg. datum: 12 juli 2007
Ik vond het in GTA 4 best aardig gedaan, Metal Gear Solid 4 doet het wel weer een heel stuk beter dus als je echt de dual shock wilt voelen zoals het moet zou ik die aanraden. Verder heb ik alleen Assassins Creed en Smackdown vs Raw 2008 op de PS3 en van die 2 ondersteund alleen Assassins Creed het en dan moet je nog goed opletten ook anders merk je het niet. Op een paar demo's na heb ik met de trilfunctie van de DS3 geen ervaring.quote:Jorn1986 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:45:
Ik heb sinds vandaag een DS3 controller, maar vind hem toch wel een beetje tegenvallen. Ik had er meer van verwacht tijdens het spelen van GTA4. Hij gaat pas trillen als je ergens hard tegenaan knalt met de auto, of als je in een gevecht terechtkomt, of als je een zwaar wapen afvuurt, of als je valt van een hoogte ofzo. Dat is overigens de enige game die ik nog maar geprobeerd heb op dit moment, misschien dat GT5P me nog een leukere ervaring geeft met de controller dan GTA4...
Yesasia, en dat moet je niet laten doen, je moet het zelf doen.quote:t mac schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:12:
Je kunt gewoon alles van controllers tot games importeren, het enige wat niet gaat werken zijn DVD's en Blu-ray's uit een andere regio.quote:EgoPro schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:26:
Ja ik geloof dat ik mijn ds3ś maar eens ga bestellen bij de drukke mannetjes, dat is toch geen probleem, amerikaanse controllers?
Reg. datum: 13 mei 2004
Ben benieuwd wat voor Trophies er bij MGS4 gaan zitten...
Ik wacht nog wel even met mijn Big Boss run...
uuuuh, vandaag?quote:mkwetters schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:55:
[...]
Dacht ergens gelezen te hebben dat dit in de nieuwe firmware kwam, weet iemand wanneer die ook alweer kwam?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Reg. datum: 15 augustus 2006
Heb mijn PS3 3 dagen niet aangesloten op Internet en toen ik net de kabel aansloot meldde hij dat de nieuwste software op de PS3 stond.
Systeemupdate klikte ik.
Iemand een idee hoe dit kan?
*edit*
Heb even 2 pics gemaakt waarop te zien is dat mijn PS3 versie 2.36 heeft en dat hij zegt dat het de meest recente versie is.
Misschien mis ik iets hier?
http://i76.photobucket.co...9/tripandfox/DSC01570.jpg
http://i76.photobucket.co...9/tripandfox/DSC01569.jpg
SalomonKrizal wijzigde dit bericht 02-07-2008 22:19 (38%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.