Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!
Reg. datum: 13 augustus 2006
@ MsG: Dat kan niet, aangezien iedereen toch met dezelfde stats begint. Dan zou je alleen een ander uiterlijk hebben, en geen primary skills oid.
Wat trouwens ook mooi is aan rs is dat je geen armor upgrades hebt
Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!
ATi Radeon 8500. Voornamelijk gemaakt van brons en granietquote:wimjongil schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:11:
@ deadinspace: een nieuwe videokaart? Hoelang heb je dan onder een steen gelegen?
Het werkt wel op zich, alleen zakt de framerate op 1024x768 rustig naar 5fps in drukke gebieden (leeglopende castle wars bijvoorbeeld).
Ja, daar ben ik het mee eens.quote:RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:30:
Imo passen andere speelbare rassen niet echt in RS.
Wat ik mooi vind is hoe combat in sommige opzichten gebalanceerd is. Je hebt een aardige keuze aan strategien, en kan verschillende stijlen en armours mix-en-matchen, zoals bijvoorbeeld melee-en met range armour voor de magic defence.quote:wimjongil schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:35:
Wat trouwens ook mooi is aan rs is dat je geen armor upgrades hebt
Het is dan ook erg de moeite om de eigenschappen van de verschillende wapens, armours en items te kennen en daar op in te spelen.
It isn't the software that's free, it's you.
Bijna woodcutting level 74 en firemaking level 66, als woodcutting level 75 is ga ik denk ik lekker naar de yews toe ipv de willow trees, die geven zo weinig exp
En een vraag, wat krijg je/gebeurt er als je zo'n Grave Marker Blessed?
En als die niet van jouw is en je blessed hem?
Of hoe werkt het?
Oh, ik dacht dat het een of andere random event was ofzo
Pimorez wijzigde dit bericht 02-07-2008 16:53 (9%)
Reg. datum: 04 april 2008
Dus je bent net over de helft?quote:RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:01:
Dat is ook de kracht van RS. Je hoeft niks, maar je kunt van alles doen. Heerlijk, die vrijheid.
Ik zit zelf te spelen met het idee van 99 slayer. Zit al op 94 dus ik ben al een heel eind op weg.
....
Graphics zien er goed uit nu!
ReFresh F5 wijzigde dit bericht 02-07-2008 16:06 (5%)
Als je een grave marker blessed, dan blijft hij een stuk langer staan, tot maximaal een uur nadat die persoon is doodgegaan. Je hebt er wel 70 prayer voor nodig, en het kost je ongeveer één prayer point per minuut dat je het verlengt hebt geloof ik (stuk of 55 dus meestal).quote:Pimorez schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:49:
En een vraag, wat krijg je/gebeurt er als je zo'n Grave Marker Blessed?
In plaats van blessen kun je een grave marker ook repairen (alleen als hij bijna kapot is). Dat heeft geen 70 prayer nodig, kost maar een paar prayer points, en verlengt de levensduur met 5 minuten.
Je kan alleen andermans grave markers blessen, niet je eigen.quote:En als die niet van jouw is en je blessed hem?
It isn't the software that's free, it's you.
Reg. datum: 16 december 2005
quote:wimjongil schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:21:
[...]
Dragon spear, zoals linksbovenin te zien was
Zezima is een tijdje gestopt geweest wegens prive problemen. (dat vertelde hij tenminste op zijn youtube account). Hij speelt wel want zijn summoning gaat nog steeds omhoog.quote:RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:27:
Qua xp is Zezima nog steeds de nummer 1. Hij schiet alleen niet zo op met het trainen van zn summoning, waardoor hij niet meer op de eerste plaats in de rankings staat. Ook heb ik het idee dat hij op het moment niet zoveel speelt. Maargoed, Uloveme en Yogosun doen dat ook niet, dus hij wordt (nog) niet echt bedreigd.
8.2/13m dus al een redelijk eindje over de helftquote:ReFresh F5 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:57:
[...]
Dus je bent net over de helft?
Graphics zien er goed uit nu!
Was het niet iets met zn vriendin? Ik dacht dat ze verloofd waren ofzo en dat ze samen dingen gingen doen.quote:Franko P. schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:53:
[...]
Niet goed gekeken...
[...]
Zezima is een tijdje gestopt geweest wegens prive problemen. (dat vertelde hij tenminste op zijn youtube account). Hij speelt wel want zijn summoning gaat nog steeds omhoog.
Overigens vrij ernstig dat het priveleven van een waarschijnlijk doodgewoon figuur in Runescape-kringen zo belangrijk gevonden wordt
Reg. datum: 24 maart 2008
Net Ichlatirin (of hoe je dat ook schrijft)'s little helper gedaan, en dan nu bezig met Smoking Kills. Dan lekker weer slayeren! (ben nu 88)
Dat kan handig zijn als je elkaar wilt adden als je hulp nodig hebt
En dan ook gelijk verdelen in F2P of P2P
Ik word echt helemaal gek van die mensen die bij Fist of Guthix de hele tijd in zo'n huisje gaan staan, kunnen ze echt niet normaal en eerlijk spelen?
Pimorez wijzigde dit bericht 02-07-2008 21:49 (31%)
Reg. datum: 13 maart 2005
En ja de look en feel is er ook vanaf, maar dat zal gewoon wennen zijn, ook al ga ik het verder niet meer spelen.
Het is trouwens ook nog beta, dus misschien dat er nog het een en ander geoptimaliseerd wordt. Zelf zou ik de graphics van de whip wel graag geupdate zien. Die lijkt echt nergens op.
Bij mij draait het ook gewoon normaal (specs zie sig). Met pken gaat het niet zo snel omdat ik over het hele scherm moet vliegen dan om op mijn target te klikken, special attack, eten etc.quote:RoD schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:28:
Bij mij loopt het allemaal soepel, op een E6600 met 7900GTO. En dat terwijl ik alle grafische opties aan heb staan. Maar het kan ook best zijn dat Jagex de requirements wat te laag ingeschat heeft. De meeste mensen een klein beetje traag reageren wel niet erg vinden. Als je skilled speelt het toch ook wat langzamer.
Het is trouwens ook nog beta, dus misschien dat er nog het een en ander geoptimaliseerd wordt. Zelf zou ik de graphics van de whip wel graag geupdate zien. Die lijkt echt nergens op.
Xfire doet het ook nog niet, dus dat is ook nog vervelend
quote:RoD schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:28:
Bij mij loopt het allemaal soepel, op een E6600 met 7900GTO. En dat terwijl ik alle grafische opties aan heb staan. Maar het kan ook best zijn dat Jagex de requirements wat te laag ingeschat heeft. De meeste mensen een klein beetje traag reageren wel niet erg vinden. Als je skilled speelt het toch ook wat langzamer.
Ach, en als het niet lekker loopt heb je altijd nog de keuze om naar de lagere detaillevels over te schakelen.quote:Maar het kan ook best zijn dat Jagex de requirements wat te laag ingeschat heeft. De meeste mensen een klein beetje traag reageren wel niet erg vinden. Als je skilled speelt het toch ook wat langzamer.
Reg. datum: 23 mei 2007
Daarnaast zijn sommige character moves nog steeds outdated en repetetief. Ik denk dat het erg leuk zou zijn als je character per percentage damage die hij krijgt een andere emote doet, en andersom per zoveel % damage die hij doet aan de enemy ook een andere emote doet, en elke wapen iets anders etc. Sommige emotes zijn wel veranderd, ik vind het erg mooi hoe een longbow nu wordt gespannen
Al met al vind ik het een erg geslaagde update. De graphics komen zelfs dichtbij full-client games als WoW (als is wow natuurlijk een stuk mooier) en dat dus zonder download (nou.. cache, maarja) en in Java.
[Sonata III] - [Gigabyte P35C-DS3R] - [Intel Core 2 Duo E6300 @ 450x7, 1.275V] - [TakeMS 2x2GB Value PC6400 @ 900Mhz, 5-5-5-15 1.8V] - [Asus EAH3850/G/HTDI 256M] - [Samsung F1 1TB, Samsung T166 320GB] - [NEC-AD 7173S] - [Samsung Syncmaster 206BW]
Moet zeggen dat ik wel vrij benieuwd ben naar de BTS van deze maand.
@ Enfer: Ik wil wel meehelpen met de TS, dan pas ik wel wat stukjes aan die nu al in de TS staan, en doe ik er wat bij. Add me maar op msn ofzo (zie mijn profile voor mijn adres), dan bespreken we het nog we.
wimjongil wijzigde dit bericht 03-07-2008 18:39 (14%)
Reg. datum: 04 februari 2004
Oke we kunnen verder in deeltje 3! \o/
RoD en ik gaan binnenkort een keer bezig met een totaal vernieuwde uber-leet-skilled-startpost, dus stay tuned
Enfer wijzigde dit bericht 03-07-2008 20:26 (52%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.