Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Runescape #2

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Jagex schijnt de nieuwe graphics als eerste te tonen op de E3, van 14 juli tot 17 juli. Dat betekent dus dat de graphics niet echt "early july" uitkomen...
Bron.

Ja wel spijt dat we nog even moeten wachten maar het zal het wachten waard zijn, daar ben ik zeker van.

Ik ben sinds 1 dag member geworden :) Ik dacht ik ga eens catherby checken. Wat een goede plaats om je fishing up te krijgen :D

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

Fishing guild is nog beter. Nog ietsje dichter bij de bank :P Zodra je Swan Song hebt gehaald kun je trouwens monkfish fishen. Imo is dat de beste fishplaats.

ok, ga ik zien in te geraken. 52 fish atm.

Reg. datum: 04 februari 2004

NIEUWE GRAHPICS :9 :9

Vet gaaf, members only (nog wel, preview) though :D

Ja runescape ziet er gruwelijk mooi uit nu.
Vooral de fullscreen mode is mooi, kan ik eindelijk mn normale resolutie weer eens gebruiken :)

Fulltime #whatpulsert

Wow, nice!

Wauw, de site ziet er echt tof uit nu :o Zo de nieuwe graphics even proberen. Ben erg benieuwd hoe dat er op een 22" uit gaat zien.

Edit: damn, het werkt echt geweldig en het ziet er nog beter uit dan dat ik al dacht _O_ Meteen dit trouwens bij dark beasts: http://i26.tinypic.com/2rh0jky.png

Linkje ivm belachelijk grote afmetingen :P

RoD wijzigde dit bericht 01-07-2008 16:28 (45%)

WOW , ik dacht dat die binnen enkele weken er maar aan kwam :D Ben nu aan het laden ;)

EDIT : Wat een update ! Prachtig !

not2secure4u wijzigde dit bericht 01-07-2008 17:42 (18%)

Reg. datum: 31 juli 2005

Wow, dit is een prachtige update. Misschien ook wel een reden voor mij om het weer te gaan spelen :)

Fullscreen is echt super, vooral als je alle grafische opties zoals lightning en anti-aliasing aanzet. Kan zich wel redelijk meten met WoW denk ik.. :)

Eigenlijk verdient dit topic nu wel een nieuwe startpost.

Reg. datum: 04 februari 2004

We zitten bijna op de 40e pagina, en je weet wat we afgesproken hebben he, RoD :Y)

Reg. datum: 23 mei 2007

quote:
RoD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:31:
Wauw, de site ziet er echt tof uit nu :o Zo de nieuwe graphics even proberen. Ben erg benieuwd hoe dat er op een 22" uit gaat zien.

Edit: damn, het werkt echt geweldig en het ziet er nog beter uit dan dat ik al dacht _O_ Meteen dit trouwens bij dark beasts: http://i26.tinypic.com/2rh0jky.png

ze moeten alleen nog het "statische" van het spel veranderen.. bijv. hoe de characters lopen etc. daarnaast zijn de geluiden zooo 2001 dus die kunnen ook wel een update gebruiken.

[Sonata III] - [Gigabyte P35C-DS3R] - [Intel Core 2 Duo E6300 @ 450x7, 1.275V] - [TakeMS 2x2GB Value PC6400 @ 900Mhz, 5-5-5-15 1.8V] - [Asus EAH3850/G/HTDI 256M] - [Samsung F1 1TB, Samsung T166 320GB] - [NEC-AD 7173S] - [Samsung Syncmaster 206BW]

quote:
Enfer schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:22:
We zitten bijna op de 40e pagina, en je weet wat we afgesproken hebben he, RoD :Y)
offtopic:
Ik heb dr niet zoveel zin in :P
quote:
Gamesua schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:28:
[...]

ze moeten alleen nog het "statische" van het spel veranderen.. bijv. hoe de characters lopen etc. daarnaast zijn de geluiden zooo 2001 dus die kunnen ook wel een update gebruiken.
Die geluiden zijn vrij dramatisch ja. Die vond ik al niet mooi toen ze uitkwamen, dus ik speel het nog steeds met geluid gemute. EIgenlijk kan dat nu natuurlijk niet meer. Als je met WoW wil concurreren (en dat zullen ze zeker willen gezien deze grafische update) moet je toch met wat beters komen.

Reg. datum: 04 september 2006

Er bestaat een kans dat ik nu weer is ga spelen, en mijn draken pak met white phat aan doe! :')

Vanavond even member maken en inloggen *O*

Reg. datum: 13 augustus 2006

Ziet er idd zeer netjes uit! Alleen lagde het bij een vriend erg (heb het alleen daar kunnen zien tot nu toe). Waarschijnlijk is dit nu ook al wel over. Maar imo gaat toch het old-skool rs gevoel weg, dat je het er gewoon "naast" deed. En het pking (wat er nog van over is :P) lijkt me vervelend, omdat de special atk en inv "ver" van elkaar afzitten.

@ nieuwe topicstart: ik zag het laatst ook al dat er een nieuwe ts aan moest komen. Ik wil best meehelpen, maar met het uiterlijk ben ik een noobie, ik wil dus best wel een verhaal typen ;)

wimjongil wijzigde dit bericht 02-07-2008 08:15 (11%)

Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!

quote:
RoD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:31:

Wat was je drop daar?

quote:
Dragon spear, zoals linksbovenin te zien was :P

Tijd geleden alweer dat ik het speelde. Ben overgestapt op warcraft. Heb nog een level 1XX met aardig wat overall skills staan ergens in varrock of fally. :P Nostalgie hoor.
Als ik het nu weer ga spelen spam ik vast de chat vol met wwwaaaaaassdddddd. :P

In mijn tijd was Zezima de heersende nr. 1 Geen idee hoe lang die het vol heeft kunnen houden.

dwaas wijzigde dit bericht 02-07-2008 08:25 (16%)

King for a day,... fool for a lifetime.

Qua xp is Zezima nog steeds de nummer 1. Hij schiet alleen niet zo op met het trainen van zn summoning, waardoor hij niet meer op de eerste plaats in de rankings staat. Ook heb ik het idee dat hij op het moment niet zoveel speelt. Maargoed, Uloveme en Yogosun doen dat ook niet, dus hij wordt (nog) niet echt bedreigd.

Reg. datum: 24 maart 2004

Ahja, Zezima mag van mij lekker zo blijven spelen. Het laat eens zien aan de no-lifers dat je niet de hele dag op dat spel hoeft te zitten, en dan zeker niet aan je goals werken. Gewoon beetje fun hebben. Ik train nu ook niet naar een level toe, maar als ik zie van: oh kan wel een agility lvl doen, dan doe ik dat als ik daar zin in heb. Ik heb natuurlijk wel goals zoals RoD weet (99 crafting ofzo), maar ik wil zoiets niet in 1 week afmaken. Volgens mij zit ik nu alweer 2 weken op 90, wordt eens tijd dat ik die ouwe bodies ga high-alchen :+. Komt morgen wel, ben nu met agility bezig. Net level 72 gehaald: http://i25.tinypic.com/34rypv7.png

Dat is ook de kracht van RS. Je hoeft niks, maar je kunt van alles doen. Heerlijk, die vrijheid.

Ik zit zelf te spelen met het idee van 99 slayer. Zit al op 94 dus ik ben al een heel eind op weg. Daarnaast zou ik ook wel 138 combat willen. Ik heb al 85-86 summoning banked qua charms, dus dat gaat ook de goede kant op.

all flames intended

Hehe, met die HD update valt het eerdere nieuwsitem van die dag, Price changes for new subscribers niet zo op. Sneaky :P
quote:
For new subscribers becoming members on or after the 4th August, the monthly cost for a RuneScape subscription will increase 30p in the UK, $0.95 in the US and by similar amounts in other currencies. These are examples of the credit card prices - all other payment types will be increasing by a similar margin. If you are an existing member, or you subscribe before the 4th August, this price change will not affect you, as long as you keep your membership valid.

If you are an existing member and you allow your membership to lapse for more than two weeks (after the 4th of August), you will be charged the new rate when you re-subscribe.

RuneScape subscription costs have not changed since RuneScape memberships started in 2002, over 6 years ago! Inflation and exchange rates mean we are having to adjust our prices slightly.
Zal wel neer komen op ongeveer een halve euro voor ons Nederlanders. Dat komt volgensmij inderdaad wel overeen met inflatie op 6 jaar tijd.

Wel netjes overigens dat je het oude tarief blijft betalen zolang je membership niet expired :Y)

Een nieuwe videokaart gaat me meer kosten :P

It isn't the software that's free, it's you.

@ Hans1990: Wat voor cb ben je nu dan? 110 ongeveer? Want mijn main is cb 106, maar bij jou verbleken al mijn skills (behalve hp 85 en mage 89 :P). total 1375 is dan ook niet echt hoog voor een cb 106 (p2p) :P Ook nog geen 99 stats, maar ik wilde mage een keer gaan doen >:)
@ deadinspace: een nieuwe videokaart? Hoelang heb je dan onder een steen gelegen? :P

Wel leuk trouwens om te zien dat er nu heel veel reacties van andere lui in dit forum zijn :) En nu maar hopen dat die ook blijven spelen ;)

Je zou toch denken dat Runescape zo wel wat populairder wordt, met "WoW-achtige" graphics. Al blijft het trainen natuurlijk vrij repetitief, wat veel mensen tegen zal staan. Aan de andere kant is er natuurlijk ook een hoop non-repetitieve content die ik als die-hard natuurlijk allang gedaan heb :P

Een nieuwe topicstart zal waarschijnlijk wel wat meer mensen aantrekken. Maar ik ga em niet maken.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: