HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicHeb geupgade naar de nieuwe HTC-rom en daarna met sprite-backup alles terug gezet maar nu staat in de Apparaat informatie als rominfo 1.35.404.4 NLD rom datum 06/20/08.
dat hoort toch 1.37 te zijn? of heb ik door de restore de upgrade ongedaan gemaakt?
dat hoort toch 1.37 te zijn? of heb ik door de restore de upgrade ongedaan gemaakt?
Reg. datum: 24 mei 2007
Reg. datum: 24 mei 2007
Ja volgens mij wel. Is die uitgebracht? Heb ik gemist dan...quote:
Dat zie ik bij mij net ookquote:ome jopie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:12:
Heb geupgade naar de nieuwe HTC-rom en daarna met sprite-backup alles terug gezet maar nu staat in de Apparaat informatie als rominfo 1.35.404.4 NLD rom datum 06/20/08.
Heb alles terug met sprite behalve sms'jes (heel fijn), en dat versienr is dus ineens vreemd, nou heb ik 'm niet gechecked voordat ik sprite gebruikte, misschien was ie vantevoren al niet goed?
Voor de restore stond er echt 1.37quote:dragon2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Dat zie ik bij mij net ookWWE versie dan.
Heb alles terug met sprite behalve sms'jes (heel fijn), en dat versienr is dus ineens vreemd, nou heb ik 'm niet gechecked voordat ik sprite gebruikte, misschien was ie vantevoren al niet goed?
Reg. datum: 28 oktober 2002
ik heb net t-mobile ff een email gestuurd.
ik ben benieuwd nu de iphone abbo's een hogere data snelheid krijgen, als dat ook mogelijk is voor de huidige t-mobile abonees.
ja ik weet het, ik heb veel hoop

ik ben benieuwd nu de iphone abbo's een hogere data snelheid krijgen, als dat ook mogelijk is voor de huidige t-mobile abonees.
ja ik weet het, ik heb veel hoop
Apart.. Wat valt er bij jou onder alles teruggezet? Ik heb gezien de ervaringen hier juist niet alles teruggezet, ook mijn mailaccounts niet. Ik kreeg ook een Gmail account die er niet was en die ik ook niet kon verwijderen.quote:ome jopie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:12:
Heb geupgade naar de nieuwe HTC-rom en daarna met sprite-backup alles terug gezet maar nu staat in de Apparaat informatie als rominfo 1.35.404.4 NLD rom datum 06/20/08.
Wat heeft dat met de Touch Diamond te maken?quote:dimocash schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:31:
ik heb net t-mobile ff een email gestuurd.
Simpel zat!
omdat er veel touch diamond gebruikers zijn waaronder mijzelf die ook wel een hogere snelheid willen.
ik zou t mischien beter als offtopic hebben kunnen zetten idd.
ik zou t mischien beter als offtopic hebben kunnen zetten idd.
heb een backup gemaakt en die na upgrade met optie 1 (zelfde apparaat ivm ROM update (Sprite)) terug gezetquote:J0YR1D3R schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:36:
[...]
Apart.. Wat valt er bij jou onder alles teruggezet? Ik heb gezien de ervaringen hier juist niet alles teruggezet, ook mijn mailaccounts niet. Ik kreeg ook een Gmail account die er niet was en die ik ook niet kon verwijderen.
ome jopie wijzigde dit bericht 02-07-2008 10:47 (3%)
Ik heb ook een level1 teruggezet. Hmmm vanavond eens proberen met een andere optie dan 
Ik vind dat Sprite Backup maar vreemd werken met die verschillende niveaus. Bij mij stond hij op niveau 2 en dat ging op zich wel goed. Sommige dingen moest ik zelf herstellen.quote:ome jopie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:45:
[...]
heb een backup gemaakt en die na upgrade met optie 1 (zelfde apparaat ivm ROM update (Sprite)) terug gezet
Overigens heb ik tot nu toe het idee dat het batterijverbruik beter is in de nieuwe ROM. Normaalgesproken ben ik al 1 streepje kwijt na een nacht met de telefoonfunctie uit, nu ben ik al een halve dag verder inclusief wat internetten en smsen en ik ben er nu pas 1 kwijt.
Simpel zat!
Reg. datum: 08 juli 2007
Ja tot gisternacht was het bij mij ook gratis, waarschijnlijk heb ik iets ingesteld waardoor hij elke keer als ik over weer heen ga vanzelf verbinding gaat maken.quote:EGOistICH schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 04:24:
[...]
ja het is gratis , maar waarom zou je willen internetten op je mobiel als je thuis internet hebt![]()
Maar TomTom is ook geheel kosteloos hoor, gewoon effe wat torrentjes afgaan
Ook als ik over internet heen ga, zie je extra tekentjes verschijnen en als je daar op klikt staat er niet alleen 3G Hi, wat er normaal staat, maar ook KPN internet, en dan de tijd dat hij al bezig is, 20 sec meestal, dan ga ik naar instellingen en dan gegevensverbinding staat dan weer aan
Heel irritant dat hij dat nu telkens van zelf doet, heeft me al zeker weer 2 euro gekost
Ff dat NoData proberen, ik heb gelezen dat ik alleen mms/sms aan moest laten staan, geld ook voor dit geval toch?
Reg. datum: 07 november 2002
Ik heb een kleine register aanpassing gemaakt waardoor het mogelijk is de scrollwheel (draaiende beweging maken over dpad) te gebruiken in de File Explore.
CAB bestand is 2kb groot.
Plaats het bestand op je apparaat en voer het daarna uit.
Na installatie is de kans groot dat je het apparaat eerst aan en uit moet zetten.
Dit kan via softreset, maar beter is powerknop lang induwen om toestel volledig uit te zetten en daarna weer aan.
Download
Mirror
Na installatie is de kans groot dat je het apparaat eerst aan en uit moet zetten.
Dit kan via softreset, maar beter is powerknop lang induwen om toestel volledig uit te zetten en daarna weer aan.
Download
Mirror
adewidt wijzigde dit bericht 02-07-2008 12:35 (6%)
Reg. datum: 02 juli 2000
Reg. datum: 02 juli 2000
Ik heb ook net de nieuwe NL Rom geflashed.
Hij is zeker merkbaar sneller geworden
Toen probeerde ik de contacts met Resco backup terug te zetten, maar deze zet hij niet goed terug op een nieuwe ROM.
Hij is zeker merkbaar sneller geworden
Toen probeerde ik de contacts met Resco backup terug te zetten, maar deze zet hij niet goed terug op een nieuwe ROM.
Nodata geinstalleerd
Echter krijg ik 3 dingen en geen 4:
KPN Internet = disabled, net gedaan
KPN MMS = enabled, mag die ook disabled, dan lijkt me dat ik geen mms meer kan versturen, maar sms en email wel?
Mobiele Startsite - DISABLED, net gedaan
/edit: Ik kan nog steeds gewoon op internet zonder dat m'n wifi aan staat
Echter krijg ik 3 dingen en geen 4:
KPN Internet = disabled, net gedaan
KPN MMS = enabled, mag die ook disabled, dan lijkt me dat ik geen mms meer kan versturen, maar sms en email wel?
Mobiele Startsite - DISABLED, net gedaan
/edit: Ik kan nog steeds gewoon op internet zonder dat m'n wifi aan staat
Niekjuh wijzigde dit bericht 02-07-2008 11:49 (13%)
heel aardig, jammer dat we hier niet aan kudoo's doen. alleen een kleinigheidje: aan het eind springt hij weer naar boven en scrolt weer door. kan je het niet zo aanpassen dat aan het van de lijst einde oefening is?quote:adewidt schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:30:
Ik heb een kleine register aanpassing gemaakt waardoor het mogelijk is de scrollwheel (draaiende beweging maken over dpad) te gebruiken in de File Explore.
Download
Nee, zo slim is het navigatiewheel niet.quote:ome jopie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:53:
[...]
heel aardig, jammer dat we hier niet aan kudoo's doen. alleen een kleinigheidje: aan het eind springt hij weer naar boven en scrolt weer door. kan je het niet zo aanpassen dat aan het van de lijst einde oefening is?
Reg. datum: 05 december 2007
Reg. datum: 05 december 2007
Tijd voor spelen.
Iemand hier die PocketGBA werkend heeft gekregen op de HTC Diamond?
Ik krijg hem niet verder dan crashen wanneer je een rom wilt laden
Vierde keer opnieuw installeren doet hij het blijkbaar wel. In ieder geval kan mn Gameboy Advance ook weer de deur uit. Geniaal gamen dit!
Iemand hier die PocketGBA werkend heeft gekregen op de HTC Diamond?
Ik krijg hem niet verder dan crashen wanneer je een rom wilt laden
Vierde keer opnieuw installeren doet hij het blijkbaar wel. In ieder geval kan mn Gameboy Advance ook weer de deur uit. Geniaal gamen dit!
Jornuts wijzigde dit bericht 02-07-2008 13:12 (23%)
Wat ik hier lees over dat letterherkenning, dus zelf schrijven, dacht ik ook ff werkend te krijgen
Ik lezen hoe je dat aan moest zetten: Klik ik op andere invoermethodes, staat er alleen toetsenbord
en geen blokherkenning of letterherkenning
Ik lezen hoe je dat aan moest zetten: Klik ik op andere invoermethodes, staat er alleen toetsenbord
Reg. datum: 15 december 2000
Maar is ie welzo slim te maken dat ie ook in andere programma's werkt??quote:
Ik werk nl altijd met total commander.....
Bing
Heb er nog niet over gelezen dus ik ben waarschijnlijk de eerste. Na de update met de orignele NL rom blijft de Diamond warm aan de achterkant, niet zo heet als bij normaal gebruik. Heb tevens de indruk dat de batterij wat harder leegloopt dan anders. Heb al bij CPU verbruik gekeken maar er staan geen gekke dingen te draaien of zo. Met de eerste rom (1.35) had ik daar nauwelijks last van.
Bing
Ja dat kanquote:bing69 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:45:
[...]
Maar is ie welzo slim te maken dat ie ook in andere programma's werkt??
Ik werk nl altijd met total commander.....
Reg. datum: 16 augustus 2001
Reg. datum: 16 augustus 2001
Kijk even in deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29703923quote:Niekjuh schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:09:
Wat ik hier lees over dat letterherkenning, dus zelf schrijven, dacht ik ook ff werkend te krijgen
Ik lezen hoe je dat aan moest zetten: Klik ik op andere invoermethodes, staat er alleen toetsenborden geen blokherkenning of letterherkenning
Wellicht handig om deze bij de FAQ te zetten?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.