Reg. datum: 14 mei 2005
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 72 73 74 75 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 mei 2005
Mijn TyTN II maakt geen verbinding meer met ActiveSync via de USB kabel, op twee verschillende pc's (een daarvan heb ik op 24-6 nog zonder problemen kunnen synchroniseren).
Een harde reset haalt niks uit en de updater van HTC kan ook geen telefoon vinden. Via de dataverbinding synchroniseren werkt nog wel als ik dat instel (dus rechtstreeks met Exchange), maar daarmee kan ik niet alles synchroniseren en het kopieert ook moeilijk met grote bestanden.
Ik heb de originele 6.1 ROM in gebruik en had alleen met Kaisertweak wat instellingen naar Advised gezet, omdat volgens een collega daarmee het niet reageren van het scherm grotendeels opgelost zou kunnen worden.
Opladen doet de telefoon overigens wel als hij aan de pc hangt.
Iemand nog een idee in welke hoek ik het moet zoeken???
I heard that if you play the Windows XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows XP.
Enig idee wat ik fout doe?
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Wat nou als je de voicemail toevoegd aan je adresboek?quote:Crusader schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:03:
Wanneer ik bijvoorbeeld voicemail wil bellen, nummer 1233, dan wordt dat door smart dial resolved naar een naam. Druk ik dan op de groene bel-knop om te bellen, dan belt ie de persoon uit het adresboek. Met geen mogelijkheid krijg ik 'm zo ver dat ie 1233 belt, behalve dan wanneer ik smart dialing uitschakel, maar dat wil ik niet omdat ik dat heel vaak gebruik.
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
koud he!
Reg. datum: 18 april 2005
Na nabellen met T-Mob HQ door een T-Mob-employee hier in DB op mijn vraag of er ook een officiële T-Mob versie van de WM6.1 update beschikbaar zou worden gesteld was het antwoord:
Geen idee, waarschijnlijk niet, maar leef je uit op XDA , de reparatie afdeling heeft nl. nog nooit een reparatie geweigerd vanwege software.
Bovendien is daar inmiddels ook een mogelijkheid ontwikkeld om je kaiser te herstellen naar originele T-Mob WM6.0 Pro ROM. Voor het geval dat je er geen risico mee zou willen nemen.
Vergeet niet om de juiste HardSPL toe te passen voor je begint, om te voorkomen dat je je Kaiser "Bricked" tot onbruikbaar paperweight
Happy Flashing
Een moderator wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:50 (5%)
Volgens mij is er een vinkje onder je "USB to PC connection" waar je iets met "Advanced Networking" uit en aan kan zetten. Ik heb dat vinkje per default uit gezet en heb nog nooit problemen gehad met sync.quote:Deevay schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:58:
Reg. datum: 12 augustus 2004
Een subtiele kick, echt niemand die kan helpenquote:Xato schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 06:32:
Ik heb gisteren een HTC RC W100 kabel ontvangen. Nu probeer ik hem aan de praat te krijgen maar ik denk dat mijn roms niet mee willen werken. Om mijn "oude" Dutty deed hij het wel als koptelefoon maar niet de remote. En bij latere roms krijg ik ik zelfs het koptelefoon gedeelte niet aan de praat. Heeft iemand een idee welke rom de remote wel mee werkt of evt drivers die werken. De drivers die op de cd staan zijn blijkbaar niet nodig want ik heb die drivers eral opstaan zegt de cd.
Heb ik al gedaan als workaround, maar stel dat er andere nummers zijn die ik wil bellen maar die alleen maar resolved worden uit het adresboek?quote:EnsconcE schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:53:
[...]
Wat nou als je de voicemail toevoegd aan je adresboek?
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Comm Manager?quote:andreasfc schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Hoe kan je gprs volledig uitschakelen op de HTC Tytan 2?
Of is het niet mogelijk?
Hoe kan ie nou resolven, aangezien er geen karakter onder 1 staat (dat is juist de hele gedachte achter de knop met het bandje eropquote:Crusader schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:03:
Wanneer ik bijvoorbeeld voicemail wil bellen, nummer 1233, dan wordt dat door smart dial resolved naar een naam. Druk ik dan op de groene bel-knop om te bellen, dan belt ie de persoon uit het adresboek. Met geen mogelijkheid krijg ik 'm zo ver dat ie 1233 belt, behalve dan wanneer ik smart dialing uitschakel, maar dat wil ik niet omdat ik dat heel vaak gebruik.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Vul 'nodata' eens in @ Googely.quote:andreasfc schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Hoe kan je gprs volledig uitschakelen op de HTC Tytan 2?
Of is het niet mogelijk?
Reg. datum: 23 december 2006
ook een subtiel kickje...quote:musiqman schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:21:
Mijn audio beheer doet het niet meer. Ik start hem op , je ziet even audiobeheer in de linkerbovenhoek en poef weg... iemand tips of waar ik het programma kan her installeren
?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Die lege ruimte onder de 1 wordt blijkbaar niet gebruikt in de resolving. Bij mij gaat ie toch echt de contact bellen waarvan de naam met "Bee" (=1233) begint.quote:BtM909 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:54:
[...]
Hoe kan ie nou resolven, aangezien er geen karakter onder 1 staat (dat is juist de hele gedachte achter de knop met het bandje erop) .... Daarnaast is je voicemail automagisch (indien ingesteld
) onder sneltoets 1. Iets langer ingedrukt houden en hij belt je voicemail
Moet er wel bij zeggen dat ik voorheen de standaard HTC WWE ROM gebruikte, daarna Dutty's en dat ik dit verschijnsel nu pas heb met HyperDragon IIIs.
Crusader wijzigde dit bericht 01-07-2008 21:14 (12%)
Als ik het zo lees zou ik denken aan een kapotte usb kabel. Volgens mij gaat stroom via usb via een aparte kabel binnenin de usb kabel en de data weer via een andere kabel binnenin de usb kabel. Zou eens rondkijken of je van iemand een kabel kan lenen om dit te testen.quote:Deevay schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:58:
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:
Mijn TyTN II maakt geen verbinding meer met ActiveSync via de USB kabel, op twee verschillende pc's (een daarvan heb ik op 24-6 nog zonder problemen kunnen synchroniseren).
Een harde reset haalt niks uit en de updater van HTC kan ook geen telefoon vinden. Via de dataverbinding synchroniseren werkt nog wel als ik dat instel (dus rechtstreeks met Exchange), maar daarmee kan ik niet alles synchroniseren en het kopieert ook moeilijk met grote bestanden.
Ik heb de originele 6.1 ROM in gebruik en had alleen met Kaisertweak wat instellingen naar Advised gezet, omdat volgens een collega daarmee het niet reageren van het scherm grotendeels opgelost zou kunnen worden.
Opladen doet de telefoon overigens wel als hij aan de pc hangt.
Lukt het wel om verbinding te maken met ActiveSync via Bluetooth?
met het scrollwiel naar boven scrollen, zodat er geen naam meer is geselecteerd. Toestel belt dan het nummer dat is ingetoetst.
Na dit gelezen te hebben, heb ik voor de grap eens mijn digitale fotolijstje-sleutelhanger met dezelfde USB aansluiting aan dezelfde kabel gehangen en die lijkt ook geen verbinding (meer) te maken met de pc.quote:Magicjjk schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:46:
[...]
Als ik het zo lees zou ik denken aan een kapotte usb kabel. Volgens mij gaat stroom via usb via een aparte kabel binnenin de usb kabel en de data weer via een andere kabel binnenin de usb kabel. Zou eens rondkijken of je van iemand een kabel kan lenen om dit te testen.
Lukt het wel om verbinding te maken met ActiveSync via Bluetooth?
Vanmiddag dus toch maar eens kijken voor een andere kabel.
Thnx voor de tip iig.
I heard that if you play the Windows XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows XP.
Nee hoor, allemaal hetzelfde. En het probleem is ook niet dat ik hem niet kan vinden, maar handig is het niet. Ze hadden er bv. 2 puntjes links en rechts naast kunnen zetten op de behuizing zodat je hem zonder te kijken (auto of in het donker) makkelijker kunt vinden (het idee van braillle). Nu glij ik met mijn duim langs de rechterkant van de behuizing tot ik hem gevonden heb, maar moet dit soms 2 of 3 keer doen. Hij zit in de auto overigens in de houder, zodanig dat ik de rechterkant niet kan zien.quote:Magicjjk schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:58:
Is de aan en uit knop op de TyTN II dan verschillend met die op de Vario 3? Heb hem nu 4 maanden ofzo maar ik heb eigenlijk totaal geen moeite met het vinden van de aan en uitknop. Overdag, 's nachts of als ik mijn hand in mijn broekzak stop en hem eruit haal...de knop heb ik altijd in 1x gevonden...
Reg. datum: 14 februari 2006
Ik heb nogal eens dat mijn timezone zomaar ineens op 'GMT+1 Praag' staat, met als gevolg dat al mijn afspraken in mijn agenda ineens een uur te vroeg zijn.
Ik heb er al veel naar gezocht en over gelezen, bij mij phone-settings (start->settings->telefoon) staat 'automagisch timezone aanpassen' uit.
Ook heb ik gelezen dat het aan de quickgps update zou kunnen liggen, maar ook dat is niet de oorzaak in mijn geval.
Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen? Is er een mogelijkheid om je timezone gewoon keihard ergens in de registry te zetten?
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone
Dat heb ik ook gekregen, nadat ik 6.1 had geïnstalleerd met mijn benodigde tools en programma's.quote:LWaS schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:44:
Om een of andere vage reden krijg continu een foutmelding dat ie geen verbinding kan maken bij vodafone mms. SMS en internet werken daarentegen probleemloos...
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
http://tour2008.nos.nl/mobiel/index
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Silverlight installeren?quote:Hexepeth schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:13:
Iemand enig idee hoe je NOS mobiel aan de praat krijgt op de TyTN II? De windows mobile versie en de Diamond versie geprobeert. BIj het aanklikken van het icoon onder programma's geen reactie.
http://tour2008.nos.nl/mobiel/index
Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 72 73 74 75 last
Dit topic is gesloten.