Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia 6120 Classic

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 05 februari 2003

quote:
IkWilbert schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:13:
Mijn wired headset is kapot (die standaard wordt bijgeleverd), weet iemand welk ik moet hebben voor de 6120 classic? Ik heb een aantal site's bezocht maar kon het niet vinden.
Effe zoeken op de Nokiapagina. Heb toentertijd bij bol.com eenzelfde voor 10 euries (excl. 1.95 verzendkosten) gekocht als reserve.

Het is mij!
Reg. datum: 14 februari 2006

quote:
Pe Nis schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:56:
[...]

Effe zoeken op de Nokiapagina. Heb toentertijd bij bol.com eenzelfde voor 10 euries (excl. 1.95 verzendkosten) gekocht als reserve.
thanks gevonden, het is de hs-47. Vond een mooie witte versie, denk dat ik maar ga bestellen :)

I intend to live forever. So far, so good.

Reg. datum: 08 november 2003

weet iemand of het frontje eraf te halen is? er zit ontzettend veel stof onder bij mij.

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

quote:
Blueone schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:04:
weet iemand of het frontje eraf te halen is? er zit ontzettend veel stof onder bij mij.
Ja dat kan, die zilver kleurige lijst moet je er met een creditcard achtig iets af wippen dan kun je vrijwel alles los halen ...

google link naar uitelkaar haal instructies

nsa1984 wijzigde dit bericht 26-06-2008 16:36 (19%)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Reg. datum: 10 augustus 2007

quote:
nsa1984 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:33:
[...]

Ja dat kan, die zilver kleurige lijst moet je er met een creditcard achtig iets af wippen dan kun je vrijwel alles los halen ...

google link naar uitelkaar haal instructies
In het verlengde hiervan: Iemand een goede site voor spare parts? (kom er net achter dat ik een kras aan de binnenkant van het scherm heb (gsm net een weekje oud :| ))

Edit: Even google gebruikt.. ik lag nog te :z :z

Sneezzer wijzigde dit bericht 27-06-2008 09:22 (4%)

Reg. datum: 26 februari 2005

quote:
mr_petit schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:22:
Ik vind sygic juist logger en trager dan tomtom, het menu minder duidelijk/handig om met toetsen te bedienen en het scherm ook minder. (eigenlijk tegengestelde ervaringen dus).
De kaartlayout is aardig (maar te ver uitgezoemd in normale stand (waar hij naar terugkeert), en de weergave bij snelwegkruispunten (zien hoeveel rijbanen er zijn en welke je moet hebben (groene pijltjes) is een goede vonst. Het is allemaal wel net wat te priegelig, duidelijk voor pdaschermpjes ontworpen.
Ik erger me ook groen en geel aan de bevestigingsschermpjes, en wanneer je de applicatie geforceerd afsluit, onthoudt ie niet de ingevoerde bestemmingen (alleen met exit toets).

Heel jammer dat tomtom stopt met symbian.
Mijn probleem met TomTom was dat deze altijd een fractie te laat was. Het pijltje op de kaart heeft een te grote lag met de werkelijke locatie en daardoor zijn ook de spraakopdrachten te laat. Natuurlijk wordt je tijdig gewaarschuwd maar ik vond het toch hinderlijk. Sygic interpoleert veel beter en geeft de locatie zeer nauwkeurig aan. Zeker als je een route ingesteld hebt.
De routeberekening van TomTom was wel beter en sneller wat natuurlijk heel belangrijk is. Maar herbereken gaat bij Sygic wel weer vrij snel. Maar hier kan en moet Sygic zeker wat verbeteren.
TomTom werd bij mij ook traag wanneer er te veel POI's waren geactiveerd. Bij Sygic heeft dit voor mijn gevoel minder tot geen invloed.

Reg. datum: 19 augustus 2007

test

Reg. datum: 19 augustus 2007

Ho sorry, daar ging iets fout.

Wat is het max. ondersteunde grootte van de sd kaartjes? (met de laatste firmware?)
En wordt de telefoon nog steeds warm? Of is hier ook al wat voor gevonden?

quote:
spef schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Mijn probleem met TomTom was dat deze altijd een fractie te laat was. Het pijltje op de kaart heeft een te grote lag met de werkelijke locatie en daardoor zijn ook de spraakopdrachten te laat. Natuurlijk wordt je tijdig gewaarschuwd maar ik vond het toch hinderlijk. Sygic interpoleert veel beter en geeft de locatie zeer nauwkeurig aan. Zeker als je een route ingesteld hebt.
De routeberekening van TomTom was wel beter en sneller wat natuurlijk heel belangrijk is. Maar herbereken gaat bij Sygic wel weer vrij snel. Maar hier kan en moet Sygic zeker wat verbeteren.
TomTom werd bij mij ook traag wanneer er te veel POI's waren geactiveerd. Bij Sygic heeft dit voor mijn gevoel minder tot geen invloed.
Wat vreemd, die lag heb ik juist met Sygic en niet met TomTom.

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

mijn frontje en displayglas is erg lelijk geworden en wil dit nu vervangen. Zou een frontje van een 6124 ook passen? Ze hebben bijna hetzelfde uiterlijk maar vind de 6124 net iets mooier

Ik krijg regelmatig tijdens het surfen de meldin "geheugen vol, sluit ...."
Is er een makkelijke manier om geheugen vrij te maken danwel meer geheugen toe te wijzen?

Reg. datum: 21 juli 2007

Ja. die is er.
Gewoon eens per dag de telefoon resetten. Daar kan je een freeware programma voor vinden (EQRestart) dat dit doet met een simpele druk op de knop, ofwel schakel je 's avonds of 's morgens gewoon de telefoon even volledig uit en zet hem dan weer aan.

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

Anders is er ook nog het programma: Handy Taskman

Daarmee kun je draaiende programma's afsluiten.

Alweer een vraagje ;-)
Het likt mij niet om de uitgaande mail aan de praat te krijgen. Ik zit bij telfort en gebruik de volgende instellingen:
-Mailadres: Sneezzer@mijnmailserver.nl
-Gebruikersnaam: "leeg"
-Wachtwoord: "leeg"
-Server uitgaande mail: smtp.telfortmail.nl
-Toegangspunt: Internet
-Beveiligde poorten: uit
-Poort: 8080

De instellingen heb ik van de telfort site gehaald en zouden juist moeten zijn, ik krijg echter de melding: "kan geen verbinding leggen met server"

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
Pe Nis schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 07:32:
[...]

Kon het niet laten, gisteren ook geupdate en het ging alweer mis. Net als bij v4.21 een melding dat update was mislukt en de phone een wit scherm gaf, met toetsenbordverlichting aan. OK, effe batterij eruit, even wachten, batterij erweer in en phone starte gewoon op, nu onder v5.11. Het zal wel, alleen zijn de foutmeldingen minder leuk.
Ik kreeg ook dezelfde foutmelding tijdens het updaten en daarna deed de telefoon niets meer. Ook na het tijdelijk verwijderen van de accu bleef het lang stil tijdens het indrukken van de aanknop. Edit: In ieder geval blijkt firmware 5.11 er wel op te zitten. Ik merk verder nog geen gekke dingen.

Even een ander vraagje. Ik heb een aantal nummers als mp3 maar wil deze via Nokia Music manager overzetten. Nu krijg ik de melding dat de bestandsindeling al goed is c.q. de bestandsindeling niet wordt ondersteund. Hoe kan ik eventueel deze nummer converteren zodat NMM ze wel accepteert.

martwoutnl wijzigde dit bericht 06-07-2008 07:57 (25%)

Vandaag Nokia Maps eens geprobeerd op mijn 6120c, de extra lange trial versie dan ;) . Is even wennen, want werkt iets anders. Werkt goed met mijn externe muis. Ook laatste mapupdates staan erop, zeker in mijn omgeving waar de hele infrastructuur is veranderd. Alleen mag het volume iets hoger en mevrouw heeft moeite met links en rechts (op kaart staat het wel goed aangegeven onder het rijden). Echter Syguc verlies ik ook niet uit het oog 8) .

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Google Maps met nep-GPS (triangulatie van GSM masten) werkt ook wel enigsinds.

Heeft me al een paar keer gered toen ik met vrienden naar een verjaardag ben gegaan en 's nachts alleen terug moest fietsen in een gebied waar ik de weg niet wist :P

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

Na dit topic te hebben doorgeworstelt, blijf ik toch met een klein issue zitten:
Mijn contacten worden getoont, met eerst de voornaam en dan de achternaam. Alleen bij "berichten" is dit juist andersom.

Betreft firmware versie: 5.11

Weet iemand hoe ik het ook daar omgedraaid kan krijgen?

opperprutser
Reg. datum: 28 oktober 2001

Bij contacten kan je de voorkeur van hoe de namen getoond kunnen worden, bij berichten kan ik dat niet vinden. Wellicht is dit standaard op achternaam.

Andere issue: bij mij lijkt het of de galerij (weergave van alle tumbnails) een stuk trager is geworden sinds de 5.11 update. Heeft iemand datzelfde gevoel?

quote:
mr_petit schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:33:
Bij contacten kan je de voorkeur van hoe de namen getoond kunnen worden, bij berichten kan ik dat niet vinden. Wellicht is dit standaard op achternaam.

Andere issue: bij mij lijkt het of de galerij (weergave van alle tumbnails) een stuk trager is geworden sinds de 5.11 update. Heeft iemand datzelfde gevoel?
Dat is alleen de eerste keer nadat je de galerij opstart. Daarna gaat het een stuk sneller. Maar het viel mij ook op. Verder 2 extra themes en een hoop internet bookmarkfolders. Voor de rest niets spannends.

opperprutser
Reg. datum: 28 oktober 2001

Misschien een domme vraag, maar kan iemand mij vertellen wat in de agendafunctie precies het verschil is tussen een vergadering en een memo?
Verjaardag en taak zijn duidelijk (taak moet afgevinkt worden), maar stel mijn buurman wil op vakantie en dat wil ik in mijn agenda zetten: maak ik daar een vergadering of een memo van?
Reg. datum: 25 januari 2000

quote:
martwoutnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 07:48:
[...]

Ik kreeg ook dezelfde foutmelding tijdens het updaten en daarna deed de telefoon niets meer. Ook na het tijdelijk verwijderen van de accu bleef het lang stil tijdens het indrukken van de aanknop. Edit: In ieder geval blijkt firmware 5.11 er wel op te zitten. Ik merk verder nog geen gekke dingen.
Hier ook gezeik met updaten. Met nog 31 seconden te gaan bleef alles hangen, stond op de telefoon 'Local Mode' oid en gaf de updater de melding dat de connectie met de phone verbroken was.... De laatste updater installeert ook een hele meuk aan andere drivers die ik eerst niet had dacht ik.

Maar nu staat er in het scherm:
code:
1
2
Apparaatsoftware
V 05.11

en vlak daaronder
code:
1
2
Apparaat bijgewerkt
Niet bijgewerkt

Wat is het nou :? Ik heb iig de nieuwe thema's, dus ik denk wel dat ik nu 5.11 draai, maar elke poging tot herinstallatie van 5.11 faalt steeds op dezelfde manier. Heb het op 2 totaal verschillende PC's geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat. Verbinding verbroken, installatie mislukt...

I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs

Het is mij!
Reg. datum: 14 februari 2006

op je toestel *#0000# wat geeft je gsm dan aan? De gsm werkt verder ook gewoon naar behoren?

I intend to live forever. So far, so good.

Reg. datum: 25 januari 2000

Er staat
code:
1
2
3
4
V 05.11
21-04-08
RM-243
Nokia 6120c (B02.01)

Phone lijkt verder gewoon te werken, maar ik vind het verontrustend dat die update zo crashed steeds. Next time I might not be so lucky en gaat het echt mis.

I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs

Reg. datum: 09 juni 2008

Ik heb mijn Nokia 6120 Classic geupdated naar 5.11 en nu heb ik ineens bij mijn MP3-speler een probleem Op mijn Geheugen kaartje staan 1019 nummers die hij altijd allemaal liet zien bij firmware 4.21 en ik kon ze met shuffle allemaal afspelen maar nu ziet hij opeens nog maar 269 nummers weet iemand hoe dit kan en of er evt nog mogelijk is om terug te keren naar firmware 4.21??

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: