Oost west, 127.0.0.1 best!
HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicDaarnaast kun je nu ook zien wat je in invoervelden typed, doordat het toetsenbord nu het scherm wat kleiner maakt en niet de toetsen over het scherm plaatst.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Reg. datum: 08 juli 2007
Doe zelf eens wat moeite voordat je je vragen hier neer plempt. Op GoT verwachten we dat je eigen initiatief toont en dat je zelf eerst zaken onderzoekt voordat je vragen gaat stellen.
(En nee: je hoeft niet op deze edit te antwoorden.)
pven wijzigde dit bericht 01-07-2008 22:06 (84%)
Je kunt ook gewoon niet automatisch je settings laten instellen. zodra je de telefoon voor het eerst start (na aankoop of na hard reset) vraagt hij of de provider klopt e.d. , als je dan gewoon nee doet stelt hij ook de boel niet in.quote:Niekjuh schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:03:
ja ik ben al druk bezig
nu nodata voor onnodige dingen
Maar zou je aub willen antwoorden op deze vraag: Is er geen enkel ding wat nu extra geld kan afsjorren door middel van hsdpa etc?
Heb trouwens dacht ik hsdpa wel aanstaan, kan ik ook aan 1 van de tekentjes zien als hij iets doet met diensten ofzo?
Daarnaast, nodata schijnt ook te werken, blokkeert je hdspa/3g spul. Maar dit had je al 20 keer minimaal kunnen vinden in de topics.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Reg. datum: 15 juni 2008
Reg. datum: 08 juli 2006
Pfff idd niet de slimste vraag, en is al een paar keer beantwoord, hierbij :quote:Basz26 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:21:
STom vraagje misschien, ik weet zeker dat het hier nog niet staat. Hoe installeer ik de nieuwe rom?
Sluit je telefoon aan via activesync en dubbel klik op het .exe bestand ( die je van de HTC site gehaalt hebt, en druk 2 x o.k
Zorg er wel voor dat je batterij minimaal 50% vol is.
MesR wijzigde dit bericht 01-07-2008 22:26 (10%)
Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.
Reg. datum: 24 mei 2007
Hoe bedoel je ?quote:Basz26 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:28:
Ja sorry, maar als ik dat doe dan is mijn telefoon niet geconnect volgens mij met de computer. Haha. Oh wat moet ik hier als noob toch ook
Als hij helemaal nog niet is geconnect kan je het handmatig doen door op je activesync logo ( rechts onderin ) te klikken, daarmee krijg je het programma zelf te zien.
En klik je daar nog eens op bestand/verbindingsinstelingen en dan op verbinding maken.
Met het flashen zelf gaat het niet via activesync.
Welke ROM?quote:PaulSe schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:31:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar er is nog geen UK ROM uit toch.
MesR wijzigde dit bericht 01-07-2008 22:34 (14%)
Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.
Nee je moet hem via je computer flashen.quote:Basz26 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:38:
kan ik ook gewoon via mijn mobiel het bestand downloaden op de HTC site? Deze opslaan op mijn interne geheugen en vandaar uit op installeren klikken?
Is er iemand die me even prive kan helpen hiermee?
Reg. datum: 13 december 2005
Dit staat gewoon in de bijgeleverde handleiding beschreven hoor, misschien handig om even iets verder te kijken...quote:Basz26 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:38:
kan ik ook gewoon via mijn mobiel het bestand downloaden op de HTC site? Deze opslaan op mijn interne geheugen en vandaar uit op installeren klikken?
Reg. datum: 02 maart 2006
Memory leakage zal vast nog wel aanwezig zijn. Hier ga ik vanuit. Kan er in ieder geval weinig over zeggen in 30 min. Zit nu op 59%
Reg. datum: 08 juli 2007
Found it, sorry
/toch niet, hmmm.... in welke map moet het nou geplaatst worden dan, telkens komt het maar weer op het hoofdgeheugen
heel gek, zodra ik het in de map intern geheugen zet is het goed, maar als ik door ga, naar de map MUSIC die in het intern geheugen staat, dan komt het wel op het hoofdgeheugen, en als ik gewoon gelijk in intern doet doet hij dat niet, beetje vaag
Niekjuh wijzigde dit bericht 02-07-2008 00:22 (216%)
Reg. datum: 22 juni 2008
ja het is gratis , maar waarom zou je willen internetten op je mobiel als je thuis internet hebtquote:Niekjuh schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:49:
[...]
Ik bedoel of er geen diensten zijn die geld kosten
Ik dacht eerst dat je voor tomtom ook per maand moest betalen maar dat is gewoon iets wat je één bedrag voor betaald toch?
Dacht ergens gelezen te hebben dat het weer niet gratis was om te kijken ??
Mijn abbo met hsdpa gaat pas in op 6 oktober.
Tot nu toe zit ik gewoon alleen thuis er mee op wifi en overal waar ook wlannetjes zijn
Heb dus nu me hotmail ingesteld, heb de telefoon vanmiddag gekregen, maar dus vroeg ik me af of dat geen geld kost als ik gewoon op me wlan zit, dus geen extra maandelijkse kosten?
[mbr]Communicatie verloopt via het forum.[/]
Maar TomTom is ook geheel kosteloos hoor, gewoon effe wat torrentjes afgaan
Reg. datum: 01 mei 2002
het is helemaal niet kosteloos, alleen jij betaalt er niet voor... is volgens mij iets totaal anders,.quote:EGOistICH schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 04:24:
[...]
ja het is gratis , maar waarom zou je willen internetten op je mobiel als je thuis internet hebt![]()
Maar TomTom is ook geheel kosteloos hoor, gewoon effe wat torrentjes afgaan
Reg. datum: 12 maart 2001
Dat wil ik ook wel.
Sorry hoor maar dit soort dingen kan je gewoon allemaal in de FAQ vindenquote:Basz26 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:21:
STom vraagje misschien, ik weet zeker dat het hier nog niet staat. Hoe installeer ik de nieuwe rom?
heb je idd overheen gelezenquote:PaulSe schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:31:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar er is nog geen UK ROM uit toch.
was de eerste die uitkwam!
Reg. datum: 17 juli 2007
Rucola wijzigde dit bericht 02-07-2008 09:55 (3%)
is gratis, maar is geen mooie grafische omgeving. hoef je geen enkele kaart te installeren.
(maar tegenwoordig kan je met googlemaps toch ook navigeren?)
edit: maar neem aan dat je dit voor buitenland wil gaan doen? wordt wel een dure grap in internetkosten dan!
G-NiLES wijzigde dit bericht 02-07-2008 09:57 (23%)
Reg. datum: 17 juli 2007
Thanks, ja sim kaart van me werk :-), google kan wel, maar navigeert niet echt lekker, Ik gebruikte voorheen MapKing en tomtom naast elkaar maar 1 pakket lijkt me mooierquote:G-NiLES schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:56:
ja, nav4all doet dat.
is gratis, maar is geen mooie grafische omgeving. hoef je geen enkele kaart te installeren.
(maar tegenwoordig kan je met googlemaps toch ook navigeren?)
edit: maar neem aan dat je dit voor buitenland wil gaan doen? wordt wel een dure grap in internetkosten dan!
Reg. datum: 24 mei 2007
Tuurlijk bevat de TD standaard handschriftherkenning: je kunt ipv de diverse toetsenbord varianten ook kiezen om te schrijven, ff leren gebruiken dan werkt het sneller dan typen, althans bij mij dan, ik gebruik dit al sinds m'n eerste PDA. Ik gebruik altijd de letter recognizer, er is ook een transcriber en een block recognizer zie ik maar die heb ik zelf nog nooit gebruikt.quote:Blackbird-ce schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:55:
[...]
Uhm, waar wilde je anders je SMSje mee schrijven? De TD bevat standaard geen handschriftherkenning, maar daar zou je Transcriber voor kunnen gebruiken. Gisteren zelf nog even geprobeerd, maar voor mijn hand spijkerschrift is dat toch niet je-van-het...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.