Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
DCFreak schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:35:
[...]

Was Tversity niet gratis dan? :X

Anyway, volgens mij bedoel jij de ingebouwde dlna server van windows media player oid?
Is die gratis ja? 8)7 .

Maar goed... Ik ga in Media Player naar Media Sharing en daar autoriseer ik de PS3 om verbinding te maken. That's all :) Volgens mij heet dat dlna inderdaad....

Reg. datum: 02 januari 2000

quote:
kbloem schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:38:
[...]

Is die gratis ja? 8)7 .

Maar goed... Ik ga in Media Player naar Media Sharing en daar autoriseer ik de PS3 om verbinding te maken. That's all :) Volgens mij heet dat dlna inderdaad....
Dat is iets wat ik met geen mogelijkheid aan de gang krijg.... :?

Met Twonky en Tversity gaat het prima, maar met WMP ziet hij de PS3 gewoon niet (ook niet als onbekend apparaat).

volgende probleem; een h264 mkv omgezet naar mp4 (zonder subtitles). Beeld loopt goed, maar geluid lijkt slowmotion...?

hmm nu maar eens op 2.0 gezet, eerder nooit problemen mee gehad, waarschijnlijk altijd geluk gehad. hopelijk werkt dit wel nu

Phusebox wijzigde dit bericht 23-06-2008 19:06 (35%)

Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
A3-D schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:07:
[...]

Dat is iets wat ik met geen mogelijkheid aan de gang krijg.... :?

Met Twonky en Tversity gaat het prima, maar met WMP ziet hij de PS3 gewoon niet (ook niet als onbekend apparaat).
Firewall die in de weg zit?

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 23 juni 2008

Hmm, de ondertitels zijn of helemaal out of synch of het videobestand werkt niet als ik de embedded subs gebruik... Het duurt ook 10x zo lang met wat subs.

Verder heel mooi programma!

Takari wijzigde dit bericht 23-06-2008 20:53 (94%)

quote:
Shiver23 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:15:
[...]
Firewall die in de weg zit?
Nee, dat kan het niet zijn, zelfs als ik de Firewall van mijn router volledig uitschakel en die van XP ook, zie ik niets. Op zich niet zo'n heel groot probleem, Twonky voldoet prima aan mijn verwachtingen en werkt zonder problemen.

quote:
A3-D schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:50:
[...]

Nee, dat kan het niet zijn, zelfs als ik de Firewall van mijn router volledig uitschakel en die van XP ook, zie ik niets. Op zich niet zo'n heel groot probleem, Twonky voldoet prima aan mijn verwachtingen en werkt zonder problemen.
Je moet je netwerkinstellingen op Private Network zetten en Network Centrum denk ik....

quote:
kbloem schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:21:
[...]
Je moet je netwerkinstellingen op Private Network zetten en Network Centrum denk ik....
Zou je aan kunnen geven waar dit ongeveer zit in XP?

Als ik ga zoeken op "private network AND XP" dan kom ik op deze site uit: http://helpdesk.ugent.be/vpn/xp.php

Bedoel je dan ook daadwerkelijk een VPN?

Nee niet echt. Ik ging er vanuit dat je vista hebt draaien. Ik weet dat ik toen voor XP met de 360 wel iets moest installeren.

Ik denk dat je net als velen van ons XP niet helemaal volgens de regeltjes hebt draaien? Is wel even belangrijk om te weten namelijk ;) Als je media player 10 installeerd dan krijg je ook wat sharing mogelijkheden die je met mp9 niet hebt.....

quote:
kbloem schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:05:
Nee niet echt. Ik ging er vanuit dat je vista hebt draaien. Ik weet dat ik toen voor XP met de 360 wel iets moest installeren.

Ik denk dat je net als velen van ons XP niet helemaal volgens de regeltjes hebt draaien? Is wel even belangrijk om te weten namelijk ;) Als je media player 10 installeerd dan krijg je ook wat sharing mogelijkheden die je met mp9 niet hebt.....
Wat XP betreft kan ik je melden dat deze "retestrak" draait ;) en dus niet volgens de regeltjes heb draaien... :X

WMP versie 11 heb ik draaien en waarschijnlijk zal dus de XP versie de boosdoener zijn?

quote:
A3-D schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:53:
[...]

Wat XP betreft kan ik je melden dat deze "retestrak" draait ;) en dus niet volgens de regeltjes heb draaien... :X

WMP versie 11 heb ik draaien en waarschijnlijk zal dus de XP versie de boosdoener zijn?
Sorry bedoel wmp11 idd 8)7

Kijk nog even naar onderstaande link.....

http://www.tomkiss.net/ga...dows-xp-to-playstation-3/

quote:
kbloem schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:48:
[...]

Sorry bedoel wmp11 idd 8)7

Kijk nog even naar onderstaande link.....

http://www.tomkiss.net/ga...dows-xp-to-playstation-3/
Op basis van die link (en vele anderen) heb ik het destijds ook geprobeerd maar krijg het via WMP niet aan de gang. Zoals gezegd werken Twonky, TVersity en Nero Mediahome wel alle drie zonder problemen.

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Beide links naar de final werken niet.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

ff bijwerken.

De laatste checks moeten trouwens vandaag gedaan zijn, dan gaat 24b1 online.
(helaas zijn er voor wmv conversie toch nog problemen op Vista, maar het is een begin)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Reg. datum: 14 maart 2007

Ik heb een probleempje wnr ik aflevering van stargate atlantis converteer nl. dat het geluid niet syncroon loopt. Ik heb safesync aan maar dit helpt niet echt. Ofwel is er de andere mogelijkheid dat het beeld sneller loopt dan het geluid want ik denkt dat de ondertitels gelijk lopen met het geluid.

dexon: er komt een offset functie bij om dit te corrigeren (final 24 gepland)

all: Ik ben nu nog ff bezig met wat meer informatie voor 24b1 voordat deze online gaat, omdat er wel een uitleg nodig is voor de AVCHD output.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Reg. datum: 02 februari 2007

Hallo Sentry23,
Tot nu toe heb ik al veel films moeiteloos omgezet. Maar nu heb ik een probleem. Bij het converteren van T2 met AAC geluid krijg ik een error nadat het programma het geluid gedaan heeft. Ik weet niet hoe de error er uit mijn hoofd uitziet, maar het zegt dat er iets fout ging, en dat het voorlopige bestand(het geluid) nog niet verwijderd is. Ik ga dus kijken naar de plek waar het omgezette bestand zou moeten zijn, en ik zie alleen maar een movie.ac3 met 0 bytes. Nutteloos dus :P .

Het geluidsbestand van de mkv is AAC. Weet u of dit de reden van het probleem is, en hoe je het moet oplossen?
Het vreemde is dat tijdens het encoderen er niks lijkt fout te gaan, geen error's, geen 'unknown' zooi en dergelijke.
Oja, als het probleem niet te verhelpen is, is er dan een bepaald programma waarmee ik de .aac eruit kan halen én kan converteren naar AC3 én er dan weer in terug kan stoppen? Ik zelf ben hier nog niet zo in thuis.

Tharoy wijzigde dit bericht 29-06-2008 15:42 (22%)

quote:
Tharoy schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:27:
Hallo Sentry23,
Tot nu toe heb ik al veel films moeiteloos omgezet. Maar nu heb ik een probleem. Bij het converteren van T2 met AAC geluid krijg ik een error nadat het programma het geluid gedaan heeft. Ik weet niet hoe de error er uit mijn hoofd uitziet, maar het zegt dat er iets fout ging, en dat het voorlopige bestand(het geluid) nog niet verwijderd is. Ik ga dus kijken naar de plek waar het omgezette bestand zou moeten zijn, en ik zie alleen maar een movie.ac3 met 0 bytes. Nutteloos dus :P .

Het geluidsbestand van de mkv is AAC. Weet u of dit de reden van het probleem is, en hoe je het moet oplossen?
Het vreemde is dat tijdens het encoderen er niks lijkt fout te gaan, geen error's, geen 'unknown' zooi en dergelijke.
Oja, als het probleem niet te verhelpen is, is er dan een bepaald programma waarmee ik de .aac eruit kan halen én kan converteren naar AC3 én er dan weer in terug kan stoppen? Ik zelf ben hier nog niet zo in thuis.
Je kan met mkvextract het audiobestand uitpakken en vervolgens omzetten.

http://www.videohelp.com/toolsimages/mkvextractgui_691.jpg

Link naar Progje

kbloem wijzigde dit bericht 30-06-2008 08:34 (3%)

Bedankt:), dat heb ik ondertussen ook al gedaan, maar dit is nou het rare: geen enkel programma wil het omzetten. De meeste programma's lopen gewoon spontaan vast?! Uit de info over de film zie ik dat de audio 'AAC 5.1 VBR 360K' is. Op internet wordt ik niet veel wijzer als ik op deze woorden zoek.
Erg vervelend dit, maar goed, dan probeer ik wel een andere versie van Terminator 2.

quote:
Tharoy schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:26:
Bedankt:), dat heb ik ondertussen ook al gedaan, maar dit is nou het rare: geen enkel programma wil het omzetten. De meeste programma's lopen gewoon spontaan vast?! Uit de info over de film zie ik dat de audio 'AAC 5.1 VBR 360K' is. Op internet wordt ik niet veel wijzer als ik op deze woorden zoek.
Erg vervelend dit, maar goed, dan probeer ik wel een andere versie van Terminator 2.
Ik zou inderdaad even het eea gaan proberen met een andere film. Het kan zijn dat er natuurlijk een corrupte audiostream in de film zit. Als de programma's vast lopen bij dezelfde film dan is dat denk ik geen toeval....

In VLC mediaplayer geen problemen bij het afspelen van het geluid, maar goed, VLC speelt zowat alles af dus dat is geen verrassing. Het is gewoon de vraag wat voor exotische codec er in deze AAC is gebruikt. Ach, anders huur ik T2 wel een keertje.
Bedankt voor je reactie trouwens.

Tharoy wijzigde dit bericht 30-06-2008 14:52 (6%)

Reg. datum: 31 mei 2007

Ik heb dit topic een tijdje in de gaten gehouden met name voor de ondersteuning voor ondertitels.
Alleen krijg ik het zelf niet voor elkaar. Als ik een mkv bestand omzet naar mpeg2 om zo de ondertiteling in de video mee te encoderen dan is de ondertiteling nooit meegenomen.
niet de interne subs van mkv
niet de ge-extracte .srt
niet de ge-extracte .ass

ook heb ik geen geluid bij het afspelen op de PC. ik denk dat het ligt aan een codec probleem. Heb alleen nog geen werkende voor mpeg2 kunnen vinden. Ik gebruik ffdshow, maar die wil geen geluid weergeven.

Hoe kan ik met GOTSent er voor zorgen dat de ondertitels wel in de video komen?

Ik heb een Xbox 360

Reg. datum: 19 februari 2005

quote:
Binos schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:50:
Ik heb dit topic een tijdje in de gaten gehouden met name voor de ondersteuning voor ondertitels.
Alleen krijg ik het zelf niet voor elkaar. Als ik een mkv bestand omzet naar mpeg2 om zo de ondertiteling in de video mee te encoderen dan is de ondertiteling nooit meegenomen.
niet de ge-extracte .srt
niet de ge-extracte .ass

ook heb ik geen geluid bij het afspelen op de PC. ik denk dat het ligt aan een codec probleem. Heb alleen nog geen werkende voor mpeg2 kunnen vinden. Ik gebruik ffdshow, maar die wil geen geluid weergeven.

Ik heb een Xbox 360
Wil ik ook wel eens weten, want mij is dit ook nog niet gelukt.

quote:
Binos schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:50:
niet de ge-extracte .srt
niet de ge-extracte .ass

Ik heb een Xbox 360
Sla je de ondertiteling wel op als UTF8?

Voor de testers: 24b1
http://www.mediafire.com/?k9ydnnrwsjo

(docs duurt me te lang om af te maken anders ;) )

Toch lijken er rare dingen te zitten in de AVCHD softsubs support, want in veel gevallen werkt het niet (probeer eerst met een sample)

En brand altijd op UDF 2.5 (met Nero of ImgBurn) als je AVCHD op disk brandt, of gebruik nog AVCHD_me.exe voor het op disk zetten. (die funcie is binnenkort ingebouwd).

Bugfixes: error in AVI mux met kleine parts in split AVI (maakte 4 MB parts in plaats van 4 GB parts aan.. duh). MKV info reading. MP4 mux issue, + many many more.

Known issues: WMV audio extraction onder Vista. Still limited AVCHD support (no recoding 5.1 to 4.1 AVC yet).
In veel gevallen komen zijn soft-subs niet zichtbaar op de PS3, en laat hij een groene balk zien onderin de video.

Sentry23 wijzigde dit bericht 02-07-2008 17:05 (7%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: