Hoofdcategorieën
Topicacties

[Speedlinq] Ervaringen - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 75 76 77 78 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 februari 2001

Ik zou gister overgezet worden naar het 'nieuwe' Telfort netwerk. Woensdagmiddag was de verbinding er al af, en toen ik gister thuiskwam (21.30u) had ik nog geen DSL lampje op mijn nieuwe modem. Gelijk kabels gecontroleerd en nogmaals aangesloten, daarna de helpdesk gebeld.

De beste jongeman aan de telefoon wist het ook allemaal niet en ging het even navragen. Hij vroeg nog eens hoe alles was aangesloten en ging nogmaals navragen. Een paar minuten later kwam hij terug met de melding dat zij het ook niet wisten en dat het onderzoek 5 a 10 dagen zou duren! 't Is dat ik vanaf zaterdag een week weg ben, maar dit vind ik hoe dan ook onacceptabel. Speedlinq heeft 3 jaar non stop zonder problemen gedraaid, en nu krijg je dit... :S (die ene dag eerder offline dan in de brief stond neem ik dan maar voor lief)

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Wil men overigens dat je de mail-servers van Telfort gaat gebruiken? Ik kan daar maar weinig overt terug vinden en de mail-servers van Speedlinq werken voor alsnog ook prima.
Reg. datum: 27 februari 2001

quote:
pven schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:48:
Wil men overigens dat je de mail-servers van Telfort gaat gebruiken? Ik kan daar maar weinig overt terug vinden en de mail-servers van Speedlinq werken voor alsnog ook prima.
geen idee, ik gebruik de speedlinq mail niet (wordt ook geforward naar mijn gmail).
1. check manual, 2. ask
Reg. datum: 30 juli 2001

zijn er ook mensen die problemen hebben met de sip.telefoniedienst.nl van Telfort/Sppedlinq op dit moment? Ik krijg mijn telefoon niet aangemeld :(
code:
1
2
3
4
5
00:03:48 (since last boot)    VOIP: Send CANCEL
00:03:28 (since last boot)    VOIP: Send ACK
00:03:28 (since last boot)    VOIP: Recv 407 Proxy Authentication Required
00:03:27 (since last boot)    VOIP: Recv 100 Trying
00:03:26 (since last boot)    VOIP: Send INVITE

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Reg. datum: 16 september 2005

WTF???!!! ik krijg ineens na al 1,5 maand niet meer bij Speedlinq te hebben gezeten de volgende rekening!

http://www.plaatjeuploaden.nl/uploads/0a5cb0264cc27e918f6fcd192c253237-wtf.JPG

Hoe kan het als je al 1,5 maand geen abonnee meer bent, toch nog een factuur krijgt?

Heeft iemand hier ervaring mee of zijn het een soort van afsluitkosten?

Reg. datum: 30 juni 2001

quote:
Djerique schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:51:
WTF???!!! ik krijg ineens na al 1,5 maand niet meer bij Speedlinq te hebben gezeten de volgende rekening!

[afbeelding]

Hoe kan het als je al 1,5 maand geen abonnee meer bent, toch nog een factuur krijgt?

D'r staat toch -24,44, dus blijkbaar krijg je geld terug?

Het was nog vroeg blijkbaar? -24 nogwat op je bankafschrift betekent toch echt dat het een afschrijving is.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Djerique schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:51:

[afbeelding]

Neem anders een contact met ze op. Overigens betwijfel ik ^^^ of je geld terug krijgt. :)
quote:
pven schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Neem anders een contact met ze op. Overigens betwijfel ik ^^^ of je geld terug krijgt. :)
Automatische incasso is binnen 30 dagen terug te boeken :) Maar ik zou eerst bellen om te vragen wat de reden is.

Ik meen mij te herrineren dat toen ik bij Planet wegging er ook nog geld van mijn rekening werd afgeschreven. Toen heb ik met ze gebeld, maar kregen zij de automtische incasso niet weg om één of andere technische reden..... Zegt die kerel: "Laat het geld dan maar afgeschreven worden, boeken wij het telkens terug naar uw rekening"

Ja, daaaaaag :P

iKremers wijzigde dit bericht 29-06-2008 15:23 (5%)

Reg. datum: 30 juni 2001

quote:
Titanicfanatic schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:02:
Het was nog vroeg blijkbaar? -24 nogwat op je bankafschrift betekent toch echt dat het een afschrijving is.
Hij had het over een factuur, dus vandaar. Had niet gezien dat 't een bankafschrift was.

Nielson wijzigde dit bericht 29-06-2008 17:13 (6%)

Reg. datum: 16 september 2005

inderdaad bankafschrift. Ik ga ze morgen snel bellen (a zoveel euro per uur). ik denk dat dit gewoon een sneaky truckje van ze is, om de klant alsnog meer te laten betalen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Bedankt voor de tips (Y)

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Djerique schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:50:
inderdaad bankafschrift. Ik ga ze morgen snel bellen (a zoveel euro per uur). ik denk dat dit gewoon een sneaky truckje van ze is, om de klant alsnog meer te laten betalen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Bedankt voor de tips (Y)
Ik zou gewoon het bedrag storneren (laten terugboeken door je bank binnen 30 dagen, zoals als eerder gezegd).

Als zij (Speedlinq) het er niet mee eens is komen ze vanzelf bij je terug, op dat moment kun jij je verhaal doen, kost het je ook geen kostbare belminuten.........

Reg. datum: 01 november 2006

Het kan zijn dat dat een rekening van de maand mei is.

Ik kreeg vrijdag een brief dat door een fout van hun de maand mei niet in rekening was gebracht
en dat deze op korte termijn zou worden afgeschreven. Misschien bij jou ook het geval.

Reg. datum: 30 november 2007

Mmmhm ik had een brief gehad dat ze de maand mei niet in rekening brachten maar deze in juni in rekening brachten.
De rekening van juni was inderdaad dubbel maar nu is er ook 19,95 + 9,50 afgeschreven.. ?

Even naspitten.

Idem

Bij mij klopt het, in april en mei zijn er geen incasso's geweest van Speedlinq of Green ISP en nu Telfort.
Telfort heeft de administraties overgenomen en in juni een factuur opgemaakt van de openstaande maanden tijdens de administratieve omzetting.

Als je je rekeningen goed nakijkt op de afschriften dan zie je inderdaad dat je begin juni een dubbele factuur hebt gekregen van april + mei 2008.
En nu eind juni krijg je de normale incasso van je maandelijkse bedragen.

Volgens mij geen reden tot paniek. ;) :)

Grrrr... ik hoor bij een 70 tal gelukkigen die een hele leuke opzegbrief van de vrienden van Speedlinq hebben ontvangen. Ik heb niets opgezegd. Foutje zeg maar.
Consequentie van dit geintje is dat ik al sinds 30 mei geen internet heb......
Mijn aansluiting zou vorige week omgezet worden van Speedlinq naar Telfort. Telfort heeft dit om onduidelijke reden afgewezen. Het wordt nu intern onderzocht. (schijnt erg moeilijk te zijn want ik heb al vier weken geen internet meer......)
Kortom: Stelletje prutsers!

quote:
polleke schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:46:
Grrrr... ik hoor bij een 70 tal gelukkigen die een hele leuke opzegbrief van de vrienden van Speedlinq hebben ontvangen. Ik heb niets opgezegd. Foutje zeg maar.
Consequentie van dit geintje is dat ik al sinds 30 mei geen internet heb......
Mijn aansluiting zou vorige week omgezet worden van Speedlinq naar Telfort. Telfort heeft dit om onduidelijke reden afgewezen. Het wordt nu intern onderzocht. (schijnt erg moeilijk te zijn want ik heb al vier weken geen internet meer......)
Kortom: Stelletje prutsers!
Nofi maar waarom zou zo'n ISP jou willen weigeren ? Ooit een keer zitten flamen op telfort ofzo ? :X

Blijkbaar is er behoorlijk wat misgegaan met de voorbereidingen van de omzetting. Mijn vorige post is wat negatief maar ik moest mijn frustratie even kwijt. :+

Reg. datum: 30 augustus 2000

quote:
Altaphista schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:27:
zijn er ook mensen die problemen hebben met de sip.telefoniedienst.nl van Telfort/Sppedlinq op dit moment? Ik krijg mijn telefoon niet aangemeld :(
code:
1
2
3
4
5
00:03:48 (since last boot)    VOIP: Send CANCEL
00:03:28 (since last boot)    VOIP: Send ACK
00:03:28 (since last boot)    VOIP: Recv 407 Proxy Authentication Required
00:03:27 (since last boot)    VOIP: Recv 100 Trying
00:03:26 (since last boot)    VOIP: Send INVITE

hmmz dat heb ik onlangs ook gehad.. na ettelijke keren bellen met de wal-in-de-sloot helpdesk kon in een tooltje downloaden (www.speedlinq.nl/beterbellen.exe) waarmee het wel ineens werkte.. :? de mensen daar op de helpdesk communiceren in ieder geval niet met elkaar want van elke persoon die ik aan de lijn had kreeg ik een andere 'oplossing'.. en zou het aan mn verbinding liggen.. :'(

su

quote:
LCD_viewer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:13:
Als je je rekeningen goed nakijkt op de afschriften dan zie je inderdaad dat je begin juni een dubbele factuur hebt gekregen van april + mei 2008.
Goh, ik heb hier zelfs netjes een brief over gekregen van Telfort...

quote:
Paul_K schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 07:06:
[...]

Goh, ik heb hier zelfs netjes een brief over gekregen van Telfort...
Klopt staat ook in een eerdere post van mij, het is nog niet zo erg gesteld als sommigen doen geloven.

Reg. datum: 18 april 2008

Oh jongens .. ruim een jaar geleden naar Speedlinq overgegaan.. dure helpdesk, maar als het goed gaat dan hoef je daar niet mee te zitten... en inderdaad ,, geen probleem .. en dan gaan ze over naar Telfort !!!

Half juni overgezet naar Telfort, vandaag doet "beter bellen" het niet meer .. CopperJet 1616 modem .. wel "Active" en "Registered", maar geen kiestoon meer ..

Dan het leuke .. Mijn Speedlinq servicepunt meldt dat ik voor beheer op Telfort.nl moet zijn, logisch 14 dagen geleden "was het zover". Maar Telfort.nl "Instellingen voor Vast Bellen" wil mij niet kennen. Niet werkende telefonie, en zelfs geen begin van een oplossing in zicht.

Ben ik blij dat ik mijn KPN BelBudget abonnement nog heb ;-) Het is dat ik al betaal voor "beter bellen", anders zou ik de moeite misschien niet nemen om achter de fout aan te jagen. Belachelijk, als het niet zo triest was !!!

Inmiddels werkt telefonie weer: dagen na het bovenstaande, (ik ben geduldig, geduldiger dan het tarief van de help-van-de-wal-in-de-sloot-desk), na meerdere modem reboots nog steeds geen kiestoon .. tot ik toevallig op mijn telefoon een "1" intoets ... ik hoorde een serie pieptonen en ..... kiestoon !!

Henk16383 wijzigde dit bericht 04-07-2008 10:38 (14%)

Kan ik die volgens hun al reeds in bezit zijn cd voor migratie naar Telfort ook ergens downloaden ?

Zie de bui al hangen de 15de juli dat ik over ga (BBNED) en vervolgens geen internet heb en geen cd heb gekregen van onze vrienden.

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
timsollet schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:48:
Kan ik die volgens hun al reeds in bezit zijn cd voor migratie naar Telfort ook ergens downloaden ?

Zie de bui al hangen de 15de juli dat ik over ga (BBNED) en vervolgens geen internet heb en geen cd heb gekregen van onze vrienden.
Bedoel je beterbellen.exe ? Staat dit topic vol mee.........(eerst ff zoeken volgende keer)

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 75 76 77 78 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: