Reg. datum: 04 oktober 2006
[Flash] Samsung YP-P2 (touchscreen) ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 137
Reg. datum: 24 januari 2008
Reg. datum: 24 januari 2008
ik heb gewoon een pack ipod socks gekocht voor $4.41
Daar past de P2 precies in
Daar past de P2 precies in
Vandaag de Noreve lederen case binnen gehad. Ziet er heel goed uit, de P2 past er perfect in en het scherm ligt mooi diep verzonken in het leer. Ik gebruikte eerst een screenprotector maar met deze case heb je dat eigenlijk niet nodig. Omdat je de case met de klep kunt afsluiten zul je volgens mij ook niet gauw beschadigingen krijgen op het scherm.
Ik denk een echte aanrader, alleen wel aan de prijs (¤ 38,-)
Ik denk een echte aanrader, alleen wel aan de prijs (¤ 38,-)
-===< Triumph TR7, 1977, restauratie bijn af! >===-
Reg. datum: 06 juni 2008
Reg. datum: 06 juni 2008
Document van de Samsung site:quote:jeroendh schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:11:
Dan zou ik het toch maar niet proberen.
Maar samsung heeft hem toch ook al een x open gemaakt.
Hoe doen zij dat dan?
20080124141056359_YP-P2-e-3-disas.pdf
De P2 schijn je ook te kunnen opladen met een Samsung GSM oplader.
Weet iemand welk type oplader ik daarvoor moet hebben? of voor welk phone model?
en zal een Samsung GSM lader de P2 sneller (en beter?) opladen dan een USB Wall charger?
Weet iemand welk type oplader ik daarvoor moet hebben? of voor welk phone model?
en zal een Samsung GSM lader de P2 sneller (en beter?) opladen dan een USB Wall charger?
RelaXXinG wijzigde dit bericht 12-06-2008 14:29 (5%)
Reg. datum: 28 maart 2005
Reg. datum: 28 maart 2005
Ik heb een irritatie over mijn p2 en ik hoop dat di op te lossen valt.
Mijn speler staat altijd op random en als ik een nummer terug wil geeft die een volledig ander nummer dan die ervoor was.
Is dit met een instelling op te lossen dat ik gewoon mijn vorige nummer krijg als ik op vorig duw.
Mijn speler staat altijd op random en als ik een nummer terug wil geeft die een volledig ander nummer dan die ervoor was.
Is dit met een instelling op te lossen dat ik gewoon mijn vorige nummer krijg als ik op vorig duw.
Volgens mij is dat gewoon hoe Samsung de shufflemode heeft geimplementeerd. Je ziet wel meer spelers die een dergelijke shufflefunctie hebben. Het is wel op te lossen met een firmwareupgrade, zoals ook bij de Sandisk Sansa Clip gebeurde.
Dat is inderdaad de manier van shuffle. Sommige players hanteren een "voorgemaakte" shuffle waardoor de volgorde vast staat, Samsung daarentegen maakt echt random zijn playlist.
Inderdaad, Creative ZVM doet dat ook.quote:Jormungandr schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:58:
Dat is inderdaad de manier van shuffle. Sommige players hanteren een "voorgemaakte" shuffle waardoor de volgorde vast staat, Samsung daarentegen maakt echt random zijn playlist.
Mijn Philips maakte daarentegen wel heel rigoreus een shuffleplaylist aan.
Die shuffelde een set nummer, en liet ook zien hoe ze geshuffeld waren, dus je kon kijken welk nummer erna zou komen.
Ieder zijn meug.
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!
bij de p2 heb je myDNSE ik heb er zelf een gemaakt. maar wat nou het probleem is is als ik mn p2 dus uit heb gezet en hem na een tijd weer aanzet moet ik telkens maar weer opnieuw aanklikken dat ik myDNSE user 1 wil, dit onthoud hij niet??? iemand die dit probleem ook heeft of die er misschien een oplossing voor weet?
B Housed!
Reg. datum: 26 februari 2002
Reg. datum: 26 februari 2002
Bluewave 4 final is uit.
Voor meer info: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=31580
Edit: het is een 2e beta zoals samsungp2lover hieronder schrijft.
Voor meer info: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=31580
Edit: het is een 2e beta zoals samsungp2lover hieronder schrijft.
7o9 wijzigde dit bericht 02-07-2008 07:47 (26%)
Vooral bugfixes dus. Niet echt veel bijzonders, maargoed, het kan natuurlijk ook niet blijven doorgaan met nieuwe features 
Reg. datum: 08 december 2007
Reg. datum: 08 december 2007
Het is niet de final versie maar een beta!!!!
dus de echte versie komt nog later...
kijk hier maar
http://www.samsung.com/do...;filetype=FM&language=
dus de echte versie komt nog later...
kijk hier maar
http://www.samsung.com/do...;filetype=FM&language=
De uci bestanden werken niet (hier bij 4.13). dat is dus neem ik aan bekend of hebben mensen 'm nu wel werkend?
:::: [There is no truth, only human opinion.] ::::
Ik was nu vandaag aan een nieuwe feature aan het denken. Het linken van playlisten met afspeelmodus. Sommige van mijn playlisten mogen gewoon in shuffle spelen terwijl ik van andere liever default heb. Het zou stukken handiger zijn moest je die kunnen linken
.
De screencovers zijn trouwens terug in voorraad op mp3shop.be. Ik heb wel met elk apparaat dat ik in het begin zeer voorzichtig ben (denkt aan gsm), maar ik ben toch nooit gerust met mijn P2 nu de screenprotector eraf is
.
De screencovers zijn trouwens terug in voorraad op mp3shop.be. Ik heb wel met elk apparaat dat ik in het begin zeer voorzichtig ben (denkt aan gsm), maar ik ben toch nooit gerust met mijn P2 nu de screenprotector eraf is
Reg. datum: 07 juli 2008
Reg. datum: 07 juli 2008
Ik heb misschien nog een idee voor de samsung, namelijk:
Net als bij de ipod touch de vergrendeling erop zetten en eraf halen door te sliden.
Dit lijkt me makkelijk en gaaf!
Net als bij de ipod touch de vergrendeling erop zetten en eraf halen door te sliden.
Dit lijkt me makkelijk en gaaf!
Heb er vandaag ook een aangeschaft! Samen met niet al te dure Sennheiser dopjes (geen inear).
Ben er wel aardig tevreden over.. leuke gadget met veel skins en achtergronden. Oa op deze sites:
http://thep2zone.com/wallpapers/
http://www.yjzone.net/showthread.php?t=3302
Verder is het wel wennen met navigeren dat wel! Gaat toch niet altijd zo snel als je zou willen
Verder heb ik geen folie over scherm OF een case. Nog een keer zien of ik er een haal. Heb apparaten met LCD`s altijd in broekzak waar verder niks in zit namelijk
Mn telefoon is al een jaar oud en heeft 0 krassen op het scherm, ook geen kleintjes 
Edit: .UCI bestanden werken hier wel met firmware 5.08!
http://www.samsung.com/nl...tList.do?searchWord=yp-p2
Daar even je 2, 4 of 8GB model uitzoeken en dan de firmware downloaden (2 bestanden). Deze zet je in de ROOT van je speler dus gewoon voor alle mappen e.d. (en niet in system). Daarna ontkoppel je de speler en zet je hem aan. Nu wordt de firmware geinstalleerd. Waarna je meteen een aantal spelletjes mee krijgt e.d.
Hier staat trouwens een kleine guide hoe je .UCI bestanden kopieert in je speler:
Dus via het programma Emodio! Anders werkt het bij mij niet iig.
Ben er wel aardig tevreden over.. leuke gadget met veel skins en achtergronden. Oa op deze sites:
http://thep2zone.com/wallpapers/
Verder is het wel wennen met navigeren dat wel! Gaat toch niet altijd zo snel als je zou willen
Edit: .UCI bestanden werken hier wel met firmware 5.08!
http://www.samsung.com/nl...tList.do?searchWord=yp-p2
Daar even je 2, 4 of 8GB model uitzoeken en dan de firmware downloaden (2 bestanden). Deze zet je in de ROOT van je speler dus gewoon voor alle mappen e.d. (en niet in system). Daarna ontkoppel je de speler en zet je hem aan. Nu wordt de firmware geinstalleerd. Waarna je meteen een aantal spelletjes mee krijgt e.d.
Hier staat trouwens een kleine guide hoe je .UCI bestanden kopieert in je speler:
Dus via het programma Emodio! Anders werkt het bij mij niet iig.
Pindamann wijzigde dit bericht 20-07-2008 16:21 (33%)
Reg. datum: 20 juli 2008
Reg. datum: 20 juli 2008
Dit heeft niets met de P2 te maken. Problemen horen niet thuis in een ervaringen- en discussietopic.
RoD wijzigde dit bericht 20-07-2008 13:09 (78%)
hvcgaming, welkom op GoT
Voor problemen mag je een nieuw topic aanmaken. Vermeldt dan wel even wat je allemaal gedaan hebt om zelf het probleem op te lossen.
Eerder in deze topic postte ik al dat ik deze sinds een paar dagen had en ik was er vrij positief over! Dat is inmiddels al iets minder geworden. Het is een erg mooi apparaat en ingebouwde radio is ideaal. Alleen is het echt een enorm onhandig ding voor op de fiets! Zodra de zon een beetje schijnt zie je echt geen hol meer van je scherm en blind navigeren is bijna niet mogelijk met touch.
Daar kwam bij de dat hold knop vrij stroef was en de speler zelf behoorlijk glad waardoor het slotje met 1 hand er vrij lastig is af te halen. Liet em zelfs al bijna vallen tijdens het fietsen.
Aangezien ik vrij veel wissel tussen nummers is het dus voor mij geen praktisch ding.
Dus ik heb een kutsmoes verzonnen zoals in de Sony Walkman topic al zei om em in te ruilen door te zeggen dat er iets mis mee is.. En dat werkte en daarom heb ik nu een Sony Walkman A-828! Iets minder uitgebreid maar wel een stuk praktischer
Daar kwam bij de dat hold knop vrij stroef was en de speler zelf behoorlijk glad waardoor het slotje met 1 hand er vrij lastig is af te halen. Liet em zelfs al bijna vallen tijdens het fietsen.
Aangezien ik vrij veel wissel tussen nummers is het dus voor mij geen praktisch ding.
Dus ik heb een kutsmoes verzonnen zoals in de Sony Walkman topic al zei om em in te ruilen door te zeggen dat er iets mis mee is.. En dat werkte en daarom heb ik nu een Sony Walkman A-828! Iets minder uitgebreid maar wel een stuk praktischer
Daarom maak ik dus voor het vertrekken met de fiets een playlistje aan. Dat het niet altijd even zichtbaar is, is deels waar. Met de helderheid op hoog valt er niet echt te klagen, maar k heb hem zelf een pak lager staan.
Maar uiteraard is dat allemaal een kwestie van smaak en meug. Profi met je nieuwe player
.
K heb trouwens zelf de perfecte oplossing gevonden om mijn p2 in op te bergen. Bij men nieuwe rugzak (intussen al paar jaar
) zat zo'n pouch bij voor de gsm, en de P2 past er echt perfect in.
Maar uiteraard is dat allemaal een kwestie van smaak en meug. Profi met je nieuwe player
K heb trouwens zelf de perfecte oplossing gevonden om mijn p2 in op te bergen. Bij men nieuwe rugzak (intussen al paar jaar
Reg. datum: 23 juli 2008
hallo allemaal,
heb sinds vandaag de 8 gig. hij bevalt super =)
nu heb ik alleen 1 vraag (en om daar nou een heel topic voor te openen..)
als ik muziek op de mp3 speler zet, wil ik ook graag dat de album hoes er bij komt.
nu post ik die er bij, alleen komt het plaatje in de map met pictures en niet bij album waarbij het plaatje hoort, iemand hier ervaring mee? en hoe moet ik het oplossen(zodat er wel een plaatje bijstaat)
Alvast bedankt =)
heb sinds vandaag de 8 gig. hij bevalt super =)
nu heb ik alleen 1 vraag (en om daar nou een heel topic voor te openen..)
als ik muziek op de mp3 speler zet, wil ik ook graag dat de album hoes er bij komt.
nu post ik die er bij, alleen komt het plaatje in de map met pictures en niet bij album waarbij het plaatje hoort, iemand hier ervaring mee? en hoe moet ik het oplossen(zodat er wel een plaatje bijstaat)
Alvast bedankt =)
Reg. datum: 01 januari 2008
Reg. datum: 01 januari 2008
Je moet ervoor zorgen dat WMP ook al een hoesje ziet. Appart plaatsen heeft geen nut.
dat het is probleem juist..quote:Huy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:05:
Je moet ervoor zorgen dat WMP ook al een hoesje ziet. Appart plaatsen heeft geen nut.
in WMP zie ik wel hoesjes en als ik het album er dan opzet zie ik niks..
-edit- na flink wat gekloot is het me gelukt
moest in emodio album info ophalen
Tommes wijzigde dit bericht 23-07-2008 21:24 (12%)
Reg. datum: 24 november 2007
Reg. datum: 24 november 2007
Ik wacht nog steeds op de 16G, weet iemand waar ik die kan kopen in de winkel?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last