Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 163 164 165 166 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
raweimer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:23:
[...]
- Heeft er iemand de slingbox in gebruik icm digitenne? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Heb je perse umts nodig, of werkt idt ook goed via gprs?
[...]
Wat denk je zelf? Zou je goeie kwalliteit kunnen streamen via gprs?

Wat betreft die slingbox, gebruik het zelf niet, maar er zijn er ook waar je gewoon je digitenne kastje op aan kan sluiten, dat werkt net zo goed als dat je gewoon een kabel gebruikt.

Reg. datum: 14 december 2005

quote:
raweimer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:23:
Nog even wat vraagjes:

- Heeft er iemand de slingbox in gebruik icm digitenne? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Heb je perse umts nodig, of werkt idt ook goed via gprs?

[...]
Ja heb de Slingbox en Digitenne. Kwaliteit is nog niet erg best, ligt aan de verbinding (t-mobile pit)
Met een lan is het prima te doen.

Wat wel heel handig is dat je alle functies van een apparaat kan bedienen.
Zo kan ik mijn dvd recorder via de n95 instellen.
Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Spydeys schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:31:
weet iemand misschien of het mogelijk is een slide-tone in te stellen op 1 of andere manier ? }:O
Is niet mogelijk.

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Marc3l schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Ja heb de Slingbox en Digitenne. Kwaliteit is nog niet erg best, ligt aan de verbinding (t-mobile pit)
Met een lan is het prima te doen.

Wat wel heel handig is dat je alle functies van een apparaat kan bedienen.
Zo kan ik mijn dvd recorder via de n95 instellen.
Met Pit+ zie je niet zo veel verschil in kwaliteit van het beeld ten opzichte van een wifi connectie.. tis wel een wat betrouwbaarder verbinding... Maar werkt perfect... Thuis en op me werk als ik even kijk, gebruik ik vaker gewoon ff de 3g conenctie ipv mijn wifi netwerk

Reg. datum: 24 augustus 2006

Ik heb perongeluk symbian Pipes gedeinstalleerd op mijn n95 8gb van mijn geheugenkaart. Was dat een standaard programma en hoe kan ik die terugkrijgen?:S

Nvm al opgelost;p

Famou wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:29 (6%)

Reg. datum: 01 juli 2008

Ik zie hierboven reacties over de kleur "warm graphite".

Gisteren heb ik een N95-1 aangeschaft bij de phonehouse en kreeg de "warm graphite" mee naar huis, wat ik ook wilde. Ze hadden alleen de N95 in die uitvoering op voorraad, dus dat kwam mooi uit. Wie op zoek is naar een N95 warm graphite moet eens bij the phonehouse gaan kijken!

Corné26 wijzigde dit bericht 01-07-2008 20:11 (0%)
Reden: typefoutje

quote:
Corné26 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:09:
Ik zie hierboven reacties over de kleur "warm graphite".

Gisteren heb ik een N95-1 aangeschaft bij de phonehouse en kreeg de "warm graphite" mee naar huis, wat ik ook wilde. Ze hadden alleen de N95 in die uitvoering op voorraad, dus dat kwam mooi uit. Wie op zoek is naar een N95 warm graphite moet eens bij the phonehouse gaan kijken!
En mocht iemand alleen een nieuw achterkantje willen in die kleur, of de nog mooiere bruine (die heb ikzelf), dan kun je bij www.telecomtelecom.nl terecht.

Reg. datum: 18 november 2007

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:41:
[...]

Met Pit+ zie je niet zo veel verschil in kwaliteit van het beeld ten opzichte van een wifi connectie.. tis wel een wat betrouwbaarder verbinding... Maar werkt perfect... Thuis en op me werk als ik even kijk, gebruik ik vaker gewoon ff de 3g conenctie ipv mijn wifi netwerk
Mark en Maus, bedankt voor jullie reacties. Fijn om te weten dat het in ieder geval werkt.
Welke versie van de slingbox hebben jullie? Heb namelijk begrepen dat je oa de classic heb en volgens mij nog een verise. Weten jullie of iemand anders waar je de slingbox voor een goede prijs kan krijgen?
En zo te lezen werkt het alleen goed icm met wifi of een snel dataabonnement waarmee je minimaal umts snelheden kan bereiken ?!

Ik heb het idee dat sinds kort de positiebepaling met de interne GPS minder betrouwbaar functioneert dan ik mij kan herinneren. Daar waar AGPS-data opvragen een kwestie van secodes was voorheen (3G-verbinding even aan, 1KiB aan data opvragen, verbinding weer uit) blijft de 'verbinding' nu openstaan, en lijkt er geen data binnen te komen. Het krijgen van een fix duurt dan ook ontzettend veel langer dan voorheen, en als er een fix is, dan is deze minder stabiel omdat er minder satellieten ontvangen worden, zo lijkt het.

Ik gebruik gewoon de supl.nokia.com als AGPS-server, via T-Mobile PIT.

Iemand eenzelfde iets?

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

emTube komt binnenkort weer met een nieuw versie, nadat you tube zijn server settings veranderd heeft, is er een tijd geen nieuwe versie uit gekomen, en was zelfs de site offline. Binnenkort komt er een nieuwe site met een nieuwe versie van emTube.

Je kan op de link Bron de oude versie 1.0.10 downloaden die vandaag is aangepast en geen 404 errors meer geeft en prima werkt op de N95.

Mogelijke nieuwe features in versie 1.0.12

Transfer-Manager (Video-Upload)
Search for program updates
Define Access Point

Bron

Barfman wijzigde dit bericht 01-07-2008 22:36 (12%)

Reg. datum: 18 november 2007

quote:
goodfella schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:30:
[...]

Dat is als ik thuis ben, ik ben vaak voor mijn werk elders. Ik moet zeggen dat de sync methode volgens het symbian systeem velen malen beter werkt dan emoze's methode.
syn volgens het symbian systeem? eh..leg aub even uit wat je bedoelt. Ik ben zelf ook op zoek naar een goede manier om op afstand (onderweg) je telefoon te syncen met je pc ( mail,contactpersonen,agenda enz)

quote:
Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:58:
Ik heb het idee dat sinds kort de positiebepaling met de interne GPS minder betrouwbaar functioneert dan ik mij kan herinneren. Daar waar AGPS-data opvragen een kwestie van secodes was voorheen (3G-verbinding even aan, 1KiB aan data opvragen, verbinding weer uit) blijft de 'verbinding' nu openstaan, en lijkt er geen data binnen te komen. Het krijgen van een fix duurt dan ook ontzettend veel langer dan voorheen, en als er een fix is, dan is deze minder stabiel omdat er minder satellieten ontvangen worden, zo lijkt het.

Ik gebruik gewoon de supl.nokia.com als AGPS-server, via T-Mobile PIT.

Iemand eenzelfde iets?
Heb exact hetzelfde probleem!

Jules

Reg. datum: 01 juli 2008

Even een vraag over het gebruik, of het bekijken, van filmpjes op youtube:

Ik heb T-Mobile PIT, maar als ik een filmpje wil bekijken hapert deze. Ik krijg het niet voor elkaar om een normaal filmpje te bekijken. Hebben meer mensen hier last van ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Reg. datum: 27 september 2003

Ik gebruik een programma hiervoor emTube. Duurt alleen met PIT enorm lang voordat een filmpje binnen is.

ik drink niet, ik zuip

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Corné26 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:40:
Even een vraag over het gebruik, of het bekijken, van filmpjes op youtube:

Ik heb T-Mobile PIT, maar als ik een filmpje wil bekijken hapert deze. Ik krijg het niet voor elkaar om een normaal filmpje te bekijken. Hebben meer mensen hier last van ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb vaak dat het per filmpje verschilt... lijkt wel alsof ze op verschillende servers staan... Ik heb wel pit+ maar laden gaat inderdaad vrij langzaam. Maarja geef je zelf gewoon een flinke buffer voor het afspelen, dan gaat het toch wel soepel? En anders moeten ze maar via de pc kijken :P

quote:
Holleboomer schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:45:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem!
Het was me inderdaad van de week ook opgevallen dat de data verbinding aan bleef.

Is er een tool die je contactenlijst met dezelfde instellingen als WindowsMobile 6.1

Dus als Piet Puk het nummer 080012345 heeft dat ik op de volgende manieren piet puk kan vinden:

743 (PQRS, GHI, DEF) 1 maal de toets in plaats van specifieke letter
Op het telefoonnummer.

ik drink niet, ik zuip

Bubblemaker

T9 inschakelen does the trick... toch niet :+

Harmani wijzigde dit bericht 02-07-2008 13:23 (24%)

May the bubbles be with ya.

quote:
Harmani schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:22:
T9 inschakelen does the trick... toch niet :+
Wou net reageren :') Voor threaded sms is er al een handig tooltje door nokia zelf uitgegeven, namelijk Conversation. Vind dit tooltje o zo handig :)

ik drink niet, ik zuip

quote:
iCy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Wou net reageren :') Voor threaded sms is er al een handig tooltje door nokia zelf uitgegeven, namelijk Conversation. Vind dit tooltje o zo handig :)
Nieuwe Nokia PC Suite 7.0.6.3 is vandaag uitgekomen, en daar zit ook Nokia Communication Center in, PC suite gaat steeds beter worden :P
quote:
With Nokia Communication Center, you can access all your messages and contacts effortlessly in one location from your PC. This new concept replaces four existing Nokia PC Suite features – Nokia Phone Browser, Nokia Text Message Editor, Nokia Contacts Editor, and Nokia Multimedia Factory – with one simple solution

Barfman wijzigde dit bericht 02-07-2008 14:04 (26%)

quote:
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:02:
[...]

Nieuwe Nokia PC Suite 7.0.6.3 is vandaag uitgekomen, en daar zit ook Nokia Communication Center in, PC suite gaat steeds beter worden :P

[...]
Enig idee of de software updater nu Vista compatible is?

quote:
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Ik hoop het wel, kan ik vanavond eindelijk mijn software eens geen updaten, gebruik nog steeds versie 12 :$

Reg. datum: 29 december 2007

Ik zie ff door de bomen het bos niet meer .....

Als je online via PC suite de software gaat checken dan heb je toch altijd te maken met de laatste nieuwe FW ?

Zit hier met V 15.0.015 wat volgens Nokia de meest recente is. Deze dateerd overigens nog uit 2007 !

Tevens, wat is het nut van de gallerij en het maken van mapjes als alle foto's toch in de gallerij blijven staan. De gallerij wordt op die manier erg onoverzichtelijk.

Dank u !

P.s. ben al de gehele dag bezig de ettelijke posts door te lezen naar zoveel mogelijk info maar ik betwijfel of ik alles kan doorlezen want het is gewoon immens veel.

The-Geek wijzigde dit bericht 02-07-2008 15:47 (113%)

Reg. datum: 21 november 2002

quote:
The-Geek

Test werkt ;)

Jafra007 (1004645) VIII.1812

quote:
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Dat had ik 5 dagen geleden al aangegeven in dit forum dat hij compatible is met vista, het is weliswaar een beta versie, maar werkt hier uit de kunst onder windows vista en met PC Suite versie 7.

Je moet de "UPDATED VERSION published on June 27th:" pakken.

Hier het bericht van mij

Barfman wijzigde dit bericht 02-07-2008 15:49 (23%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 163 164 165 166 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: