Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
thefxr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:42:
[...]

Dat is dus ook een vorm van oplichting, je anders voor doen, dan wie je bent |:(
Volgens welke wet is dat dan verboden?
Reg. datum: 10 oktober 2005

Dan heeft die meneer woord gehouden: ZIJN levens(lang)!
;)
quote:
theonlyextreme schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Mijn vader heeft in een ver verleden een keer een naaimachine voor mijn moeder gekocht op de markt van een meneer van ongeveer 90 jaar.
levenslang garantie zat er op dat apparaat.
achteraf bleek dat net zoveel zeggend te zijn als de retentie waar nu over gesproken word.
na een jaar apparaat kapot maar de meneer van de kraam overleden.
ik denk dat het product van Tom het niet zolang volhoud als de beloofde retentie

Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
thefxr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:42:
[...]

Dat is dus ook een vorm van oplichting, je anders voor doen, dan wie je bent |:(
En jij heet echt thefxr? Of heb je geen echte naam?

Want jij doet je voor alszijnde thefxr zonder echte naam op je profiel. Daarom is dit dus geen wet.

Kan me nog iets voorstellen dat er een wet is dat je identificatie bewijs moet kloppen, maar hoe jij je voordoet in het dagelijkse leven mag je echt zelf weten...

Reg. datum: 08 juli 2002

quote:
Gomez12 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:24:
[...]

Want jij doet je voor alszijnde thefxr zonder echte naam op je profiel. Daarom is dit dus geen wet.

Kan me nog iets voorstellen dat er een wet is dat je identificatie bewijs moet kloppen, maar hoe jij je voordoet in het dagelijkse leven mag je echt zelf weten...
Het gaat redelijk offtopic maar strikt genomen mag je NIET zelf weten hoe je je voordoet in het dagelijkse leven.
Alhoewel het geen landelijke wet is zijn in veel APV's vermommingen verboden.

Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
ninjazx9r98 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:56:
[...]

Het gaat redelijk offtopic maar strikt genomen mag je NIET zelf weten hoe je je voordoet in het dagelijkse leven.
Alhoewel het geen landelijke wet is zijn in veel APV's vermommingen verboden.
compleet offtopic, maar toch.

Definieer vermomming eens? Zonnebril in de zomer, skimasker als het vriest, sinterklaaspak op 5 december, carnavalsoutfit tijdens carnaval, oranje ondergeschminkt gezicht tijdens wk/ek?

Volgens mij is dit allemaal als vermomming te gebruiken als je om wat beveiligingscamera's heen wilt komen, maar volgens mij is dit ook allemaal 100% toegestaan ( tijdens de juiste periode ).
Ik zie echt niet hoe dit in een APV valt te gieten als dezelfde APV ook nog eens duidelijk en uitvoerbaar moet zijn voor politie...

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Gomez12 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:24:
[...]

Waar ik op doel, is dat Tom hier bekend staat als pietjepuk 74,maar vervolgens onder allerlei aliassen, valse gebruikerservaringen gaat plaatsen, die dan ook altijd positief zijn.
daarmee bedoel ik dus je anders voor doen dan wie je bent. ik heb nl maar 1 naam op dit forum en niet tig aliassen.

Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

Bovendien zijn kloontjes niet toegestaan op GOT dus daarmee overtreedt hij al de gebruikersvoorwaarden van dit forum. O-)

Verder is het imo sowieso een behoorlijk onkieze marketingmethode je eigen waar aan te prijzen onder het mom van zijnde een onafhankelijke klant . :r
Reg. datum: 26 april 2008

Het is een tijdje goed gegaan maar nu ligt de website en erger nog de newsserver er weer uit. Zou de nieuwe host ook weer niet betaald zijn? ;)
Was ik toch maar op het hitnews aanbod ingegaan :)

quote:
misterquantos schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:10:
Het is een tijdje goed gegaan maar nu ligt de website en erger nog de newsserver er weer uit. Zou de nieuwe host ook weer niet betaald zijn? ;)
Was ik toch maar op het hitnews aanbod ingegaan :)
Apart inderdaad, ik heb 't zelfde probleem. Op het forum wordt wel melding gemaakt van onderhoud, maar ook de boodschap dat klanten geen last zouden mogen ondervinden, wat toch écht 't geval is helaas, afwachten maar weer.

Leftblank - GoT CSS? - GoT TF2 - Eerstejaars TI, TU Delft

website doet het inmiddels weer. :+

Reg. datum: 29 december 2003

[quote]Status @ 17:05 --> Er worden op dit moment werkzaamheden verricht aan de website en aan het usenet platform, op dit moment ondervinden alleen klanten met geheractiveerde abonnementen hier hinder van.

De werkzaamheden vinden plaats in verband met het niet correct afhandelen van het netwerkverkeer en het afsluiten van genoemde abonnementen.

Gebruikers met andere abonnementen zullen hier vooralsnog geen hinder van ondervinden.

De werkzaamheden zullen enige tijd in beslag nemen. Zodra er meer bekend is zullen we je uiteraard op de hoogte brengen.[\quote]
Ziet er naar uit, dat ik een geheractiveerd abo heb.. :'(

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
Isaak Asimov schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:44:
[quote]Status @ 17:05 --> Er worden op dit moment werkzaamheden verricht aan de website en aan het usenet platform, op dit moment ondervinden alleen klanten met geheractiveerde abonnementen hier hinder van.

De werkzaamheden vinden plaats in verband met het niet correct afhandelen van het netwerkverkeer en het afsluiten van genoemde abonnementen.

Gebruikers met andere abonnementen zullen hier vooralsnog geen hinder van ondervinden.

De werkzaamheden zullen enige tijd in beslag nemen. Zodra er meer bekend is zullen we je uiteraard op de hoogte brengen.[\quote]
Ziet er naar uit, dat ik een geheractiveerd abo heb.. :'(
eh, dat zul je toch zelf wel weten? Of is dit sarcastisch bedoelt en ben je een betalende klant van juni/juli?

Ik kom er nu achter dat mijn account voor deze mededelingen geblokkeerd is. Ik zie de link wel op de voorpagina onder 'forum reacties', maar ik heb geen toegang tot het bericht zelf. Wat is daar nu weer de gedachte achter?

ik snap echt even niet waarom er een tweedeling is, in het klantenbestand. de ene groep heeft er wel last van de andere groep niet. Dan praat je toch niet over onderhoud.

Reg. datum: 23 mei 2006

Ik heb een geheractiveerd abonnement, en krijg sinds gisteren de melding `502 usreader1: Acces denied to your node - news@myxsnews.com' Krijgen jullie dezelfde melding? Ik weet namelijk niet meer of dit bij de werkzaamheden hoort, of dat er gewoon weer een probleem met mijn account is. Ik heb afgelopen maand namelijk al 2 keer mijn account moeten laten fixen vanwege deze melding..

quote:
P!m schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:27:
Ik heb een geheractiveerd abonnement, en krijg sinds gisteren de melding `502 usreader1: Acces denied to your node - news@myxsnews.com' Krijgen jullie dezelfde melding? Ik weet namelijk niet meer of dit bij de werkzaamheden hoort, of dat er gewoon weer een probleem met mijn account is. Ik heb afgelopen maand namelijk al 2 keer mijn account moeten laten fixen vanwege deze melding..
Yep, zelfde melding hier!
Normaal wordt er allemaal spam gestuurd en nu helemaal niets...
Hoelang het gaat duren staat er ook niet bij.
Net zoals ik al zij, hoogstwaarschijnlijk weer de rekening niet, te weinig of te laat betaald.
Door dit niet duidelijk op de website te zetten hopen ze nog nieuw geld binnen te krijgen zodat het misschien toch weer een maandje door kunnen gaan.
Ik geef ze tot maandag en dan geef ik het echt op. Heb geen zin om weer een maand zonder te zitten! :( :( :( :(

Reg. datum: 28 februari 2004

Wat is me dat daar allemaal bij "newscacher" , zonet een ( in Tom's ogen ) negatief berichtje geplaatst op het forum .
En telkens ik nu wil inloggen op de site , krijg ik de melding van NEWSCAHER .
U harde schrijf zal volledig worden gewist druk OK om door te gaan ???

Lijkt me toch raar dat zoiets gebeurd 10 minuten nadat ik dat berichtje geplaatst heb ????
Komt echt heel professioneel over :-(

Right and wrong do exist
Reg. datum: 06 mei 2007

ik snap niet dat mensen nog steeds een abbo afnemen bij dit persoon?

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

quote:
strangerke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:47:
Wat is me dat daar allemaal bij "newscacher" , zonet een ( in Tom's ogen ) negatief berichtje geplaatst op het forum .

Lijkt me toch raar dat zoiets gebeurd 10 minuten nadat ik dat berichtje geplaatst heb ????
Komt echt heel professioneel over :-(
ZO........, dat klinkt als maffiapraktijken, dus als je een negatief berichtje plaats, wordt je ff bedreigt met het feit dat je HD wordt gewist!
Hoe oud zijn ze daar 15, ofzo?

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
racer13 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:56:
ik snap niet dat mensen nog steeds een abbo afnemen bij dit persoon?
Niet iedereen gaat de hele geschiedenis van een bedrijf of eigenaar van een bedrijf uitpluizen voor een abo van een paar euro per maand. Als newscacher niks meer oplevert komt er zo weer een nieuwe portal met een andere naam.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Reg. datum: 07 juni 2007

quote:
strangerke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:47:
Voor iedereen gaat flamen, Ik ben geen mede-eigenaar van Newscacher of Tom met een schuilnaam, wordt ook niet 'gestuurd' door Tom, en mijn IP komt gewoon uit Nederland.
Ik ben wel admin en supportmedewerker op Newscacher.nl (op vrijwillige basis) en pretendeer niet alles te weten wat er achter de schermen gebeurd. Mijn account is ook niet 'kort geleden' aangemaakt maar al meer dan een jaar oud.

Ik heb me altijd uit deze discussie gehouden maar zie nu zulke onzin dat ik toch echt wil reageren.

Dit antwoord heb ik op het forum van Newscacher geplaatst bij de posting van Strangerke;

Sorry hoor maar waar ziet U ons voor aan? hackers of scriptkiddies ofzo?
Dit soort meldingen worden meestal door virussen gegenereerd.
En wij versturen geen virussen!

En om zoiets mogelijk te kunnen maken zouden wij eerst een trojan op uw PC moeten kunnen installeren om zodoende de controle over uw pc over te nemen. en geloof me, met dat soort onzin ga ik mij echt niet bezighouden.

Ik persoonlijk vindt dit meer een soort van stemmingmakerij want van niemand anders hebben wij dit soort meldingen ontvangen.

Verder heb ik in de reply nog antwoord gegeven op de vraag van Strangerke maar dat is hier niet aan de orde.

p.s. en nee ik ben geen 15 maar 42 jaar. ;)

Met vriendelijke groeten, René

Ik wil niet veel zeggen "vartax" maar hoe kan iemand nou alle ge-heractiveerden abonnementen offline halen en vervolgens niet weten waar een bepaald probleem is??
Wat was de reden om deze abonnementen offline te halen??
Ik kan me voorstellen dat er ergens iets fout is gegaan met al dat heractiveren maar je kan dan ook het probleem eerst in kaart brengen. De oplossing offline testen, en vervolgens op de site activeren.

Even ter verduideling hoe het bij andere providers gaat:
Ik heb al jaren een backup abonnement bij astraweb en ik heb in al die jaren misschien 1x een hickup gehad. Die kon je dan nog omzeilen door de amerikaanse server te gebruiken.

Nog even een quote van de newscacher site:

Beschikbaarheid van 99.84%

Volgens mij kan dat alleen nog maar als ze vanaf nu tot 3010 in de lucht blijven :)

de groeten!!

Reg. datum: 28 februari 2004

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:35:
[...]

Voor iedereen gaat flamen, Ik ben geen mede-eigenaar van Newscacher of Tom met een schuilnaam, wordt ook niet 'gestuurd' door Tom, en mijn IP komt gewoon uit Nederland.
Ik ben wel admin en supportmedewerker op Newscacher.nl (op vrijwillige basis) en pretendeer niet alles te weten wat er achter de schermen gebeurd. Mijn account is ook niet 'kort geleden' aangemaakt maar al meer dan een jaar oud.

Ik heb me altijd uit deze discussie gehouden maar zie nu zulke onzin dat ik toch echt wil reageren.

Dit antwoord heb ik op het forum van Newscacher geplaatst bij de posting van Strangerke;

Sorry hoor maar waar ziet U ons voor aan? hackers of scriptkiddies ofzo?
Dit soort meldingen worden meestal door virussen gegenereerd.
En wij versturen geen virussen!

En om zoiets mogelijk te kunnen maken zouden wij eerst een trojan op uw PC moeten kunnen installeren om zodoende de controle over uw pc over te nemen. en geloof me, met dat soort onzin ga ik mij echt niet bezighouden.

Ik persoonlijk vindt dit meer een soort van stemmingmakerij want van niemand anders hebben wij dit soort meldingen ontvangen.

Verder heb ik in de reply nog antwoord gegeven op de vraag van Strangerke maar dat is hier niet aan de orde.

Mvg

René

p.s. en nee ik ben geen 15 maar 42 jaar. ;)
En ivm die melding , die kwam wel degelijk van NEWSCACHER .
Er kwam gewoon een kadertje tevoorschijn in dezelfde stijl dan 't newscachers forum , zelfs NEWSCACHER stond erboven vermeld .

En ik zit hier echt niet te zwanzen hoor , maar zoiets is toch echt niet de manier om iets optelossen . En 't zal wel zijn dat jullie daar nog geen verdere meldingen van gehad hebben , ik ben de enige die (in jullie ogen waarschijnlijk weer negatief) een bericht geplaatst heeft over die werkzaamheden .
En een bewijs van die melding kon ik natuurlijk niet maken , printscreen e.d werktte natuurlijk niet meer :?
En om zo iets gewoon uit te vinden (zoals jij suggereerd) ??? Daar zou ikzelf nog geen moment aan denken , ik zou er het nut ook niet van inzien :? :?

quote:
misterquantos schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:56:
Ik wil niet veel zeggen "vartax" maar hoe kan iemand nou alle ge-heractiveerden abonnementen offline halen en vervolgens niet weten waar een bepaald probleem is??
Wat was de reden om deze abonnementen offline te halen??
Inhoudelijke discussies over het onderhoud voer ik niet hier maar uitsluitend op Newscacher.nl

vartax wijzigde dit bericht 12-07-2008 14:31 (4%)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:15:
[...]

Inhoudelijke discussies over het onderhoud voer ik niet hier maar uitsluitend op Newscacher.nl
Dat zegt genoeg, als er een antwoord op gegeven kon worden wat Newscacher hier weer in wat positiever daglicht zou stellen dan was er geen reden geweest om dat niet hier te melden (integendeel zelfs).

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

quote:
strangerke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:02]:
En ivm die melding , die kwam wel degelijk van NEWSCACHER .
Er kwam gewoon een kadertje tevoorschijn in dezelfde stijl dan 't newscachers forum , zelfs NEWSCACHER stond erboven vermeld .
Die melding kwam wel degelijk NIET van Newscacher.
U bent echt de enige die met deze melding komt en zoals ik al eerder heb gezegd denk ik eerder dat U besmet bent met een virus o.i.d. want dergelijke acties komen echt niet bij Newscacher vandaan. Wij versturen geen virussen of trojans.

vartax wijzigde dit bericht 12-07-2008 14:31 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: