OK, het is dus een standaardclausule, dat stelt al wat meer gerust... Het komt er dus op neer dat ze me voor 263.250 euro kunnen aanslaan indien ik nog andere schulden heb openstaan bij de Rabobank bij verkoop (zoals rente-achterstanden, een creditcart, een doorlopend krediet etc etc etc.)
Verder, ook ik heb mijn eerste kinken in de kabel gehad m.b.t. mijn project...
De stroom van stukken van tussenpersoon via Rabo in Den Haag en Rabo Eindhoven naar de notaris. Iedereen zei dat er wat was vertstuurd, maar niemand zei dat er wat was aangekomen. De notaris dreigde zelfs met het uitstellen van het passeren. Dat zou lullig zijn voor mij, aangezien ik wel aansprakelijk ben, maar er zelf niets aan kan doen...
Uiteindelijk heb ik er rond de 20 telefoontjes aan gewijd en rond 14:00 vrijdagmiddag kwam dan EINDELIJK de concept-hypotheekakte per mail binnen (de leveringsakte had ik al lang). Nu moeten alleen de hypotheekgelden nog worden overgemaakt, het allerlaatste voorbehoud. Ik ga er vooralsnog vanuit dat dat geen probleem meer zal geven, dus ben ik morgen vanaf 16:00 huiseigenaar...
Vandaag nog even werken, morgen een drukke dag:
- vuil naar milieudepot
- duinwaterbedrijf regelen
- parkeervergunning aanvragen
- verfbakken, kwasten en rollen kopen (verf pas na passeren, dan weet ik zeker wat ik precies wil gaan verven)
- inspectierondje door het huis
- passeren bij de notaris (rond 16:00)
- verhuisservice opstarten
Eneco is al ingeschakeld, net als KPN (alles in een abbo).
Nog één nachtje slapen en één klein hobbeltje...
Verder, ook ik heb mijn eerste kinken in de kabel gehad m.b.t. mijn project...
De stroom van stukken van tussenpersoon via Rabo in Den Haag en Rabo Eindhoven naar de notaris. Iedereen zei dat er wat was vertstuurd, maar niemand zei dat er wat was aangekomen. De notaris dreigde zelfs met het uitstellen van het passeren. Dat zou lullig zijn voor mij, aangezien ik wel aansprakelijk ben, maar er zelf niets aan kan doen...
Uiteindelijk heb ik er rond de 20 telefoontjes aan gewijd en rond 14:00 vrijdagmiddag kwam dan EINDELIJK de concept-hypotheekakte per mail binnen (de leveringsakte had ik al lang). Nu moeten alleen de hypotheekgelden nog worden overgemaakt, het allerlaatste voorbehoud. Ik ga er vooralsnog vanuit dat dat geen probleem meer zal geven, dus ben ik morgen vanaf 16:00 huiseigenaar...
Vandaag nog even werken, morgen een drukke dag:
- vuil naar milieudepot
- duinwaterbedrijf regelen
- parkeervergunning aanvragen
- verfbakken, kwasten en rollen kopen (verf pas na passeren, dan weet ik zeker wat ik precies wil gaan verven)
- inspectierondje door het huis
- passeren bij de notaris (rond 16:00)
- verhuisservice opstarten
Eneco is al ingeschakeld, net als KPN (alles in een abbo).
Nog één nachtje slapen en één klein hobbeltje...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan