Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
F1Time C3G6

Ik moet mijn doelstelling voor komend seizoen nog posten.
Nou, die is simpel : Promoveren naar C2

Ik heb geinvesteerd in een nieuwe driver en die moet me een trapje hoger brengen. Vorig jaar reed ik einde seizoen rond P5 rond, dus het moet kunnen.

Suppliers is echt een puzzel nu. Vooral de banden-keuze in C3 bezorgt me hoofdpijn :)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Angelina Jolie Addict

Ik zit in C3G1, mocht iemand nog een team zoeken, ik heb er een.

Mijn doelstellingen voor S32:

Financieël beter draaien, dat betekend rond de ¤100.000 overhouden per race. Gaat vast niet lukken maargoed. Ook onderdelen qua efficiency omhoog brengen. Daarnaast een andere driver contracteren met dezelfde skills maar een lager salaris.
Qua groep hoop ik in de top 10 te komen, en qua team in de top 4. In de cup ga ik voor de 1/4 finale. Ik hoop op 1 overwinning, maar ik ga uit van 3 podiums.

Angeloonie wijzigde dit bericht 30-06-2008 17:14 (77%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OCTX

De boer dat is de kerel...
Reg. datum: 01 augustus 2002

Tja, doelstelling....
lastig als je met 30 miljoen begint in C2. dan kun je maar 1 doelstelling hebben, lijfsbehoud zonder failliet te gaan.....
misschien dat er door de supplierhussel wat meer in zit, maar laat ik maar uitgaan van top 15....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Ik ben ook omhoog gegaan, C3G10, doelstelling handhaven middenmoot.
(naam: H. Iedema) budget 46 miljoen, beste materiaal ?

Justin2000 wijzigde dit bericht 30-06-2008 17:54 (17%)

Reg. datum: 26 september 2005

quote:
Casper84 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:53:
[...]

Ja, dat is dus veranderd, staat in info centre. Daar hebben we het hier ook de hele tijd over, dat de suppliers omgegooid zijn. :)
sorry, ik volg dit topic maar af en toe en race verder gewoon mijn wedstrijdjes, bedankt voor t antwoord :)
heeft iemand overigens nog suggesties welke band de betere is?
moet ik voor veel slijtage en goede prestaties gaan, of voor wienig slijtage en slechte prestaties...

Game Error wijzigde dit bericht 30-06-2008 18:08 (18%)

CZGAALVD

FC Strijen

Het enige wat ik er over kan zeggen is; slijtage van een band kan je verbeteren, de performance niet.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 21 januari 2008

quote:
Angeloonie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:04:
Ik zit in C3G1, mocht iemand nog een team zoeken, ik heb er een.
Hoi,
Ik zit ook in C3G1. Ik kijk eerst even wat mijn teammaat van vorig seizoen van plan is, als dat niets wordt dan meld ik me wel

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Tweaker in Dublin

Hoera weer een nieuw seizoen!
En dit keer moet ik toch even nadenken qua suppliers.

Mijn Doelstelling. Promoveren naar C2.
Opzich moet dat lukken, een aardig goede rijder en geld genoeg.
Ben trouwens weer samen met mijn oude team maat, Ronnie de Lang.

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

FC Strijen

Ik zal ook maar eens een open deur intrappen.

Mijn doelstelling: Handhaving in C1.
Subdoelstelling: Dit keer wel een nieuwe coureur contracteren :P
Erg lastig om prestatiedoelen te stellen, voor mij het meest onvoorspelbare seizoen tot nu toe. Heb geen idee wat me te wachten staat, op welke positie ik moet mikken.

Zoals bekend heb ik een flinke buffer met geld, maar hoe ik het ook wend of keer, ik ga gedurende het seizoen véél geld verliezen (met name dus door een te dure coureur). Niet omdat ik voor de duurdere suppliers wil gaan, maar uberhaupt...

Ik mik dus op vechten tegen degradatie, rond P15, maar of dat gaat lukken.... :?

Joss wijzigde dit bericht 30-06-2008 21:16 (5%)

Reg. datum: 21 januari 2008

Mijn doelstellingen:
De lat gaat net iets hoger dan vorig seizoen (zie kieknwatwort in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ...")
- klassering: plaats 5 (ik wil niet promoveren)
- cup: 1/2 finale
- team championship: top 3 (mede afhankelijk van mijn teammaat natuurlijk)
- minstens 1 race winnen,
- minstens 3 podiums
- financieel minstens quitte spelen (exclusief bonussen)
- iedere race testen en doorontwikkelen

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Reg. datum: 15 april 2008

quote:
Tadas Bubbelfiets schreef op dinsdag 1 juli 2008 @ 07:48
First, testing is now open again, it was fixed and testing results updated as well.
Welcome to new season and you will see some changes, most noticeable on testing page. Each track now has testing ratings for all available testing types (except setup tuneup). Each testing type has only 1 5 star track. At any time you will have 5 testing tracks available to you (unless there is race on one of the tracks, then there will only be 4, since that one will be unavailable).
Tracks will be updated on Sundays, after markets, when any 5 tracks will be selected for testing. Track that has at least one 5 start testing is a bit more expensive than testing previously, but it will also give about 20% better results.
Have a good season all, and let the best win!
Zo ondervind ik nog meer nadeel van het feit dat ik met afstand de armste manager in C1 ben. C2 komt heel erg dichtbij zo. :/

Wow...you must be some kind of sorcerer...

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Casper84 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:50:
[...]
Zo ondervind ik nog meer nadeel van het feit dat ik met afstand de armste manager in C1 ben. C2 komt heel erg dichtbij zo. :/
Tja, op die manier raak ik (op mijn niveau dan) m'n verschil met C4 promovendi met veel geld snel genoeg kwijt...
Maar ik denk dat de suppliers en deze manier van testen wel beter is voor de balans van de game. Nu gaan uitvinden wat de verschillen zijn tussen 1* tot 5* testen en de resultaten...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

FC Strijen

Ze geven de rijken nu gewoon de kans om alles in één seizoen op te maken (eventueel met een sterretje achter je naam) en dat volgend seizoen dan iedereen onder de 75M zit :P Behalve natuurlijk die mensen die met overmacht hun groepen winnen.

Tim M.

quote:
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Ze geven de rijken nu gewoon de kans om alles in één seizoen op te maken (eventueel met een sterretje achter je naam) en dat volgend seizoen dan iedereen onder de 75M zit :P Behalve natuurlijk die mensen die met overmacht hun groepen winnen.
Jij kan een gooi naar het kampioenschap in C1 doen als je All-In durft te gaan dit jaar :).
FC Strijen

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:42:
[...]

Jij kan een gooi naar het kampioenschap in C1 doen als je All-In durft te gaan dit jaar :).
Dat heeft niks met durven te maken, m.i. moet daar staan: als je dom genoeg bent om all-in te gaan.

Zoals vermeld: ik ga sowieso al de helft van mijn budget verliezen met de niet-top suppliers. Bij die berekening had ik zelfs nog niet de duurdere tests in rekening gebracht.

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
You will pay based on the track rating at a rate of $500K per star, up to $2.5M + your 20% supplier charge. The track cost is based on the highest star rating. The testing results, regardless of the cost, are based on the star rating for the type of test you are doing. A 5* engine test will gain more HP than a 1* HP test.
Bovenstaande post van Neil geeft een indicatie van wat de verschillende tracks kosten, op zich zit je met 3-star dus op het oude niveau. En dus zowel mogelijkheid om duurder/goedkoper te testen. Mijn inziens dus een goede nieuwe optie.

Tim M.

quote:
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:47:
[...]

Dat heeft niks met durven te maken, m.i. moet daar staan: als je dom genoeg bent om all-in te gaan.

Zoals vermeld: ik ga sowieso al de helft van mijn budget verliezen met de niet-top suppliers. Bij die berekening had ik zelfs nog niet de duurdere tests in rekening gebracht.
Je kan het dom noemen, je kan het een risico noemen, je kan het lef noemen. Imo heeft een balans van 120+ weinig zin. Als je saldo rond de 80 is en je het kan het daar zo'n beetje stabiel houden de volgende seizoenen zie ik geen reden om niet een gokje te wagen.

Als uit jouw berekening komt dat je met de duurdere suppliers echter 20-30 milj overhoudt aan het einde van het seizoen dan zou het meer naar dom neigen :).
Always one step ahead ;-)

quote:
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:12:
Ik ga dat wel doen. Alles voluit. Ik begin met een budget van nul (in C3), heb alle top suppliers genomen ga alleen voor de duurste test.

Het wordt een erop of eronder zeizoen voor me.

F1Time - C3G12 - Racing for Holland

FC Strijen

quote:
robkamp schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:03:
[...]

Ik ga dat wel doen. Alles voluit. Ik begin met een budget van nul (in C3), heb alle top suppliers genomen ga alleen voor de duurste test.

Het wordt een erop of eronder zeizoen voor me.
Heb je überhaupt een raming gemaakt of je, met alles het duurst, nog wel winst kan maken op de 1e plek?

Always one step ahead ;-)

quote:
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Heb je überhaupt een raming gemaakt of je, met alles het duurst, nog wel winst kan maken op de 1e plek?
Uhm, nee. Zoals ik al zei. Het wordt erop of eronder. Ik zal is ff een raming maken.

Ik heb een raming gemaakt en kan zonder ongelukken/uitvallen, altijd op de pole en winnen quite spelen met mijn huidige sponsors. Indien ik beter sponsors vindt, dan gaat het wel lukken.

Keeps fingers crossed.

robkamp wijzigde dit bericht 01-07-2008 11:55 (27%)

F1Time - C3G12 - Racing for Holland

Penguins rock!
Reg. datum: 09 januari 2005

Worden je aanbiedingen voor sponsors veel beter in C3? Ik heb nu namelijk nog 5 sponsoren uit C4, maar ik hoop toch wel dat de bedragen die ze neertellen wat omhoog gaan.

Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!

Tim M.

quote:
arnax schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:06:
Worden je aanbiedingen voor sponsors veel beter in C3? Ik heb nu namelijk nog 5 sponsoren uit C4, maar ik hoop toch wel dat de bedragen die ze neertellen wat omhoog gaan.
Je kan een sponsor meer nemen in C3. AFAIK zijn de aanbiedingen van hetzelfde niveau.
FC Strijen

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:11:
[...]

Je kan een sponsor meer nemen in C3. AFAIK zijn de aanbiedingen van hetzelfde niveau.
Nee, aanbiedingen zouden gemiddeld beter moeten worden per class. Maarja, ook afhankelijk van je directeur en resultaten natuurlijk. Vergeet ook niet dat je een sponsor méér kan aannemen per klasse.

Penguins rock!
Reg. datum: 09 januari 2005

quote:
Joss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Nee, aanbiedingen zouden gemiddeld beter moeten worden per class. Maarja, ook afhankelijk van je directeur en resultaten natuurlijk. Vergeet ook niet dat je een sponsor méér kan aannemen per klasse.
dat ik één sponsor meer kan krijgen wist ik al wel, maar was dus alleen benieuwd of de aanbiedingen beter zouden worden.
Is er ook een percentage o.i.d. dat ze normaal beter zouden moeten worden? Ik heb gelukkig wel een nieuwe CM, ik hoop alleen dat hij zijn hoge salaris waar maakt dan :)

Specs: 1,76m - lang bruin haar - zeer aantrekkelijk == Einsteintina!

FC Strijen

quote:
arnax schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:19:
[...]

dat ik één sponsor meer kan krijgen wist ik al wel, maar was dus alleen benieuwd of de aanbiedingen beter zouden worden.
Is er ook een percentage o.i.d. dat ze normaal beter zouden moeten worden? Ik heb gelukkig wel een nieuwe CM, ik hoop alleen dat hij zijn hoge salaris waar maakt dan :)
Geen percentage bekend... Als je van de voorhoede C4 naar de achterhoede C3 gaat, zal het misschien nog wel minder worden denk ik.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: