Reg. datum: 29 september 2007
Philips nieuwe 2008 LCD's 7600, 7400, 5000 en 3000 series
Pagina: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 80 81 82 83 last
Nieuw TopicBerichten: 333
Reg. datum: 22 juni 2004
Reg. datum: 22 juni 2004
De 32PFL7603 heeft een reactiesnelheid van 6ms is dit naar jullie mening voldoende voor een LCDtv?
Kan iemand mij duidelijk of de http://www.kieskeurig.nl/...9643FC12572B9003051A3.htm een betere keuze is dan Samsung R81/R82 of de Samsung A450?
Reg. datum: 30 juni 2008
Beste mensen,
Ik ben van plan om een 42PFL7403 aan te gaan schaffen. Waarom: 100hz en FullHD en geen ambilight. Iemand al ervaringen?, momenteel ligt de voordeligste prijs zo rond de 1173 euro (kieskeurig - funrprice.nl). Iemand nog een leuk idee of een goede toevoeging waarom ik het wel/niet zou moeten doen?!.
Bedankt.
Ik ben van plan om een 42PFL7403 aan te gaan schaffen. Waarom: 100hz en FullHD en geen ambilight. Iemand al ervaringen?, momenteel ligt de voordeligste prijs zo rond de 1173 euro (kieskeurig - funrprice.nl). Iemand nog een leuk idee of een goede toevoeging waarom ik het wel/niet zou moeten doen?!.
Bedankt.
Reg. datum: 09 juni 2008
Ook ik heb mijn 42PFL9703 onlangs opgehaald. Sinds afgelopen zaterdag staat hij (hangt nog niet).
Eerste zaken die opvallen:
-gemakkelijk te installeren;
-TV vindt analoog automatisch niet alle zenders, wel de meest belangrijke;
-analoog televisie kijken is te doen naar mijn idee maar ik zal wel moeten want heb nog geen digitale TV. Dat zal niet lang duren.
-Dvd kijken geeft fantastisch beeld: dvd loopt via hdmi (monster cables via eBay, onder de 20 Euro) naar Onkyo 606. Onkyo 606 loopt via hdmi naar LCD. 1 irritant puntje: ik vind dit ondertieling giga groot. Eigenlijk een beetje buitenproportioneel. Ligt dit toevallig aan de film, aan mezelf of is er nog wat aan te tweaken? Ik kon hier niet zoveel over vinden. Heb wel met beeldformaten en autofill zitten spelen.
Bedankt!
-analoog televisie kijken is te doen naar mijn idee maar ik zal wel moeten want heb nog geen digitale TV. Dat zal niet lang duren.
-Dvd kijken geeft fantastisch beeld: dvd loopt via hdmi (monster cables via eBay, onder de 20 Euro) naar Onkyo 606. Onkyo 606 loopt via hdmi naar LCD. 1 irritant puntje: ik vind dit ondertieling giga groot. Eigenlijk een beetje buitenproportioneel. Ligt dit toevallig aan de film, aan mezelf of is er nog wat aan te tweaken? Ik kon hier niet zoveel over vinden. Heb wel met beeldformaten en autofill zitten spelen.
Bedankt!
Reg. datum: 20 mei 2008
Zijn sinds een paar weken in het bezit van 42pfl9703. Geweldig beeld en geluid en ook aangesloten op de Philips HT-System HTS 335W. En hier gaat het om, jammer dat je alleen analoog TV kan kijken en horen via je Home Cinema. Digitaal (Humax IPVR-9200C) werkt prima voor de TV, maar werkt niet als je het geluid over je HTS wil beluisteren. Bestaat hier geen oplossing voor ?
Reg. datum: 24 juni 2007
Reg. datum: 24 juni 2007
Dat gaat lekker, zag bij de Mediamarkt hem ook al staan voor 2999,- en bij BCC en Correct voor dezelfde prijs.quote:pascalbulsing schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:59:
[...]
Op het duitse hifi-forum.de zag ik dat de 9900 bij de MM voor 2250 weggaat. Voor die prijs word het toch een stuk interessanter om voor zo'n dergelijk toestel te kijken.
Bij internetwinkels kan ik hem al aanschaffen voor 2750,-.
Heeft iemand een idee wat er met de prijs gebeurt wanneer de nieuwe 9903 er is?
En is daar al weer wat nieuws over te melden. specs of zo?
Reg. datum: 14 februari 2003
De Philips HTS 335W beschikt over een Coaxiaal SPDIF ingang, aldus het spec blad van Philips.quote:wallia schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:46:
...Philips HT-System HTS 335W...
...Humax IPVR-9200C...
(Dit ziet er uit als een enkele tulp stekker bus, meestal zwart of oranje.)
De Humax heeft een optische digitale out. Deze twee kun je met een converter als deze aan elkaar verbinden.
Enige dat kan zijn is dat het geluid iets voor loopt op je beeld, dan dien je (mits mogelijk) in de HTS audio delay in te stellen.
Reg. datum: 25 mei 2008
Reg. datum: 25 mei 2008
Weet iemand wat meer over de 37pfl9703 (37 inch variant) of de 42pfl9803 (backlight versie ?
Hartelijk bedankt, was vanmiddag nog in een TV-winkel voor dit probleem, maar de verkoper zei dat zo'n kabel niet bestond, met aan de ene uiteinde een stekker voor de SPDIF en aan de andere zijde voor de optische dig-out (hij heeft wel gelijk, natuurlijk) maar de oplosssing met deze converter, zal hij wel niet hebben geweten !!!!quote:Calvin_Hobbes schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:40:
[...]
De Philips HTS 335W beschikt over een Coaxiaal SPDIF ingang, aldus het spec blad van Philips.
De Humax heeft een optische digitale out. Deze twee kun je met een converter als deze aan elkaar verbinden.
Enige dat kan zijn is dat het geluid iets voor loopt op je beeld, dan dien je (mits mogelijk) in de HTS audio delay in te stellen.
Ik heb de 32pfl7403D aan geschaft.
Op zich wel tevreden, maar wat me opvalt is dat na het inschakelen de beeldkwaliteit scherper is.
Ik heb een Xtreme satelietontvanger.
maar na 1 minuut ongeveer wordt het beeld minder helderder.
Hoe kan dit???
Gerrit
Op zich wel tevreden, maar wat me opvalt is dat na het inschakelen de beeldkwaliteit scherper is.
Hoe kan dit???
Gerrit
Probeer de lichtsensor eens uit te schakelen, of zaken zoals dynamic contrast en dergelijke.quote:CDMan2 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:45:
Reg. datum: 02 augustus 2003
Reg. datum: 02 augustus 2003
Klinkt bekend, deze fout heb ik ook gehad met een 5603d. De tv vergeet ook af en toe instellingen. Het helderheidsprobleem lijkt hetzelfde als hier beschreven in punt 7 : http://vinzzz.nl/problemen-42pfl9632D10/quote:CDMan2 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:45:
Hoe kan dit???
Gerrit
Helaas heeft de nieuwe serie een deel van dezelfde problemen als de oude. Mijn tv is ondertussen terug. Jammer dat philips de bugs niet heeft verholpen want verder zijn de tv's prima.
Het probleem is opgelost denk ik.
Ik heb de lichtsensor op uit gezet en het beeld blijft helder,
Bedankt voor de tip
Gerrit
Ik heb de lichtsensor op uit gezet en het beeld blijft helder,
Bedankt voor de tip
Gerrit
Reg. datum: 02 oktober 2001
Reg. datum: 02 oktober 2001
Ik ben ook van plan om de 37PFL9603/9703 te kopen in combinatie met de Onkyo 606. Is de delay die je in kunt stellen van de Onkyo groot genoeg? (100ms). Want in sommig forums lees ik dat de delay die de TV veroorzaakt groter is dan 100ms. Of is het verschil dat dan overblijft zo klein dat je het niet meer merkt.quote:markd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:32:
Ook ik heb mijn 42PFL9703 onlangs opgehaald. Sinds afgelopen zaterdag staat hij (hangt nog niet).
Bedankt!
Hoewel de delay 120-130 ms schijnt te zijn, merk ik het niet meer na de Onkyo op 100 ms te hebben gezet.quote:vanderP schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:17:
[...]
Ik ben ook van plan om de 37PFL9603/9703 te kopen in combinatie met de Onkyo 606. Is de delay die je in kunt stellen van de Onkyo groot genoeg? (100ms). Want in sommig forums lees ik dat de delay die de TV veroorzaakt groter is dan 100ms. Of is het verschil dat dan overblijft zo klein dat je het niet meer merkt.
Iemand nog een idee over de ondertiteling? Beeldformaat staat op auto. Wat er gebeurt bij een film: hij centreert eerst naar 16:9. Wordt over de breedte uitgevuld en boven en onder is een zwarte balk zichtbaar. Als de ondertiteling erin komt dan wordt het beeld van de film naar boven geplaatst zodat er alleen onder een zwarte balk overblijft. Dat is nog niet zo erg, alleen dat die ondertiteling heel groot is. Zo groot, dat de letters 'hoekig' worden.
Komt dit "probleen" van ondertiteling voor bij (analoge) tv of bij DVD?
Het lijkt erop dat je een letterboxed uitzending bekijkt die als 4:3 uitgezonden wordt met de ondertiteling inderdaad gewoon in het 4:3 kader op de balk. andaar eerst zoomen naar 16:9 en dan opeens opschuiven.
Gebeurt dit bij dvd dan moet je even nakijken of je in de dvd-speler wel hebt aangegeven dat je een 16:9 tv hebt. Vervolgens moet je ook even controleren of je een als anamorph 16:9 opgeslagen dvd aan het bekijken bent. Nu zou de tv automatisch naar de "breedbeeld" stand moeten gaan (mits je via scart kijkt) en dan valt de ondertiteling ook volledig in dit beeld. Let er wel op dat diverse films (met name actie films) 2,35:1 zijn. Dit betekend dat bij een breedbeeld toestel er toch boven en onder balken horen te zijn. Deze kunnen normaal niet weg gezoomd worden, ook niet in auto modus.
Succes.
Het lijkt erop dat je een letterboxed uitzending bekijkt die als 4:3 uitgezonden wordt met de ondertiteling inderdaad gewoon in het 4:3 kader op de balk. andaar eerst zoomen naar 16:9 en dan opeens opschuiven.
Gebeurt dit bij dvd dan moet je even nakijken of je in de dvd-speler wel hebt aangegeven dat je een 16:9 tv hebt. Vervolgens moet je ook even controleren of je een als anamorph 16:9 opgeslagen dvd aan het bekijken bent. Nu zou de tv automatisch naar de "breedbeeld" stand moeten gaan (mits je via scart kijkt) en dan valt de ondertiteling ook volledig in dit beeld. Let er wel op dat diverse films (met name actie films) 2,35:1 zijn. Dit betekend dat bij een breedbeeld toestel er toch boven en onder balken horen te zijn. Deze kunnen normaal niet weg gezoomd worden, ook niet in auto modus.
Succes.
Bedankt voor je reactie. Het gaat slechts om dvd. Ondertiteling (letterboxed) in TV uitzendingen ziet er heel normaal uit. Ik zal de instellingen van de dvd speler eens nalopen. De dvd speler (van Pioneer) is verbonden via hdmi kabel met de receiver en de receiver via hdmi met de TV. Misschien 1 verbinding teveel? In de setup van de film (Deel 1, Lord of the RIngs, uit de box) kon ik in ieder geval niet variëren.quote:Calvin_Hobbes schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:11:
Komt dit "probleen" van ondertiteling voor bij (analoge) tv of bij DVD?
Succes.
Reg. datum: 14 april 2008
Reg. datum: 14 april 2008
Heeft iemand 'inside information' over de beschikbaarheid en prijzen van:
- Philips 37pfl9703
- Philips HTS8140
Ik hoor het graag!
- Philips 37pfl9703
- Philips HTS8140
Ik hoor het graag!
Hebben er meer mensen last van dat de televisie z'n instellingen 'vergeet'? Het gebeurt bij mij op een 32pfl9603. Is dit een bekend probleem?
Reg. datum: 18 april 2000
Reg. datum: 18 april 2000
Voor zover ik heb gemerkt onthoudt hij alleen instellingen als hij op "Persoonlijk" staat. Op het moment dat je op elk ander profiel een instelling maakt en van profiel wijzigt is hij het kwijt. Echter, ik heb ook wel eens gehad dat hij op "Persoonlijk" iets vergat.
quote:MAZZA schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:07:
Hebben er meer mensen last van dat de televisie z'n instellingen 'vergeet'? Het gebeurt bij mij op een 32pfl9603. Is dit een bekend probleem?
Canon
Reg. datum: 06 december 2000
Reg. datum: 06 december 2000
Klinkt toch wel als een bug als je het mij vraagt dat instellingen niet zomaar onthouden worden.
Die profielen snap ik nog wel want dat zijn pre-defined profielen maar andere instellingen moet je toch wel op kunnen slaan ?
Die profielen snap ik nog wel want dat zijn pre-defined profielen maar andere instellingen moet je toch wel op kunnen slaan ?
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
Het aantal verbindingen zal het denk ik net zijn.quote:markd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:53:
[...]... Misschien 1 verbinding teveel? In de setup van de film (Deel 1, Lord of the RIngs, uit de box) kon ik in ieder geval niet variëren.
De instelling gaat niet over een dvd maar over je dvd-speler zelf.
Bij de meeste dvd speler kun je via het menu van de speler zelf allerlei zaken instellen, zo ook het soort tv dat aangesloten is. Hier dien je dus 16:9 te kiezen, en mogelijk kun je daar ook aangven of je het beeld wil upscalen naar bijv. 1080p.
Bij veel spelers kom je in dit menu door GEEN dvd in de speler te stoppen en dan op het knopje menu te drukken.
Anders doet de handleiding van je dvd speler wonderen.
(Wat is het merk en type van je speler?)
quote:Calvin_Hobbes schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:40:
[...]
De Philips HTS 335W beschikt over een Coaxiaal SPDIF ingang, aldus het spec blad van Philips.
Pagina: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 80 81 82 83 last
Dit topic is gesloten.