Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Reageer Nieuw TopicAh, ofcourse.quote:Hahn schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:04:
[...]
Er zit een verloopstukje bij waar je wel je normale headset/oortjes op aan kan sluiten
Even een ander kort vraagje. Ik las dat je alleen kon smsen met het "toetsenbordje" en je voor alle andere gevallen (agenda, internet, etc) je de standaard knoppen kreeg met 3 letters per knop. Is dit al *verholpen* door een patch? Of zijn er applications te vinden waarmee je dit kan veranderen?
edit: En doet de wekker het al als die in een stil profiel staat?
Mag wijzigde dit bericht 27-06-2008 20:35 (6%)
Reg. datum: 12 januari 2008
De Viewty is geen echte IPhone killer: het werkt net niet zo soepel en het is net niet zo hip. De specificaties van de hardware zijn goed. Wil je een goede betaalbare cam-phone dan is de Viewty een uitstekend alternatief. De software is absoluut niet vergelijkbaar met Windows Mobile of Symbian: menu functies zijn niet aan te passen en de agenda-items zijn beperkt tot 100. De Viewty is een prima 'domme' GSM, terwijl WM en symbian toestellen onder de smartphones vallen. Gelukkig valt er veel te tweaken (kijk op www.ku990.co.uk). De LG is erg populair in Europa en veel verkocht. Toch zal de IPhone vele malen populairder zijn.quote:Mgc schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:41:
[...]
Wat ik me af vroeg, zijn er nog overige voor en na delen (die niet zijn genoemd in de start post) al dan niet in vergelijking met de iPhone.
En hoe is de support met software? Windows Mobile en Symbian hebben natuurlijk een veel "bredere markt" en dus per definitie al meer programma's, van de iPhone kunnen we ook al wel vast stellen dat die heel populair is/wordt (mede dankzij het feit dat die zo goedkoop is in Amerika), maar hoe zit dat met deze LG?
En ik vind het trouwens ook dom, dat hij pas aangeeft dat de inbox vol is bij de laatste sms, als je een sms aan het schrijven bent en de inbox zit al vol kan je niet effen snel de inbox legen, of versturen, of hem opslaan bij concepten…
Reg. datum: 11 januari 2007
Ik kwam er gisteren achter omdat ik aan het tekentje zag dat hij de smsjes opsloeg op de sim ipv. telefoon, toen heb ik mijn outbox maar leeggegooitquote:D467 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:32:
Is er een manier bij het verwijderen van alle sms’jes, dat hij eerst de oude verwijdert en dan pas de nieuwe? Aangezien ik hem altijd halver wege stop zet, zodat niet heel men inbox leeg is.
En ik vind het trouwens ook dom, dat hij pas aangeeft dat de inbox vol is bij de laatste sms, als je een sms aan het schrijven bent en de inbox zit al vol kan je niet effen snel de inbox legen, of versturen, of hem opslaan bij concepten…
Reg. datum: 10 augustus 2006
De Iphone vind ik kwa scherm, bediening(touchscreen) en Multi Media echt veel beter.
Maar heb je een oplossing?quote:vandevorst schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:12:
[...]
Ik kwam er gisteren achter omdat ik aan het tekentje zag dat hij de smsjes opsloeg op de sim ipv. telefoon, toen heb ik mijn outbox maar leeggegooit
Positieve punten van de Viewty: Hij is stevig en leeft nog steeds zonder barst of wat dan ook.
Negatieve punten van de Viewty:
- Slechte camera (heb er nog geen fatsoenlijke foto mee kunnen maken).
- Niet gebruikers vriendelijk
- Geen software updates (bugs zijn bugs, en daar moet je omheen leven).
- Slecht geluid uit de telefoon (tijdens het bellen zijn mensen slecht te verstaan en mensen verstaan jou slecht)
- Multimedia is een ramp (muziek, foto's, video het duurt een uur voordat het geopend is)
Mijn eindoordeel over de LG Viewty na drie maanden gebruik:
Dit is met stip de slechtste telefoon die ik ook gehad heb. Mensen die er een overwegen aan te schaffen, maak niet de fout die ik gemaakt heb. Op dit moment zijn er zat veel betere alternatieve. Al kreeg ik hem gratis (oh ja, heb ik ook gehad bij mijn abbo), dan nog zou ik nooit meer een Viewty nemen.
Life is all about priorities!!
Reg. datum: 22 juni 2001
De oplossing is dus om eerder te gaan opruimen, dus niet pas als je een rood envelopje op je scherm hebt, maar als je ziet dat smsjes niet langer op de telefoon zelf opgeslagen worden, maar op de simkaart. Afhankelijk van de simkaart kun je dan immers nog maar enkele tientallen smsjes opslaan.quote:
Don't mess with the Fes
Ik wil graag een mening tegenover zetten. Slechtste telefoon ooit is het voor mij zeker niet. Zou ik nu wat anders kopen. Denk het wel. Om even op verschillende punten in te gaan:quote:Maksietje schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:23:
Gisteren heb ik uit frustratie mijn LG viewty keihard op de grond gegooid.
Positieve punten van de Viewty: Hij is stevig en leeft nog steeds zonder barst of wat dan ook.
Negatieve punten van de Viewty:
- Slechte camera (heb er nog geen fatsoenlijke foto mee kunnen maken).
- Niet gebruikers vriendelijk
- Geen software updates (bugs zijn bugs, en daar moet je omheen leven).
- Slecht geluid uit de telefoon (tijdens het bellen zijn mensen slecht te verstaan en mensen verstaan jou slecht)
- Multimedia is een ramp (muziek, foto's, video het duurt een uur voordat het geopend is)
Mijn eindoordeel over de LG Viewty na drie maanden gebruik:
Dit is met stip de slechtste telefoon die ik ook gehad heb. Mensen die er een overwegen aan te schaffen, maak niet de fout die ik gemaakt heb. Op dit moment zijn er zat veel betere alternatieve. Al kreeg ik hem gratis (oh ja, heb ik ook gehad bij mijn abbo), dan nog zou ik nooit meer een Viewty nemen.
- Camera: is al een hoop over gezegd. Valt misschien tegen, maar misschien waren de verwachtingen ook te hoog.
- Gebruiksvriendelijkheid. Vind ik meevallen. Voor de wat meer sophisticated instellingen moet je zoeken.
- Software updates: inderdaad, vanwege die reden mijn laatste LG
- Slecht geluid: totaal geen last van
- Multimedia: kan sneller
Verder:
- Agenda en memo: voor mij de grootste tegenvaller, aantal items is zeer beperkt
- Thema's: dankzij de community heb ik nu 100 verschillende thema's. Ik ken weinig andere niet-smartphones met zo'n actieve club mensen er omheen
- Draadloze synchronisatie service: super ! Draadloos synchen met Google agenda
Ik blijf het een cool en apart toestel vinden. Veel mogelijkheden, maar meer dankzij de community (voor al www.ku990.co.uk) en niet dankzij LG. Ik ontdek steeds nieuwe dingen en blijf er nog een tijdje mee spelen.
Reg. datum: 29 april 2005
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?
- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
(melding is --> te-verbinding is mislukt....)
marco_sire@hotmail.com
Reg. datum: 22 juni 2001
Je bent wel hardnekkig met je vragen he..quote:marco_sire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:29:
ik heb 2 vraagjes:
- met caller-id kan je alleen kiezen voor klein, middel, groot, maar niet voor fullscreen of zie ik iets over het hoofd?
- ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
Vraag 1: dat kan inderdaad niet, groot is het grootst wat kan. Helaas pindakaas
Vraag 2: ik heb geen idee, en blijkbaar de rest hier ook niet. Anders was er vast wel een antwoord op je vraag gekomen. Je verwacht toch niet van iedereen die je berichtje leest dat hij antwoord, nee, dat weet ik niet, sorry. Dan zou het hele topic volstromen met nutteloze berichtjes.
Don't mess with the Fes
Reg. datum: 23 februari 2008
Kan je met dit toestel en de Suite ook SMS vanaf je laptop/ps versturen? Scheelt een hoop tijd met typen
Kan het nergens vinden, dus, kan het?
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 29 april 2005
I know maar aangezien er de laatste tijd wat nieuwe gebruikers bij waren gekomen dacht ik: laat ik de gok nog eens wagen.quote:The_Fes schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:07:
[...]
Je bent wel GOED BEZIG met je vragen he..
Vraag 1: dat kan inderdaad niet, groot is het grootst wat kan. Helaas pindakaas
Vraag 2: ik heb geen idee, en blijkbaar de rest hier ook niet. Anders was er vast wel een antwoord op je vraag gekomen. Je verwacht toch niet van iedereen die je berichtje leest dat hij antwoord, nee, dat weet ik niet, sorry. Dan zou het hele topic volstromen met nutteloze berichtjes.
@racer13: navi gaat niet lukken, helaas.
marco_sire@hotmail.com
De hardware is gewoon een stuk beter dan de software laat vermoeden, er zit zelfs face-detection in... maar dat is dus alleen op een zeer moeilijke manier te gebruiken (via het zoran menu)...
Ook zullen er vast meer dingen zijn die nog beter kunnen, maar er komt maar geen nieuwe software,.. hier baal ik wel weer van.
Verder iemand een idee wat het verschil is met software v10a en v10e? Je kunt namelijk blijkbaar wel via een hack van software wisselen, maar geen idee wat de risico's en verschillen zijn...
vandevorst wijzigde dit bericht 04-07-2008 17:11 (20%)
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Als ik een bestand wil afspelen(.mp3) in de Muziekmanager, krijg ik het volgende ervoor: Handset-bestand ondersteunt afspelen niet. (Die dag daarvoor wou dit allemaal wel winXp-sp3)
Enig idee wat ik fout doe?
Alvast bedankt!
wishmasterUT2k4 wijzigde dit bericht 06-07-2008 13:40 (21%)
- Asus P5N32-e SLI - C2D E8500 @4.0Ghz- Cooler Master Gemin II - 2Gb GeIL Ultra series - Club3D 9800GX2 - Corsair TX750w - Thermaltake soprano -
Reg. datum: 07 juli 2008
Heb de LG PC Suite-software geïnstalleerd om wat foto's van GSM naar PC te zetten.
Verbinding tussen GSM en PC is met USB.
Dan klik ik in LG PC Suite op 'Inhoud'.
Vervolgens kom ik in 'Inhoudbeheer' en krijg ik dit bericht: 'Kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. Controleer de COM-poort en maak verbinding met het venster in-actief'.
De GSM geeft aan: 'Kan niet uitvoeren. Conflict met (Mijn Afbeeldingen).
PS. Ik gebruik Windows Vista Ultimate, weet niet of de software compitabel is met Vista.
Bij voorbaat dank.
Overigens kun je de PC suite het beste alleen voor synchronisatie met Outlook gebruiken. Voor het overdragen van foto's en muziek kies je onder USB verbindingen -> massa-opslag . Je Viewty (of eigenlijk de SD kaart die daar inzit) werkt dan gewoon als een soort USB stick. Het uitwisselen van bestanden is dan een fluitje van een cent. Werkt zelfs onder Linux.
Laat even weten of dit werkt.
coenox wijzigde dit bericht 07-07-2008 21:29 (37%)
Reg. datum: 07 juli 2008
Het heeft geholpen, Mijn Videos stond nog open!quote:coenox schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:27:
Ik had dit in het begin ook tot ik ontdekte dat ik programma's op de achtergrond uit moest zetten. Door op het symbool rechtsboven (vierkant verdeelt in kleine vierkantjes) te klikken kun je zien wat er actief is. Alleen basisscherm en menu moeten actief zijn, de rest uit.
Overigens kun je de PC suite het beste alleen voor synchronisatie met Outlook gebruiken. Voor het overdragen van foto's en muziek kies je onder USB verbindingen -> massa-opslag . Je Viewty (of eigenlijk de SD kaart die daar inzit) werkt dan gewoon als een soort USB stick. Het uitwisselen van bestanden is dan een fluitje van een cent. Werkt zelfs onder Linux.
Laat even weten of dit werkt.
Super bedankt!
Een aantal posts terug had ik het wat nader verklaard. Zoals Racer13 zei; de verschillen zijn minimaal. Het is dus niet echt een update anders was het geen 1.0 gebleven, maar de typenummers zijn verschillen tussen providernetwerken.quote:vandevorst schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:02:
Wat ik zo stom vind, is dat er maar geen software update komt...
De hardware is gewoon een stuk beter dan de software laat vermoeden, er zit zelfs face-detection in... maar dat is dus alleen op een zeer moeilijke manier te gebruiken (via het zoran menu)...
Ook zullen er vast meer dingen zijn die nog beter kunnen, maar er komt maar geen nieuwe software,.. hier baal ik wel weer van.
Verder iemand een idee wat het verschil is met software v10a en v10e? Je kunt namelijk blijkbaar wel via een hack van software wisselen, maar geen idee wat de risico's en verschillen zijn...
Echter zitten er wel wat kleine veranderingen in, niets schrikbarends. En als je hetzelfde als mij wil meemaken tijdens de upgrade dan ben je 3 volle dagen bezig om alles weer goed te krijgen. Ik kreeg van allerlei problemen met bluetooth, want zijn adres was gewist, ook de IMEI code was weg, en zo een hoop andere problemen.
Uiteindelijk toch goed gekregen, maar ik raad je aan om op http://www.ku990.co.uk/ alle adviezen goed op te volgen voordat je begint. Ik raad het je iniedergeval niet aan, want er zijn minimale verschillen (meeste in GUI)
Mij lukt dit icm Vodafone office. Ik gebruik de Viewty als internetmodem voor mijn Palm Tx (handheld PDA). Ik heb de Palm en de Viewty 'gepaired'. Moest veel prutsen op de Palm (vooral instellen init string), maar op de Viewty heb ik niets hoeven aanpassen.quote:marco_sire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:29:
ik wil mijn mobiel als internetmodem gebruiken (via bluetooth) maar krijg het niet voor elkaar. is het iemand al gelukt? volgens de handleiding moet je alleen je modem als bluetooth instellen en dan doetie het maar je moet toch ook apn e.d. instellen? ik zit bij vodafone....
Dit is het script dat ik heb gebruikt:
Code:
Delay: 10
Send: AT+CGDCONT=1,"ip"
Send: live.vodafone.com (of het AP van je provider)
Send CR
Send: ATD*99#
Send CR
End
Of je dat ook zo ergens op de laptop kunt gebruiken weet ik niet, geen ervaring mee.
coenox wijzigde dit bericht 08-07-2008 08:41 (16%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last