Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI Wind

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 augustus 2003

Bewijs !
http://www.discountfan.de...etbook-juli-2008-3032.php
http://www.chip.de/news/S...ok-bei-Aldi_32053350.html
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=87311&mxp=122

En met 6cell accu _/-\o_

Duimen dat hij ook in België komt, dan ga ik kamperen :9~

abusimbal wijzigde dit bericht 25-06-2008 19:00 (46%)

Philflow wijzigde dit (47%)
Reg. datum: 22 april 2006

quote:
Ik weet dat Chip er vanuit gaat dat er een 6 cel inzit, maar heb je daar nog meer bewijs voor?

Reg. datum: 19 februari 2004

Ik kreeg vandaag ook van Azerty te horen dat de msi wind voorlopig nog niet leverbaar gaat zijn, wel erg jammer allemaal. En ff op en neer naar Duitsland vind ik ook weer niet echt een optie, dan kan ik voor het geld voor de laptop en benzinegeld ook gewoon een 12" laptoppie kopen, maar ja, vind die msi wind of de asus eeepc 1000 toch wel bijzonder hübsch

Ik weet niet hoeveel de Aldi er zal hebben, maar volgens mij zullen ze binnen no time uitverkocht zijn. Helemaal als het klopt dat er een 6 cel in zit, wat ik betwijfel.

Reg. datum: 07 augustus 2003

quote:
Philflow schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:59:
[...]

Ik weet dat Chip er vanuit gaat dat er een 6 cel inzit, maar heb je daar nog meer bewijs voor?
Betwijfel ook als het 6cell is.
Indien het een 6cell is als hij in België komt dan ga ik hem zeker halen.

Reg. datum: 19 mei 2008

Dunnet.nl heeft mij gister laten weten dat mijn bestelling gistermiddag naar hun leverancier is verzonden. Dat zou betekenen dat hij echt onderweg is..

En de leverdatum staat nog steeds op 30/06 in hun systeem.

Reg. datum: 19 september 2003

Vraag me af of ik hier wat semi-oude spelletjes ook nog op kan spelen, zoals counter-strike source.

quote:
RellioN schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:
Vraag me af of ik hier wat semi-oude spelletjes ook nog op kan spelen, zoals counter-strike source.
Laatst las ik een topic erover.

3D games tot 2002 zouden geen problemen moeten geven, en 2D zou gemiddeld genomen altijd wel werken. (hoeveel 2D games zijn er na 2002 uitgekomen?:+)

GTA Vice City en GTA III werken in iedergeval zonder problemen :)

m3nno wijzigde dit bericht 25-06-2008 23:39 (7%)

Reg. datum: 19 september 2003

quote:
m3nno schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:39:
[...]

Laatst las ik een topic erover.

3D games tot 2002 zouden geen problemen moeten geven, en 2D zou gemiddeld genomen altijd wel werken. (hoeveel 2D games zijn er na 2002 uitgekomen?:+)

GTA Vice City en GTA III werken in iedergeval zonder problemen :)
Klinkt goed! Ik lees dat de MSI Wind maximaal 2 gb geheugen aan kan. Ik wil hem dan ook uitbreiden, als ik beslis er eentje te kopen. Ik neem aan dat er slechts ruimte is voor 1 reepje?

Ik lees op de website van de fabrikant dat er ddr2-667 geheugen in gaat. Ik ben niet ervaren met het knutselen aan laptops; dit betekent dus dat ik gewoon een standaard 2gb ddr2-667 reepje kan kopen en er in kan bouwen? Die ook in desktops gebruikt kunnen worden.

RellioN wijzigde dit bericht 26-06-2008 00:21 (19%)

Reg. datum: 20 mei 2008

Maximaal 1gb extra geheugen (1 stick dus).. en het is SO DIMM, speciaal laptopgeheugen dus en geen standaard ddr2.

ik heb meende ik ergens gelezen dat je de hele onderkant eraf moet halen om hardeschijf of geheugen te wisselen.... je bent dan wel je garantie kwijt... denk ik....
en ik meende ook ergens gelezen te hebben dat er 1 vrij slot was... zou je ff op moeten googlen :)
quote:
m3nno schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:03:
Dunnet.nl heeft mij gister laten weten dat mijn bestelling gistermiddag naar hun leverancier is verzonden. Dat zou betekenen dat hij echt onderweg is..

En de leverdatum staat nog steeds op 30/06 in hun systeem.
lucky bastard :P
maarre bedoel je nou dat de leverancier van de leverancier van dunnet winds heeft opgestuurd? :?

[Rozenrood.nl] [Medion Akoya Mini E1210 - original state]

Bestelling naar leverancier verzonden.. en leverancier krijgt de laptop pas over paar weken binnen? :z

quote:
Cooler_King schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:04:
Bestelling naar leverancier verzonden.. en leverancier krijgt de laptop pas over paar weken binnen? :z
Nou, das een goede vraag, maar aangezien ze eind van deze maand als daadwerkelijke leverdatum zien, lijkt het mij dat dat wel gaat lukken :+

Ik heb Dunnet.nl het volgende gemaild:

Erg fijn om te horen dat hij is verzonden naar jullie leverancier. Noch geeft dit mij geen informatie over wanneer ik de laptop thuis zou hebben, kunt u mij vertellen hoe dat zit?

Lijkt mij aannemelijk dat als de laptop verzonden is vanaf Taiwan per boot naar uw leverancier dat ik er nog wel een tijd op mag wachten?

m3nno wijzigde dit bericht 26-06-2008 05:00 (27%)

www.bandit.nl

Mijn groothandel (McDos) heeft nog steeds als levertijd 1/07/2008 staan. Overigens bij de specs staat dat er een 3-cell accu in zit.

Edit @ hieronder: Oke, ik dacht hierboven te lezen dat ze misschien met 6 cellen zouden komen. Niet goed gelezen. :z

DeBe wijzigde dit bericht 26-06-2008 15:03 (34%)

www.bandit.nl

jup, eerste levering zijn 3 cells.
maar dat was al bekend.

Nou Duynnet.nl spreekt zichzelf behoorlijk tegen:
De reactie op mijn mailtje:

Op moment is de MSI U100 Wind 10`/1GB/80GB/XP Home Wit nog niet op voorraad bij onze leverancier.

Deze moet inderdaad vanuit een ander land nog geleverd worden bij onze leverancier.

Als het artikel 3 rode bollen heeft kan de levertijd dan ook 2-3 weken duren. ( staat ook bij ons op de site )

Onze verwachte leverdatum is 30-06-08.

Dunnet spreekt zichzelf behoorlijk tegen, verwachte leverdatum is 30/06 maar hij moet wel verscheept worden vanuit een ander land. Terugmailen :+

Reg. datum: 07 december 2004

Atom-minilaptop van Medion komt naar Nederlandse Aldi
quote:
Vanaf 3 juli ligt de Medion Akoya in de schappen in de Duitse Aldi-supermarktketen. De op een Atom-processor gebaseerde subnotebook zal enkele weken later ook in Nederland en België voor vierhonderd euro verkrijgbaar zijn.

De Medion Akoya mini E1210 waarmee Aldi-Süd adverteert, zal ook in Nederland en België beschikbaar komen. In Duitsland zal de Atom-laptop vanaf 3 juli verkrijgbaar zijn, maar Nederlanders en Belgen zullen enkele weken langer moeten wachten. Wel zouden de kleine laptops in grote hoeveelheden geleverd worden, zodat aan de verwachte vraag voldaan kan worden.
Dus de rebranded versie kan wel aan de vraag voldoen en msi zelf niet? :z Lijkt mij duidelijk wat veel mensen in dit topic zullen doen. Het zijn net dezelfde laptops, alleen met een ander naampje op. Plak er een sticker van je favoriete radiozender over als je het niet wil zien, en klaar ben je voor 400 euro uit de dichtsbijzijnde aldi. (geen transport, geen verzending, lekker gemakkelijk)

En de garantie van Medion is, wat je ook beweert over de hardware, altijd al top-notch geweest. Drie jaar als ik het goed heb. De mensen die ik ken met een medion pc hebben alvast nooit problemen gehad met een normale en efficiënte garantie-afhandeling.

Reg. datum: 30 september 2003

quote:
m3nno schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:31:
(...)
Dunnet spreekt zichzelf behoorlijk tegen, verwachte leverdatum is 30/06 maar hij moet wel verscheept worden vanuit een ander land. Terugmailen :+
Ik denk dat ze verwachten dat hij de 30e bij hen is (en dat de boot nu ergens bij Spanje is ofzo ;-), maar het kan zo zijn dat hij veel later komt.

Commodore 64 = tha bomb

quote:
Allemaal gebaseerd op datzelfde 'uitgelekte foldertje' wat van ebay vandaan komt...
Zolang het niet op de website van de aldi staat.....
Reg. datum: 07 december 2004

quote:
bas r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:49:
[...]

Allemaal gebaseerd op datzelfde 'uitgelekte foldertje' wat van ebay vandaan komt...
Ik zou verwachten dat een betrouwbare nieuwssite die info even checkt met aldi door naar het hoofdkantoor te bellen? Dat zou toch wel het minste zijn. En tweakers.net heeft ook wel het journalistieke gewicht om even te kunnen rondbellen.

Indien dat niet zo is, kunnen ze maar beter geen nieuws meer plaatsen. Iedereen kan dan wel artikels van elkaar gaan overnemen om content te genereren voor een website.

quote:
alvi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:02:
[...]

Ik zou verwachten dat een betrouwbare nieuwssite die info even checkt met aldi door naar het hoofdkantoor te bellen? Dat zou toch wel het minste zijn. En tweakers.net heeft ook wel het journalistieke gewicht om even te kunnen rondbellen.

Indien dat niet zo is, kunnen ze maar beter geen nieuws meer plaatsen. Iedereen kan dan wel artikels van elkaar gaan overnemen om content te genereren voor een website.
Als het er niet bijstaat kun je verwachten dat het niet is gebeurd.
Er staan hier ook maar vaak genoeg artikelen gebaseerd op de 'bron' Fudzilla. Need I say more?
Neem niet alles klakkeloos aan.

quote:
bas r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:49:
[...]

Dit krantje is gewoon te krijgen bij de Aldi Süd hoor (ik heb het zelf hier).. er is nix uitgelekt dus :X

Cooler_King wijzigde dit bericht 26-06-2008 17:15 (44%)

http://www.aldi-sued.de/de/media/offers/kw2708_do_nb_2x2.jpg

Aldi aanbieding:
http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/2827_7018.htm

Medion website:
http://www.medion.de/ms/aldi/md96910/sued/flash.html

dataSlut wijzigde dit bericht 26-06-2008 17:22 (26%)

quote:
alvi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:02:
[...]
Volgens mij hebben ze wel iets aan nieuwsgaring gedaan, ze melden immers dat ie pas weken later naar nederland komt.

Die Medion is wel een leuke tegenhanger aangezien deze wireless N heeft. Maar verder weinig verschillen als ik het goed heb?

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: