PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
[MULTI] Fifa 08 bevindingen
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw Topicen dan nog iets; bij mij komen passes echt heel weinig goed aan... en dat komt puur omdat de spelers de passes te zacht schoppen, waardoor de tegenstander er gewoon heen kan lopen en de bal kan onderscheppen. Ik gebruik gewoon A (xbox 360) om te passen, moet ik soms nog een andere knop ingedrukt houden om harder te passen? Als ik hem langer ingedrukt houd dan schiet ie alleen maar verder, maar nogs teeds niet echt hard/strak...
Weet er ff geen
Je kan een nieuwe competitie starten met dezelfde club of andere oorden zoeken. Je kan maximum 15 seizoenen op een rij spelen.quote:FireFoz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:06:
ik ben momenteel bezig met de coach modus, en ik vind het wel leukMaar wat mij onduidelijk is, is wat er gebeurt NA het seizoen...ga je dan gewoon verder? krijg je dan bijvoorbeeld aanboden van andere clubs? of is het dan gewoon afgelopen?
en dan nog iets; bij mij komen passes echt heel weinig goed aan... en dat komt puur omdat de spelers de passes te zacht schoppen, waardoor de tegenstander er gewoon heen kan lopen en de bal kan onderscheppen. Ik gebruik gewoon A (xbox 360) om te passen, moet ik soms nog een andere knop ingedrukt houden om harder te passen? Als ik hem langer ingedrukt houd dan schiet ie alleen maar verder, maar nogs teeds niet echt hard/strak...
En ik denk niet dat het aan je pas ligt hoor. Je zegt dat je tegenstander je zo voorbij loopt om de bal te onderscheppen. Dat wil zeggen dat jij naar je bal toe moet komen ipv blijven staan en wachten tot de bal in je voeten komt
PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
Nog een vraagje m.b.t. transfers; kent fifa ook "groeiende spelers"? Wat ik hiermee bedoel is zijn er spelers die in het eerste seizoen bijvoorbeeld nog niet zo groot/goed is, maar zich zo wel ontwikkeld (zoals irl) in fifa?
Of kun je in theorie eigenlijk elke speler met een algemene beoordeling van 50 en leeftijd 18 ofzo kopen en vervolgens helemaal upgraden?
Weet er ff geen
Directe passes zijn nochtans het beste om op te bouwen van achter naar voor. Voorzetten gebruik ik enkel vanaf de flank.quote:FireFoz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:28:
hmm ja, misschien moet ik ook meer met voorzetjes werken ipv directe passes, vooral in de opbouw.
Nog een vraagje m.b.t. transfers; kent fifa ook "groeiende spelers"? Wat ik hiermee bedoel is zijn er spelers die in het eerste seizoen bijvoorbeeld nog niet zo groot/goed is, maar zich zo wel ontwikkeld (zoals irl) in fifa?
Of kun je in theorie eigenlijk elke speler met een algemene beoordeling van 50 en leeftijd 18 ofzo kopen en vervolgens helemaal upgraden?Want dan ga ik neit zo veel geld neerleggen voor jonge talenten...
Hangt ervan af welk team je hebt en hoe de financiën er uitzien. Maar hier alvast enkele youngsters die heel goed zijn / worden en toch haalbaar zijn.
GK: René Adler (79 - Duitser - 22 jaar - 1.6 mil.) Eén van de beste keepers m.b.t. 'Handling'
RB: Bosingwa (75 - Portugees - 22-23 jaar? - 1.6 mil.) Gonzalo Castro (78 - Duitser - 20-22 jaar - 1 à 2 mil.)
LB: Gareth Bale ( 75-80 - Brit - 19-20 jaar - Tottenham)
CM: Joao Moutinho (Sporting), Jorge Veloso, Arda Turan (Galatasaray)
ST: Rafael Sobis (79 - Braziliaan - 20-22 jaar - +- 3 mil.) Heel snel vinnig kereltje.
Ik ben momenteel bezig op professioneel met Lazio (ik moet nog de Uefa cup winnen) en ik heb Adler, Bosingwa en Sobis gekocht. Alle drie klasbakken die snel groeien. Ik simuleer de helft van mijn partijen en ik sta aan kop in de Serie A. Wat me natuurlijk weer geen Uefa cup ticket geeft
Er zijn nog veel meer van die spelers maar je zal er ze wel uithalen na een paar keer manager te hebben gedaan.
Iemand met 50 als rating ga je nooit 75 mee halen. Zo iemand is goed als je bij een tweede klasser speelt
'N tip als je een zelf gecreerde keeper maakt: gooi alle punten op doelmankwaliteiten...binnen no time heb je een keeper in de 90 (mijn keeper is al seizoenen 99).
Het lastigst vind ik middenvelders, omdat die van alles wat moeten hebben. die groeien betrekkelijk langzaam ivm verdedigers en spitsen. Maar het is wel leuk om je gecreerde caracter een waarde van bijn 60mil te zien hebben
Mais naturellement !
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Red een baby ijsbeer
Ik heb zelf een spits gemaakt, Cantona junior, vernoemd naar de Eric Cantona. Hij's 15 jaar oud en start met rating 63. Heb vooral veel punten in balans, springen en koppen gestopt. Leuk om te zien hoe hij ontwikkeld. Eind van het seizoen zat hij op 67.quote:ETM schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:35:
In coach modus kun je ook zelf gecreerde spelers in je team opnemen. Vet leuk als je met je eigen creatie wilt spelen, of met een heel team wat opgesteld is uit zelf gecreerde spelers (bijv. namen van vrienden). Houd er wel rekening mee dat je maar een beperkt aantal spelers in een team mag hebben, zoek dus een team uit waar minimaal nog 11 spelers bij kunnen.
'N tip als je een zelf gecreerde keeper maakt: gooi alle punten op doelmankwaliteiten...binnen no time heb je een keeper in de 90 (mijn keeper is al seizoenen 99).
Het lastigst vind ik middenvelders, omdat die van alles wat moeten hebben. die groeien betrekkelijk langzaam ivm verdedigers en spitsen. Maar het is wel leuk om je gecreerde caracter een waarde van bijn 60mil te zien hebben
Speel zelf altijd met Arsenal in de volgende opstelling 3-5-2:
----------Fabianski----------
---Eboue-Toure-Gallas---
---De Rossi--Gatusso---
Fabregas-----------Ribery
-----------Gerrard-----------
---Cantona---v Persie---
Bank:
Glichy (LV)
Sagna (RV)
Senderos (CV)
Diaby (CVM)
Denilson (CM)
Nasri (CAM)
Rosicky (CAM)
Walcott (LV)
Bendter (SP)
1 of ander talent (GK)
Verhuurd:
Hoyte (CV)
Song (CVM)
Diarra (CVM)
Reg. datum: 14 juni 2007
Dat is echt iets waar ik me nu al tijden aan irriteer... FIFA pretendeert altijd realistisch te zijn, maar dit is gewoon bagger. Hoe zit dit op de next gen?quote:Spooof schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:00:
Is het mogelijk om het zo in te stellen dat een keeper nooit een terugspeelbal met zijn handen oppakt?
Is er een mogelijkheid om dit af te kappen.
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Ook de next-gen versie heeft dit niet. En ik vind het echt geen gemis, stel je voor dat je online een doelpunt binnenkrijgt omdat je keeper de bal slecht controleert! Dat zou pas bagger zijn. In het echt gaan ze hem ook in de handen pakken hoor als ze kunnen/mogen, waarom het risico nemen dat je de bal verliest aan een tegenspeler om dat je de Ronaldo op de doellijn wilt uithangen. Er zijn belangrijkere mogelijke toevoegingen dan dit denk ik.quote:Er!k schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:
[...]
Dat is echt iets waar ik me nu al tijden aan irriteer... FIFA pretendeert altijd realistisch te zijn, maar dit is gewoon bagger. Hoe zit dit op de next gen?
Het gaat om een terugspeelbal. Die mag een keeper nooit in de handen pakken volgens de voetbalregels, dus ook in de game niet.quote:Vanholm schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:21:
[...]
Ook de next-gen versie heeft dit niet. En ik vind het echt geen gemis, stel je voor dat je online een doelpunt binnenkrijgt omdat je keeper de bal slecht controleert! Dat zou pas bagger zijn. In het echt gaan ze hem ook in de handen pakken hoor als ze kunnen/mogen, waarom het risico nemen dat je de bal verliest aan een tegenspeler om dat je de Ronaldo op de doellijn wilt uithangen. Er zijn belangrijkere mogelijke toevoegingen dan dit denk ik.
"Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by."
Klopt, alleen een terugspeelbal door de lucht, dus gekopt, mag een doelman oppakken.quote:TXC schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:26:
[...]
Het gaat om een terugspeelbal. Die mag een keeper nooit in de handen pakken volgens de voetbalregels, dus ook in de game niet.
Inderdaad, imo zou het spel een stuk spannender worden als de keeper een bal niet weg kan werken omdat hij teruggespeeld wordt...quote:TXC schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:26:
Het gaat om een terugspeelbal. Die mag een keeper nooit in de handen pakken volgens de voetbalregels, dus ook in de game niet.
Dan check je best even je regeltjes boek hoorquote:TXC schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:26:
[...]
Reg. datum: 20 maart 2008
Hier hetzelfde probleem met nividia geforce 8300gsquote:Wacky schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:10:
Het menu (vooral in-game) is ZEER vervelend in Vista, hapert en schokt en is niet te gebruiken! Een speler wisselen kost minuten! En dat ondanks dat Vista wordt ondersteund. Iemand een oplossing?
Tegenstander pakt de bal en schiet hem erin...
Daar heb ik toch zo'n schurft hekel aan.....yuk.
Hetzelfde gebeurde een potje ervoor toen ik 1-5 verloor, toen was de tegenstander niet meer te stoppen.
Reg. datum: 17 oktober 2004
Bekend probleem met nvidia drivers. Vanaf driver 169.xx is het opgelost.quote:marcvane86 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:13:
[...]
Hier hetzelfde probleem met nividia geforce 8300gs
Ik heb al zo vaak de CPU de bal zien terugspelen waarna de keeper er vol opdook, terwijl de keeper hem dan weg had moeten trappen...quote:Vanholm schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:33:
Dan check je best even je regeltjes boek hoor. Je kan een bal terug koppen, en je kan hem ook controleren met de borst waarna de keeper de bal pakt. Beide situaties zijn al voorgekomen hier in Fifa. En dat je niet kan instellen dat hij deze ballen niet in zijn handen pakt is gewoon onnodig. Safety first!
Dus je bedoelt een terugspeelbal met de voet (!) waarna de keeper hem doodgewoon met zijn handen neemt?quote:Er!k schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:30:
[...]
Ik heb al zo vaak de CPU de bal zien terugspelen waarna de keeper er vol opdook, terwijl de keeper hem dan weg had moeten trappen...
Kan ik zéér moeilijk geloven, de bal wordt altijd weggetrapt of gecontroleerd en dan weggewerkt.
klopt wel.quote:Vanholm schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:55:
[...]
Dus je bedoelt een terugspeelbal met de voet (!) waarna de keeper hem doodgewoon met zijn handen neemt?
Kan ik zéér moeilijk geloven, de bal wordt altijd weggetrapt of gecontroleerd en dan weggewerkt.
ik heb het gisteren ook gehad.
Het gebeurt als het poppetje van de cpu tegen de bal aanloopt en niet passt of schiet, maar door het afketsen gaat hij dan terug naar de keeper en die pakt hem dan gewoon op. in plaats van hem weg te trappen.
Reg. datum: 14 december 2005
Dan mag het ookquote:Wii4all schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:42:
[...]
klopt wel.
ik heb het gisteren ook gehad.
Het gebeurt als het poppetje van de cpu tegen de bal aanloopt en niet passt of schiet, maar door het afketsen gaat hij dan terug naar de keeper en die pakt hem dan gewoon op. in plaats van hem weg te trappen.
Volgens mij mag het niet als het een bewuste terugspeelbal is.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last