Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI Wind

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 mei 2008

Het kan natuurlijk ook een verkeerde interpretatie zijn van Salland, maar zolang MSI Nederland (Gerard Moneta) niet reageert op mails krijgen we geen duidelijkheid.

Salland heeft hem op 30-9 gezet, maar ik kan me niet voorstellen dat we hem niet voor die tijd al kunnen krijgen. Alle andere webshops hebben hem nog op 1 juli staan (wat eigenlijk best raar is) en in Verenigd Koninkrijk komt ie dan ook uit (weliswaar alleen in wit en purple als we de berichten mogen geloven).

had quickspot ook ff gebeld.
hun reactie:
quote:
naar aanleiding van uw telefoon vandaag hebben wij zelf kontakt opgenomen met MSI. Deze heeft ons geinformeerd dat zij gepland hebben staan om de eerste week van juli ons een gedeelte te gaan uitleveren. Hoeveel dit er gaan worden konden zij nu niet zeggen . Er zijn geen technische problemen met de Wind U100 maar geeft de CPU een probleem omdat deze slecht te verkrijgen zijn. Het september verhaal is voor die resellers welke latere aanvragen hebben ingediend en in kleinere aantallen welke genoodzaakt zijn te moeten wachten tot aan september maar dat is niet van toepassing op QuickSpot gezien de aantallen wij reeds hebben neergelegd vanaf april j.l. worden deze iedere keer aangevuld in geringe aantallen door MSI.
goed nieuws dus :)

Reg. datum: 30 oktober 2001

quote:
Cooler_King schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:58:
[...]

Qua uiterlijk en prijs zal ie jammer genoeg nooit winnen van de MSI Wind :'(
Uiterlijk: Smaken verschillen, ik zit een beetje in dubio. Wel jammer dat hij groter is dan de WIND.
Prijs: Uit de UK halen moet al wat schelen, denk ik. Voor zo'n 475 euro moet je hem wel in huis hebben. Iets duurder, maar dan heb je wel een wat betere batterij(lees: 2 keer zo lang). Plus wel de ook door MSI WIND beloofde 'Super Performance' knop, alsmede de multi-touch pad mogelijkheid.

Ik.. moet er nog even over nadenken :)

Salland had het dus toch fout 8) Maar goed dat ik hem nog niet geannuleerd had:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Zoals u waarschijnlijk heeft u gisteren een email gehad met daarin een mededeling betreffende de verlate levering van de MSI Wind.

Vanochtend ontvingen wij een rectificatie van dit bericht. Deze leveringsproblemen zijn alleen van toepassing op de Belgische markt.

MSI verwacht voor Nederland geen problemen.

Onze excuses voor de onjuiste inlichtingen,
En van MSI zelf:
quote:
Nederlandse leveringen worden nog steeds deze maand verwacht. Hier moet ik wel bij vermelden dat het nog steeds in gelimiteerde opgave is.

wat bedoelen ze met deze maand? :p
juni of juli?

Reg. datum: 03 februari 2006

eind juni/begin juli

PSN: SaSha1103

Weet iemand of zercom ook bij die eerste batch zit? Zodat deze ook begin juli kunnen leveren.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

ik zou zeggen, bel ze...
zo simpel is het soms ;)

Reg. datum: 04 november 2004

Ik denk dat die speculaties over de eerste batch erg optimistisch zijn. Ik werk zelf in een computerzaak en heb vandaag de verwachte leverdatum zien verschuiven naar 31-07.

www.neome.tk

Dit vind ik nou echt zo jammer...veel tweakers hier hadden hem morgen al graag gehad. Net voor de vakantie, ff mee klooien en dan mee op vakantie. Helaas gaat de pret weer eens niet op en zullen we langer moeten wachten. Kan de Wind nu niet meer als cadeau aan mijn vriendin geven, maar heb gezegt dat ze hem sowieso wel krijgt. Moet ze nog maar even geduld hebben :) Hoop dat de prijs van de 6-cells en de powerknop niet al te hoog uitvalt, want ook dat vindt ik jammer. Anders wordt het Sinterklaas eerdaags dat ie de normale prijs heeft bereikt.

NeoMe wijzigde dit bericht 25-06-2008 11:35 (7%)

* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *

wat bedoeld iedereen met de powerknop?
de wind die uitgaat komen heeft toch een overclock knop? bedoelen jullie dat?

maar nog steeds denk ik dat 1 juli dé datum is!
horeca rook vrij, dan kan mijn wind lekker van de zuurstof genieten met een biertje ernaast.

quote:
NeoMe schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:34:
...Hoop dat de prijs van de 6-cells en de powerknop niet al te hoog uitvalt, want ook dat vindt ik jammer. Anders wordt het Sinterklaas eerdaags dat ie de normale prijs heeft bereikt.
ik ben ook benieuwd wanneer de 6 cell beschikbaar is... men zegt dat die dezelfde prijs zou hebben als de 3 cell..
gebasseerd op dit bericht zou de 6 cell $20 duurder zijn dan de 3 cell, is te overzien dus :)
quote:
DNA_Saint schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:50:
...maar nog steeds denk ik dat 1 juli dé datum is!...
ik denk van niet, MSI Wind zou 27ste worden geleverd in US, maar die datum is verschoven..
bron

b.art wijzigde dit bericht 25-06-2008 12:04 (23%)

[Rozenrood.nl] [Medion Akoya Mini E1210 - original state]

ik volg de berichten uit de UK.

quote:
b.art schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:59:
[...]

ik denk van niet, MSI Wind zou 27ste worden geleverd in US, maar die datum is verschoven..
bron
Dat zegt echt helemaal nix.. is gewoon iemand die aan een retailer vraagt wat ze denken. Bovendien ligt de VS nog altijd een stuk verder uit de buurt van Azië dan Nederland? :P

bootje moet wel helemaal om afrika heen, opassen dat die niet voor de afrikaanse kust word gekaapt, tussen england en frankrijk door, naar de rotterdamse haven.... :+

mijn theorie is, als de wind daar later op de markt komt, dan zal dat hier ook gebeuren..

een schip vertrekt niet zomaar te laat omdat de kaptein nog te dronken is ofzo :)
-er zal wel een goede reden voor zijn-

b.art wijzigde dit bericht 25-06-2008 12:26 (23%)

KleineLaptops.nl

quote:
b.art schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:24:
bootje moet wel helemaal om afrika heen, opassen dat die niet voor de afrikaanse kust word gekaapt...
nooit van het Suezkanaal gehoord ofwat :P?! :X

StraightOn.NL wijzigde dit bericht 25-06-2008 12:48 (36%)

oja, die shortcut _/-\o_
quote:
Cooler_King schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Dat zegt echt helemaal nix.. is gewoon iemand die aan een retailer vraagt wat ze denken. ..
Lucy is van de customer service van MSI US.. die zullen het toch wel weten... alhoewel... :?

nja, ik wacht wel geduldig af, zie wel wanneer de 6 cell versie komt, spaar alvast wat..en bestel dan een eeePC 901.. :)

Philflow wijzigde dit (47%)
Reg. datum: 22 april 2006

Laut unternehmensnahen Quellen soll der Medion akoya mini E1210 die Abmessungen 26 x 18 x 3,2 cm besitzen und mit einem 6-Zellen-Akku etwa 1,2 Kilogramm wiegen.
http://www.chip.de/news/S...ok-bei-Aldi_32053350.html

Toch beter een Medion kopen?

KleineLaptops.nl

quote:
Philflow schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:19:
Laut unternehmensnahen Quellen soll der Medion akoya mini E1210 die Abmessungen 26 x 18 x 3,2 cm besitzen und mit einem 6-Zellen-Akku etwa 1,2 Kilogramm wiegen.
http://www.chip.de/news/S...ok-bei-Aldi_32053350.html

Toch beter een Medion kopen?
Jammer dat een QWERTZ toetsenbord zo kut typt :P Ik hoop dat je het goedkoop kunt vervangen of dat hij ook snel bij de aldi/gamma/blokker in Nederland is.

Zijn we niet wat aan het overdrijven met die 6-cells? Maanden aanschaf uitstellen of duits model komen alleen maar vanwege die accu die straks gewoon voor een paar tientjes te kopen is?

ligt eraan waar je de Wind gaat gebruiken :) thuis op de bank kun je hem ieder moment aan de lader hangen, maar in de trein zitten geen stopcontacten.. ;)

een accu voor een laptop kost al snel zo'n 50 eurootjes.. misschien komt er vanuit MSI een actie dat je 3cell (goedkoop) kunt inruilen voor een 6 cell, misschien ook niet..
misschien is de Wind met 6 cell maar paar euro duurder.. misschien ook wel flink duurder...

je weet het niet, is allemaal beetje afwachten... :z ... als ik zeker wist dat de 6 cell pas eind dit jaar kwam, of 50 euro duurder zou zijn, dan zou ik ook voor de 3 cell gaan

Reg. datum: 01 juni 2005

quote:
Cooler_King schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Dat zegt echt helemaal nix.. is gewoon iemand die aan een retailer vraagt wat ze denken. Bovendien ligt de VS nog altijd een stuk verder uit de buurt van Azië dan Nederland? :P
Dan had Pythagoras het toch fout?

De Medion is vanaf 3 juli verkrijgbaar bij de Duitse Aldi (net het nieuwste krantje gelezen)

is denk ik alleen aldi-sud?
in het foldertje van Aldi-nord staat die igg niet in...en bij Aldi-sud staat foldertje voor 3 juli er nog niet op...

Ja is denk ik Aldi Süd, aangezien ik in het zuiden woon en het hier vlak over de grens is ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: