Nouja het probleem is dat ik 3 SATA schijven ook nog eens heb, die nemen de onderste bays in beslag. Om dan maar even alles compleet te maken: Ik heb een Thermaltake Soprano kast met een AMD 5000+ BE @ 3,2 ghz. met een Artic Freezer. Die kan het echt net aan, 40 graden, tegenwoordig soms 60 na zware load (vcore 1,473, speeds alleen bij benchmarks). Videokaart is een HD3870 met een Thermaltake Duorb (ook overpriced maar dat ding ziet er stoer uit).
Is een 120 rad dan echt te weinig? Als ik een 240 rad dan moet dan zal ik inderdaad met de Dremel aan de slag moeten (kan ik dat ding ook weer eens gebruiken) maar dat doe ik liever niet...vandaar.
quote:
Granted, most people should not attempt to cool an 8800GTX and a Q66600 CPU on just a 120mm radiator,
Tja ik dus wel
Ben trouwens ook op zoek naar FET waterkoelblokjes, heb nu maar een paar heatsinks er op geplakt maar ze worden nog steeds erg warm (designfoutje in de K9A2 CF

). Ik heb ze voor verschillende moederborden gezien maar nog nooit voor de K9A2. Anders moet ik daar nog steeds een fan op laten blazen namelijk.
En rabor ziet er leuk uit maar ik weet eigenlijk niet wat ik precies nodig heb.