Reg. datum: 04 maart 2006
Ervaringen werken bij Capgemini (Deel 2)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 04 maart 2006
Waarschijnlijk onderbouw je dan goed niet genoeg waarom je het nodig hebt. Mijn ervaring is dat, als je goed kan onderbouwen waarom je iets nodig hebt, je het ook nagenoeg altijd krijgt.quote:DeeJee schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:15:
[...]
Ik had 14" maar sinds vrijdag 15". Hier hebben sommige mensen wel een extra monitor.
Je zou verwachten dat iedereen er 1 krijgt. Maar helaas, moeilijk, moeilijk, duur.... pffff
aan de ene kant bakken met geld wegscheppen, maar je medewerkers voorzien van de benodigde middelen, ho maar.
* DeeJee is gelukkig extern en klaagt dus niet hardop.
A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!
Mijn sim is van KPN, maar die is alweer wat ouder, geen idee eigenlijk of Cap in de tussentijd geswitched is. Qua data abonnement heb ik geen idee, want ik gebruik hem alleen om te bellenquote:twcoolen schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:46:
Weet iemand welke GSM provider Cap gebruikt? En zit er bij het abonnement ook een (flatfee) UMTS/GPRS abonnement?
Cap doet beiden.quote:Daarnaast ben ik toch benieuwd welke voorloopwagen ik krijg volgende week dinsdag. Gebruikt Cap standaard huurauto's als voorloop of worden er wagens uit de pool genomen?
Ik weet dat dit bij twee teams speelt.quote:rickmans schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:56:
[...]
Waarschijnlijk onderbouw je dan goed niet genoeg waarom je het nodig hebt. Mijn ervaring is dat, als je goed kan onderbouwen waarom je iets nodig hebt, je het ook nagenoeg altijd krijgt.
Zelf ben ik extern en heb dus weinig in te brengen.
Interne mensen lukt het blijkbaar al tijden niet dit voor elkaar te krijgen. Geen idee aan wie dat dan ligt.
*** Vicksburg ***
Asus K8N4-E Deluxe, 2048MB, Ati X550, Raptor 4x74GB Raid5, 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + LS fikker | Dell D830, Dell 2405FPW | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | EOS 400D 17-85, 50 F1.8, 70-300 F2.8; R8 AUDI-torium
Reg. datum: 02 juni 2008
ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen met Cap.
Zelf ga ik 1 september beginnen als consultant BPM.
Canon 40D enzo...
Reg. datum: 12 augustus 2005
Werk je toevallig bij de belastingdienst?quote:sanderander schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:07:
Gewoon even orienteren: Als medior tester met 4 jaar test ervaring (TMAP) bij een groot bedrijf. Is daar momenteel veel vraag naar bij Cap? En is er werk in Oost-Nederland?
"A man with God is always in the majority."
De vestiging Zuid Oost is op zoek naar tester geloof ik. Als je op de site van Cap kijkt zie je ook dat ze op zoek zijn naar Testprofessionals. Ik zou zeker solliciteren als ik jou was.quote:sanderander schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:07:
Gewoon even orienteren: Als medior tester met 4 jaar test ervaring (TMAP) bij een groot bedrijf. Is daar momenteel veel vraag naar bij Cap? En is er werk in Oost-Nederland?
Oh, dat is geen geheim ofzo hoor.quote:
Heb je antwoord op mijn vraag dan?
Canon 40D enzo...
Bedankt ;-P Ik zal wat laten horen hoe het gegaan is. Morgen vroeg op, moet om 6.10 uur in de trein zitten :-Squote:manensteen schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:57:
Succes Tom dinsdag met je eerste dag.
ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen met Cap.
Zelf ga ik 1 september beginnen als consultant BPM.
Zuid Oost? Is dat Brabant en Limburg?quote:twcoolen schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:28:
[...]
De vestiging Zuid Oost is op zoek naar tester geloof ik. Als je op de site van Cap kijkt zie je ook dat ze op zoek zijn naar Testprofessionals. Ik zou zeker solliciteren als ik jou was.
Canon 40D enzo...
Ja daar is op het moment een heel erg concrete vraag naar. Tenminste een collega van mij is een testvakgroep aan het opzetten en zoekt daarom juist dit soort mensen.quote:sanderander schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:07:
Intressant om eens mee in gesprek te gaan dus?quote:rickmans schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:32:
[...]
Ja daar is op het moment een heel erg concrete vraag naar. Tenminste een collega van mij is een testvakgroep aan het opzetten en zoekt daarom juist dit soort mensen.
Canon 40D enzo...
Canon 40D enzo...
Reg. datum: 12 augustus 2005
Nee zo bedoelde ik het ook nietquote:sanderander schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:29:
[...]
Oh, dat is geen geheim ofzo hoor.
Heb je antwoord op mijn vraag dan?
\\on topic
Linkje naar vacature
lvisser87 wijzigde dit bericht 30-06-2008 17:55 (20%)
"A man with God is always in the majority."
Canon 40D enzo...
Hoeft niet direct een al te groot probleem te zijn. Ik heb je toegevoegd op MSN, aangezien je DM uitstond voorzover ik het zag. Ik zal je dan een contact persoon geven.quote:sanderander schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:29:
Hm: Afgeronde HBO Opleiding niet aanwezig hier!
Ligt er inderdaad aan hoe groot de behoefte aan het soort werknemer is. Soms word je afgekeurd op 'geen hbo' soms willen ze je toch een assessment aanbieden. Nooit geschoten is altijd mis...quote:rickmans schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:48:
[...]
Hoeft niet direct een al te groot probleem te zijn. Ik heb je toegevoegd op MSN, aangezien je DM uitstond voorzover ik je zag. Ik zal je dan een contact persoon geven.
Reg. datum: 01 juli 2008
24 jaar
HBO-opleiding Logistiek (P41 is volgens daaraan gerelateerd)
WO Master bedrijfswetenschappen.
Kan ik een salarisverwachten van ¤ 2000 excl. flex of is dat teveel van het goede? Tevens vraag ik mij af in hoeverre er iets te onderhandelen is na je salarisaanbod als starter, zo ja, waarop is er te onderhandelen?
Reg. datum: 20 maart 2008
Tot hoe laat duurt het programma tijdens de on-boarding ongeveer. Rijden alle mensen die aanwezig zijn elke dag op en neer of zijn er ook die in een hotel zitten?quote:DeBolle schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:04:
De eerste werkdag van Tom zal waarschijnlijk net zo zijn verlopen als de mijne: gevuld met toespraken en kennismakingen. De tweede dag is nu ook geweest, een vervolg op de eerste dag met een afsluitend partijtje golf - morgen dus eigenlijk ECHT aan het werk
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last