Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last

Nieuw Topic
Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
fwenk570 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:03:
[...]
Ik heb de nieuwe kaart er in gedaan en toen meteen via de telefoon geformatteerd. Dat werkte prima, los van de kaarten van Nokia Maps heb ik niets overgenomen van de oude kaart. Maar ik installeer dan ook alle programma's op het telefoongeheugen i.p.v. de geheugenkaart.
Hmm ik heb de kaart via Windows op FAT geformateerd.. misschien mis ik nu wel systeembestanden voor de N82?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
RealRico schreef op maandag 23 juni 2008 @ 01:52:
Sinds een paar dagen werkt mijn tril-functie niet meer...
Iemand enig idee om dit slim op te lossen? (Toestel openen / terugsturen?)

En als ik de kleine rechthoekige toets (rechts naast de navigatietoets) indruk, dan wil 'ie de snelle-gallerij openen, maar sluit 'ie 'm meteen weer af...
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!
Ik zou een hard reset uitvoeren : *#7370#
Dat lost jouw problemen zeer waarschijnlijk op....
Let er wel op dat je alle gegevens op telefoon kwijt bent, dus ok geinstalleerde apps, contacten, bewaarde smsjes, enz. Contacten kun je mooi kopieren naar geheugenkaart, dan heb je daar een backup van.

dafmay wijzigde dit bericht 23-06-2008 11:29 (6%)

mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

nog iemand die last heeft van Garmin XT dat crasht als je teveel het scherm kantelt? Na een keer of 3 loopt Garmin & de telefoon +- vast ;(

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

Achiever.

quote:
hars73 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:21:
[...]

Hmm ik heb de kaart via Windows op FAT geformateerd.. misschien mis ik nu wel systeembestanden voor de N82?
Volgens mij mis je dan niks belangrijks. Wat het formatteren via de telefoon ook doet is dat er meteen wat mapjes op de telefoon worden aangemaakt (o.a. documents, system, etc). Ook dit is in principe overbodig; mocht zo'n mapje nodig zijn voor een bepaalde applicatie, dan wordt deze door de applicatie aangemaakt als deze nog niet bestaat.

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

Reg. datum: 30 oktober 2002

quote:
fwenk570 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:00:
[...]

Je moet de muzieklijst vernieuwen door de muziekspeler te openen en dan te klikken op 'opties' --> 'vernieuwen'. Let op, het kan even duren voordat alle nieuwe muziekbestanden zijn toegevoegd, bij mij loopt de muziekspeler soms zelfs vast als je dit doet.

Als je je muziek via WMP 11 uploadt (met de telefoon in 'mediaspeler' modus aan de PC gekoppeld) wordt de muzieklijst automatisch bijgewerkt; je hoeft de lijst dan niet te vernieuwen.
Het toestel heeft ze inmiddels gevonden, omdat ik de SD-kaart eruit getrokken had. Maar de volgende keer weet ik hoe het op te lossen.

Reg. datum: 14 juni 2007

quote:
dafz0r schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:49:
nog iemand die last heeft van Garmin XT dat crasht als je teveel het scherm kantelt? Na een keer of 3 loopt Garmin & de telefoon +- vast ;(
Heb ik ook gehad. Het wil niet echt samen met elkaar. Ik heb nu Route66 mobile8 en die heeft daar geen last van.

Reg. datum: 30 oktober 2002

Waarom kun je iegenlijk alleen radio luisteren in combinatie met een headset? MP3's worden wel afgespeeld over de speaker.

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
pegagus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:40:
Waarom kun je iegenlijk alleen radio luisteren in combinatie met een headset? MP3's worden wel afgespeeld over de speaker.
De kabel van de headset wordt gebruikt als antenne :P, vandaar. Je kunt nog wel gewoon via de speakers luisteren hoor.

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

quote:
chrisr5gt schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:25:
[...]

Heb ik ook gehad. Het wil niet echt samen met elkaar. Ik heb nu Route66 mobile8 en die heeft daar geen last van.
ik vin route66 niet zo lekker navigeren, garmin was redelijk perfect imo

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

Bij mij werkt het programma RotateMe niet...

Ik heb het geinstalleerd, (gesigned eerst). Het staat nu gewoon tussen toepassingen, maar als ik hem open gebeurd er niks!?

.

Reg. datum: 20 maart 2004

De autorotatie van symbian moet uit staan, omdat deze kennelijk de RotateMe overrulet. En de N95AcceleratometerPlugin.dll moet je installeren anders werkt het ook niet.

Reg. datum: 23 juni 2008

Ik heb net een N82 binnen, en ik gebruik nu de hele tijd mijn eigen Wifi verbinding thuis, maar op 1 of andere manier gaat er toch telkens een klein beetje geld af van me prepaid rekening. In de ochtend had ik 9,60 en nu zonder te bellen/smsen heb ik 9,15. Ik vermoed dus dat hij automatisch GPRS gebruikt oid. Waar kan je instellen dat hij alleen dat mag gebruiken als ik het bevestigd oid? Ik wou eerst alle gegevens van T-Mobile wegpleuren, maar straks heb ik dat nodig als ik geen Wifi kan gebruiken..

Edit: Ik gebruik trouwens haast geen nieuwe apps, alleen dat NOS mobile en voor de rest gewoon de browser en Podcasting.

Edit: De linkerkant van me toestenbord kraakt een beetje btw, is dit normaal?

BEEKAA wijzigde dit bericht 23-06-2008 17:33 (16%)

Reg. datum: 25 maart 2006

Heb je Nokia Maps gebruikt? Dan zal er waarschijnlijk verbinding via GPRS gemaakt om een GPS fix te krijgen. Dat heet A-GPS. Uitzetten is het beste in jouw geval.

nadroJ wijzigde dit bericht 23-06-2008 17:40 (6%)

Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB

Reg. datum: 15 augustus 2005

Dat nokia maps he... ik heb het er op 1 of andere manier afgemikt.
Welke bestanden moet ik nu downloaden om het er weer op te krijgen, snap er geen hol van.

Reg. datum: 25 maart 2006

PC Suite + Nokia Maps Loader + De setup van Nokia Maps voor je telefoon allemaal via maps.nokia.com.

Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB

quote:
nadroJ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:39:
Heb je Nokia Maps gebruikt? Dan zal er waarschijnlijk verbinding via GPRS gemaakt om een GPS fix te krijgen. Dat heet A-GPS. Uitzetten is het beste in jouw geval.
Bedankt, heb het getest en inderdaad, 50 cent per verbinding :S Maar het rare is, ik had al Netwerk uitstaan, of mis ik een andere setting?

BEEKAA wijzigde dit bericht 23-06-2008 18:19 (11%)

Reg. datum: 19 juni 2008

En we hebben het uitgeprobeerd. Installatie van de CD liep perfect, maar er werd direct gezocht naar een Update met de melding dat er niet verder gegaan kon worden voor deze update compleet geinstalleerd was. Aldus gedaan. Dit leidde uiteindelijk tot hetzelfde resultaat (natuurlijk) dat de nieuwe Nokia Software Updater geinstalleerd werd. En dus bleek er opnieuw geen firmware-update voor de N82 beschikbaar...en nu?

Niemand een idee waarom er geen update van de firmware is terwijl die er m.i. wel moet zijn...?

quote:
BEEKAA schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:17:
[...]

Bedankt, heb het getest en inderdaad, 50 cent per verbinding :S Maar het rare is, ik had al Netwerk uitstaan, of mis ik een andere setting?
Ja, zoals al werd gezegt maakt je GPS nog gebruik van A-GPS. Dit is assisted GPS en hierdoor maakt hij heel eventjes verbinding met het internet (wat dus blijkbaar 50 cent kost?).

Dit kan je uitzetten bij instellingen--> ... --> .. --> Methoden positiebepaling.

.

quote:
WouterH schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:13:
De autorotatie van symbian moet uit staan, omdat deze kennelijk de RotateMe overrulet. En de N95AcceleratometerPlugin.dll moet je installeren anders werkt het ook niet.
Op mijn telefoon staat ie uitgeschakeld..

Maar waar moet ik die plugin installeren? en hoe kom ik eraan?

.

quote:
Johantjuuh schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:57:
[...]

Ja, zoals al werd gezegt maakt je GPS nog gebruik van A-GPS. Dit is assisted GPS en hierdoor maakt hij heel eventjes verbinding met het internet (wat dus blijkbaar 50 cent kost?).

Dit kan je uitzetten bij instellingen--> ... --> .. --> Methoden positiebepaling.
Kost "Op basis van netwrk" geld? Volgens mij ging er net 2 cent eraf, maar kweenie zeker?

Paar dagen terug deze telefoon besteld, bevalt prima maar heb toch een paar vragen...

- Ik heb gekozen voor nummerbehoud, had prepaid (ahmobiel/telfort -> ga nu naar Hi abbo. Ik heb nu een tijdelijk nummer gekregen totdat mijn oude nummer overgezet is. Weet iemand of dit automatisch gaat en hoe lang dat duurt?
- Wanneer ik GarminMobile XT opstart zoekt hij naar een GPS systeem, hij zegt echter 'Geen GPS-systemen gevonden, opnieuw proberen?' waar kan dit aan liggen?

alvast bedankt,
Joren

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
JorenZwaan schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:56:
Paar dagen terug deze telefoon besteld, bevalt prima maar heb toch een paar vragen...

- Ik heb gekozen voor nummerbehoud, had prepaid (ahmobiel/telfort -> ga nu naar Hi abbo. Ik heb nu een tijdelijk nummer gekregen totdat mijn oude nummer overgezet is. Weet iemand of dit automatisch gaat en hoe lang dat duurt?
- Wanneer ik GarminMobile XT opstart zoekt hij naar een GPS systeem, hij zegt echter 'Geen GPS-systemen gevonden, opnieuw proberen?' waar kan dit aan liggen?

alvast bedankt,
Joren
Nummerbehoud gaat 10 dagen overheen, als het goed is staat er op je contract een verzoekdatum voor portering, ik zou als ik jou was niet bellen met het tijdelijke nummer want dan bel je voor kosten buiten de bundel (bellen 0.24 sms 0.12)
op de dag van portering kan je met je oude simkaart niet meer bellen, en binnen paar uur is het nummer dan overgezet.

Nokia: N82 (2x), N78, 6110 Navigator, N73 (2x), 6681, 6610, 6310i, 6210, 7110, 6150, 5110 & 1600 (2x) en nog wat telefoons. Wil je weten wat er in mijn barcode staat??? dan moet je een nokia met barcodelezer hebben en dan kom je erachter!

Reg. datum: 20 augustus 2005

Heb vandaag deze mobiel ook gekocht. Ik zocht een vervanger voor mijn oude K800i welke toch wel zijn beste tijd gehad heeft.

Het is allemaal een beetje uitzoeken hoe deze telefoon werkt, ik vind de manual erg rommelig.

Heb nu hopelijk 3g uitgezet, aangezien ik geen zin in plotseling mapupdates heb.doe nu het meeste via wifi, en ben aan het uitzoeken hoe ik 'gewoon' via wifi kan internetten.

Het is trouwens de zwarte die ik heb gekozen. :)

quote:
WouterH schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:13:
Dankje, heb die accelero meter nu erop gezet (het .sis bestandje).

Maar in het mapje zitten ook nog allemaal andere bestanden, wat moet ik daar mee doen?

Want bijvoorbeeld Shakelock werkt nog niet?? (iemand tips)?
Ik heb gewoon alles geinstallerd (eerst gesigned), hij staat bij toepassingen maar het opent niet!?

Of bijvoorbeeld dat waterpas programmatje, opent ook niet!?

.

Reg. datum: 20 augustus 2005

Ik heb ineens een probleempje. Wil de software updaten, (moest ik ook meteen doen van verkoper), maar als ik de telefoon aan de usb doe, en pcsuite aanklik, maakt ie gewoon geen connectie.
Gegevensoverdracht werkt wel goed

En ja, PC Suite is wel geïnstalleerd.

Heb nu net het updateprogrammaatje gedownload van de nokia-site. Maar nu ik mijn telefoon gewoon niet werkende krijg, weet ik het even niet meer.

Iemand anders dit eerder gehad.

PC zegt ook niet: Connectie met N82..

Andere USB-poort helpt ook niet.

Moet ik nu teruggaan naar de shop?

Op Google zie ik zo niet zo snel antwoord of ze gaan over bluetooth.

ALs ik een andere usb poort probeer staat er dat een probleem is opgetreden bij de installatie.

Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: