>> Nokia N and E-series <<
Sinds dinsdag ook in het bezig van een N82
Zo op het eerste gezicht een fijn toestel (kom vanaf een SE K800i), alleen wel een paar minpuntjes. Zo heb ik een op z'n minst 1 defecte (hot) pixel. Daarnaast vind raar/jammer dat de tijd van een sms zo moeilijk te bekijken is en dat eerst de achternaam wordt weergegeven en dan pas de voornaam. Het hele topic heb ik al doorgebladerd maar ben hier geen oplossing voor tegen gekomen helaas, maar het is niet anders.
Maar afgezien van deze minpuntjes ben ik blij met dit toestel.
Zo op het eerste gezicht een fijn toestel (kom vanaf een SE K800i), alleen wel een paar minpuntjes. Zo heb ik een op z'n minst 1 defecte (hot) pixel. Daarnaast vind raar/jammer dat de tijd van een sms zo moeilijk te bekijken is en dat eerst de achternaam wordt weergegeven en dan pas de voornaam. Het hele topic heb ik al doorgebladerd maar ben hier geen oplossing voor tegen gekomen helaas, maar het is niet anders.
Maar afgezien van deze minpuntjes ben ik blij met dit toestel.
edit: was bedoeld om in een ander topic te plaatsen 
bartbh wijzigde dit bericht 19-06-2008 16:39 (91%)
Reg. datum: 02 november 2006
Misschien moet je de volgende keer beter zoeken.
Om de weergave van de contacten te wijzigen ga je naar Contacten, dan kies je Opties, en dan is dat de enige keuze die je hebt.
Om de weergave van de contacten te wijzigen ga je naar Contacten, dan kies je Opties, en dan is dat de enige keuze die je hebt.
Ik zie dat jij een mooie batterij status hebt in je home screen..quote:bartbh schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:32:
Al sinds dinsdag:
[afbeelding] & [afbeelding]
En beide bevallen goed![]()
2e foto is gemaakt met de camera van de N82
Die wil ik ook ..
.
Reg. datum: 29 augustus 2004
Reg. datum: 29 augustus 2004
Helaas werkt dat dan ook alleen voor je contactenlijst en NIET voor de berichten in je inbox ed.quote:pim89 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:33:
Misschien moet je de volgende keer beter zoeken.
@bartbh:
Je kunt als alternatief het programma 'Conversation' installeren. Deze geeft je een extra tab bij je contactenlijst. Onder deze tab worden je laatste conversaties per contact bijgehouden en MET tijden erbij. Ff googlen dan moet je het wel kunnen vinden.
MaPzel wijzigde dit bericht 19-06-2008 15:44 (8%)
Reg. datum: 02 maart 2001
Reg. datum: 02 maart 2001
Eerder in dit topic werd er gesproken over Psiloc Elog via http://shop.psiloc.com/en/ heb ik geprobeerd de trial te installeren. Echter zonder succes hij zegt dat de installatie niet compitabel is. Na verder onderzoek heb ik ook gezien dat ze aangeven in shop dat het niet compitabel is met de n82 of n95.
Mijn vraag is dus nog steeds is er een programma die voor mij bijhoudt hoe het staat met de belbundel?
Mijn vraag is dus nog steeds is er een programma die voor mij bijhoudt hoe het staat met de belbundel?
Reg. datum: 10 juni 2002
Reg. datum: 10 juni 2002
Nee ik ga niet online...quote:elpino.rv schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:53:
[...]
ik had pas geleden voor de 1e keer dat hij vastliep, zo erg zelfs dat de phone een reboot deed.
Had toen voor de 1e keer 'live sharing' aangezet. Vermoed dat hij ergens geen goed bereik had en de gegevens niet meer kon uploaden en daarna crashte. Zet jij dit misschien ook aan? Verder nog nooit problemen gehad (update zelf wel elke keer naar de laatste versie).
cClockquote:Johantjuuh schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:37:
[...]
Ik zie dat jij een mooie batterij status hebt in je home screen..
Die wil ik ook ..
Die heb ik al geinstalleerd, maar vind het (tot nu toe) nog niet geweldig werken. Had liever gewoon de normale manier, maar misschien met ff wennen dat het wel beter gaatquote:MaPzel schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:43:
[...]
Helaas werkt dat dan ook alleen voor je contactenlijst en NIET voor de berichten in je inbox ed.
@bartbh:
Je kunt als alternatief het programma 'Conversation' installeren. Deze geeft je een extra tab bij je contactenlijst. Onder deze tab worden je laatste conversaties per contact bijgehouden en MET tijden erbij. Ff googlen dan moet je het wel kunnen vinden.
Wie heeft een zwarte N82 van KPN, kan je me ook vertellen of die standaard SIM lock vrij geleverd worden?
>> Nokia N and E-series <<
Excuse me? Ehm, richboy, ik heb welgeteld 6 tientjes neergeteld voor het toestel destijds icm een Vodafone abo. Zoveel geld is dat nou ook weer niet en was een, destijds net geintroduceerde N95, dus hoezo "zoveel geld"quote:F-O-C-U-Z schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:56:
Iedereen doet altijd zo moeilijk over het opladen van accu's. Wanneer je zoveel geld voor een toestel kan neerleggen dan moet het toch ook niet zo moeilijk zijn na verloop van tijd even wat centjes te investeren in een nieuwe accu. Tis niet zo dat die dingen gelijk honderden euro's kosten zoals een laptop accu. Ik laad lekker op wanneer ik daar zin in heb en koop wanneer het moment daar is wel een keer een nieuwe accu.
En hoezo 59 euro extra neertellen voor een accu omdat je 'm "slecht" behandelt. Zo moeilijk is het niet, toestel gewoon elke avond aan de lader, c'est tout!
Maar goed, gelukkig doen de meesten wel "moeilijk" over het opladen van accu's. Ik vind bijna 60 euro voor een accu, ondanks dat ik goed verdien, nog steeds een hoop geld om zomaar ineens neer te tellen terwijl het helemaal niet hoeft.
ik denk die ga ik ook even installeren.quote:
Maar om hem te activeren moet ik hem in het thema menu selecteren.
Alleen wat blijkt, mijn hele thema icoon is nergens meer te vinden. Ook niet na een herstart.
Reset doe ik liever niet.
Iemand hier ook last van?
Tijd van werken, tijd van rusten
Reg. datum: 30 mei 2008
Reg. datum: 30 mei 2008
Ik heb sinds 1 week de N82. Lees al weken dit topic, erg veel info.
Ik heb een vraag over Garmin XT. Deze wordt geleverd op een 2GB minidisk.
Is deze simpel over te zetten naar een 8GB, en dan ook werkend te krijgen?
Ik heb dit geprobeerd maar zeker iets fouts gedaan of zo.
Steek ik het originele kaartje in de N82 dan doet ie het wel, maar ja, ik wil mn MP3 enzo ook aan boord hebben.
Ik heb een vraag over Garmin XT. Deze wordt geleverd op een 2GB minidisk.
Is deze simpel over te zetten naar een 8GB, en dan ook werkend te krijgen?
Ik heb dit geprobeerd maar zeker iets fouts gedaan of zo.
Steek ik het originele kaartje in de N82 dan doet ie het wel, maar ja, ik wil mn MP3 enzo ook aan boord hebben.
V-maxim wijzigde dit bericht 19-06-2008 21:28 (35%)
Reg. datum: 30 oktober 2002
Even zoeken op "Garmin XT N95 8GB". De N95 8GB heeft namelijk geen slot voor sd-kaartjes, dus die hebben het zelfde probleem.
Reg. datum: 17 juni 2008
Reg. datum: 17 juni 2008
Kijk, heb ik ook een probleem mee. Bedankt voor de tip. Ik heb even gekeken maar de meeste vragen gaan over het wel of niet krijgen van een fix. heb niets gevonden over een oplossing om de standaard 2GB kaart van Garmin te omzeilen. erruuuug jammer. Ik ga nog wel even op andere topics zoeken. Het voordeel is te groot om te laten liggen
Reg. datum: 01 januari 2006
Reg. datum: 01 januari 2006
ligt aan de POP3 server, heb ik helaas ook bij mijn eigen mail, misschien ook vm-pop3d als pop3 server? Ligt dus niet aan je instellingen oid. Het lijkt erop dat Nokia een volgend request doet voor het volgende mailtje wat de pop3 server weer niet helemaal snapt. Miscommunicatie dus tussen Nokia en de POP3 server. Kun je eens kijken wat jij hebt draaien?quote:Ruffian schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:52:
Als ik mijn mail ophaal (eigen, pop3) dan blijft de status balk hangen.
Haal ik mijn mail 4x achter elkaar op komt er 1 mailtje binnen (en er staan 10talle nieuwe te wachten)
Zijn mijn instellingen niet goed of blokkeren ze bij Hi pop3?
Ik weet van de primafoon dat pushmail niet mogelijk is maar is hier wel iets anders op te bedenken?
(of alleen de om de 30 minuten ophalen)
Reg. datum: 20 juni 2008
Sinds begin deze week [na 4 jaar SE] ben ik ook de trotse bezitter van een N82.
Wat ik echter nog niet aan kan passen maar wel graag wil is het volgende:
Als ik de actieve stand-by heb ingeschakeld zie ik onder de snelkoppelingen nog enkele regeltjes staan [handleiding pagina 92]
Die regeltjes had ik graag niet meer gezien / zijn voor mij niet interessant.
Is er een mogelijkheid om deze regels te verwijderen / aan te passen.
Alvast dank.
Tot nu toe valt het toestel, buiten de kleine toetsen, niet tegen.
Geen krakende toetsen o.i.d
Heb al wel vast Nav4All geïnstalleerd en ga dat a.s maandag uitproberen.
Ook heb ik de beschermfolie over het scherm laten zitten. Zolang die nog niet kapot is komen er ook geen krassen op het scherm
Als ik de actieve stand-by heb ingeschakeld zie ik onder de snelkoppelingen nog enkele regeltjes staan [handleiding pagina 92]
Alvast dank.
Tot nu toe valt het toestel, buiten de kleine toetsen, niet tegen.
Geen krakende toetsen o.i.d
Heb al wel vast Nav4All geïnstalleerd en ga dat a.s maandag uitproberen.
Ook heb ik de beschermfolie over het scherm laten zitten. Zolang die nog niet kapot is komen er ook geen krassen op het scherm
Ik heb zelf een zwarte N82 met nieuwste firmware. Mijn vrouw heeft een witte, met oude firmware. Eén van de verschillen is dat ik bij email zelf het toegangspunt kan kiezen (als optie), terwijl die van mijn vrouw standaard met een vast toegangspunt werkt, en je alleen via de instellingen het toegangspunt kunt wijzigen (wat nogal omslachtig is). Is dat een bugje die met de nieuwe firmware is opgelost? Indien ja, dan ga ik toch overwegen om die van mijn vrouw ook te updaten.
Overigens nog een opmerkelijk verschil: die van mij (zwarte) kraakt als je hem aan de zijkanten ter hoogte van de toesten vast houdt, terwijl de witte van mijn vrouw kraakvrij is.
Overigens nog een opmerkelijk verschil: die van mij (zwarte) kraakt als je hem aan de zijkanten ter hoogte van de toesten vast houdt, terwijl de witte van mijn vrouw kraakvrij is.
Ik heb geen idee, maar heb net mijn e-mail ingesteld met imap en nu komt alles binnen.quote:elpino.rv schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:21:
[...]
ligt aan de POP3 server, heb ik helaas ook bij mijn eigen mail, misschien ook vm-pop3d als pop3 server? Ligt dus niet aan je instellingen oid. Het lijkt erop dat Nokia een volgend request doet voor het volgende mailtje wat de pop3 server weer niet helemaal snapt. Miscommunicatie dus tussen Nokia en de POP3 server. Kun je eens kijken wat jij hebt draaien?
Zie wel dat er 453 mailtjes nog op de server staan en denk dat de telefoon daar niet zo blij mee is.
a life?? Where can i download it??
Ik heb sinds een uur geleden mijn N82 via Hi ontvangen met een Eindeloos Online abo erbij. Hij ligt nu aan de lader en over een paar weekjes komt er een 8GB kaartje bij. Tot die tijd gebruik ik wel de 2GB van Nokia.
Wat zijn de zaken die ik zou moeten backuppen voordat ik vanmiddag met mijn telefoon ga "klooien"? Neem aan een 1:1 kopie van de 2GB SD kaart maken en eventueel van het telefoongeheugen?
Wat zijn de zaken die ik zou moeten backuppen voordat ik vanmiddag met mijn telefoon ga "klooien"? Neem aan een 1:1 kopie van de 2GB SD kaart maken en eventueel van het telefoongeheugen?
Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Reg. datum: 24 augustus 2007
Reg. datum: 24 augustus 2007
instrumenten->instell.->alg->persoonlijk->standby-modus->act standby.quote:Fubbe schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:38:
Alvast dank.
Dit verbergt wel al je snelkoppelingen...
IK WIL JE METEEN WAARSCHUWEN!!!quote:hars73 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:06:
Ik heb sinds een uur geleden mijn N82 via Hi ontvangen met een Eindeloos Online abo erbij. Hij ligt nu aan de lader en over een paar weekjes komt er een 8GB kaartje bij. Tot die tijd gebruik ik wel de 2GB van Nokia.
Je moet wel uitkijken met Eindeloos Online. Ik dacht dat ook te hebben, en heb nu een rekening liggen van 461 euro. Dit wordt nu hoogstwaarschijnlijk opgelost na een belletje.
Bij een vriend van me was het meer zoals bij jou, hij heeft ook een nieuw abonnement, en de eerste rekening had ook nog geen eindeloos online. Misschien moet je even met Hi bellen, 1200, om het te bevestigen.
Ontopic: In de Nokia PC Suite zit een back-up functie. Ik denk dat als je die gebruikt, dat je dan de dingen die je moet backuppen backupt.
Bij mij kan dat helaas niet daar ik een Mac heb. Ik hoop dat daar ook snel een PC Suite voor komt.
Synchroniseren kan wel, daar is ondersteuning voor, en internetten via m'n telefoon kan ook. Dit mag alleen niet van Hi, dus kan ik er ook nog geen gebruik van maken totdat ik bij T-Mobile zit, hetgeen in augustus gaat gebeuren.
Je bedoeld om je gsm als modem te gebruiken?quote:pim89 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:59:
[...]
Synchroniseren kan wel, daar is ondersteuning voor, en internetten via m'n telefoon kan ook. Dit mag alleen niet van Hi, dus kan ik er ook nog geen gebruik van maken totdat ik bij T-Mobile zit, hetgeen in augustus gaat gebeuren.
Valt trouwens MMS ook onder het eindeloos online?
a life?? Where can i download it??
Die snelkoppelingen mogen blijven staan, die zijn wel handig.quote:instrumenten->instell.->alg->persoonlijk->standby-modus->act standby.
Dit verbergt wel al je snelkoppelingen...
Die regels die er onder staan, die vindt ik irritant
Als iemand een oplossing heeft om die te laten verdwijnen dan houd ik me aanbevolen
Wat ook nog uitermate niet fijn is, is dat er bij de contacten overal een /w, /m of /h
achterstaat. Die moet je volgens mij allemaal met de hand verwijderen
Tenzij iemand een oplossing voor dit probleem heeft.
Gegroet
P.S. ik heb de titanium uitvoering.
Volgens mij net zo goed als de zwarte, de 'witte' of de blauwe
Fubbe wijzigde dit bericht 20-06-2008 12:28 (33%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last
Dit topic is gesloten.