Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson C905 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

Reageer Nieuw Topic
Ik ben alvast op zoek naar een vervanger voor mijn huidige K770i en kwam de Sony Ericsson C-905 tegen.
Dit is nu het toestel waar ik al jaren naar op zoek ben. Echt een alles in één toestel!

Hij komt helaas pas tegen het einde van het jaar uit.

Specs:

Slidertelefoon

Data netwerk

EDGE
GPRS
HSDPA
HSUPA
UMTS

Beeldscherm

Auto-rotate
Kleuren beeldscherm Instelbare schermhelderheid
262.144 kleuren (18 bits)
TFT
Soort: 240 x 320 pixels
Landscape modus

Externe vormgeving

Bedieningstoets 5-richtings

Camera

Autofocus
Beeldstabilisator
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Geotagging
Gezichtsherkenning
Kwaliteitsopties
Landscape modus
MultiShot
Nachtmodus
Panoramische foto
Portret modus
Speciale anti-rode ogen flitsinstelling
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Voorflits tegen rode ogen
Zelfontspanner
Max. resolutie: (camera) 3264 x 2448 pixels
Max. resolutie: (video) 640 x 480 pixels
Soort: 8.1 Mpixel camera

Externe bediening

MP3 speler
Geintegreerde antenne
Internet sneltoets
Secundaire camera
Trilfunctie
Zaklantaarn

Interne vormgeving

Dynamisch lettertypeformaat
Individualiseerbare profielen
Screensavers Downloadbare screensavers
Thema's Downloadbare thema's
Wallpapers Downloadbare wallpapers
Kleur
Video wallpaper

Geheugen

Extern meegeleverd geheugen Memory Stick Micro (M2) geheugenkaart
Grootte: 2 GB (uit te breiden tot max. 8 GB)
Geheugenkaart slot Memory Stick Micro (M2) geheugenkaart
Intern geheugen Grootte (Dynamisch): 160 MB

Prestaties

Batterij: Lithium Ion
Stand-by tijd: 380 uur
Gesprekstijd: 9 uur

Audio

Beltoon composer
FM-radio Stereo
RDS
Handsfree functie
Polyfone beltonen 40-toons polyfone beltonen, realtone, truetone
Downloadbare beltonen
MP3 beltonen
Stereo luidspreker
Voice command
Voice dialing
Voice memo

Messaging

Chat functie
E-mail POP3
SMTP
IMAP4
EMS
Instant messaging
MMS
Predictive Text Input (T9 Ezi iTap)
Quickshare
RSS lezer
SMS SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten
Video MMS

Connectivity

3G ondersteuning Videobellen/Beeldbellen
A-GPS
Bluetooth A2DP Stereo audio profiel
GPS ontvanger
Internet browser NetFront browser
Modem
Synchronisatie SyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
USB ondersteuning
Video-out
WAP 2.0
WAP browser
Wireless Lan (WLAN/Wifi) 802.11 b/g

Entertainment

FM radio, Java,
Audio speler AAC, ACC, eAAC, MP3
Video speler 3GP, MPEG4, WMV

Aanwezige programma's

Agenda
Alarmklok Alarm radio
Automatische toetsenbordvergrendeling
Calculator
Contactpersonen
Fotoalbum Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave
Fototelefoonboek
Herinneringen
Image editor Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie
Ingebouwd navigatiesysteem Soort: Wayfinder Navigator 1
Ingebouwde spellen (Games) Downloadbare spellen (Games)
Java ondersteuning
Kalendernotities
Movie editor
MP3 speler
Stopwatch & timer
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie 3GP speler

Overige

Flight mode

Afmetingen

(H x B x D) 104x49x18 mm.

Gewicht

136 gram

Leverbare kleuren

Zwart, goud en zilverkleurig

Pics:

http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/06/se-c950-06-11-08.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3033/2585366358_32d13be58f.jpg?v=0

http://idleparis.co.uk/wp-content/uploads/2008/06/se-c905.jpg

http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/sony-ericsson-c905.jpg

http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/c905.jpg

Dit zijn toch wel specs om van te kwijlen! :9~ Ben benieuwd wat dit apparaat moet gaan kosten,

markiedeweert wijzigde dit bericht 18-06-2008 22:26 (7%)

>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<

Huis, Tuin en Keuken Turk

Matige Ts

Dan had je er zelf maar eentje moeten maken. Dit soort commentaar in topics wordt niet op prijs gesteld.

Vind het design eerlijk gezegd niet zo mooi..

pven wijzigde dit bericht 18-06-2008 22:39 (50%)

Reg. datum: 03 oktober 2004

Redelijk design, wel veel functionaliteit! Alleen..wat is in godsnaam het voordeel van een 8.1 MP camera in een telefoon :X Dat is toch gewoon pure marketing..

Die 8.1 MP moet je ook niet te zwaar aan tillen denk ik. Wat betreft functionaliteiten is dit wel een topper. Alles heeft ie aan boord. Gps en WiFi kom je beide niet vaak op telefoons tegen. Alleen de toetsen lijken mij vrij lastig. Ik vind het design wel ok overigens.

>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<

Ik vind het geen echte meerwaarde tov van de N78/82 of N95

De meerwaarde voor mij tov bijvoorbeeld de N95 is dat hij gewoon de oude vertrouwde se interface heeft. Symbian kan ik absoluut niet mee werken. Ik heb ook toestellen met symbian gehad. Vind de menustructuur onhandig en de lay out niet mooi. Ook vind ik het niet lekker vlot werken. Programma's draaien nog op de achtergrond terwijl je denkt dat ze uitstaan bijvoorbeeld. Kortom, symbian is voor mij de reden om geen nokia te nemen. In elk geval geen N serie.

Reg. datum: 20 augustus 2007

Sony Ericsson heeft altijd al betere lenzen dan concurrerende telefoon merken. Natuurlijk moet je de 8.1 megapixels niet overschatten. Als er een slechte chip in zit heb je er niks aan. De megapixels geeft alleen aan hoeveel pixels er naast elkaar zitten en dus niet de kwaliteit. Maar zoals ik al zei zijn de SE camera's altijd een stuk beter dan de concurrenten.

iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -

Reg. datum: 29 juli 2003

Zijn wel wat voorbeeld foto's te vinden op het net. De kleuren vind ik nog niet echt geweldig, maar de scherpte daarentegen is wel onovertroffen. Zeker voor een telefoon.

Jammer dat SE telefoons nog steeds geen filmpjes in hogere resolutie kan opnemen (blijft QVGA).

Voor de rest wel een mooie telefoon, al denk ik dat ik SE ff oversla, na dat debacle met de K850.

Reg. datum: 19 december 2003

Ik hoop dat deze SE wel een beetje lekker werkt met derden applicaties. Je merkt gewoon bij de K850i dat het toestel niet helemaal 100% lekker werkt met Gmail en Google Maps in tegenstelling tot de Nokia N82, N73 (Symbian toestellen). Wel mooi design, doet me denken aan een Nokia 6280 (front).

Dit kon ook wel eens de opvolger worden van mijn k850i. Vind de k850i beetje tegenvallen, software niet stabiel, wil er dus vanaf maar heb hem pas een half jaar. Zit ook te kijken naar de xperia maar vind die wat duur en vrij groot en geen xenon flits.

Ik denk als je deze in kunt stellen op 5MP dat je aardige plaatjes schiet gezien de huidige foto's.

Deze kun je inderdaad op 5MP instellen. Kijk maar naar de eerste pic.

markiedeweert wijzigde dit bericht 19-06-2008 14:05 (27%)

quote:
markiedeweert schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:04:
Deze kun je inderdaad op 5MP instellen. Kijk maar naar de eerste pic.
Inderdaad, had ik niet op gelet. Vind 8MP beetje overdreven en al zeker met een trage flashcard.

Is Ook Schitterend
Reg. datum: 27 februari 2001

Komt deze telefoon eigenlijk met een 3,5 mm jack plug? Of wordt weer zo'n rare connector als audio-out gebruikt? Wat altijd zo zonde is van de verder aantrekkelijke Sony Ericssons.

schnappi !

wat gaat ie kosten?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Wanneer komt ie?

Reg. datum: 29 juli 2003

quote:
Thanatos schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:39:
Komt deze telefoon eigenlijk met een 3,5 mm jack plug? Of wordt weer zo'n rare connector als audio-out gebruikt? Wat altijd zo zonde is van de verder aantrekkelijke Sony Ericssons.
Nee, die zit er niet op. Headsets moeten via die rare connector (of Bluetooth dan).
quote:
Adviesprijs vanuit SE is ¤589,- geloof ik. Best hoog.
Maar dat is met alle SE telefoons zo, waarschijnlijk zit ie binnen een paar weken net boven de ¤400,- zoals ook met de K750, K800, K850 etc, gebeurde.
quote:
Begin Q4 2008. Waarschijnlijk oktober.

MDC HR
Reg. datum: 05 april 2000

Telefoon ziet er zeer goed uit, mooi design.

Reg. datum: 02 augustus 2007

De C905 is een telefoon die voor mij alle specs heeft die ik graag in een telefoon wil hebben. Heb al veel SE's gehad en denk wel dat dit mijn volgende wordt :)

Heb even de Nokia N78 gehad vanwege de specs, maar vind een SE toch fijner en heb nu voor de fun de C702.

GPS, Wifi en een goede camera, ideale combinatie voor en dan ook nog van SE. Helemaal toppie _/-\o_

Vraag me alleen af hoe makkelijk/moeilijk het is om de onderste toetsen te gebruiken. Heb ook de W850i gehad en daar was het geen probleem, maar bij bv. de S500i werd het wat lastiger om de toetsen in te drukken.

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

Heb nu de W850 en wil mijn volgende telefoon ook het liefst een slide van SE hebben dus wordt dit de logische keus. Hij lijkt me echt heel vet, hij ziet er goed uit en heeft te veel opties om op te noemen. Zat nog te twijfelen over de xperia, maar Windows op me telefoon lijkt me nog steeds niks.

Reg. datum: 29 november 2006

heeft iemand al een specifiekere datum wanneer die uitkomt? want in december is me abbo verlopen, en dit is echt een IDEALE telefoon!.

Gr,
Stefan

Reg. datum: 29 november 2006

Heb net gebeld naar SE:
Oktober, november of december.

Komt mooi uit!

Reg. datum: 11 oktober 2007

Dit wordt mijn volgende telefoon. Ik vind em er über uitzien en gelukkig geen symbian. Ik heb ook goeie ervaringen met de SE tel-camera's dus dan lijkt me dit een logische keus. Dat de foto's er tot nu toe niet zo super uit zien is wel standaard. Die testmodellen komen nooit in de buurt van de uiteindelijke versie.

Reg. datum: 11 februari 2008

Ik ben er benieuwd naar deze SE. Mijn huidige K800i contract loopt in oktober af. Deze telefoon heeft twee jaar keurige dienst geleverd en de kwaliteit van de camera vond ik uitstekend. De C905 lijkt me een waardige opvolger. Ik vraag me alleen af wat de internet mogelijkheden zijn. Zijn deze hetzelfde als bij de K800i, of moet ik meer in de richting van iPhone denken. Als het alleen text based is, dan is dat niet handig lijkt me. Ik zit erg te twijfelen tussen deze, de iPHone 3G en de Samsung i900 omnia. Deze laatste lijkt me ook erg mooi....

Weten jullie misschien wat meer over de internet mogelijkheden?

Groeten Jos

It's me out there....Scared yet!?

Reg. datum: 11 februari 2008

hmm, ik heb even wat filmpjes bekeken en zo te zien lijkt het gewoon veel op dat van de iPhone... Maar dan wat simpeler van opzet.

It's me out there....Scared yet!?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: