Hoofdcategorieën
Topicacties

[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 september 2003

quote:
KimG schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:10:
Toevallig was ik daarnet op http://validator.w3.org/

Check de tekst bovenaan :? Dit was volgens mij niet met Firefox 2

[afbeelding]

Ik heb het even getest met de engelse (en-us) als de nederlandstalige (nl) versie op men 2 computers :) (Firefox 3 Final)
Oplossing gevonden, blijkbaar een probleem met de font-rendering van Helvetica Type 1 font, het rare is dat het een probleem was in Firefox 3 Beta 1 en het volgens Bugzilla fixed is maar dat is het dus niet ... de oplossing: Helvetica.ttf verwijderen uit je Fonts folder

Distracting you
Reg. datum: 14 mei 2004

Dit vind ik trouwens ook nog een handige omdat ik veel met tabs werk. Het probleem is dat ik soms direct op het kruisje klik als ik naar een andere tab ga:

http://kb.mozillazine.org/Browser.tabs.closeButtons
browser.tabs.closeButtons -> 0
Value -> 0 vind ik zelf het handigste.
Wel een close button, maar alleen op de tab waar de focus opstaat

En deze is voor sommige ook handig:
http://kb.mozillazine.org...history.max_total_viewers
Wat mij betreft hoeven er niet meer dan 2/3 gecached te worden voor back/forward buttons dus heb hem zelf op 3 gezet.

Kixtart wijzigde dit bericht 18-06-2008 13:02 (23%)

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Nu ook CCNA!

quote:
Mar2zz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:36:
Bookmarks importeren kan wel. Je slaat ze op als bookmarks.html in IE of FF2 en dan ga je via Extra, Bladwijzers organiseren, bestand, importeren. Dan kan je er mee doen wat je wilt.

Ik vind die meest bezocht een mooie feature in de bladwijzerbalk. Ik had daar eerst een bladwijzermapje voor dat ik zelf maintainde. Nu automatisch. myreact enzo staan er netjes in, evenals de andere forums die ik vaak bezoek.

Ook geniaal die builtin addonbrowser. Er zijn alleen nogal wat problemen, sommige addons zijn niet normaal te downen, ongeldige bestandshashes ofzo...
Ik gebruik foxmarks, deze slaat mijn bookmarks op, op hun server.
Maakt dus niet uit waar ik zit te werken, als ik maar even foxmarks installeer, heb ik de beschikking over mijn bookmarks. (en synct dus automatisch)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Reg. datum: 01 februari 2007

Voor veel extensies is er nog geen FF3 versie te vinden via de addon site van Mozilla. Vaak staan er wel beta's op de homepage van de betreffende extensie.

XBL: ViciousNL360

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
Kixtart schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:57:
Dit vind ik trouwens ook nog een handige omdat ik veel met tabs werk. Het probleem is dat ik soms direct op het kruisje klik als ik naar een andere tab ga:

http://kb.mozillazine.org/Browser.tabs.closeButtons
browser.tabs.closeButtons -> 0
Value -> 0 vind ik zelf het handigste.
Wel een close button, maar alleen op de tab waar de focus opstaat

En deze is voor sommige ook handig:
http://kb.mozillazine.org...history.max_total_viewers
Wat mij betreft hoeven er niet meer dan 2/3 gecached te worden voor back/forward buttons dus heb hem zelf op 3 gezet.
Mijn dank is groot

Palm IIIc, Palm M500, Palm M505, Palm Tungsten E, Palm Tungsten E2, Palm Tungsten T, iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC Diamond, iPhone 3G

Iemand een idee hoe ik bookmarks zo kan sorteren dat de folders bovenaan staan en daaronder de linkjes? Ik heb bij mijn vriendin Fx geinstalleerd en de bookmarks uit IE geïmporteerd, maar hij sorteert nu op naam zonder onderscheid te maken tussen folders en links.

Edit:
Alsjemenou, ik klikte nog een beetje wild in het rond en nu klopt het wel...

posttoast wijzigde dit bericht 18-06-2008 13:20 (14%)

beetje wasig.
Reg. datum: 20 december 2002

quote:
Mar2zz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Die knop weet ik niet, maar ik kan je downloadstatusbar aanraden. Kleiner, functioneler en gewoon erg goed/mooi.
Wel een leuke add-on, maar ik krijg er de button niet mee terug ;)

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
Kixtart schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:27:
Orginize bookmarks->import niet goed genoeg?
Nee, dat werkt dus niet. Ik heb de Fav weer in de orginele map geplaatst... dit werkt ook niet.
Had nml de Fav op een andere locatie staan. ivm image terugzetten.

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Bladwijzers organiseren. daar kan je door te slepen volgorde zelf aanpassen.
Reg. datum: 30 juli 2000

iemand al een chrome hack die werkt voor tabdropdownoverzicht-knopje te verwijderen?

En VI nog niet, dat zal best wel VI's schuld zijn, maar irritant blijft het.
Distracting you

Ik ben nog het zoeken hoe ik de history uit het menu leeg krijg of deze menuknop helemaal verwijderd. Als ik iets terug zoek werk ik altijd via alt-h en nooit via dat menu dus mag wat mij betreft weg/leeg.

De recently closed tabs geldt hetzelfde voor en ik dacht dat ik een oplossing had, maar bleek niet zo handig: http://kb.mozillazine.org/Browser.sessionstore.max_tabs_undo

Die kan je op 0 zetten en dan zijn de recently closed tabs weg, maar als je browser restart werkt je SessionRestore ook niet meer. 15 is handiger voor de SessionRestore hier, omdat ik veel met tabs werk.

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

En nog een paar leuke userChrome.css entries:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
/* Remove the "Go arrow" when typing new URL */
#go-button{display:none!important;}

/* hide focus rings around active tab */
.tabbrowser-tabs>tab:focus.tab-middle{-moz-outline:none!important;}

/* remove dropdown button url-box */
.autocomplete-history-dropmarker{display:none!important;}

@hierboven: Recently closed tabs? en die dropdown voor history ben ik ook mee bezig

Skillz wijzigde dit bericht 18-06-2008 13:46 (10%)

Palm IIIc, Palm M500, Palm M505, Palm Tungsten E, Palm Tungsten E2, Palm Tungsten T, iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC Diamond, iPhone 3G

randomized

Heeft iemand deze al getest op mac os 10? Is deze versie 3 sneller dan versie 2 ? :)

quote:
zwik schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:43:
Heeft iemand deze al getest op mac os 10? Is deze versie 3 sneller dan versie 2 ? :)
Een vriend van mij heeft hem getest op de Mac en was onder de indruk. Schijnt vlotter te zijn als Safari.

Tot welke versie blijft Fx2 ondersteunt? Of tot wanneer blijven er updates uitkomen?
I originate, they duplicate!
Reg. datum: 12 september 2003

Jongens,

Ik heb even een vraag over de nieuwe Firefox 3.
Een van mijn favoriete websites http://www.vi.nl/ wordt niet meer correct weergegeven in firefox 3. Het midden gedeelte (flash) wordt niet meer op de juiste plek geplaatst. Firefox 3 plaats het een stuk naar onder. Hebben jullie hetzelfde en ligt dit aan de nieuwe Firefox of aan vi.nl? In firefox 2 had ik er geen enkel probleem mee namelijk.

After me there will be none!

Distracting you

Staat eronder. Of het aan brakke code ligt van de site weet ik niet, maar op dit moment ligt het dus aan FF3 :) (wat een slome site zeg met al die flashdingen)

quote:
Kixtart schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:14:
(wat een slome site zeg met al die flashdingen)
ja om te :r Hebben ze jaar geleden ingevoerd om modern te zijn ofzo.

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Oef wat een code zeg :P

Ik zeg dat het een combinatie is van JS, verkeerde sizes en CSS is (oftewel de site moet zich even aanpassen :))

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Phyxion.net | ><((((º>

Sinds ik geupdate heb naar Firefox 3 heb ik dit probleem op Nu.nl:
http://i26.tinypic.com/10df4at.png

Hij blijft bijna altijd op Nu.nl de vorige site achtergrond houden, alleen de nieuwe dingen worden opgebouwd.
Meer mensen met dit probleem? Misschien iemand al een oplossing gevonden?

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

I originate, they duplicate!
Reg. datum: 12 september 2003

Naast vi.nl doet hotmail.com ook heel raar. Als ik inlog staat die automatisch in die light versie en als ik me aanmeld voor de beter versie dat je voorbeeld van je email kan zien krijg ik hele tijd fout. Hij zegt dat ik dan cookies en tijdelijke internet bestanden moet legen maar het werkt niet. Kortom heeft iedereen van die schoonheidsfoutjes bij ff3?

After me there will be none!

Distracting you

Dat hotmail probleem had ik ook. Ik heb nog niet naar een oplossing gezocht omdat ik best weinig doe met dat emailadres. Hopelijk wordt dat vanzelf gefixed.

De post is daar >>

Denk dat het hotmail probleem (wat ik ook heb).
Vanzelf wel opgelost word door de devvers van hotmail/livemail.

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Geen ondertiteling

quote:
Phyxion schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:22:
Sinds ik geupdate heb naar Firefox 3 heb ik dit probleem op Nu.nl:
[afbeelding]

Hij blijft bijna altijd op Nu.nl de vorige site achtergrond houden, alleen de nieuwe dingen worden opgebouwd.
Meer mensen met dit probleem? Misschien iemand al een oplossing gevonden?
CTRL-F5? Ik zie geen rare dingen aan Nu.nl.

Reg. datum: 28 september 2002

volgens mij heb ik ook een render bug in FF3 gevonden. Floats doen raar. Nou was dat opzich geen verassing (zie http://www.sitepoint.com/...eatures-new-in-firefox-3/) maar wat ik tegen kwam is toch wat anders.. Misschien is het niet opgevallen omdat de float rendering toch al veranderd was...

.Johnny wijzigde dit bericht 18-06-2008 14:38 (52%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: