XBL: ViciousNL360
[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Nieuw TopicDie had ik al wel gevonden, maar hiermee spelen heeft het probleem niet verholpen. Als ik op tab sluiten druk verdwijnt de tabbar even en springt dan weer tevoorschijn.quote:Onbekend schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:24:
[...]
Geen problemen, maar wel de oplossing:
Extra -> Opties. 2e tabblad "Tabbladen" en dan het vinkje voor "De tabbladenbalk altijd tonen" uitvinken.
jfeelders wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:31 (10%)
Reg. datum: 16 februari 2006
Ik wou net zeggen ja, dan kan je net zo goed weer terug naar FF2 als je alle nieuwe features eruit gaat slopenquote:
Of je moet het voor de zaken onder de motorkap doen, maar daar heb ik persoonlijk erg weinig van gemerkt (geheugengebruik, snelheid etc.). Al komt het misschien doordat ik geupgrade heb met een tiental addons.
DaFrenk wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:35 (28%)
voor de gein nog ff gedownload.
Was wel een misser dat de update van download firefox2 naar 3 zeker 4 uur later was dan de email
erg mooie software
en eindelijk het "wil je dit wachtwoord opslaan" popupje kwijt
٩(●̮̮̃•̃)۶ Raising Elephants Is So Utterly Boring
Reg. datum: 14 augustus 2002
En erg jammer dat Noia Lite nog niet uit is. Gebruik het 4 jaar ofzo.
Nu 3.0 uit is heb ik hetzelfde gedoe als met de release van 2.0:
- Wat is toch het nut van dat mini zwartepijltje helemaal links op de tabbalk? Ik zou niet weten waarom men dat wil gebruiken. Als je nou op een menu-item kon klikken en het kan verwijderen, OK maar je kan er niets mee, was ook zo in 2.0. er bestond toen een hack om het te verwijderen.
- in 2.0 en 3.0 heeft elk tabblad een kruisje. Op zich heel slim. Maar ik miste in 2.0 al de superhandige manier om als je vanuit een prijsoverzicht 5 resultaten middle-clickt, deze dan weer te sluiten door gewoon 5x te rammen op 1 kruisje. Dus had ik weer zo'n about:config hack gevonden om 1 kruisje te krijgen.
Nu zit dat ene kruisje er nog (hij heeft die instelling overgenomen blijkbaar van 2.0) maar dan helemaal links ipv rechts. Ook zou ik eigenlijk beide willen: een kruisje (rechts) en een kruisje voor elk tabblad. Is dat mogelijk? Ik kan de originele hack niet meer vinden.
EDIT: ok deels gevonden:
browser.tabs.closeButtons
0 = alleen een kruisje op het actieve tabblad
1 = kruisje per tabblad (default)
2 = geen kruisje (
3 = 1 kruisje helemaal links
Een combi van "1" en "3" lijkt dus onmogelijk. Hoe ik dan "3" helemaal rechts had in FF 2.0 weet ik niet...
Jazco2nd wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:53 (14%)
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
Ok, dan wacht ik nog even afquote:DamageCase schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:53:
[...]
Hierboven staat ergens gepost hoe dat kan. Maar ik raad je aan om het even de tijd te geven. FF leert vrij rap, het is niet zo dat je weken aan het klooien bent ofzo. Je meest favo sites zitten na een dag al netjes bovenaan.
Thanks. Mocht het me niet bevallen, dan weet ik hoe dit uit te schakelen.quote:babybox schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:55:
How to Disable "Smarter" Address Bar in Firefox 3
Disable URL Search in Location Bar of Firefox 3
The "smarter" address bar might be help for some people.if you want to disable follow this.
The first step, in the address bar, enter in
about:config
It should give you some warning. Just disregard it.
In the search bar, enter:
browser.urlbar
Next, change the browser.urlbar.maxRichResults integer to 0.
(Double click and enter in 0 instead of current number)
browser.urlbar.autofill to false!
Ik gebruik die knoppen niet. Ik gebruik backspace of de muisduimknop om terug te gaan. * Hacku gebruikt altijd shortcuts.quote:toch maar een theme zoeken want die back/forward knoppen zijn veel te groot en uberlelijk
Kippetje
Als je de knoppen op klein zet zien ze er al een heel stuk beter uit, vind ik tenminste.quote:Tarabass schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:56:
[edit]toch maar een theme zoeken want die back/forward knoppen zijn veel te groot en uberlelijk
Nou nee...die sitetitel+url+favicon in de adresbalk is het enige irritante imho aan FF3...quote:DaFrenk schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:34:
[...]
Ik wou net zeggen ja, dan kan je net zo goed weer terug naar FF2 als je alle nieuwe features eruit gaat slopen
Of je moet het voor de zaken onder de motorkap doen, maar daar heb ik persoonlijk erg weinig van gemerkt (geheugengebruik, snelheid etc.). Al komt het misschien doordat ik geupgrade heb met een tiental addons.
Dus zou leuk zijn als je kon instellen dat daar alleen de url komt te staan
Kippetje
Reg. datum: 28 februari 2007
Twee tabs is niks. Als je vele tabs open hebt, blijft FF3 stabiel zo rond de 160MB zitten, terwijl FF2 gewoon steeds verder op bleef lopen (honderden MB's). Dit is mijn ervaring.quote:Hacku schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:11:
Firefox.exe slikt nu 78MB, en er staan maar twee tabs open. Dus zoveel is dit niet verbeterd; FF2 had ongeveer hetzelfde verbruik.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Dat zit er toch in... Ctrl+Shift+T bvb.quote:Jazco2nd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:48:
Hm ik dacht dat "undo-closed-tab" al ingebakken zat in FF3. Blijkbaar is dat dus niet zo? Wel jammer.
Bij FF 3 heb ik deze niet meer. Iemand enig idee hoe ik hem terug krijg?
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
Je kan via bovenste knoppenbalk op aanpassen drukken en "Nieuw Tabblad" knop toevoegen... Weet niet of je dat bedoelt, maar die knop geeft een leeg nieuw tabbladquote:Robbie T schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:13:
Had altijd bij Firefox 2.0 dat ik daar aan de linkerkant een knop had om een nieuw tabblad te openen.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 31 oktober 2006
Vind het ook enorm irritant, daarnaast ook die ronde hoeken van de adresbalk.quote:sapphire schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:04:
[...]
Nou nee...die sitetitel+url+favicon in de adresbalk is het enige irritante imho aan FF3...
Dus zou leuk zijn als je kon instellen dat daar alleen de url komt te staan
Heb wat gevonden om die irritante adresbalk weg te krijgen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227
GameSpel wijzigde dit bericht 18-06-2008 02:25 (24%)
www.winkels24.nl voor een volledig en duidelijk winkel overzicht
rechter muisknop op de navigatiebalk, kies voor aanpassen en sleep het 'nieuw tabblad' knopje naar de plek die je wilt.quote:Robbie T schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:13:
Had altijd bij Firefox 2.0 dat ik daar aan de linkerkant een knop had om een nieuw tabblad te openen.
Ik draai al een tijdje de nightly build (minefield) van FF3 ... en daarin een beta upgrade van foxmarks (even op de site van foxmarks kijken). Deze werkt perfect !quote:Tarabass schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:45:
En foxmarks blijft maar synchroniseren en zeggen dat er nieuwe bookmarks zijn om te synchroniseren
Misschien tijd voor een "Meld hier bugs in FF3 (addons)"-topic
Reg. datum: 16 februari 2006
Maar volgens mij niet óp de tab-balk? Daar staat hij juist zo fijn.quote:sub0kelvin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 08:35:
[...]
rechter muisknop op de navigatiebalk, kies voor aanpassen en sleep het 'nieuw tabblad' knopje naar de plek die je wilt.
Ik kan hem wel bij de stop/refresh knoppen krijgen, maar dat is weer zo'n omweg.
Ik erger me mateloos aan die dikke letters in FF 3.
Waar kan ik dat uitzetten?
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Mij gaat het idd om wat er onder de motorkap is verbeterd. Plus wat andere pluspunten. Ik vind die extra zaken in de url bar niet zo denderend.quote:DaFrenk schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:34:
[...]
Ik wou net zeggen ja, dan kan je net zo goed weer terug naar FF2 als je alle nieuwe features eruit gaat slopen
Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)
wel vage dingen, na een setje addons geinstalleerd te hebben herstarte ff 2x. Als ik op ctrl-t druk als er geen tabbladen open staan dan opent ie 2 tabs...
Ik krijg de addons Tiny Menu of Personal Menu niet gedownload. Wordt een vage pagina geladen addon id niet beschikbaar ofzo en dan kom ik weer op homepage van addonsite. Kan iemand die wel downen en ff sharen? Is de enige die ik mis, heb ik nodig voor ruimte voor de adressbar.
Weet iemand of het ook zin heeft of fasterfox te installeren? of is ff3 default optimized voor breedbandverbindingen?
Mar2zz wijzigde dit bericht 18-06-2008 09:15 (42%)
Last.FM | Last.FM sidebar | God's Audioplayer & Mediacenter
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N - pallet geheugenkaartjes - overige accessoires - MacBook Pro
babybox wijzigde dit bericht 18-06-2008 09:17 (26%)
Firefox 3.0
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.