Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 15 december 2002

Hij ging woensdag aangetekend naar Amsterdam (volgens de website correct) met het verzoek om een schriftelijke bevestiging. Als ik donderdag nog niets gehoord heb, gaat er ook nog eentje aangetekend naar Alphen a/d Rijn.

^ Wat hij zegt.

Reg. datum: 03 mei 2007

quote:
Peluso schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:23:

als het goed gaat heb ik dus vanaf 14 juli een abbo bij vodafoon en vanaf deze week mag ik mn telefoon al gaan gebruiken.... (htc touch cruise) :D

dank je telfort...... hier zat ik zeker op te wachten (eindelijk van mn U600 af)
Dus ik ben niet de enige die al weer voor een bevestiging van Telfort een nieuw abbo per 14 juli heeft afgesloten, gelukkig. Wellicht verstandiger om even te wachten, maar ja met zo'n letterlijke tekst op de website lijkt het me juridisch wel redelijk duidelijk.
Het leuke in mijn situatie is dat ik enkele maanden geleden voor twee jaar verlengd heb, die op 1 juni is ingegaan (met gratis touch cruise). Vervelend voor Telfort dat zij dus mijn toestel hebben betaald, maar het blijft natuurlijk ook onzin om zomaar tarieven te veranderen.

pinkproject.nl

Ik neem het zekere voor het onzekere en wacht met overstappen naar Vodafone totdat ik een bevestiging opzegging uit Alphen krijg.
Het laatste wat ik wil is aan 2 abbo's vastzitten en daarbij heeft Vodafone nog geen interessante aanbieding voor mij.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 24 februari 2008

Ik heb vanmorgen gebeld of mijn niet-aangetekende brief is ontvangen en inderdaad vanmorgen binnengekomen volgens de mederwerker. Hij beweerde overigens eerst dat hij dat niet kon zien. Op aandringen wilde hij een kijkje nemen. Ik zou er nog nader over horen.

Reg. datum: 06 augustus 2003

ok, ik heb vrijdag mn brief aangetekend opgestuurt
ik ga morgen ook maar bellen

kreeg namelijk telefoontje van t for telecom (waar ik mn cruise + abbo ging halen) dat zij van vodafoon te horen hebben gekregen dat ik pas vanaf januari (einde contract) kan overstappen....

morgen maar even naar telfort bellen en naar t for telecom over hoe en wat....

(dat heb je wel eens met impulsieve acties ;))

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Vandaag aangetekend verstuurd :)... Aangegeven dat ik over wil stappen op telfort prepaid, heb ik rustig de tijd om de iPhone of te halen bij t-Mobile met abbo, of een andere manier....
Ik heb 'm zaterdag aangetekend verstuurd, en volgens tracktrace.nl is ie maandag de 16e afgeleverd. In de brief heb ik aangegeven dat ik schriftelijke bevestiging wil, dus dat zal nog wel even op zich laten wachten.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 21 november 2002

Vrijdag heb ik mijn "opzegbrief" onaangetekend opgestuurd naar het adres in Amsterdam Zuidoost.

(Postadres
Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost )

Ik kreeg 2 minuten geleden een smsje dat ze mijn post hebben ontvangen. Binnen 2 weken ontvang ik nader bericht.

Penetrator007 wijzigde dit bericht 18-06-2008 14:22 (18%)

Jafra007 (1004645) VIII.1812

Reg. datum: 29 april 2000

Wat raar dat die van Amsterdam Zuidoost dan veel sneller alles afwerkt. Wanneer heb je het verstuurd?

Vrijdag... (zoals ik al zei) :P

Penetrator007 wijzigde dit bericht 18-06-2008 12:30 (91%)

Reg. datum: 29 april 2000

oh ja ik zie het :')
Ik had het donderdag aangetekend verstuurd. Nog geen bericht via sms.

Wel alles van Symio binnen. Zometeen toch maar nummerbehoud invullen.

penlighted
Reg. datum: 07 november 2002

alphen a/d rijn is ook best snel.
maandag brief op de post (gewoon brievenbus), daarstraks een sms (of eigenlijk twee :P ) dat ze de boel ontvangen hebben

sig...

Reg. datum: 27 december 2000

Vorige week donderdag is mijn brief aangetekend verstuurd naar Alphen a/d Rijn en deze is inmiddels ook aangekomen. Simyo aanvraag loopt ook als het goed is.

the_tWiStEr wijzigde dit bericht 18-06-2008 12:39 (35%)

quote:
gunhead schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:37:
alphen a/d rijn is ook best snel.
maandag brief op de post (gewoon brievenbus), daarstraks een sms (of eigenlijk twee :P ) dat ze de boel ontvangen hebben
Oh ik ben niet de enige ;)

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

Ik heb zojuist een felle discussie gehad met de helpdesk van Telfort.
Callcenter-meisje heeft na aandringen gekeken of mijn brief binnen is gekomen. Die was inderdaad binnen gekomen. Daarna vertelde ze mij dat mijn contract afloopt in september (opzegtermijn).
Ik uiteraard haar uitgelegd dat zij de av hebben veranderd per 14 juli en dat ik niet 3 maanden aan een contract vast ga zitten waar ik niet voor heb getekend. Het onnozele kind brabbelde nog iets over dat ik anders tot maart 2009 aan mijn contract zou vastzitten, en dat zij mij al tegemoet kwamen door in september mijn contract te beëindigen. :(

Ik ben daar uiteraard niet akkoord mee gegaan. Zij heeft een klachtenformulier voor me aangemaakt (tja, wat daar mee gaat gebeuren in nog maar de vraag)

penlighted

die mensen in die callcenters weten vaak de helft ook niet. it's not a bug, it's a feature :P

gewoon een briefje sturen, en je in die brief zo letterlijk mogelijk houden aan het verhaal dat ze zelf op hun eigen website gezet hebben. komt goed :P

sig...

Het is weer Zomer!
Reg. datum: 02 augustus 2002

Ik neem aan dat telefoons die je extern hebt aangeschaft niet hoeft in te leveren, dus enkel telefoons via de webshop van TF zelf?

Overigens is dit een heel gunstige regeling voor mensen die net een nieuw abbo/verlenging hebben aangevraagd!!!

Is het trouwens wel mogelijk dit te doen met behoud van het telefoonnummer? en daarna gewoon een nieuw abbo aanvragen met nieuwe tel ;) of sim only :) met je oude nummer?

En wanneer had TF dit bekend gemaakt? hoe zit het als je al een abbo hebt lopen en een nieuwe hebt aangevraagd op 30 Mei (oude AV?) en dit abbo pas in Sept in hebt laten gaan?

Worden dan beiden abbo's stop gezet?

n00bs wijzigde dit bericht 18-06-2008 17:41 (21%)

penlighted

mijn telefoon heb ik via de webshop van telfort, en die lever ik dus mooi niet in. telfort had destijds de mogelijkheid om die telefoon mee te nemen in de hele overeenkomst, maar da's nooit gebeurd, dus die (losse) koopovereenkomst blijft mooi lekker staan.

sig...

Reg. datum: 03 januari 2008

quote:
n00bs schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:34:
Ik neem aan dat telefoons die je extern hebt aangeschaft niet hoeft in te leveren, dus enkel telefoons via de webshop van TF zelf?
Het inleveren van telefoons is niet meer van toepassing. Zie www.telfort.nl.
quote:
Is het trouwens wel mogelijk dit te doen met behoud van het telefoonnummer? en daarna gewoon een nieuw abbo aanvragen met nieuwe tel ;) of sim only :) met je oude nummer?
Normaalgesproken wel. Hierin ben je wel afhankelijk van de beide providers.
Ja.
quote:
En wanneer had TF dit bekend gemaakt? hoe zit het als je al een abbo hebt lopen en een nieuwe hebt aangevraagd op 30 Mei (oude AV?) en dit abbo pas in Sept in hebt laten gaan?
Worden dan beiden abbo's stop gezet?
Ze hebben je pas nadat je een abonnement had afgesloten, van de wijziging op de hoogte gebracht. Je kon niet voorzien dat er een wijziging zat aan te komen, dus kun je beide abonnementen opzeggen.

Lees ook de tekst op www.telfort.nl eens door!

http://www.vriendenkorting.nl/ <--- Alice-klantnummer inside - Simyo - Fon

Reg. datum: 06 augustus 2003

telfort heeft mn brief ontvangen en goedgekeurd.......

dit konden ze kennelijk maandag niet aan t for telecom of vodafoon vertellen want vodafoon heeft t for telecom laten weten dat telfort zei dat mn contract pas in januari af zou lopen....

ik vandaag met telfort gebeld en die lieve meid aan de telefoon wist mij te vertellen dat mijn brief was aangekomen (wel nadat ik dus drie keer had uitgelegd dat ie op vrijdag verstuurt was en op maandag aan had moeten komen, ze zei eerst dat er niets op vrijdag was aangekomen) en goedgekeurd en dat zelfs de nummerporterings aanvraag van vodafoon ook al goedgekeurd was!

alleen mag ik door dit allemaal weer ff langer op mn nieuwe foon wachten, kennelijk heeft vadofoon het beleid dat je een x aantal dagen moet wachten voor je je telefoon mag ontvangen.... (volgens de t for telecom verkoopster)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Reg. datum: 29 april 2006

Afgelopen maandag de opzegbrief op de post gedaan(naar Amsterdam)vandaag een smsje gehad, dat mijn brief ontvangen is en binnen 2 weken wordt behandeld.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Reg. datum: 29 april 2006

Dat komt mooi uit! Ik had toch al zeer slecht bereik (ik ben eind vorig jaar verhuisd) en mijn contract loopt tot eind september. Dit is een mooie gelegenheid om er eerder van af te komen.

Reg. datum: 14 januari 2002

hmmm, ik heb mijn brief zaterdag gepost. Niet-aangetekend en heb nog geen sms ontvangen met melding dat ze brief hebben gehad. Heb gisteravond een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik wil opzeggen ivm wijziging AV. Even afwachten wat die zeggen.

Als ze stommetje spelen en zeggen niks te hebben ontvangen dan gaat ie natuurlijk nu aangetekend op de post ;)

amd 1800+, 512 ddr-ram, 80gb hdd, asus 7100PRO-T 64mb-video + laptop 2,4 ghz, 512ddr 40gb 32mb video

penlighted

quote:
Bijbelvertaling schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:59:
Dat komt mooi uit! Ik had toch al zeer slecht bereik (ik ben eind vorig jaar verhuisd) en mijn contract loopt tot eind september. Dit is een mooie gelegenheid om er eerder van af te komen.
als je slecht bereik hebt (meteen bij afsluiten, óf na een verhuizing) zijn ze meestal coulant genoeg om de boel te beëindigen.

in m'n eigen ervaring is juist telfort daar heel coulant mee.

sig...

pinkproject.nl

Ik heb mijn opzegbrief, een week geleden, aangetekend verstuurd met handtekening retour.
De handtekening heb ik retour, maar nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen vanuit Alphen...
Ik ben benieuwd hoelang ze er over gaan doen...

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: