Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel VII

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 januari 2002

nekat in "Tomtom handelt in strijd met iPhone sdk"
Deze reactie staat op -1, waarom precies weet ik niet. Ik zie er een redelijk normale / onschuldige vraag in waar zeker een goede reactie op kan komen (sterker nog, deze staat er al).

BramBo wijzigde dit bericht 13-06-2008 10:32 (10%)

Distracting you
Reg. datum: 14 mei 2004

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Reg. datum: 29 november 2004

Je linkje is nog steeds niet helemaal goed :P

Maar de vraag is onschuldig inderdaad, dus die staat nu op 0.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Nu wel :P, dank.

[offtoppic]
Is er een speciale functie om een verwijzing naar een reactie, inclusief naam+ toppic te krijgen?

Acties: [view]

Door: Cloud
Moderator TMF / FPM Coördinator
Poof
Reg. datum: 01 november 2001

Gewoon de link kopiëren en verder niets mee doen. Als je de post plaatst of bekijkt wordt de link dan automatisch omgezet naar iets moois.

edit:
no problemo :)

Cloud wijzigde dit bericht 13-06-2008 10:41 (8%)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Bedankt voor de info, scheelt weer wat moeilijk gedoe :P

Noob in hart en nieren
Reg. datum: 02 juli 2007

velhanger in 'nieuws: Vingerafdruk niet meer verplicht voor Duits paspoort'

...

ik vind dit nou niet echt een uitspraak die op tweakers hoort. misschien maar even edit ?

(als dat gedeelte weg word gehaald mag het ook uit mijn post verwijderd worden.)

Een moderator wijzigde dit bericht 13-06-2008 11:54 (8%)

Door: Cloud
Moderator TMF / FPM Coördinator
Poof
Reg. datum: 01 november 2001

Is foetsie. Bedankt voor het melden. :)

edit:
User heeft mail.

@ hieronder; thanks had ik over het hoofd gezien

Cloud wijzigde dit bericht 13-06-2008 12:02 (50%)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Distracting you

Nog een beetje meer aangepast :)

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Noob in hart en nieren
Reg. datum: 02 juli 2007

Bedankt Cloud en Kixtart :)

Reg. datum: 13 april 2002

mindcrash in 'SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'

Ik wordt keihard op -1 ongewenst gezet

Eénmaal door tomhagen, die een reply plaatst op mijn reactie. Vervolgens keihard terugslaat met de moderatie -1 met de volgende reply op mijn aangepaste reactie:
quote:
Ik had je op neutraal gemodereerd, maar aangezien je complete lappen tekst toevoegd, die er voor mijn vorige reply niet stonden, zonder dit ook maar te melden, krijg je een ongewenst.

Gaarne volgende keer gewoon reply'en op je replies, ipv je originele post aan te passen en daarmee replies compleet zinloos te maken.
Dit vind ik absoluut gestoord en vind ik totaal nergens op slaan. Mag je op tweakers.net je mening voortaan niet meer verder verduidelijken? Ik denk dat tomhagen maar eens een tijdje niet mag modereren, danwel zijn Expert status mag misbruiken voor zoiets.

Die tweede -1 ongewenst is waarschijnlijk door een pro-Open Source persoon gedaan ofzo die het waarschijnlijk onnozel vind dat ik in deze reactie Microsoft/Silverlight verdedig met een duidelijk argument. Is dit tegenwoordig niet toegestaan?

Ik vind dat ik hooguit op deze post +0 neutraal zou moeten krijgen, en misschien zelfs wel +1 meerwaarde zou moeten krijgen aangezien ik aangeef dat Silverlight wel degelijk cross-platform is en hoe je bijvoorbeeld Silverlight support mét media streaming kan installeren op het Linux platform.

Dit soort dingen vergalt m'n plezier hier wel, en als dit zo moet kap ik gewoon met actief bezig zijn met tweakers.net, zoals het reageren op artikelen en het actief houden van m'n Expert modstatus.

mindcrash wijzigde dit bericht 13-06-2008 14:44 (4%)
Reden: wat dingen verbeterd i.v.m een bui van lichte verontwaardiging

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Reacties editten vindt men doorgaans niet erg prettig, maar dat is vooral met fipo's zo (eerst snel posten, en dan editten). Het is in ieder geval geen reden om een reactie naar -1 te modden. Dat is imo gewoon mismodden. De reactie van Tomhagen hoort overigens ook glashard op -1 aangezien dit soort commentaar op de FP niet gewenst is.

Wat betreft jouw reactie zie ik eigenlijk ook niet in waarom dat een -1 zou moeten zijn. Ik zit niet zo in die materie, maar ik kan me best voorstellen dat het een +1 waard is. Vanwege gebrek aan kennis mod ik je reactie echter niet, maar dat zullen anderen wel doen :)

Distracting you

Zelfs als je niet veel kennis hebt van het onderwerp kan je meestal wel zien wat voor score iets moet hebben. Ik vind het een nuttige toevoeging en daarom +1 gegeven.
quote:
Dit soort dingen vergalt m'n plezier hier wel, en als dit zo doorgaat kap ik gewoon met actief bezig zijn met tweakers.net, zoals het reageren op artikelen en het actief houden van m'n Expert modstatus.
Heb gewoon geduld of meldt het hier. Hier hebben we in ieder geval niks aan, want zoiets kan altijd voorkomen, omdat één user al een score kan neerzetten. In dit geval was het ook zo, want het waren niet 2 -1's, maar 1x een -1 van een expert.

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Kixtart schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:41:
Zelfs als je niet veel kennis hebt van het onderwerp kan je meestal wel zien wat voor score iets moet hebben. Ik vind het een nuttige toevoeging en daarom +1 gegeven.
Ik heb geen idee of er feitelijke onjuistheden in staan die de reactie naar een 0 zouden tillen. Ik kan zo wel zien dat het een nuttige toevoeging is, ja, maar met gebrek aan kennis over de gegeven argumenten onthoud ik mij liever van moderatie.

Die reactie is inderdaad duidelijk een +1.

Overigens moet je wel opletten hoe je een reactie edit: ter verduidelijking en aanvulling naar aanleiding van een reactie is geen probleem (zoals jij nu doet), maar fipo's reserveren is zeer ongewenst. Ook het editen van reacties om extra antwoorden hierin te zetten op reacties die op jouw oorpronkelijke post is ongewenst, hiermee gaat het logische verband verloren. Een extra reactie plaatsen is dan veel netter. Op dit laatste wordt overigens niet al te scherp gemod.

quote:
Twijfelgeval, echt nuttig is ie nou bepaald ook niet, maar een 0 kan wel.
quote:
Twee kort achter elkaar, net zo min echt bepaald nuttig, maar ook nu op het randje.
quote:
Zie Password lijst op de FP
quote:
Offtopic en nutteloos bij dit artikel, terecht -1
quote:
Onschuldig nulletje.
quote:
Een ruime 0.
quote:
Loopt er hier eens iemand even langs, want euhm :? daar lijkt er mij een af en toe gevalletje van ééntje die 'm op -1 zet en dan een papegaaienkooi er achter...
Ik vind dat wel meevallen hoor, de meeste reacties zou ik helemaal niet rouwig om wezen als ze op -1 zouden eindigen, alleen die laatste stond echt fout op -1, de rest zijn randgevallen.

Huge Ego, Sorry

De twee laatste vond ik vooral belangrijk...

De rest zou ik ook niet rouwig om geweest zijn....

Trouwens, heb ik iets gemist sinds ik wat nonactiever ben bij modden en forum volgen??

Je krijgt nu niet direct een kleur te zien van een reactie? pas als je zelf een mod uitdeelt? Of was dit altijd?
kan iemand me paar linkjes/uitleg naar die wijziging geven ?

HyperBart wijzigde dit bericht 13-06-2008 15:16 (57%)

Niet gemodde reacties zijn grijs, maar dat is al sinds kort na de invoering van dit systeem. Van wel gemodde reacties kan ik in ieder geval de score wel gewoon zien, ook voordat ik ze gemod heb.

Huge Ego, Sorry

Hmm, dan is dat misschien omdat de page nog openstaat, er iemand mod, ik ook mod en dat die scores verschillen en daardoor iets anders krijg.

Sinds ik mijn expert verloren heb (komt wel terug nu) moet ik altijd weer wachten tot een andere xpert/promod/powermod langs komt...

Expert komt nog wel terug...

HyperBart wijzigde dit bericht 13-06-2008 15:26 (10%)

Distracting you

Als een reactie niet gemod is en je hebt hem in beeld zal hij grijs zijn. Als dan iemand modereert en jij ververst de pagina niet dan zal je dit niet zien. Als je zelf modereert dan komt het gemiddelde van alle mods in dat modblokje te staan (en je kunt zien hoeveel van elke score gemod is door het modschermpje uit te klappen).

Als active (dus niet expert) hoef je niet te wachten voordat je de score ziet, maar alleen bij +2 en -1 zal hij op respectievelijk +1 en 0 blijven staan totdat een expert of hoger het ook toekent.

Reg. datum: 12 juni 1999

Iemand een idee wat ik met deze reactie aan moet?

Hij is in ieder geval offtopic (draad gaat over Duitsland en niet over Nederland), en ik vind het een beetje wervingsactie-erig overkomen.

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast

vampire
Reg. datum: 01 april 2005

Uiteraard is die hele post puur voor een wervingsactie. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat de waardering daarvan zou moeten zijn... Wanneer hij alleen een linkje had gegeven zonder de quote had ik hem er nog wel een 0 voor willen geven, al is het ook dan een pure wervingsactie. Het copy-pasten van die tekst zorgt alleen voor een aardige topicvervuiling wat in mijn ogen een -1 waard is.
ossu!

Kunnen degenen die dit een 0 ipv -1 hebben gegeven eens zeggen waarom juist :?
Distracting you

Niemand van de regulars hier en het is nog eens niet 1 uur geleden :+
(geduld is een schone zaak enzo)

editje:
(imho gewoon fipo)

Kixtart wijzigde dit bericht 13-06-2008 19:55 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: