Myspace (tracks & mixes) | Lost Angeles | First Ascent
Het SonyEricsson W960i topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 last
Reageer Nieuw TopicJa, er is 1 nieuwe firmware.quote:
Die bovenste is de standaard en die 2de is de firmware die je er op krijgt als je SEUS gebruikt.
Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260
Reg. datum: 02 juli 2001
Thuis gebruik ik wireless met een "normale" wep key "beveiliging". Dit werkt perfect en ik kan met de w960 ook eenvoudig verbinden.
Op kantoor hebben wij een wireless router staan met WPA personal en AES. Dit krijg ik niet werkend op de telefoon. TKIP werkt maar als ik de router en de telefoon weer op AES instel dan gaat de telefoon zoeken en zegt uiteindelijk "verbinding maken mislukt".
Iemand enig idee wat er mis gaat? Ik kan helaas de router niet permanent op TKIP instellen.
Ik heb via google 1 bruikbare hit kunnen vinden, dat is deze.
Waar deze gebruiker dat vandaan heeft weet ik niet. In de telefoon kun je gewoon kiezen tussen TKIP en AES.quote:W960i uses channel B network. W960i works with WPA/TKIP security, if ur router uses WPA/AES it will not get connected. So u have to reconfigure ur router.
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 9 miljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
Mixed B/G? Hier zeer wisselend resultaat, als enige client(of laatst verbindende) kan foon netjes connecten, komt er een nieuwe client bij dan raakt de verbinding verloren.quote:duke99 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:34:
Ik heb hem sinds gisteravond en moet zeggen, ben erg tevreden. Op een klein dingetje na.
Thuis gebruik ik wireless met een "normale" wep key "beveiliging". Dit werkt perfect en ik kan met de w960 ook eenvoudig verbinden.
Op kantoor hebben wij een wireless router staan met WPA personal en AES. Dit krijg ik niet werkend op de telefoon. TKIP werkt maar als ik de router en de telefoon weer op AES instel dan gaat de telefoon zoeken en zegt uiteindelijk "verbinding maken mislukt".
Iemand enig idee wat er mis gaat? Ik kan helaas de router niet permanent op TKIP instellen.
Ik heb via google 1 bruikbare hit kunnen vinden, dat is deze.
[...]
Waar deze gebruiker dat vandaan heeft weet ik niet. In de telefoon kun je gewoon kiezen tussen TKIP en AES.
Vervelende is dat je alleen maar G-netwerken hebt en heel af en toe puur B. Ach, T-Mobile PIT is snel zat.
Reg. datum: 02 juli 2001
Ik stap over van Orange naar T-Mobile met PIT. Helaas wordt dat pas de 25e geactiveerd. Dus nog even geen PIT
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 9 miljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
Reg. datum: 23 december 2005
Kga me er een aanschaffen volgende week, maar toch wil ik jullie bevindingen.
alvast bedankt!
Verder is het geluid van de walkman zacht.
Leef, zolang je leeft...
Hopelijk gaat die toch 3-4 dagen mee zonder veel te bellen, maar wel sms'en en soms wifi 10min/dag
Ja, zo'n 3-4 dagen met UMTS uit.quote:M3 SMGII schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:27:
hoe is de batterij?
Hopelijk gaat die toch 3-4 dagen mee zonder veel te bellen, maar wel sms'en en soms wifi 10min/dag
Reg. datum: 29 januari 2008
He he, eindelijk iemand die walkman ook te zacht vind. Heb al zo vaak over geschreven hier. Als je hem vergelijk met andere walkman phones van SE echt veel zachter. Komt doordat je equilezer niet handmatig kan instellen, ongelofiljik stome fout in de software. Moet toch makelijk zijn aangezien je bij alle andere walkman phones van SE equilezer wel handmatig kan instellen. Zo'n duur model zonder die optie echt ongelofiljik, terwijl ze hem walkman phone noemen. Verder vind ik hem echt top!quote:Felke schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:32:
ik vind persoonlijk de menu's vrij langzaam.
Verder is het geluid van de walkman zacht.
eerder in dit topic heb ik een symbian "hack" beschreven waarmee het geluid 2x zo hard gaat... Dan doet het echt pijn aan je orenquote:bekokv schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:26:
[...]
He he, eindelijk iemand die walkman ook te zacht vind. Heb al zo vaak over geschreven hier. Als je hem vergelijk met andere walkman phones van SE echt veel zachter. Komt doordat je equilezer niet handmatig kan instellen, ongelofiljik stome fout in de software. Moet toch makelijk zijn aangezien je bij alle andere walkman phones van SE equilezer wel handmatig kan instellen. Zo'n duur model zonder die optie echt ongelofiljik, terwijl ze hem walkman phone noemen. Verder vind ik hem echt top!
Leef, zolang je leeft...
Reg. datum: 15 december 2007
Rare jongens die Gamers :D
quote:Felke schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:30:
[...]
eerder in dit topic heb ik een symbian "hack" beschreven waarmee het geluid 2x zo hard gaat... Dan doet het echt pijn aan je oren
bij welk programma krijg je dit? Ik heb het nu al 2 keer gedaan en werkt perfect.quote:bekokv schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:49:
Het is mij niet gelukt, steeds krijg ik melding you should insert file, terwijl ik dat steeds deed!
[...]
Leef, zolang je leeft...
UIQ3 Sound mod lite, select the '1020867a.cre' file for the patching, dan voer ik die code in en install en dan zegt ie: you should select a file, terwijl ik dat al heb net gedaanquote:Felke schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:46:
[...]
bij welk programma krijg je dit? Ik heb het nu al 2 keer gedaan en werkt perfect.
Kan je AUB stap voor stap uitleggen hoe ja dat moet doen. Weet je of ie ook werkt met bluetooth headset?quote:Felke schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:46:
[...]
bij welk programma krijg je dit? Ik heb het nu al 2 keer gedaan en werkt perfect.
nee het werkt niet met een bluetooth headset... en op dat ip-mart forum staat een hele mooie stappenlijst die zelfs ik snapte!quote:bekokv schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:13:
[...]
Kan je AUB stap voor stap uitleggen hoe ja dat moet doen. Weet je of ie ook werkt met bluetooth headset?
Ik zal als je er echt niet uitkomt vanavond of morgen ff een stappenlijst posten.
Leef, zolang je leeft...
Ik kom echt niet uit, sorry ik ben niet zo handig met pc. Ik zag trouwens op die site gisteren dat er nieuwe versie is en die zou wel werken met bluetooth, daar staat dit:This mod increases the volume on SE UIQ3 smartphones.quote:Felke schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:32:
[...]
nee het werkt niet met een bluetooth headset... en op dat ip-mart forum staat een hele mooie stappenlijst die zelfs ik snapte!
Ik zal als je er echt niet uitkomt vanavond of morgen ff een stappenlijst posten.
In this version supports any wired headset, BT headset and rear speaker. Versie heet Sound mod full en hij is van 12.06.08, dus splinter nieuw. Ik hoop dat je hem binnen haalt en dan in stappen uitlegt hoe ik het moet doen. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!!!
W960i is walkmanphone en de P1i echt businessphonequote:barzi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de W960i en de P1i?
De knoppen, P1i is qwerty en W960i is nummeriek.quote:barzi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de W960i en de P1i?
Verder heeft de W960i 8gb ingebouwd geheugen en de P1i een memorystick slot.
Reg. datum: 03 november 2007
Heb het scherm los zien verkopen voor 50 euro, inbouw zou ik niet weten, maar misschien kan je het zelf.quote:mark75 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:20:
Weet iemand wat het ongeveer kost om de display van het toestel te laten repareren. Die van mij is kapot gevallen.
Hiermee kan je dan de volgende mods doen:
http://101swmail010.googlepages.com/uiq3mods
Tutorial staat hier:
http://www.gsm-media.nl/d...king/515-tut-hacking.html
Laat me weten of je er nog wat in mist of zo
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 last