Reg. datum: 07 juni 2005
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 juni 2005
Een banaan wordt nooit een appel
heaven.
Reg. datum: 07 december 2004
if only...quote:E-Mile schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:43:
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het uiteindelijk hierheen gaat he, heb even m'n photoshop aangeslingerd voor een kleine vingeroefening..
[afbeelding]
http://www.t-mobile.de/iphone/addHandset.do
Zijn dit in Duitsland normale prijzen? Of is het gewoon ernstig duurquote:wd200 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:20:
prijzen iPhone duitland met t-mobile
w00t
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
UnleasheD TRFC Competition paintball team.
Vereniging Paintball eXtreme Sports
scherp ..quote:Alpha-sphere schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:25:
Dat zijn nog de prijzen voor de eerste iPhone.
Ik heb sinds vanmiddag een iPhone 16GB met firmware 1.1.4 en de bekende NL patches, en ik heb een vreemd probleem met Safari. Om een of andere reden kan ik prima inloggen op tweakers.net. Maar inloggen op GoT (via gathering.tweakers.net uiteraard) lukt gewoonweg niet.
Ik krijg van GoT het bericht dat het inloggen geslaagd is, maar na de refresh ben ik alsnog uitgelogd.
* Iemand nog suggesties?
MrAcid wijzigde dit bericht 11-06-2008 00:36 (4%)
Reg. datum: 20 maart 2001
das niet normaal voor prijzen 250¤ voor 30¤ pm. daar gaat mijn droom van 199 $quote:wd200 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:20:
prijzen iPhone duitland met t-mobile
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Even verder lezen?quote:icegodd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 01:07:
[...]
das niet normaal voor prijzen 250¤ voor 30¤ pm. daar gaat mijn droom van 199 $.
quote:Alpha-sphere schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:25:
Dat zijn nog de prijzen voor de eerste iPhone.
Why don't you go poke the plant for a while.
Thanks! Het bleek inderdaad op te lossen met het chmodden van een mapquote:MrAcid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:35:
Er is een patch voor de cookies die soms niet meer worden opgeslagen. Even Google-en (iphone 1.1.4 cookie fix).
* Iemand nog suggesties?
Overstappen ging makkelijk, alles stond in outlook. Maar waarom wil je de smsjes overzetten?quote:trimakassi schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 01:16:
Ik bezit op het moment een Vario (met soepele winmo 6.1) waar ik tevreden mee ben, maar heb wel kwijlend naar de keynote gekeken toen de iPhone 3G werd aangekondigd. Ik vraag me af of er hier tweakers zijn die tevreden waren met hun winmo toestellen maar toch zijn overgestapt op een iPhone? Wat mij tegenhoudt is dat ik (denk ik) niet alles direct kan overzetten. En dan heb ik het niet over MobileMe, maar gewoon alle contacten/mail/afspraken/taken én smsjes. Ik weet dat je via iTunes met Outlook kan synchroniseren, maar ik heb bijv. ook Jeyo sms geinstalleerd in Outlook zodat smsjes ook automatisch gesynchroniseerd worden. Wordt dit dan ook meegenomen? Wat zijn jullie ervaringen na het overstappen van winmo naar de iPhone?
Reg. datum: 06 november 2005
lol en dan:quote:E-Mile schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:43:
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het uiteindelijk hierheen gaat he, heb even m'n photoshop aangeslingerd voor een kleine vingeroefening..
[afbeelding]
iphone shuffle, with no display at all
Reg. datum: 27 februari 2004
Ja, we zijn weer bij af nu. Dat Mobistar de iPod "dit jaar nog" ging releasen wisten we al een tijdje. Ik vind't een streek, en zou graag willen weten waar't nu net aan ligt.quote:Jonas C schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:00:
[...]
Dan krijgt ge hoop dat ge binnen een maandje een kunt kopen, weer dik bepikt ja.
"In de loop van het jaar", wat gaat dat worden, eind december ofzo.
(verdorie dit topic gaat vooruit
dsog wijzigde dit bericht 11-06-2008 07:56 (3%)
Reg. datum: 10 juni 2008
Dit staat in een reactie op zdnet en hopelijk is er iets van aan.quote:dsog schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:56:
[...]
Ja, we zijn weer bij af nu. Dat Mobistar de iPod "dit jaar nog" ging releasen wisten we al een tijdje. Ik vind't een streek, en zou graag willen weten waar't nu net aan ligt.Ik hoop (maar vrees van wel) dat't niet aan de koppelverkoop ligt. Stel nu dat Mobistar niet duurder mag gaan dan 199 (ofzo) van Apple, en dat anderzijds koppelverkoop niet mag van de Belgische wet... Wat gaat er da gebeuren?
(verdorie dit topic gaat vooruit)
"UPDATE: Er is een interne nota verschenen in mobistar citerend dat de iphone zal gelanceerd worden op 17 juli samen met de release in frankrijk. Dit doordat ze niet willen dat Belgie eerder loopt met een simlockvrije iphone doordat frankrijk reeds een delay kent. Normaal zullen alle mobistar werknemers in de loop van deze week a volgende week een training starten met als doel de iphone te kennen. Deze zou tevens simlock vrij zijn maar zullen enkel verkocht worden door Mobistar."
Reg. datum: 28 oktober 2002
Wel hoop ik dat het waar is natuurlijk!
Het zou inderdaad wel verstandig zijn dat de iphone samen met frankrijk wordt gereleased hier in België.
Prijzen prijzen ...
Henridv wijzigde dit bericht 11-06-2008 09:00 (3%)
mwah of apple kennende : half as big, twice the pricequote:E-Mile schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:43:
[afbeelding]
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Je had toch al besloten dat T-Mobile kut was en je hem niet wou? Ga dan ergens anders zitten flamen, neem een leuk WM toestelquote:Phusebox schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:04:
[...]
mwah of apple kennende : half as big, twice the price
kom op zeg; was maar een geintje.quote:Muthas schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:10:
[...]
Je had toch al besloten dat T-Mobile kut was en je hem niet wou? Ga dan ergens anders zitten flamen, neem een leuk WM toestel
Als mobistar hem simlock vrij verkoopt pak ik wel een prepaid pakketje over de grens. Maar dan alleen als TomTom 7 erop verschijnt
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Dit topic is gesloten.