Reg. datum: 14 augustus 2006
Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 augustus 2006
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
Dat kan, eventueel een verloopstukje regelen/maken en werkt perfectquote:bechown schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:59:
Ik heb de xbox360 vga kabel gekocht. Aan het uiteinde van de kabel zit VGA en rood wit audio. Ik hoop dat hier iemand met ervaring hiermee zit. Ik wil namelijk de rood wit audio direct verbinden aan een koptelefoon. Is dit uberhaupt mogelijk of moet er altijd een versterker(boxen) tussen zitten?
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Denk dat je dan Every Extend Extra Extreme eens moet proberen.quote:Xtuv schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:54:
Heeft iemand goede tips voor games van Live Arcade?
Ik ben niet echt op zoek naar oude of bekende spelletjes (zoals Sonic of Bejeweled..), meer een beetje de nieuwe experimentele dingen, met visueel spektakel of interactie met muziek. Bijvoorbeeld zoals Rez HD, dat is echt erg coolIs er meer van dat soort spul te vinden?
Geometry Wars heb ik ook geprobeerd. Maar daar ben ik niet zo goed in
Iets zoals Audio Surf (op de pc) zou helemaal geweldig zijn.
PSN -> Shiverzz
Net GTA4 uitgespeeld en het volgende spel waarop ik wachtte ligt in de winkels: Dragon Ball Z: Burst Limit. Daar ga ik morgen eens mijn tanden in zetten
Boeboe wijzigde dit bericht 30-05-2008 23:26 (8%)
Idem hier, ook GTA4 uitgespeeld en aan het wachten op DBZquote:[b][message=30160300,noline]Net GTA4 uitgespeeld en het volgende spel waarop ik wachtte ligt in de winkels: Dragon Ball Z: Burst Limit. Daar ga ik morgen eens mijn tanden in zetten
Ik heb het net al even zitten spelen, en ik vind het afgezien dat het heel simpel is opgebouwd, zeer vermakelijk.quote:Boeboe schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:25:
(zijn er hier nog mensen die stiekem hopen dat MS ooit beslist om Space Channel 5 op live arcade te brengen, nu ze ons ook Rez gegeven hebben?)
Net GTA4 uitgespeeld en het volgende spel waarop ik wachtte ligt in de winkels: Dragon Ball Z: Burst Limit. Daar ga ik morgen eens mijn tanden in zetten
nieuwe killer instinct?quote:Phuncz schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:32:
[...]
Idem hier, ook GTA4 uitgespeeld en aan het wachten op DBZAlhoewel ik eerder uitkijk naar die geruchten over een Killer Instinct op de X360
Kijk ik net.. Schijnt dat MS een lockdown heeft geplaatst op Japanse Marketplace; ze kijken voortaan naar je IP adres in plaats van naar je emailadres / land settings. Ze weten dus nogsteeds dat ik in Nederland woon, en dat ik niks te zoeken heb op de Japanse Marketplace. Krijg je heel leuk bij de demo: This item is not available from your current location...
Damn you Microsoft
Hopelijk komt ie vandaag of morgen op de EU Marketplace, anders maar wachten tot vrijdag ( maar aangezien ik dan gala heb, word het zaterdag
Als iemand een slimme work-around heeft, hoor ik die uiteraard graag
Xbox 360 GT: McPoowl
Je kan je 230 voeding aan je elite hangen noproblem.quote:mindcre8r schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:46:
ok ik lees mijn eigen verhaal terug en kom erachter dat ik bij mijn elite mijn oude power unit heb gehouden.. dus ik heb nu een 230W voeding aan mn 175W Falcon Elite hangenomg!
(ik had geen zin om de voeding achter mn tv meubel vandaan te halen)
heb de dude die mijn oude xbox gekocht heeft via mplaats (gelukkig bij mij in de stad) gevraagd of ik aub mijn powerunit kan ruilen.. mn elite wrkt wel gewoon,hij zal gewoon 175 wat vragen denk ik en niet 230 overloaded worden? anders moet moet ik die ander gewoon echt hebben als de koper lastig gaat doen.
--edit-- werkt gewoon
De 175 voeding kan je echter niet aansluiten op de 230 console. Je voeding stekker is net wat anders, klein zwart blokje midden in wat je weerhoud om hem aan te sluiten. Zelfde probleem bij me neef gehad.
Dus 230 voeding goed voor zowel 230 als 175 consoles.
En 175 voeding alleen te gebruiken met 175 consoles.
Intel Core2Duo E6700 - MSI 975X Platinum - 2 x 1GB OCZ Platinum DDR2 EL XTC - Asus Extreme N7800GTX/2DHTV - 1.67 Terabyte - Be-Quiet P5-470W-S1.3 - Samsung 193P - Casema 20000/2000 - XBox360 Premium - Playstation 3 60GB - Nintendo Wii
Wat probeer je juist te kopen? Met gratis downloads (demo's, skins, extra's) heb ik daar nog geen problemen tegengekomen.quote:zwAf schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:52:
Jammer hoor, Gisteren avond aan het kloten geweest om mn jap account nog gold te krijgen ( had nog wat 48h cards ) maar hij had hem niet meteen doorgevoerd; code was geaccepteerd, maar was nog gold. Dus ik dacht.. Ach, komt morgen wel...
Kijk ik net.. Schijnt dat MS een lockdown heeft geplaatst op Japanse Marketplace; ze kijken voortaan naar je IP adres in plaats van naar je emailadres / land settings. Ze weten dus nogsteeds dat ik in Nederland woon, en dat ik niks te zoeken heb op de Japanse Marketplace. Krijg je heel leuk bij de demo: This item is not available from your current location...
Damn you Microsoft
Hopelijk komt ie vandaag of morgen op de EU Marketplace, anders maar wachten tot vrijdag ( maar aangezien ik dan gala heb, word het zaterdag) Ah well,
Als iemand een slimme work-around heeft, hoor ik die uiteraard graag
Ja, bij mij is het geluid ook zachter dan bij andere spellen maar in het spel kun bijvoorbeeld de tv (in je appartement) wel harder en zachter zetten met LT en RT en dan klinkt het geluid net zo hard als in andere spellen, heel raar.quote:Hoodlum77 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:57:
[...]
Kijk ben blij dat ik dit lees, ik zat er al naar te zoeken of meer mensen dit hadden.
Als ik inderdaad GTA speel moet ik het volume op de receiver behoorlijk verhogen wil ik wat horen. Andere games geen last van.
Meer mensen dit probleem
I'm a one-man jostiband.
Reg. datum: 28 oktober 2000
Thanks, erg gaaf inderdaad!quote:Shiverzz schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:52:
[...]
Denk dat je dan Every Extend Extra Extreme eens moet proberen.
Zijn die MS Points overigens ook ergens voordelig te krijgen via internet? Net zoals bijvoorbeeld de Xbox Live abbo's op gamehubs.
Voor de fans: je kan kiezen tussen Engelse en Japanse stemmen. Lipsyncing is zowiso op de Japanse stemmen afgesteld.
Reg. datum: 01 september 2003
Japanse stemmen FTW!quote:Boeboe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:29:
Heb nu wat de nieuwe dragonball game zitten spelen en ik vind hem netjes.
Voor de fans: je kan kiezen tussen Engelse en Japanse stemmen. Lipsyncing is zowiso op de Japanse stemmen afgesteld.
Maar, belangrijker: Local Multiplayer?
Er is een duidelijk verschil tussen greenpeace gasten die zeggen dat zeer goed getest veilig bevonden voedsel gevaarlijk is en een laserkanon dat in zijn brandpunt massa over laat gaan in plasmafase...-Valk of Persia
wel...duhquote:
quote:Boeboe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:48:
[...]
Das dus het rare.. Ik probeerde Ninja Gaiden II te downloaden.. demo dus.
Wat probeer je juist te kopen? Met gratis downloads (demo's, skins, extra's) heb ik daar nog geen problemen tegengekomen.
Ik zoek al een lange tijd naar een female-female jackplug: heeft iemand hier zoiets gevonden???quote:Michael Knight schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:26:
[...]
Dat kan, eventueel een verloopstukje regelen/maken en werkt perfect
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Ik heb gold ja.. Maar staan meer topics van op het internet.. Als je er op tijd bij was heb je hem net mee kunnen plukken, maar daarna heeft microsoft iets gedaan waardoor dat niet kon.quote:Boeboe schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:19:
Heb je wel al een Japanse gold account? Momenteel kan je de demo nog niet downloaden met silver.
Stafhorst in het centrum van Utrecht leveren custom audio/video kabels op verzoek.quote:RamO schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:29:
[...]
Ik zoek al een lange tijd naar een female-female jackplug: heeft iemand hier zoiets gevonden???
En er zullen vast nog vele andere zaakjes zijn waar ze dat doen.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
http://www.elektronica-online.nl/quote:RamO schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:29:
[...]
Ik zoek al een lange tijd naar een female-female jackplug: heeft iemand hier zoiets gevonden???
Daar ff kijken, ik hem er na een tip van een forummember mijn 2x Female naar 1x Stereo Jack kabel weten te bemachtigen waardoor ik mijn Xdoos met geluid en beeld op mijn monitor kon krijgen
Mi love you long time
Reg. datum: 29 februari 2000
Hoe dik mag je tafel zijn? Ik kan dat nergens vinden
Specs: Your mom
Ik dacht vanavond relaxed even hem aan te sluiten op via HDMI gebeurt het volgende:
in de settings alleen 480p beschikbaar en de rest van de settings zijn greyed uit cq. niet te kiezen.
Sjips dacht ik, Elite kaput maar ik heb mijn componentkabel aangesloten en zelfs met de VGA kabel kan ik alle resoluties instellen. Dus met component zijn alle smaken beschikbaar, ergo ook 1080p.
Met mijn vga kabel kan ik hem op 1920x1080 zetten.
Maar op de een of andere wijze krijg ik hem op mijn hdmi niet op 1080p dus. Check van mijn Tatung 42" is ook goed, mijn ps3 geeft wel gewoon 1080p en dat is ook goed te zien gelukkig.
Maar nu? Het grappige is als ik mijn thirdparty vga kabel erin steek (deze is wat platter qua stekker) dan kan ik hem instellen op 1080p en als ik dan mijn HDMI erin laat zitten en HDMI kiest op mijn lcd dan is de resolutie 1920x1080?!. Het probleem is dat ik de componentkabel en HDMI niet tegelijk kan gebruiken om te testen om hem op 1080p te zetten. Ik heb al getracht door hem eerst op 1080p te zetten met de componentkabel om vervolgens de elite uit te zetten en de componentkabel eruit te trekken en de hmdi er in te doen. Als je opstart staat hij gewoon op 480p.
Klote dit zeg, morgen MS maar eens bellen.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.