Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Het Grote Wii Fit Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
Ranewen schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:59:In het begin vond ik de balancegames niks aan, maar ik merk dat ik die steeds vaker voor de lol ga spelen. Het 'koppen' doe ik steeds vaker en ik word er ook steeds beter in, wat het leuker maakt. Het rythmic boxing blijft 1 van mijn favorieten, heb nu de 10 minuten vrij dus dan heb je ook nog het idee dat je wat werk verzet :) Alleen wel suf dat vooraf staat dat het 10 minuten duurt en je naderhand wel 13 minuten erbij krijgt?
Klopt ook niet echt met de werkelijkheid he :P
Dat komt omdat 10 minuten rhytmic boxen zwaarder is dan 10 minuten "gemiddeld" sporten. Zo moet je het denk ik zien... Als je extra activiteiten toevoegt, kan je namelijk ook aangeven of het light, medium of heavy was.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Slaapgebrek
Reg. datum: 07 april 2007

@TheZeroorez
Er zijn net mensen die zeggen dat ze ze nodig hebben en of er mensen dicht bij duitsland wonen, dan bied ik dat aan en dan wijzig je mijn bericht?

Nogmaals; Ik woon dichtbij duitsland, als jullie nog nodig hebben kan ik misschien wel wat regelen..

http://link.marktplaats.nl/216705009

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Ranewen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:31:
Hier wat sufs meegemaakt:
ik vind dat hoepelen leuk en heb dus na wat oefenen de lange periode (6 mins per kant) vrijgespeeld. Vervolgens ga ik vol goede moed aan de slag, ik sta als een gek te draaien maar halverwege stopt mijn mii met reageren en vallen de hoepels op de grond.
Afijn, ok, kan gebeuren, al dacht ik wel zoiets van :?
Vervolgens de andere kant, voor mijn gevoel deed ik de hele tijd precies hetzelfde maar ook daar vielen de hoepels halverwege op de grond. Echt heel raar, het leek net of het balance board stopte met reageren?

Hebben jullie trouwens ook last van een zekere vertraging bij bvb het steppen? Ik stap op tijd op het bord, maar hij reageert net een fractie laat. Krijg ik minder punten ook :P

Wbt de bodytest: ik had laatst verkeerd aangegeven wat mijn kleding woog, toen zat er ook een verschil in ja - weet je zeker dat je niet het gewicht van je kleding hebt veranderd?
Volgende keer zonder kleren :! heb je ook geen afwijking :P

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez
Moderator Spielerij
Reg. datum: 09 september 2005

quote:
BlackFlower schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:49:
@TheZeroorez
Er zijn net mensen die zeggen dat ze ze nodig hebben en of er mensen dicht bij duitsland wonen, dan bied ik dat aan en dan wijzig je mijn bericht?
Ja. Vraag voor jou: Ik wijzig je bericht en je plaatst exact hetzelfde opnieuw? Waaorm denk je dat ik je bericht wijzig?
quote:
Nogmaals; Ik woon dichtbij duitsland, als jullie nog nodig hebben kan ik misschien wel wat regelen..
Heel aardig van je, maar niet hier. Dit is iets dat via zo'n site, of eventueel via een mail oid te regelen valt. Niet via GoT. Verdere discussie met mij kun je ook liever buiten dit topic om doen.

Q.E.D.

Slaapgebrek
Reg. datum: 07 april 2007

Nevermind.

BlackFlower wijzigde dit bericht 01-06-2008 23:57 (92%)

http://link.marktplaats.nl/216705009

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

quote:
KvdnBerg schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:03:
[...]

Ik vind dit nou wel jammer, dat was dus van de week ook bij Media Markt R'dam centrum, de bundel wel op voorraad maar los niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor degene die 'm zo wel heeft kunnen kopen maar ik vind het jammer voor de mensen die al een Wii hebben dat het zo gaat (myself included)
Ik begrijp wat je bedoeld.
Heb eerst mn Wii verkocht en zocht er nu weer 1 en ook wii fit dus voor mij komt het mooi uit.

Ben het op zich helemaal met je eens! :/

GoW _0_ 360 fan:)

Reg. datum: 24 maart 2004

quote:
ChrisM schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:19:
[...]

Dat komt omdat 10 minuten rhytmic boxen zwaarder is dan 10 minuten "gemiddeld" sporten. Zo moet je het denk ik zien... Als je extra activiteiten toevoegt, kan je namelijk ook aangeven of het light, medium of heavy was.
Ik heb het nog niet getimed maar het kan best dat als je een oefening goed doet je wat extra minuten krijgt.

Bij bubble in the water (hoe heet dat?) en touwtje lopen krijg je meer minuten als je hem helemaal afrond en als je snel valt dankrijg je 0 minuten.

Nu na 2,5 week begin ik steeds beter te spelen. Geen poortjes meer gemist met skieen, hogere scores op yoga en power en overal nieuwe highscores.

Ik ben nu bezig om met een trail accound alles vrij te spelen zodat bezoekers ook lekker mee kunnen spelen. Gister avond bezoek en we hebben ons kapot gelachen om de Mii's in de sneeuwballen etc.

quote:
DukeBox schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Capi op Schiphol.. maar ik heb dat al vaker genoemd, niet dat je denkt dat ik daar werk o.i.d. Ik kom alleen dagelijks op Schiphol en om de tijd te doden loop ik daar altijd wel even langs.
Nou is ie wel op helaas, heb even gebeld. Er hadden al meer mensen gebeld zei ze. Ik hoop toch dat de winkels binnenkort weer een nieuwe levering krijgen......

KvdnBerg wijzigde dit bericht 02-06-2008 12:00 (9%)

quote:
KvdnBerg schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:00:
[...]

Nou is ie wel op helaas, heb even gebeld. Er hadden al meer mensen gebeld zei ze. Ik hoop toch dat de winkels binnenkort weer een nieuwe levering krijgen......
Damn en ik dacht nog zo van "ik moet morgen in adam werken, kan ik gelijk ff langs gaan" plaats jij je bericht :'(

Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)

Reg. datum: 10 februari 2004

OK ff een poll of Wii fit ook echt werkt:
Poll: Heeft het gebruiken/spelen van Wii Fit je ook fitter gemaakt
Ja, ben afgevallen
Ja, ben fitter (cardio etc)
Ja, afgevallen en fitter
nee
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=292759&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Een Wii (en Wii fit) lijkt me leuk, maar ik vraag me af of het ook echt werkt, dus voor ik er 1 aanschaf wil ik graag even de ervaringen horen :)

ToolkiT wijzigde dit bericht 02-06-2008 15:44 (14%)

Alles sal reg kom
Reg. datum: 30 maart 2005

quote:
SaURoN schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:10:
[...]

Volgende keer zonder kleren :! heb je ook geen afwijking :P
Zal m'n vriend vast niet erg vinden ;)

Hij zit me wel vaak kostelijk uit te lachen, vooral het hoepelen schijnt er nogal suf uit te zien :P

Wbt de resultaten: afvallen doe ik niet, maar als ik heb ge'sport' voel ik me daarna heerlijk. Ik merk wel dat ik een uitgesproken voorkeur heb voor de aerobics en yoga, de muscle workouts zijn lang niet allemaal my cup of tea (te zwaar). Ik doe erg veel rythmic boxing voor een totale workout, ik zal mijn 1kg gewichten eens op gaan halen, die liggen bij mijn moeder en ik denk dat die voor bepaalde oefeningen zeker een meerwaarde geven.

Je conditie gaat wel snel vooruit vind ik, ik merk het vooral aan het hardlopen - dat gaat steeds beter.
Vandaag echter een _beetje_ te benauwd voor echt zware dingen :P
Ik vlieg trouwens vooruit op de balancegames, erg leuk!

r.i.p lieve papa 21-02-1947 // 02-06-2007
r.i.p Maarten 14-09-1979 // 12-05-2006
Weblog

quote:
ToolkiT schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:43:
[.......]

Een Wii (en Wii fit) lijkt me leuk, maar ik vraag me af of het ook echt werkt, dus voor ik er 1 aanschaf wil ik graag even de ervaringen horen :)
Eh....is hij nog ergens te krijgen dan?
read only

quote:
KvdnBerg schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:04:
Media Martkt centrum gebeld, alleen die combinatieaanbieding is op voorraad geweest, momenteel is de Wii fit niet op voorraad daar.

De speurtocht gaat verder......
Afgelopen week heel Spijkenisse en Hellevoetsluis afgeweest, overal uitverkocht en de medeling "Ik wou dat we hem hadden"

Ik google, jij goocheld, wij goochelen, ......

Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
TheVMaster schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:20:
[...]

Eh....is hij nog ergens te krijgen dan?
eh kweenie, maar dat komt wel weer... ik woon trouwens in de UK dus beschrikbaarheid is hier toch net iets anders dan in NL/BE...

Reg. datum: 30 november 2007

Wel vreemd inderdaad dat er in NL zo'n leveringsprobleem is. Ik heb Wii Fit maar op de dag van release aangeschaft, want ik wzat iets te lang te twijfelen over Mario Kart en die is nu nog steeds (bijna) nergens te krijgen...

quote:
Ja, ben afgevallen
Ja, ben fitter (cardio etc)
Ja, afgevallen en fitter
nee
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik merk nu dat ik wat kilootjes begin kwijt te raken. Maar dat komt ook omdat ik mijn eet- en bewegingspatroon heb aangepast. Zittend werk is killing 8)7

Methos

quote:
Ranewen schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:18:
[...]

Zal m'n vriend vast niet erg vinden ;)

Hij zit me wel vaak kostelijk uit te lachen, vooral het hoepelen schijnt er nogal suf uit te zien :P

Wbt de resultaten: afvallen doe ik niet, maar als ik heb ge'sport' voel ik me daarna heerlijk. Ik merk wel dat ik een uitgesproken voorkeur heb voor de aerobics en yoga, de muscle workouts zijn lang niet allemaal my cup of tea (te zwaar). Ik doe erg veel rythmic boxing voor een totale workout, ik zal mijn 1kg gewichten eens op gaan halen, die liggen bij mijn moeder en ik denk dat die voor bepaalde oefeningen zeker een meerwaarde geven.

Je conditie gaat wel snel vooruit vind ik, ik merk het vooral aan het hardlopen - dat gaat steeds beter.
Vandaag echter een _beetje_ te benauwd voor echt zware dingen :P
Ik vlieg trouwens vooruit op de balancegames, erg leuk!
whuh? aah profiel bekeken en je bent vrouwelijk ;) Nu dan snap ik het :P

Reg. datum: 25 februari 2000

Over het hoepelen, volgens mij heb ik door hoe het werkt.
Stel je voor dat de laatst gegooide hoepel daadwerkelijk om je lijf zit, maak slecht bewegingen om deze hoepel te draaien, de overige hoepels negeren.
Als je dat doet kun je deze hoepel snel op snelheid brengen, zodra deze hoepel je nek bereikt gooien de mii's de volgende hoepel. Opvangen en op de zojuist gevangen hoepel focussen.

Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders.

quote:
itsme schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:29:
Over het hoepelen, volgens mij heb ik door hoe het werkt.
Stel je voor dat de laatst gegooide hoepel daadwerkelijk om je lijf zit, maak slecht bewegingen om deze hoepel te draaien, de overige hoepels negeren.
Als je dat doet kun je deze hoepel snel op snelheid brengen, zodra deze hoepel je nek bereikt gooien de mii's de volgende hoepel. Opvangen en op de zojuist gevangen hoepel focussen.
Dat hoepelen heb ik een keer geprobeerd; maar nu denk ik al snel ophoepelen :P Toch meer een vrouwending...

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

Nou dat pakket bij de Wehkamp met een Wii + Wii fit was toch opeens niet meer leverbaar.. (stelletje oplichters daar).
Snel mn geld terug geregeld!:@

Iemand een idee waar Wii Fit los nog te krijgen is voor een normale prijs? Heb wel een Wii geregeld ondertussen:P

GoW _0_ 360 fan:)

Reg. datum: 05 juli 2004

Kan er niet een topic waarschuwing komen dat het geen zin heeft om pagina's te vullen met discussies waar WiiFit nu nog te krijgen is? Zodra het online staat zijn ze waarschijnlijk toch al snel weer weg. Kijk gewoon wat rond of bestel hem ergens en wacht geduldig even af. Het lijkt me nuttiger om het over de oefeningen zelf te hebben. Of over de resultaten :)

Revived
Reg. datum: 31 mei 2001

Als iedereen zijn resultaten gaat spammen heb je toch hetzelfde nutteloze resultaat?
Maargoed, we mogen dus niet meer praten over waar hij evt te krijgen is zodat ook wij non-bezitters onze resultaten mogen spammen. |:(

! BOE !

Toch ben ik het ook wel met sannr eens.
Doel van wii-fit is resultaten boeken , dus hierover praten , tips & trucs etc.
Dus inhoudeljik over wii-fit , want daar gaat dit topic over(zoals alle andere games topics toch?)

De beschikbaarheid van de wii-fit heeft inhoudelijk niets met wii-fit te maken.
En word het voor ons ook wel erg saai om alleen maar posts door te bladeren met beschikbaarheid.

www.borduurstudio-zigzag.nl

quote:
Nee.
Ik heb 3 dagen aangeraakt en daarna niets meer mee gedaan tot heden. Ben wel van plan om het weer op te pakken, want er moet echt dringend iets aan mn lichaams(over)gewicht gedaan worden.
Reg. datum: 24 maart 2004

quote:
Er!k schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:09:
[...]
Dat hoepelen heb ik een keer geprobeerd; maar nu denk ik al snel ophoepelen :P Toch meer een vrouwending...
Bij het hoepelen moet je jezelf richten op je six pack. Probeer tijdens de draai beweging als je buikspieren aan te spannen en voel je maar eens werken.

Resultaat:
Ik heb wii-fit nu zo'n 3 weken en mijn eerste blessure binnen (zere linkervoet/pees).
Verder woog ik in het begin 125 kilo en nu meer 124 kilo maar heb verder wel het idee dat mijn conditie goed vooruit is gegaan. Voor wii fit net als elke sport geld: blijven sporten anders werkt het niet

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: