Hoofdcategorieën
Topicacties

Xs4all 15 jaar

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 november 1999

quote:
WooK schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:54:
Mijn ouders zijn al >25 jaar abonnee van de krant. Nieuwe abonnees krijgen leuke kortingen maar de trouwste klanten krijgen helemaal niets. Zo werkt dat nu eenmaal (niet dat ik dat de beste aanpak vind) maar ik vermoed dat veel mensen hier dat (commerciële) inzicht niet hebben. Dat maakt op zich niet uit natuurlijk maar probeer niet te zwart-wit te kijken.
Er zijn ook mensen die heel goed begrijpen hoe de zaken in elkaar steken maar juist daardoor kritisch zijn als een bedrijf zich anders opstelt dan hoe het zich voordoet. Het kwalificeren van commercieel=begrijpelijk=>acceptabel is juist een vorm van zwart/wit kijken.
quote:
Inflatable schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:43:
Vind ik dus wel tot op een bepaalde redelijke hoogte.. Want tot hoever moet een ISP zijn klanten aan het handje vasthouden met informatie die ze ook gewoon op hun website kunnen lezen? Dat klanten zichzelf niet op de hoogte houden wat de mogelijkheden zijn kan je XS4ALL niet kwalijk nemen, afentoe een kijkje op hun (vergeleken met andere ISP's zeer uitgebreide en informatieve) website lijkt mij een kleine moeite.. En heb je echt geen brief gehad erover?
Voor de zoveelste keer, ik begrijp wel waarom ze het doen, ik leg alleen uit dat het in strijd is met hoe ze zich voordoen. Ik heb een brief gekregen met de mededeling: "Je hebt een Fast-abonnement, iedereen krijgt gratis meer snelheid maar dat kan bij Fast niet, dus krijg je een website." Vervolgens moet ik 25,- betalen als ik geen behoefte heb aan een website en gewoon mijn ADSL-abonnement wil hebben, dat 20,- per maand goedkoper is geworden.
quote:
Laten we wel wezen, al dat integriteit gepraat is leuk en aardig, uiteindelijk is XS4ALL ook gewoon een commercieel bedrijf net zoals alle anderen..
Daar ga je dus de mist in. Want dat is dus simpelweg niet het geval: andere bedrijven zetten op hun website geen statements als "We proberen klanten niet meer te verkopen dan nodig is." (en als ze dat wel doen en ik ben er klant, dan klaag ik daar ook over).

Reg. datum: 03 oktober 2002

quote:
JeroenB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Daar ga je dus de mist in. Want dat is dus simpelweg niet het geval: andere bedrijven zetten op hun website geen statements als "We proberen klanten niet meer te verkopen dan nodig is." (en als ze dat wel doen en ik ben er klant, dan klaag ik daar ook over).
Ze verkopen je ook niks, ze geven je een gratis website erbij.. ;)

Maar serieus, als je ze benadert via e-mail of per telefoon met dit verhaal dan denk ik dat je misschien wel iets kan regelen zodat je geen downgrade kosten hoeft te betalen om van Fast naar Basic te gaan.. Maar wat weet ik, laat maar weten hoe ze reageren..

Iedereen zit hier te praten over brieven en codes voor kado's van xs4all.
Maar hier nog niks geen brief gehad met de mededeling van een kado ter gelegenheid van het 15 jarig bestaan.

Nie dat ik het heel erg vindt hoor maar wou het gewoon ff melden :+

De-signer.nl binnenkort online!

quote:
dark66 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:30:
Iedereen zit hier te praten over brieven en codes voor kado's van xs4all.
Maar hier nog niks geen brief gehad met de mededeling van een kado ter gelegenheid van het 15 jarig bestaan.

Nie dat ik het heel erg vindt hoor maar wou het gewoon ff melden :+
Kloppen je adresgegevens wel dan? Kijk ff in het Service Center..

Inflatable wijzigde dit bericht 29-05-2008 17:58 (3%)

Reg. datum: 24 november 1999

quote:
Inflatable schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:29:
[...]
Ze verkopen je ook niks, ze geven je een gratis website erbij.. ;)
Jawel, ze verkopen me die website, want het abonnement dat ik had (alleen een ADSL-verbinding op 20mbit) is goedkoper geworden. Oftewel, ze hebben mijn abonnement omgezet in die goedkopere en nu betaal ik extra voor een website, waar ik nooit om gevraagd heb.

Maargoed, ik zal eens kijken wat ze zeggen :)

OSX or Ubuntu, or none

ik was xs4all klant, toen naar demon gegaan en van demon weer naar xs4all (demon voerde een prijsverlaging door voor nieuwe klanten only).
een jaar geleden naar Telfort overgestapt en ben gebeld door xs4all sales (netjes overigens) waarom.
uitegelegd dat:
- Internet bij Telfort.nl 20 EUR kost voor 20 mbit
- Webspace bij one.com inclusief domein EUR 2 per maand kost (eigenlijk minder maar je hebt het eerste jaar registratie kosten)
- Newsgoepen bij eweka.nl EUR 7.50 per maand kost.
- VOIP bij budgetphone per maand EUR 5,- kost
en dus dat ik voor minder dan 35 euro 4 maal de download snelheid had, betere retentie en download snelheid, betere telefonie tarieven en 15 maal zoveel webspace en dat ik dan nog 20 euro per maand goedkoper uit was.

Ik heb ze gezegd dat als ze normale tarieven gaan hanteren dat ik graag terugkom want ik draag xs4all een warm hart toe, maar het werd me echt te duur.

offtopic:
@battler: ow so, ja ach. Ik ben denk ik van die 15 jaar 8 jaar klant geweest, helpt dat? En jij?
Denk jij dat xs4all nog veel bestaansrecht heeft - de oude club van oprichters is, op een systeembeheerder na, allemaal weg schijnt. Waar ik bij de overname door KPN al bang voor was lijkt nu te gebeuren, ze worden uitgefaseerd door overpricing, de oude normen en waarden van privacy kunnen ze onder KPN niet meer waarmaken.
Nog even over je opmerking, sloeg dat alleen op mijn post of ook op de 15 posts boven mij? Ik geef aan waarom ik als ontevreden klant ben weggegaan en daar gaan ook posts van jou in dit topic over, ik kan je even niet volgen denk ik, waarom nam je de moeite om die post te maken?

franssie wijzigde dit bericht 31-05-2008 01:07 (29%)

Mini IC2 media server | Mini Work Station | iBook | g3 iMac voor de leuk | Dreambox

Reg. datum: 28 november 2004

@ ^^ Ik mis alleen nog de link met het 15 jarige bestaan van XS4ALL maar ik lees er waarschijnlijk overheen. ;)

Be a man! (Russel Peters).

quote:
battler schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:08:
@ ^^ Ik mis alleen nog de link met het 15 jarige bestaan van XS4ALL maar ik lees er waarschijnlijk overheen. ;)
Kijk nou nog eens goed op de XS4ALL website.. B)

Spyware? Die!

Hoe bevalt only?
Zijn daar nog nadelen aan?

Want ik heb wel interesse in Mr. Fritz namelijk maar die geven ze alleen weg bij only.

Ben verder tevreden met XS maar was ik in het verleden ook al, wel prijzig. En de bestaande klanten/nieuwe klanten schijnt bij geen enkel bedrijf in normale verhouding te staan.

Eagle Creek wijzigde dit bericht 31-05-2008 03:59 (45%)

OSX or Ubuntu, or none

quote:
Eagle Creek schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 03:57:
Hoe bevalt only?
Zijn daar nog nadelen aan?

Want ik heb wel interesse in Mr. Fritz namelijk maar die geven ze alleen weg bij only.

Ben verder tevreden met XS maar was ik in het verleden ook al, wel prijzig. En de bestaande klanten/nieuwe klanten schijnt bij geen enkel bedrijf in normale verhouding te staan.
offtopic:
bij t-mobile krijg je hoe langer je klant bent meer cadeaus, maar dat is dan ook het enige bedrijf dat ik ken die dat doet inderdaad.

Mini IC2 media server | Mini Work Station | iBook | g3 iMac voor de leuk | Dreambox

quote:
Inflatable schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:58:
[...]
Kloppen je adresgegevens wel dan? Kijk ff in het Service Center..
Duh, lijkt me wel want andere post van xs4all krijg ik gewoon wel hoor en ook de brief met de verontschuldigingen van die laaste lange stroringen en daarin werd zelfs vermeld dat er een andere brief zou zijn.

De-signer.nl binnenkort online!

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
franssie schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:20:
[...]

offtopic:
bij t-mobile krijg je hoe langer je klant bent meer cadeaus, maar dat is dan ook het enige bedrijf dat ik ken die dat doet inderdaad.
Neehoor, in je eerste jaar krijg je die gratis telefoon van rustig 400 euro. Dat is bij verlengingen ook wel tot op zekere hoogte zo, maar dat is niet meer dan bij de nieuwe abonnee's

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Keen must die!

quote:
JvS schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Neehoor, in je eerste jaar krijg je die gratis telefoon van rustig 400 euro. Dat is bij verlengingen ook wel tot op zekere hoogte zo, maar dat is niet meer dan bij de nieuwe abonnee's
Tmobile geeft tmobile extra punten. Je krijgt echt bizar veel punten na 3 jaar per factuur. 10 tot 20.000 per jaar is geen uitzondering en je kan er leuke dingen mee doen. Hotelovernachtingen, electronica (onderwater fotocamera bijvoorbeeld), telefoon accessories en meer.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Tmobile geeft tmobile extra punten. Je krijgt echt bizar veel punten na 3 jaar per factuur. 10 tot 20.000 per jaar is geen uitzondering en je kan er leuke dingen mee doen. Hotelovernachtingen, electronica (onderwater fotocamera bijvoorbeeld), telefoon accessories en meer.
T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf. Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.

OSX or Ubuntu, or none

quote:
de Zeester schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:32:
[...]

T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf . Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.
dat je zelf uiteindelijk betaald als je ervoor kiest bij TM te blijven ook al zijn ze duurder,klopt natuurlijk maar de tarieven van t-mobile zijn best wel concurrerend en die van xs4all niet - dus zullen we verder on-topic gaan over xs4all?

hmmmmm, ik wil een abbo aanvragen bij de XS4all, maar dat lukt niet. Ik wil deze aanvragen voor in mijn nieuwe huis, waarvan ik over een maand de sleutel krijg. Nu wil ik natuurlijk graag die Wii, maar bovenal: meteen internet in mijn nieuwe huis. Echter, bestellen lukt niet. Lees maar mee:

- vul postcode + huisnummer in
--> gedaan! (van nieuwe huis)

- heeft u momenteel een bestaande telefoonlijn?
Dit is nodig voor een check, maar het is voor mij beroerd. Immers: ik heb een KPN-lijn in mijn huidige huis en er ligt ook een (in gebruik) in mijn nieuwe huis, maar die is van de huidige eigenaar.

Zeggen dat er geen lijn ligt levert een foutmelding op, mijn huidige nummer opgeven ook. Het nummer van de huidige eigenaar in mijn nieuwe huis kan wel, maar dan loop ik in de vraag erop vast (iets met verantwoordelijkheid over een lijn, maar dat kan dus niet).

Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen? Uiteraard wil ik dat dan wel geregeld hebben voor 1 juli (dag van overdracht van huis)

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Reg. datum: 15 augustus 2004

quote:
Goverman schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:19:
Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen?
Bellen of mailen naar de sales-afdeling.

Reg. datum: 01 maart 2003

Ik zou even bellen met XS4all. Ik zat in dezelfde situatie: ik ben 1 juni in mijn nieuwe huis getrokken, en wilde zo kort mogelijk zonder internet zitten.

Ik heb 3 weken voor 1 juni gebeld met de helpdesk van XS4All, en direct telefonisch de aanvraag ingediend (oplevering van de lijn duurt ongeveer 3 weken) en op 4 juni had ik een werkende verbinding! Prima geholpen en netjes te woord gestaan (en als het goed is begin juli een gratis Wii).

Vergeet wel niet aan te geven dat je tot de verhuizing een ander postadres hebt, anders komt alle post bij de huidige bewoner binnen.

Reg. datum: 04 juni 2008

Ben nog ongeduldig op het shirt aan het wachten dat ik besteld heb, die check van 15 euro lever ik aan aan die pro privacy club ben er wel voorstander van ... Helaas dat ik binnenkort wellicht van hun afscheid neem, zie andere topic;

Iemand al wat binnen gehad.

Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.
[DPC]Team Grazzie + KletsCows
Reg. datum: 03 augustus 2005

quote:
Wii4all schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:53:
Iemand al wat binnen gehad.

Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.
Ik heb het e.e.a. binnen gekregen gisteren en vandaag (voordeel als je meerdere accounts hebt, je kunt dan ook meer krijgen... ;))

Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)

NederCam.nl

Zat er net ook al aan te denken, volgens mij is het 4 weken geleden dat ik dat stukje plastic genaamd VOIP telefoon had besteld, maar nog steeds niets binnen heb.
Dat is ook een manier, niets opsturen om kosten te besparen ;) (Nee, zal vast wel eerdaags binnen komen, anders maar eens checken.)

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

The Hunter

Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.

http://tweakers.net/ext/f/nMI2FukQy6Tr91tvzq1fFSMD/thumb.jpg (extra groot)

Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Reg. datum: 13 december 2000

quote:
Graham schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:23:
Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.

[afbeelding] (extra groot)

Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.
ik heb dat ding ook sinds 1 of 2 dagen binnen :*)
NederCam.nl

Ik heb hem nu ook binnen, en volgens mij gaat dat ding het best goed doen als teamspeak mic hier :D
Heb nu een analoge mic met veel ruis, en als ik de tests zo hoor klinkt het een stuk beter. Straks even de real life test, hopelijk kan ik mij een nieuwe "headset" besparen.
Audio uit doe ik wel op een andere manier uiteraard, en niet via die telefoon :)

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: