Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHeeft dat wel zin als de naastgelegen pixels dezelfde kleur hebben?
Reg. datum: 24 maart 2008
Ik weet niet waar je woont maar in Rotterdam zit de Foka, die heeft de PZ85 voor 1500 pleuro,s, je moet hem alleen dan wel zelf meenemen, bezorgen is namelijk nogal duur daar.quote:Cylon schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:05:
Zal allemaal wel maar als ik zie dat de 42pz85 bij Saturn ruim 1700 euro is..
Daar heb ik bij redcoon de 42pz800 voor.
En ik ga er van uit dat dat ding niet stuk gaat, en anders heb ik nog wel een CRTtje staan hoor voor die tijd.
Ik woon in Hoogvliet (7 km) en dat kost al 100 euries.
Reg. datum: 13 april 2002
Voor 118 euro meer heb je 'm bij een zaak als goedkoopste.nu. En dan komt ie wél van Panasonic Nederland vandaan, dus inclusief 2 jaar service in huis.quote:Cylon schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:05:
Zal allemaal wel maar als ik zie dat de 42pz85 bij Saturn ruim 1700 euro is..
Daar heb ik bij redcoon de 42pz800 voor.
Als je toch het beste van het beste wil hebben, dan maakt die 118 euro imho ook niet echt veel meer uit.
Ik kon hem ook ook laten brengen, verzendkosten vielen best mee, maar ophalen was voor mij geen enkel punt.
G_M_C wijzigde dit bericht 31-05-2008 01:03 (30%)
Reg. datum: 27 juni 2002
Klote zaak, vorige keer daar even gaan kijken, hoor je ze gewoon gratis bezorging aanbieden. Het is gewoon een bespottelijk hoog bedrag.quote:Cornholio01 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:11:
[...]
Ik weet niet waar je woont maar in Rotterdam zit de Foka, die heeft de PZ85 voor 1500 pleuro,s, je moet hem alleen dan wel zelf meenemen, bezorgen is namelijk nogal duur daar.
Ik woon in Hoogvliet (7 km) en dat kost al 100 euries.![]()
Modern.nl heeft gratis bezorging, daar kost hij 1599, maakt dus verder niets meer uit in het eind bedrag, maar ik ga niet een mooie winkel aanbieding opzoeken om vervolgens 100 euro te moeten betalen voor de bezorging.
Reg. datum: 16 april 2007
Mmm blijkbaar speelt de ''pats-factor'' een grote rol bij jou. Dat mag, maar in hoeverre zal die ''pats-factor'' jou plezieren als je s'avonds een filmpje kijkt en je ineens nogal veel grote zwarte vlakken op je tv hebt omdat je Samsung niet in staat is om fatsoenlijk schaduwdetail weer te geven. Wil je het beste van beide werelden (weergave icm design) dan zou ik of een Pio Kuro of een Pana PZ800 aanraden. Of de nieuwe Samsung of LG plasma-lijn, maar de beeldkwaliteit daarvan kan ik niet zo goed beoordelen.quote:wiene schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:40:
[...]
Nou om eerlijk te zijn speelt bij mij design wel een grote rol. Een tv is vrij groot en design is zeker een issue. In je auto geval zou ik beide niet kopen. Maar als die mooie auto een iets zwaardere motor had gehad was ik zeker voor die gegaan.
Bij een telefoon kijk je toch ook niet alleen naar de specs maar ook naar het design. Design is juist hetgene waar je mee kunt patsen vind ik. Als ik mijn telefoon aan iemand laat zien zal 9 van de 10 het een worst wezen of hij 5 megapixel etc etc heeft.
Die auto zal ook niemand merken of er een lichte motor in ligt als hij voor de deur staat.
Ben het met je eens dat het beeld van een tv zeker heel belangrijk is maar het is niet zo dat de samsung een waardeloos beeld heeft, integendeel.
Maar had eigenlijk al besloten dat het de 42pz80 werd, ben alleen nog aan het wachten op de wehkamp reactie...heb vandaag gereageerd op de eerste reactie omdat ik eigenlijk al een antwoord gehad had moeten hebben.
Edit: De reviews van de tv's volg ik op de voet en heb ze gelezen. De reviews gaan ook puur om het beeld en dan zou ik zeker voor plasma gaan. Alleen het design.
De theorie v/d telefoon snap ik ook niet helemaal: ik gebruik al jaren een simpele Samsung klapfoon. Als ie maar belt en kan smsen, is mijn redenatie. Kan me vrij weinig boeien wat andere mensen vinden van mijn gsm. Tien jaar geleden, toen ik 15 was misschien wel maar nu niet meer. Maar goed, toen bestonden er ook nog koelkasten als gsm
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
hoe bedoel je? gebruik je de PS3 voor gewone dvd's te upscalen of voor Blue Ray?quote:Cornholio01 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:48:
[...]
Ik zag toevallig aan de bijgeleverde papierwinkel dat het een Italiaans model was al zat er ook een nederlandse gebruiksaanwijzing bij.Het beeld is er niet minder mooi om, 1080P op de PS3 is echt een feest !![]()
![]()
en zijn er veel mensen hier die profiteren van de 4 jaar fabrieksgarantie van Panasonic op hun plasma's?
E-rikootje wijzigde dit bericht 31-05-2008 11:09 (4%)
info@huureenprojector.com
Reg. datum: 12 oktober 2000
En het prijsverschil met webshops die een NL model leveren met on-site garantie en redcoon is ongeveer 50 euro. Dan is de keus snel gemaakt, geen redcoon lijkt me.
Niet bij elke webshop dus... (de meeste niet)quote:Cornholio01 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:04:
[...]
Dit is toch logisch, en correct ook.![]()
Als je bij een webshop besteld dan weet je wat de voor en nadelen zijn.
StanTheMan wijzigde dit bericht 31-05-2008 11:17 (36%)
Asus P5B Dlx - C2D E6600@3,0Ghz - 4x1GB Kingston/Corsair RAM - Asus Radeon XT1950Pro - Hauppauge PVR500mce - WD Raptor 150GB - Maxtor Maxline III 300GB - MacBook Pro C2D 2,33
Allemaal leuk en wel, maar je zult toch altijd 1 snipperdag moeten geven om de herstellingsdienst binnen te laten (of je hebt een vriendin of een buur of ...).quote:Ferry34 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:51:
Dus reparatieservice aan huis is goed, ophalen ter reparatie is niet fijn.
Maar voor sommigen maakt dat niet zo gek veel uit. In mijn geval domweg omdat ik in BE woon. De garantie van de reparatie van Panasonic NL heb ik dus niets aan. Bijgevolg zal ik _altijd_ 2 snipperdagen moeten opgeven, klote maar het zij zo. De TV een maand kwijt, ja tis kut maar 500 euro besparen blijft 500 euro
Chevy454 wijzigde dit bericht 31-05-2008 11:32 (6%)
B + BSc + MSc automotive engineering. Engineering and develop the impossible!
Reg. datum: 16 april 2007
Juist, dat vind ik ook. Ik koop ook spullen omdat ik het mooi vind, en ik vind de Pana plasma's er vanaf de 7-serie al mooi uitzien. Het zijn niet de mooiste tv's op de markt, dat blijven wat mij betreft de Pio's en de top-modellen van Sony maar ze produceren wel een prachtig plaatje.quote:JvS schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:40:
Niet iedereen denkt zoals jij. Ik vind het ook fijn als er een stijlvolle TV in mijn woonkamer staat. Ik heb mijn woonkamer ook mooi ingericht, mooie vloer erin, nette meubels. Dat doe ik niet om te patsen, maar omdat ik het fijn vind als het er mooi uitziet.
Maar voor Wiene draait het blijkbaar wel om ''patsen'', en onder patsen versta ik iets kopen om indruk te maken op een ander. Dit is wat anders dan iets kopen omdat je het ZELF erg mooi vindt. Kopen omdat de buitenwacht iets mooi vind, is voor mij in ieder geval een verkeerde gedachtegang. Maar goed, genoeg off-topic gezever...
Reg. datum: 30 augustus 2004
Eerst wilde ik de Philips 42PFL9703. Amibilight lijkt me wel degelijk een toegevoegde waarde te brengen. Echter schijnt dit model nogal last van halo's bij snel bewegende voorwerpen te hebben.
Ik kwam hierna terecht bij de Toshiba 40ZF355D. Schijnt een erg goed en kwalitatief hoogstaand toestel te zijn. Helaas wordt Toshiba niet zo heel veel verkocht in Nederland en heb ik het toestel tot op heden nog niet real-life gezien. Dus ben ik maar weer verder gaan kijken.
Sinds een paar dagen zijn de plasma's van Panasonic bij mij in beeld en na het lezen van deze topic had ik enigsins besloten om hiervoor te gaan. 1 voor in de woonkamer, de 42PZ800 en 1 voor in de keuken, de 37Z3030D.
Natuurlijk koop ik niet alleen op de reviews af en wil ik eerst het toestel in real-life zien voordat ik tot kopen over ga. Ik ben dus net bij BCC geweest en daar hadden ze helaas alleen de 42PZ80 staan. Daarnaast stond een Philips 42PFL9603. Ik moet zeggen dat mij het beeldkwaliteit-verschil tussen beide toestellen vond tegen vallen. Ik had meer verwacht van de 42PZ80. Weliswaar waren de kleuren wel mooier maar kwa helderheid was de philips beter (waardoor het beeld ook scherper leek). Hierdoor ben ik toch weer gaan twijfelen.
De verkoper zei wel dat alle modellen vanuit de fabriek direct worden neergezet zonder de instellingen te veranderen. Kan het zo zijn dat je het toestel nog helemaal "perfect" moet configureren? Of is het nieuwere model 42PZ800 echt een slag beter? Wellicht kan iemand mij toch nog over halen om dit toestel aan te schaffen. Alvast bedankt.
quote:Ik heb mijn ogen net droog gekregen...na 3 maanden kwijlen naar foto's op het internet
van de 50pz800 en elke discussie op dit forum gevolgd te hebben, is nu enkel nog een verdoofd gevoel van ongeloof over ...
Van begin Maart keer op keer weer moeten horen dat de levering is uitgesteld. Staat
nu op halverwege augustus!
Vandaag bij correct, jawel, de 42pz800......
E'en ding werd me direct duidelijk, de 50 Inch zal 8'' lelijker zijn dan deze....
Zeer teleurstellend! Ze hebben een make-up spiegel onder het scherm geplaatst!!!!!!!
En het zit er ook nog zo gebobbeld en verbogen onder geplakt dat de fabricage datum
van het toestel omstreeks de aardbeving moet hebben gelegen....
Een inferieure behuizing, en dat voor het Pani topmodel. Ze zijn nog net de gouden
randjes vergeten met de wit zandstenen voet in de vorm van een Romeinse pilaar. Maak
je eindelijk een beter scherm, laat je een blinde chinees de behuizing van Napeleense vuiln
iszakken in elkaar freubelen! Het is dat ze de spiegel in een hoek hebben geplaatst,
anders zou je kamerlicht ook nog eens recht in je ogen gereflecteerd worden.
Vervolgens lees je op de Amerikaanse forums dat de THX mode echt geweldig is…..
en natuurlijk zal dit niet op de Europese modellen komen.
Ieder zijn smaak en meug, maar ik ga meer geld neerleggen voor de Pioneer.
Mijne komt komende week
1: Ja , ik bedoelde dat de games er retestrak uit zien op 1080P, al vind ik het wel vreemd de PS3 bij sommige demo's automatisch terug naar 720P gaat,quote:StanTheMan schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:16:
gewoon ps3 gebruik waarschijnlijk?? (hij is in principe gemaakt voor games..)
En het prijsverschil met webshops die een NL model leveren met on-site garantie en redcoon is ongeveer 50 euro. Dan is de keus snel gemaakt, geen redcoon lijkt me.
[...]
Niet bij elke webshop dus... (de meeste niet)
2: , daar heb je idd gelijk in , het had idd slimmer geweest om bijv. 50 euro meer te betalen voor een Nederlands model ,ik wist ook niet dat Redcoon buitenlandse modellen leverde, daar kwam ik achter nadat ik de bestelling al had geplaatst, beetje dom van mijn kant,
Precies, garantie heb je alleen maar nodig als ie stuk gaat. En daar gaat deze 42pz85 bezitter dus echt niet vanuit! Ik hoop gewoon dat ie 10 jaar mee gaatquote:Cornholio01 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:11:
[...] maar ja, ik ga er van uit dat mijn Pana het goed blijft doen.
Was een heel gedoe maar vanwege een gunstige samenloop van omstandigheden is het gelukt
Reg. datum: 12 oktober 2000
mooie prijs, wat zijn de verzendkosten? En de vraag is of de on-site service iets is wat hij zelf verzorgt (en dus verloren gaat bij faillissement), of dat het echt een officieel panasonic NL model is met 2 jaar garantie via panasonic. In het laatste geval ben ik ook erg geinteresseerd..quote:SayWhatAgain! schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:08:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een goedkope webshop, maar wel on site service: ik heb hem net besteld bij QSix (supradictus van Ebay), daar heb ik goede ervaringen met de levering van m'n Dell monitor mee. Ook biedt hij de mogelijkheid tot verlengde garantie. Hij heeft alleen de TH-42PZ85 maar wel voor 1299E, om de shop te bekijken moet je even een account aanmaken.
Mijne komt komende week
Asus P5B Dlx - C2D E6600@3,0Ghz - 4x1GB Kingston/Corsair RAM - Asus Radeon XT1950Pro - Hauppauge PVR500mce - WD Raptor 150GB - Maxtor Maxline III 300GB - MacBook Pro C2D 2,33
Wist dat ik er reactie op zou krijgen. Maar overdrijven maakt de zaak (soms) duidelijk. Natuurlijk scheelt 5,6 miljoen maal 2,7 kWh niet genoeg om een stroomcentrale af te schakelen, snap ik ook wel.quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:24:
[...]
Onzin, een (hele) kleine stroomcentrale levert de hoeveelheid energie die heel Nederland in een heel jaar nodig heeft om hun tv's standby te laten staan in 1 uur tijd. Een stroomcentrale levert nml kW's en niet kWh's (of beter MW's eigenlijk).
Als je je om dit soort zaken druk maakt: zet je helderheid 1 tikje lager en je compenseert in een klap je standbyverbruik
Maar we worden met z'n allen wel te lui om nog zelf uit onze ogen te kijken (jawel, weer een overdrijving): zet apparaten maar op stand-by, want anders zouden we 2 tot 3 stappen moeten doen om het apparaat aan te zetten: simpele zaken waarmee kleine beetjes bespaard kunnen worden wordt al snel afgedaan als "onzin, want de buurman...." of "onzin, gezien de grootte van je TV" of "onzin, want... <vul zelf maar wat in>". Maar het feit dat je een 42 inch TV hebt is geen reden om ineens lepra te veinzen (zodat je de TV niet meer uit zou kunnen zetten) of te doen alsof je helemaal niets meer hebt aan stroombesparing...
Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
Geen idee of ze ook leveren, maar in het Philips-forum waren een paar mensen zeer te spreken over Fransdesmet: www.fransdesmet.be. Vreselijke website, maar ze schijnen wel goede prijzen te hebben.quote:geemfriek schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:02:
Welke webshop die ook in BE levert is aan te raden?
Ik wil namelijk echt wel bij een webshop gaan bestellen, voor de prijsverschillen
Stomme vraag, maar hoe zie je eigenlijk of een TV Nederlands is?quote:mindcrash schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:14:
[...]
Voor 118 euro meer heb je 'm bij een zaak als goedkoopste.nu. En dan komt ie wél van Panasonic Nederland vandaan, dus inclusief 2 jaar service in huis.
Als je toch het beste van het beste wil hebben, dan maakt die 118 euro imho ook niet echt veel meer uit.
Mijn PZ85 heeft keurig een Nederlands menu (naast de *tig andere talen die je in kan stellen), Nederlandse handleiding (plus hetzelfde boekje nog eens in 10 talen of zo erbij), Nederlandse CD (met 1 PDF, wat dus erg irritant is want nu moet ik dat kreng zelf uitprinten), dus ik ga er wel vanuit dat de mijne Nederlands is, maar toch...
Gefeliciteerd!quote:Cartman! schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:04:
Net bij BCC de 42PZ85 gekocht voor ¤1500,-
Was een heel gedoe maar vanwege een gunstige samenloop van omstandigheden is het geluktToch mooi bij een 'echte' winkel en gegarandeerd een NL model. Mocht er toch iets zijn met garantie dan heb je aan BCC een goede weet ik uit ervaring. Scheelt een paar tientjes met internetshops die NL modellen leveren maar toch liever op deze manier.
Ik was vorige week bij de BCC in Utrecht, maar daar vonden ze dat de prijs 1.799,- was. Misschien konden ze er nog iets aan doen als ik aan kon tonen dat hij bij een andere winkel wat goedkoper was... Ben maar meteen omgedraaid en weggegaan: dat soort van discussies vind ik zonde van mijn tijd
Reg. datum: 04 april 2004
Zenit in "[TV] Plasma/LCD: aanbiedingen [deel 2]"
de 46pz80 bij saturn rotterdam met een actie voor uiteindelijk 1449.
Bij mij zat er een soort electrisch/componenten schema bij wat alleen in het Italiaans was, verder is alles (bij elke Pana) multi-talig.Vandaar dat ik denk dat de mijne uit Italia komt.quote:Pietervs schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:18:
[...]
Stomme vraag, maar hoe zie je eigenlijk of een TV Nederlands is?
Mijn PZ85 heeft keurig een Nederlands menu (naast de *tig andere talen die je in kan stellen), Nederlandse handleiding (plus hetzelfde boekje nog eens in 10 talen of zo erbij), Nederlandse CD (met 1 PDF, wat dus erg irritant is want nu moet ik dat kreng zelf uitprinten), dus ik ga er wel vanuit dat de mijne Nederlands is, maar toch...
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.