Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 januari 2006

Ik heb de M 60 naar volle tevredenheid 1 jaar in gebruik.
Ik heb diverse M 60 spelers voor kennissen gekocht en meegenomen naar Ecuador (daar kan je ze niet kopen) en iedereen daar is er ook blij mee.
Nu word mij weer gevraagd er 3 mee te nemen volgende maand maar ik kom er nu achter dat de Z 60 niet meer gemaakt/verkocht word.
Creative vertelde mij dat er niets in de pipeline zit met een 60 Gyg schijf of groter, onbegrijpelijk vind ik.

Nu zou ik zelf graag een MP3 speler hebben met meer schijfruimte zoals de Ipod classic 160, mijn Zen M gaat dan naar Ecuador.
Het geluid van de Zen M vind ik fantastisch, voor mij is dat heel belangrijk.
Zijn hier mensen die met beide spelers ervaring hebben (dus de Zen M en een Ipod Classic) en mij kunnen vertellen of het geluid van de Ipod even goed is als de Zen M of minder, ik lees namelijk nogal eens mindere ervaringen over de Ipod.
Zijn er nog andere argumenten om mij te weerhouden de Ipod aan te schaffen nu Creative het laat afweten met een speler met veel geheugen?

René

Reg. datum: 09 november 2004

Hier is het forum niet voor bedoeld.

RoD wijzigde dit bericht 22-04-2008 11:47 (91%)

Reg. datum: 09 november 2004

Hierboven stond o.a. dat je ze bij dixons nog wel kunt krijgen. Die van mij kwam van Hardenberg naar Leiden, maar als je 2 weken kunt wachten kun je er nog wel een (paar) krijgen denk ik.

Maar Rene, stuur mij een mail als je wilt.

Reg. datum: 25 januari 2006

quote:
ericbiermann schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:53:
Hierboven stond o.a. dat je ze bij dixons nog wel kunt krijgen. Die van mij kwam van Hardenberg naar Leiden, maar als je 2 weken kunt wachten kun je er nog wel een (paar) krijgen denk ik.

Maar Rene, stuur mij een mail als je wilt.
Bedankt voor het aanbod maar het is niet meer nodig!

Ik kreeg echter net een aanbod van Creative zelf die ervoor zal zorgen dat er deze week 4 X ZEN M 60 naar mij toe komen door een leverancier uit mijn buurt (Delft), probleem is dus opgelost.

Ik blijf het wel vreemd vinden dat hij uit productie is genomen overigens......

No message

laatst wou ik de software voor de ZVM toen ik tot mijn grote verbazing zag dat de 60gb versie (die ik dus heb) niet meer ondersteund wordt, en uit productie genomen is.
Maar gister zag ik op de creativesite dat hij weer ondersteund wordt :s maargoed...

Gister heb ik de amerikaanse firmware gedownload, maar ik kom niet verder dan versie 1.21.02, maar nu lees ik op de site waar de instructies staan om de volume cap te verwijderen dat versie 1.30.02 te downloaden is, maar klik ik op de link, dan staat er de eerst genoemde versie, met die versie werkt het ook, maar ik lees zelfs hier een aantal berichten eerder dat 1.60 er al is, maar die staat niet op de creative site! Kan iemand mij vertellen hoe dat precies zit, en waar ik V1.60 kan vinden?

last.fm, Be a Hero! Be Yourself!

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Ik denk dat die 1.60 (en inmiddels als 1.62) alleen voor de 30GB-versie is, en dat de 60GB-versie een andere nummering gebruikt.

No message

oke Tnx! ik heb het nog ff gechecked op de creative-site en het klopt inderdaad, de 30GB-versie is al een paar getallen verder ;)
Maar die geluidscap deleten werkt echt! alleen is het jammer dat de volume nummering niet verder loopt, het geluid kan immers harder...

Reg. datum: 02 november 2006

Rockbox werkt op de ZVM!!!
Dat wil zeggen het start op, je kan er verder nog niks mee.

Reg. datum: 11 december 2003

quote:
pcprutser schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:27:
oke Tnx! ik heb het nog ff gechecked op de creative-site en het klopt inderdaad, de 30GB-versie is al een paar getallen verder ;)
Maar die geluidscap deleten werkt echt! alleen is het jammer dat de volume nummering niet verder loopt, het geluid kan immers harder...
Wat houdt dat precies in, een volumecap deleten? Dat de speler gewoon harder kan? Zoja, blaas je daar je oordopjes/speakers niet mee op?

quote:
D3XiE schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:47:
[...]

Wat houdt dat precies in, een volumecap deleten? Dat de speler gewoon harder kan?
Ja.
quote:
Zoja, blaas je daar je oordopjes/speakers niet mee op?
Nee.

No message

ja je mp3-speler kan harder, het volume gaat zichtbaar tot 25, maar hoorbaar is het echt harder!
en het ligt eraan wat voor oordopjes je hebt, sommige zul je al opblazen als je het volume met volumecap op zijn hardst hebt staan... maar de meeste doppen zullen het wel houden :)

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

Heb even de overstap gedaan naar een ipod, maar ben nu toch weer terug bij mijn zen.
Niets ten nadele van de ipod, maar ik vind het super om weer een radio te hebben, en gewoon media weg te kunnen gooien zonder itms. Tevens vind ik persoonlijk de besturing v/d zen ook fijner.

Heb nu alleen een probleemje na een windows reinstall, dat mijn speler niet herkend word ondanks het installeren van de drivers.
Ik ben via dit topic al weer op wat andere fora terecht gekomen en ik denk dat het wel gaat lukken.
Dus ik wil zeker de topic warning niet negeren.
Maar misschien is dit specifieke probleem iets voor de OP? Ik de vraag nl meerdere malen tegen.

probleem: zen vm wordt niet herkend icm wmp11 (en oude firmware?)
(mogelijke) oplossing
- nieuwe fw
- wmp11 deinstall, wmp 10 install
- .......
(De oplossing kan ik nog niet definitief posten omdat het nu nog niet werkt, maar ik kom er nog op terug :P)

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3,VP2. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos, sf2 HD remix. Verwachte volgende aankoop: sf4

Een speler die niet herkend wordt heeft meerdere oorzaken en de dingen die je hier beschrijft zijn standaarddingen die je sowieso zou moeten proberen als je speler niet meer herkend wordt :) Als de ZVM nu een specifieke bug of wat dan ook, inclusief bijbehorende oplossing, dan had het wel een plekje in de TS kunnen krijgen.
Nu blijft het gewoon een individueel probleem waarbij de troubleshooting ook vrij individueel is.

Reg. datum: 06 februari 2004

Heeft iemand wel een geprobeerd om firmware van de 60GB op een 30GB speler te zetten, zodat je met de 30GB Vision M een USB host functie krijgt?

Mijn computer- -Creative NOMAD Jukebox 3 & UE10 PRO- -Nikon D50

Firmwarematig een USB Host maken is leuk, maar wat heb je eraan als er geen USB Host op de 30GB-versie zit?

No message

quote:
safrane-biturbo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:44:
Heeft iemand wel een geprobeerd om firmware van de 60GB op een 30GB speler te zetten, zodat je met de 30GB Vision M een USB host functie krijgt?
jij wordt dan een van de eersten (A)
Als het niet werkt kun je altijd nog terug naar de laatste firmware van de 30gb versie...

Reg. datum: 11 september 2002

ik heb n ZVM 60gb, en ben er erg tevreden mee (muv vorige maand toen ie tijdens een reis een keer helemaal leeg was en iedere keer dat ik m aanzette moest rebuilden, waarna hij geen trackinfo liet zien (wel muziek speelde) en geen foto's of video's kon vinden (terwijl in de systeeminfo wel stond dat er 50 films op stonden). Nieuwe firmware heeft t opgelost.
Het enige wat ik echt zonde vind is dat er voor ipods zoveel sounddocks zijn van andere merken en voor weinig geld, en voor ons apparaatje alleen die van creative (en dezelfde met ipod connector kost de helft). Of zijn er sounddocks die ik over t hoofd zie?

AMD 3200+, Asus a8n-e, radeon x550, 2x1Gb DDR,250gb. /// Canon 30D, sigma 17-70 2.8-4.5, canon 50mm 1.8, tamron 70-300 4-5.6, speedlite 550EX

No message

ik denk dat je gelijk hebt... helaas!

Weet iemand of en waar die invisible shields van zagg te krijgen zijn in nederland? ik heb namelijk geen zin om een paypal account te aan te maken, aangezien ik daar nogal 'slechte' verhalen over heb gehoord (rekeningen geplunderd enz...)

Reg. datum: 19 oktober 2005

Probeer het eens in de V&A.

RoD wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:39 (88%)

Reg. datum: 19 februari 2007

quote:
pcprutser schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:58:
ik denk dat je gelijk hebt... helaas!

Weet iemand of en waar die invisible shields van zagg te krijgen zijn in nederland? ik heb namelijk geen zin om een paypal account te aan te maken, aangezien ik daar nogal 'slechte' verhalen over heb gehoord (rekeningen geplunderd enz...)
Ik heb al jaren een paypal-account en heb nog nooit problemen gehad. Ebay zou allang op de fles zijn als paypal notoir onbetrouwbaar is.

Nikon D60 | AF-S DX Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR

No message

oke, ik vraag wel aan mijn ouders of ik de skin met hun creditcard kan kopen...

Reg. datum: 19 februari 2007

quote:
pcprutser schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:04:
oke, ik vraag wel aan mijn ouders of ik de skin met hun creditcard kan kopen...
Je kunt paypal tegenwoordig ook direct aan je bankrekening koppelen; je hebt dus niet eens een creditcard nodig.

Nikon D60 | AF-S DX Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR

Reg. datum: 01 juli 2004

verkeerde topic..

sjakietrekhakie wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:01 (97%)

Reg. datum: 11 december 2003

Heb even een vraagje met betrekking tot het volgende:
Via de pc opladen gaat redelijk, alleen nu zit ik dus op mijn werk en ze hebben rechten ingevoerd voor USB poorten. Nouja niet veel aan de hand, usb in de pc stekkertje in de speler en de speler zegt dat hij aan het opladen is. Echter na 3 uur laden is er nog geen enkel streepje bijgekomen, zou het te maken hebben met de rechten van de usb poort? Ik kan dus niet IN de mp3 speler komen, maar de poort geeft wel stroom en laadt niet op :S

Volgens mij moet USB-Host geëmuleerd worden om de speler op te laden. Als dat niet gebeurd dan laadt de speler niet op. Afaik is dat ook de reden dat sommige universe laders het niet doen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: