Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2006

quote:
RicX schreef op zondag 25 mei 2008 @ 06:41:
[...]

hier en hier staat dat hij wel een motion sensor en trackid heeft. Lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen, maar ik kan me ook bijna niet voorstellen dat gsmarena.com gaat liegen....
Ik hoop dat het zo is, dat je hem net zo kunt draaien als een Diamond...
Nu maar vind ik dat er heel wat (top)devices uitkomen, maar op software gebied komt er niet zoveel uit, qua kwalitatieve spelletjes en today screen software enzo.

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
571Pro schreef op maandag 26 mei 2008 @ 02:17:
[...]

Ik hoop dat het zo is, dat je hem net zo kunt draaien als een Diamond...
Nu maar vind ik dat er heel wat (top)devices uitkomen, maar op software gebied komt er niet zoveel uit, qua kwalitatieve spelletjes en today screen software enzo.
PointUI misschien iets voor jou ? Is er pas vanaf 2 mei jongstleden en is een compleet nieuw todayscreen en andere zaken voor windows mobile...
nee is ook een antwoord!
Reg. datum: 29 april 2003

quote:
joedy87 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:41:
Ik ben ook eens bij hi gaan kijken, daar kost de TyTnII bij Hi25 maar 280. Dus een stuk goedkoper als bij KPN! (scheelt dus even mooi 40 euro)
Ik zit zelf ook bij Hi nu en zo te zien ga ik daar ook blijven ;)
[off-topic]Hou je wel het verschil tussen verlengingen en nieuwe abonnementen in de gaten?[/off-topic]

Qua prijsstelling verwacht ik dat de XPERIA X1 inderdaad in de buurt zal komen van de TYTN2, misschien iets hoger. Dan zal ik toch maar weer aan een tweejarig abbo moeten gaan denken om de kosten op dit moment nog enigszinds prettig te houden.

Opterpr0n

quote:
ppaddo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:22:
Qua prijsstelling verwacht ik dat de XPERIA X1 inderdaad in de buurt zal komen van de TYTN2,
Als je het mij vraagt zal ie zeker boven de Tytn2 heen gaan kwa prijs!
De Tytn2 is een High-end Phone.
De Xperia X1 is een Business/Deluxe High-end Phone!
Dusch, maar je borst maar nat...

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 21 mei 2008

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:59:
[...]

Als je het mij vraagt zal ie zeker boven de Tytn2 heen gaan kwa prijs!
De Tytn2 is een High-end Phone.
De Xperia X1 is een Business/Deluxe High-end Phone!
Dusch, maar je borst maar nat...
Zou wel eens mee kunnen vallen...
Vergeet niet dat dat ding moet gaan concurreren met de iphone en andere HTC toestellen. Het zou een steek in eigen rug van SE zijn om die telefoon dan honderden euro's duurder te maken! Bovendien de functies e.d. dingen wat erop zitten bestaan allemaal al maar zitten alleen in een ander jasje.
Een vertegenwoordiger van SE NL heeft gezegd dat hij rond de 600 euro zal kosten, misschien zal het iets meer zijn maar veel denk ik niet.
quote:
ppaddo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:22:
[...]

[off-topic]Hou je wel het verschil tussen verlengingen en nieuwe abonnementen in de gaten?[/off-topic]

Qua prijsstelling verwacht ik dat de XPERIA X1 inderdaad in de buurt zal komen van de TYTN2, misschien iets hoger. Dan zal ik toch maar weer aan een tweejarig abbo moeten gaan denken om de kosten op dit moment nog enigszinds prettig te houden.
Idd, mocht het de spuigaten uitlopen wat prijs betreft ga ik niet wachten tot februari want dat kan ik niet ;) Ik denk dat ik dan voor een alternatief ga, de Diamond touch of misschien wel de Iphone. Beide komen zeer spoedig uit en zullen in oktober al flink in prijs gezakt zijn!
Maar hoop nog steeds dat de X1 eerder uitkomt dan oktober. Dan kan ik hier en daar al lezen hoe het toestel is + hij zal dan al wat in prijs gaan zakken!

Reg. datum: 28 februari 2008

dan heb ik slecht nieuws,hier staat dat de x1 in q4 uitkomt.

http://www.inxperia.com/i...8/xperia-x1-to-ship-in-q4

is niet officieel dus, maar wel een grote kans op dat dit het zal worden.

echt balen dus maar wie weet ook een voordeel.

quote:
alsditookniet schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:12:
dan heb ik slecht nieuws,hier staat dat de x1 in q4 uitkomt.

http://www.inxperia.com/i...8/xperia-x1-to-ship-in-q4

is niet officieel dus, maar wel een grote kans op dat dit het zal worden.

echt balen dus maar wie weet ook een voordeel.
't Ziet er naar uit dat week 44 dan toch aardig gaat uitkomen... vind ik wel een teleurstelling gezien "de concurrent" (HTC Touch Diamond) er volgende maand al moet zijn :(

Reg. datum: 24 september 2005

trouwens de nokia n95 heeft vorig jaar ook bij belcompany gestaan bij verwachte toestellen en da duurde maar een paar weekjes voordat ie uit kwam!!

Reg. datum: 14 juli 2004

Dit is geen slim (poker) spelletje van Sony. Gaan hier denk ik toch de plank misslaan. Snap ook niet helemaal wat hier speelt (tussen HTC en Sony). Immers Sony zal toch weten wat voor impact de Diamond (rapheal) gaat maken. Als HTC het toestel maakt ligt het verhaal toch zo goed als klaar op de plank. Software erop en klaar. Wat maakt dan dat het pas Q4 verschijnt? Als de panels de bottleneck zijn dan laat je dat toch vallen. Mogelijk dat HTC af heeft gedwongen hun beschikbare productie eerst te besteden aan Diamond (Rapheal) en daarna de Experia te produceren?

*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

Of door de vroegere release van de Diamond mogelijke problemen al kunnen verhelpen voor de release van de X1. Hun eerste WMD moet natuurlijk wel een succes worden anders zijn ze al bij voorbaad kansloos op die markt.

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Nog steeds wannabe mod :)

Ik zit nu ook heel erg te twijfelen. Ik wil eigelijk een toetsenbord, maar de Diamond is ook erg mooi en m'n contract vervalt in augustus...

.::. ActionRadio .::.

Myeah, die HTC Rafael (da's de Diamond, maar met een toetsenbord) wordt volgens mij ook in Q4 verwacht, ik denk dat HTC deze telefoon (ipv de Diamond) rechtstreeks tegenover de X1 zet om te concurreren.

Nog steeds wannabe mod :)

quote:
Wicked_Wy schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:
Myeah, die HTC Rafael (da's de Diamond, maar met een toetsenbord) wordt volgens mij ook in Q4 verwacht, ik denk dat HTC deze telefoon (ipv de Diamond) rechtstreeks tegenover de X1 zet om te concurreren.
Maar het rare is dat de specs volgens mij zo goed als hetzelfde zijn. Dus komen er 2 dezelfde telefoons op de markt? Alleen de panels zou hij dan niet hebben, maar die zal snel genoeg op xda-dev komen...

Trouwens wordt de naam van de HTC Rafael waarschijnlijk HTC Touch Pro

Kix@$$ wijzigde dit bericht 29-05-2008 15:40 (6%)

.::. ActionRadio .::.

Reg. datum: 01 juli 2007

Op de site van SE staat trouwens ook ''Binnenkort verkrijgbaar'', dus het is niet alleen de BelCompany die het meld.

Ik wil dit mobiel zo graag! Maar 10 augustus loopt mijn abbo dus af ;(
Als hij maar voor die tijd komt dan.

Ik kan het nergens vinden trouwens, maar Memory Stick Micro slikt ie niet?
Dan kan ik me 4gb kaartje uit me K800i dus wegmieteren :+

MicroSD wel zag ik, al enig nieuws of hij ook SDHC pakt?

Reg. datum: 21 mei 2008

quote:
PolluxDKB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:28:
Op de site van SE staat trouwens ook ''Binnenkort verkrijgbaar'', dus het is niet alleen de BelCompany die het meld.

Zou ik ook wel eens willen weten!
Weet iemand trouwens hoe de HTC camera's zijn? Ik ben namelijk bang dan de diamond een waardeloos cameratje heeft (zo ziet het eruit op foto's) en dat ik er qua foto's erg op achteruit ga als ik geen SE meer pak.

quote:
PolluxDKB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:28:

Uit de Xperia X1 white paper:
quote:
microSD card slot
microSD is supported. Different kinds of content (pictures, audio, video clips, etc.) can be stored in memory cards, and transferred to other consumer products which support microSD, for example, digital cameras, camcorders, portable music players, TVs, photo printers and computers. SDHC™ (High Capacity) is supported.
MS Micro pakt'ie idd niet meer... :(

Wicked_Wy wijzigde dit bericht 29-05-2008 19:22 (36%)

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Modbreak:
Topic gaat even op slot om alle overbodige berichten over abbo's en webshop te trashen.

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

En weer open ...

Modbreak:
Dit topic gaat over de Xperia X1. Dus NIET over abonnementen of webshops waar je hem kan nemen!

Als je bericht weg is, dan is die waarschijnlijk getrashed. Laat het niet nog een keer zo ver komen dat het topic op slot moet om het op te schonen.
Reg. datum: 07 juni 2005

ik ben echt anti SE maar ik moet toegeven dat deze heel mooi is

nee is ook een antwoord!
Reg. datum: 29 april 2003

Leuk vergelijk van de X1 met de Diamond en de iPhone op Gadgetzone

http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph2.jpg

http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph3.jpg

http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph4.jpg

http://www.gadgetzone.nl//images/x1htciph5.jpg

Meer foto's zijn via de link naar Gadgetzone te vinden.

Ik vind de X1 wel erg groot, zeker aangezien ik de iPhone al een behoorlijk blok vind!

Reg. datum: 01 juli 2007

Heeft hij nou wel of niet dat Motion gebeuren?

Dus dat als je hem 90 graden kantelt het beeld ook kantelt? Lijkt mij namelijk dat dat wel nodig is.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
PolluxDKB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:23:
Heeft hij nou wel of niet dat Motion gebeuren?

Dus dat als je hem 90 graden kantelt het beeld ook kantelt? Lijkt mij namelijk dat dat wel nodig is.
Ja, dat heeft ie. Het beeld kantelt iig als je het toetsenbord opendoet, dacht ik in filmpjes gezien te hebben. Maar dan kan dus ook komen door motion gebeuren.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:56:
[...]
Ja, dat heeft ie. Het beeld kantelt iig als je het toetsenbord opendoet, dacht ik in filmpjes gezien te hebben. Maar dan kan dus ook komen door motion gebeuren.
Er zijn alleen speculaties over, zoals ik hier al zei. Wat ik wel zeker weet is dat bij het uitschuiven van het toetsenbord het scherm kantelt, en als je op een bepaalde button op het touchscreen 'klikt'. Dit is iig wat je in diverse filmpjes ziet.
Reg. datum: 26 juli 2006

Van de Nieuwspagina van Tweakers: de introductie van de T-Mobile Vario IV.
Dit is toch de T-Mobile-variant van de X1/HTC Rafael? De formfactor is wel anders, maar de binnenkant zou dan identiek zijn.

evdakker wijzigde dit bericht 30-05-2008 09:35 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: