Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield Heroes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

Reageer Nieuw Topic
miKeeej
Reg. datum: 10 oktober 2004

Even een andere vraag. Iemand hier met Special Forces? die één minuutje even op mijn account wil spelen? Voor de unlocks ;)

AMD Athlon 64 4000+, Twinmos 512 DDR CL2.5 (4x), Connect3d X850XT Platium Edition VIVO, MSI K8N Neo4 Platinum, Western Digital Raptor WD360GD, Maxtor DiamondMax 10 200GB (2x), NEC ND-3520 16x, AOpen H600B, X-Alien 500 Watt

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Sorry hoor, maar Americas Army heeft nog steeds zo'n 100.000 spelers iirc :) . En waarom is een grote multiplayer game niet te vergelijken met een game die een minder grote speler basis heeft?

En als jij liever noobs neerknalt (wat IMO te triest voor woorden is) op een server, is BFH niet voor jouw. Ik vind het juist leuk dat ik keihard m'n best moet doen om te winnen.

EDIT: Aan iedereen die meer info wilt van de betatesters: Ik ben betatester, heb een NDA getekend, en ik wil niet uit de Beta geknikkerd worden. Van mij mag iemand anders je wel wat vertellen, maar ik vind het niet heel verstandig ;) . Als je zo nodig meer wilt weten van de game, dan moet je je even inschrijven, ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers) :) .
Dat mag jij vinden. Imo is dat gewoon bullshit. Ik zeg gewoon waar het op staat. Uiteindelijk wil je mensen afknallen, en het zal mij verder een worst wezen of het een naab is of een pro. Zolang ik z'n aars 6 keer achter elkaar kan spawnrapen ben ik happy. Zo is 't gewoon. Kun je wel zeggen dat jij niet zo in elkaar zit maar als je zelf in-game de kans krijgt om 't te doen doe je het ook...
Dit spel hoort niet noob-vriendelijk gemaakt te worden, het is juist leuk om MOEITE te doen om goed te worden. En niet dat je vanaf 3 km met 1 kogel nog iemand neerknalt. Leren mikken, reactievermogen etc. Maar als ik het goed begrijp heeft dit spel dat niet zo.
En dat je niet zelfstandig een server kunt joinen maar gewoon automatisch wordt ingedeeld vind ik ook vrij nep. Dus als je gewoon naar een server wilt waar dagelijks zo'n beetje dezelfde hangjongeren uithangen dan kan dat dus niet. Of je moet weer lastig via priveberichtjes en xfire dat gaan doen...
Nouwja voor even zal het waarschijnlijk vast lollig zijn, maar toch lijkt het me duidelijk dat BF3 het echte werk moet worden. Dit kan niet BF2 vervangen

Spacepannekoek wijzigde dit bericht 28-05-2008 19:04 (12%)

Nouw ja, jammer voor jouw dan, dat dit spel niet voor jouw is. Ga jij toch lekker noobs spawnkillen in BF2? Heb ik mooi geen last meer van jouw als ik keihard loop te vechten in BF Heroes :) .

Heroes is gewoon zo gemaakt dat je niet een pro hoeft te zijn. Ben je daar niet mee eens? Dan speel je het toch lekker niet.

Spelling is een keuze | Weblog

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez
Moderator Spielerij
Reg. datum: 09 september 2005

..En als je wel pro bent speel je tegen andere pro's. * TheZeroorez ziet het probleem niet zo...

Daarbij is het al tijden (sinds het begin) bekend dat dit spel JUIST arcade ging worden, voor jong en oud, n00b en pro. Dan moet je niet nu ineens de vergelijking tussen BFH en BF2/BF3 willen trekken :X

TheZeroorez wijzigde dit bericht 28-05-2008 19:50 (49%)

Q.E.D.

Reg. datum: 23 augustus 2006

toch vraag ik me af waarom ze bij deze shooter, die overduidelijk voor het grote publiek is bedoelt,
kiezen voor 3rd person. alleen omdat je dan je character goed kan zien rondhossen in zijn coole outfit?
ik denk dat je méér mensen qua gameplay trekt met het iets toegangelijkere 1st person.

verder LIJKT ( ;) ) het me een duidelijke casual, dus idd niet (of ook) voor de hardcore.

Reg. datum: 04 november 2004

Opzich lijkt het mij een grappig spel te worden, vraag me alleen af hoe makkelijk je het "even tussendoor" kan spelen met vrienden omdat je volgens huidige berichten wordt ingedeeld naar skill, dus tenzij je allemaal rond hetzelfde skillniveau zit kom je niet in dezelfde match, of zie ik dit verkeerd? :?

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Keen must die!

@cyclanus: Dat zie je verkeerd wat ze doen naast matchmaking ook aan een andere manier van koppelen, waaraan je als speler zelf invulling kan geven.

@krakbracket: 3rd maakt het juist zeer casual omdat je naast rondrennen en schieten ook andere leuke moves hebt

@thezeroorez: de pro-nonpro discussie is toch bij voorbaat kansloos. De zogenaamde ubermegadiamondhighgoldsuperskilled counter strike 1.6 spelers spelen toch alleen maar dat spel. Heroes is casual, echter zal er net als BF2 een leuke 8vs8 warscene ontstaan. Ook de vliegtuigen maken het spel weer als vanouds.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

And so it's come to this.
Reg. datum: 05 januari 2002

ik zoek de ringtone van de intro maar alleen dat stukje dat gefloten word

Heb al wel de mp3 van de theme gevonden maar daar begint dat stukje pas in het midden en ik ben niet zo handig in mp3 editing.

Citizen of Vienna

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez
Moderator Spielerij
Reg. datum: 09 september 2005

Je hoeft echt geen bink in MP3-editing te zijn om een stukje van het begin weg te knippen. Als je dat niet 'kunt' zoek je het op, het is in ieder geval niet de bedoeling dat stukje gefluit hier kant-en-klaar te requesten.

Q.E.D.

3 fristie
Reg. datum: 18 augustus 2003

quote:
H3llsing schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:11:
ik zoek de ringtone van de intro maar alleen dat stukje dat gefloten word
Here you go; http://rapidshare.com/fil...roes-theme-short.mp3.html

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

And so it's come to this.
Reg. datum: 05 januari 2002

Thanks dude _/-\o_

Precies wat ik zocht.

Citizen of Vienna

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Spacepannekoek schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:52:
[...]

bla bla bla

Dit kan niet BF2 vervangen
Dit is ook niet bedoeld om BF2 te vervangen |:(

'ik snap er geen zak van, maar ik vind de kleurtjes wel leuk...' - girlfriend vs Syntax Highlighting :+

Dit is idd weer eerder iets dat ze uitgeven om de tijd te overbruggen tussen BF2 en BF3.

Keen must die!

Nee, Heroes is een geheel nieuw concept. Niet om te overbruggen, maar een nieuwe casual gratis game.

Je eigen site spammen wordt niet gewaardeerd

Terr wijzigde dit bericht 08-06-2008 02:26 (86%)

Reg. datum: 07 januari 2005

Van waar al die negatieve berichten de game is gratis vergelijk het met warrock en gunz the duel dat lijkt me eerlijker...

Keen must die!

Negatieve berichten lees je alleen van mensen die het spel beoordelen aan de hand van previews of screenshots ;)

Ik lees juist niets dan possitiefs eigenlijk in de previews enige nadeel wat ik hoor id e beperkte aantal maps (3)

Keen must die!

Dat is alleen nu. Ze hebben nooit gezegd dat ze niet meer maps zullen maken. Het mooie aan deze game is dat ze ala minuut nieuwe content kunnen pushen naar alle spelers.

Reg. datum: 23 augustus 2006

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:48:
Negatieve berichten lees je alleen van mensen die het spel beoordelen aan de hand van previews of screenshots ;)
want iedereen die in de beta zit mag niets zeggen ;)

maar het klopt; je moet het in perspectief zien: het is absoluut geen game bedoelt voor de hardcore maar echt een casual die voor iedereen toegangkelijk moet zijn. zoveel is mij iig al wel duidelijk geworden in de beta.

Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:15:
Dat is alleen nu. Ze hebben nooit gezegd dat ze niet meer maps zullen maken. Het mooie aan deze game is dat ze ala minuut nieuwe content kunnen pushen naar alle spelers.
We hebben het hier wel over een spel van EA...en de support van EA is nou niet bepaald goed.... Hoogst waarschijnlijk zijn er slechts 3 mappen, omdat ze de kosten willen drukken en eerst willen zien of de advertentie inkomsten voldoende zijn...zo ja...zullen ze meer content leveren, zo nee, dan zal Battlefield Heroes waarschijnlijk vrij snel gedumpt worden...

Natuurlijk hoop ik dat het niet zo is...want battlefield Heroes ziet er erg leuk en hopelijk speelt het net zo leuk, maar tegenwoordig kijk ik bij EA toch eerst de kat uit de boom...want veel goeds leveren ze de laatste tijd niet meer...

Reg. datum: 21 april 2008

ik snap serieus al het gezeur niet hoor. Het is een GRATIS spel.

Is het goed, dan is het mooi meegenmomen, Is het niks, dan verlies je er als consument ook niks mee.

Reg. datum: 15 mei 2002

Ik ben erg benieuwd naar dit spel, ik wacht alleen op de final na een paar teleurstellingen in beta's zie ik daar niet zoveel nut meer in. (Crysis, FFOW, WiC)

quote:
Suicyder schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:45:
Ik ben erg benieuwd naar dit spel, ik wacht alleen op de final na een paar teleurstellingen in beta's zie ik daar niet zoveel nut meer in. (Crysis, FFOW, WiC)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. ;)
Reg. datum: 15 mei 2002

quote:
DeX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:22:
[...]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. ;)
Bekend, maar ik stel ook vaak te hoge eisen aan een BETA, misschien dat het ook niet echt voor me weggelegd is. :+

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: