Reg. datum: 24 mei 2008
Newscacher gedupeerden topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 24 mei 2008
Reg. datum: 26 februari 2001
Verder zou Tom eens moeten nadenken over dat wat met xsnews is gebeurd, stel dat alle klanten zeggen, we willen onze abokosten maandelijks achteraf betalen, daar zou Tom absoluut niet mee akkoord gaan, maar verwacht dit wel van xsnews. dat is dus de omgekeerde wereld.
Reg. datum: 01 januari 2004
Edit: was al genoemd
enricovos wijzigde dit bericht 24-05-2008 10:48 (18%)
Snelheid
Retentie
Compleetheid
Support
Die waren allemaal wel goed, bij mij! Toen hij XSnews als leverancier had.
Ik kan nog geen proefpakket aanvragen, want de eerste 75 zijn al in gebruik.
Indien de bovenstaande punten weer goed zijn, dan maakt het mij geen reet waar hij zit.
Bij pietjes of jantje....
Reg. datum: 20 december 1999
Als je zo weinig af weet van het internetwereldje vraag ik me toch serieus af wat voor toegevoegde waarde je bent voor Newscacher. Met zulke uitspraken zet je jezelf meer voor schut dan dat je er een punt mee maakt.quote:Yorick Peterse schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:50:
[...]
Ik ben koetje ja.
Ik was moderator op het forum en ben toen "verwijderd" de reden hoeven jullie niet te weten. Ik ben nu weer aangenomen en dus ga ik me niet in deze discussie wikkelen.
Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven, maar als ik zie dat iemand zich de baas van... noemt en beweert dat Tom daar geen account heeft, en dat ik er vervolgens achterkom dat die reader naar Highwinds verwijst EN online is ( krijg immers een response ) dan gaat er een belletje rinkelen.
Jij bent toch leverancier van newscacher...wat lever jij dan?quote:vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:46:
Waar het mij om gaat:
Snelheid
Retentie
Compleetheid
Support
Indien de bovenstaande punten weer goed zijn, dan maakt het mij geen reet waar hij zit.
Reg. datum: 18 april 2005
Ik ben ingehuurd om alleen maar positief te reageren over Newscacher!quote:enricovos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:49:
[...]
Jij bent toch leverancier van newscacher...wat lever jij dan?
Maar houd dit ff tussen ons, oke?
ontopic:
Mijn ervaring.
Snelheid is top (met 4 connecties al een stabiele snelheid van 1.22 MB/s)
Emailtjes komen nu wel binnen, na het aanvragen van een pakket
Retentie. Ik haal hier tussen de 90 en 100 dagen. Komt dus redelijk overeen met wat er op de site staat.
Retentie komt overeen met die van Hitnews. Heb voor de grap een proefabonnement aangevraagd daar en alles wat Newscacher incompleet binnen haalt, haalt Hitnews ook niet compleet binnen.
XSnews/Eweka krijgen het wel compleet.
Reg. datum: 10 oktober 2005
En ja, ik hab al ¤60,- geinvesteerd, dus....!
En zou ik op dit moment opnieuw investeren? nee. Maar blijft hij in de lucht, dan wel ja.
quote:enricovos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:32:
Ik geloof er helemaal niets van. De afgelopen 10 jaar heeft hij een reputatie opgebouwd waarop niemand trots zou zijn. Dan kan je nu denken dat het allemaal wel goed zal komen maar mensen...trap er niet in.
De mensen die zich nu aanmelden doen dat omdat zij iets tegoed hebben. Stel jezelf de vraag eens of jij in dit stadium een betaalde abo zou nemen waarvoor je echt moet betalen... ik weet zeker dat iedereen dat niet zou doen. Iedereen die dit wel doet kan niet lezen of is heel erg naief. Wanneer de mensen die de boel hebben weten te heractiveren allemaal positief gaan posten dan zullen andere mensen gaan denken dat het wel goed zit.
Wat je zelf nu wel zou doen is een betrouwbare partij opzoeken en daar je geld insteken. Wanneer Tom "newscasher" Dings (volgens mij is dat de naam die hij beter had kunnen gebruiken) over een jaar nog bestaat dan kan je re op dat moment altijd nog voor kiezen.
Zakelijk gezien is dit natuurlijk geen gezonde situatie; eerste 600 abo's moet hij uit eigen zak betalen...dus hij doet dat op de pof (anders had hij toch het geld dat mensen tegoed hebben wel terug betaald)...meerdere providers...kan je de boel langer online houden..ondertussen maar hopen dat er veel positieve berichten verschijnen door zelf veel te spammen of mensen te verplichten om op de eigen site eerst positief te reageren alvorens het proef-abo om te zetten naar een betaald abo...mensen veel laten betalen en uiteindelijk de stekker eruit trekken onder het mom dat het aan een ander ligt.
Waarom denken jullie dat hij alle claims bij paypal ingetrokken wil hebben? Denk dat het moeilijk zakendoen wordt wanneer je geen paypal kunt gebruiken. Waarom stuurt hij zijn moderators nu op pad om positieve berichten te stooien.... waarom mag niemand negatief zijn op zijn eigen forum....
Deze man heeft maar 1 doel; geld cashen en weer wat anders verzinnen.
Succes maar ik neem liever mijn verlies.
Als continuïteit je geen reet uit maakt dan zit je inderdaad op je plek bij Newscacher.quote:vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:46:
Waar het mij om gaat:
Snelheid
Retentie
Compleetheid
Support
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Voorlopig is bij jou van korte duur hèquote:vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
Dit is trouwens mijn laatste post, voorlopig.
Inderdaad, dat vond ik wel zo'n trieste voorwaarde. Ik begreep ook niet dat niemand daar iets over riep.quote:enricovos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:32:
mensen te verplichten om op de eigen site eerst positief te reageren alvorens het proef-abo om te zetten naar een betaald abo
Reg. datum: 12 maart 2008
Wel OT maar het IP viel me op...quote:Yorick Peterse schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:43:
@Punica
Grappig om te zien dat je zegt dat NC geen account heeft bij HighWinds, een Traceroute naar reader.newscacher.com geeft de volgende resultaten.:
[afbeelding]
Geloof je het niet ? Ga dan maar eens naar http://www.maxmind.com/app/locate_ip en vul in als ip "69.16.176.253" of "reader.newscacher.com"
Sinds enige tijd heeft de Belgische ISP Telenet zijn eigen newsserver (bijna) uitgezet en moeten/mogen alle users newsgroups.telenet.be gebruiken.
En wat geeft een lookup van newsgroups.telenet.be ?
Non-authoritative answer:
Name: newsfarm.ams2.highwinds-media.com
Address: 69.16.176.253
Aliases: newsgroups.telenet.be, newsgroups.telenet-ops.be
en
Non-authoritative answer:
Name: reader.newscacher.com
Address: 69.16.176.253
Zal (hopelijk) wel een loadbalancer achterzitten maar toch.
Voor de goede orde...ik bedoelde in de tekst niet jou als moderator maar Yorick.quote:huh?? schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:20:
Even voor de goede orde: ik ben dus GEEN moderator daar.
En ja, ik hab al ¤60,- geinvesteerd, dus....!
En zou ik op dit moment opnieuw investeren? nee. Maar blijft hij in de lucht, dan wel ja.
[...]
Reg. datum: 26 april 2008
DUS: DIT IS JE LAATSTE KANS NEWSCACHER, DON'T BLOW IT!!!
Reg. datum: 09 maart 2005
Ik snap sommige mensen dus niet, ze willen niet luisteren. Mensen deze vriend is een oplichter eerste klasquote:misterquantos schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:46:
DUS: DIT IS JE LAATSTE KANS NEWSCACHER, DON'T BLOW IT!!!
Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.
Die mensen hebben hier al voor betaald en nu lijkt hun dienst het weer te (gaan) doen. Wat snap je daar niet aan?quote:Pierre61 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:57:
[...]
Ik snap sommige mensen dus niet, ze willen niet luisteren. Mensen deze vriend is een oplichter eerste klas
Marzman wijzigde dit bericht 24-05-2008 13:02 (4%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 05 oktober 2000
Jij kan kennelijk niet lezen. Ik heb al voor 1 jaar betaald en daar wil ik graag gebruik van maken. Ik nu zo'n proefabbo en die draait goed. Straks heractiveren. Tot op heden heeft meneer Dings zijn woord gehouden aangaande newscacher.quote:Pierre61 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:57:
[...]
Ik snap sommige mensen dus niet, ze willen niet luisteren.
E6750@3600 | GigaByte GA-G33-DS3R | 2048mb Crucial Ballistix 5300@7200 4-4-4-12 2,2V | Radeon HD2600 512MB | Audigy2 ZS | 160gig WD + 160gig Samsung | Tagan 480watt | Samsung SH-203B dvd-writer | Compaq 17" crt
Reg. datum: 31 januari 2000
1 jaar is lang, met zijn huidige prijzen zal ie wel weer binnen 3 maanden zijn facturen niet kunnen betalen.. alvast succes voor de durfals die straks (weer) voorruit gaan betalenquote:MEGATRON schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:51:
[...]
Jij kan kennelijk niet lezen. Ik heb al voor 1 jaar betaald en daar wil ik graag gebruik van maken. Ik nu zo'n proefabbo en die draait goed. Straks heractiveren. Tot op heden heeft meneer Dings zijn woord gehouden aangaande newscacher.
Remko wijzigde dit bericht 24-05-2008 14:03 (20%)
Geef eens 1 provider aan die zich houdt aan de retentie!quote:Marzman schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:23:
[...]
Als continuïteit je geen reet uit maakt dan zit je inderdaad op je plek bij Newscacher.
Geen van de providers kunnen leveren wat ze op hun site vermelden!
Eweka heeft dat heel slim aangepakt en zet gewoon neer "Tot xxx"
Snelheid "Tot xxxx"
maw. Haal je maar 500 KB/s snelheid en 50 dagen retentie. Dan kun je niet zeiken!
Wat het is "tot" en niet 120 dagen en 20 Mbit/s.....
Voor alsnog: Tom. Je hebt je aan je woord gehouden en het proefpakket draait hier super!
Dat kan niemand ontkennen!
Tom kan ook niet ontdekken dat hij geen goede reputatie heeft ivm zijn verleden!
vr6-only wijzigde dit bericht 24-05-2008 14:15 (56%)
Giganews. Nog meer vragen?quote:vr6-only schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Geef eens 1 provider aan die zich houdt aan de retentie!
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Bullshit. Giganews haalt niet meer dan 186 dagen!quote:
Google er maar eens!
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Retentie
Bij Tweaknews haal ik nog dingen van 100+ dagen binnen. Nog nooit problemen mee gehad (kan wel aan bepaalde groepen liggen, maar ik heb niet de minst populaire gewoonlijk, zoals Games/Film groepen)
En daarom gebruiken ze daar ook 'tot', want niet elke groep is even populair.
Kixtart wijzigde dit bericht 24-05-2008 14:14 (10%)
Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)
Makkelijkste weg kiezen!quote:pven schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:12:
Pfff ... laat maar. Ik heb al geen zin meer om verder met je in discussie te gaan.
Met die houding kom je ver in het leven!
zal me niet verbazen als ik straks een ban heb of een GOT warning
ps. Dit wordt een leuke maand. Voor elk positief bericht, krijg ik 1 euro
vr6-only wijzigde dit bericht 24-05-2008 14:16 (84%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last