What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 april 2007
Gisteren was ik trouwens op een date met Kiki. Ik hield een taxi aan waarop zei opeens voorin naast de bestuurder instapte. Toen ik daarop achterin plaats nam gebeurde er niks, ik kon geen bestemming kiezen en de camera veranderde ook niet naar de "inside view''. Best wel een rare bug.
Dat hoeft niet perse te zijn, omdat je niet met alle dates alles kunt doen.quote:^^0nMe schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:09:
Verder heb ik soms ook last van een probleem bij dates als je via een taxi naar een uitgaansgelegenheid gaat, want dan triggert de game de event soms niet (er ontbreekt een gele pijl) waardoor je alsnog zelf naar een andere plekje mag rijden.
Reg. datum: 26 mei 2006
Reg. datum: 28 november 2004
May. 16 4:05 PM by KenTheGreat1
Sure, you can steal cars and beat up random people in Liberty City, but that's not enough. It's not EVIL. Join the Slobs in a feast of depravity and violence as they showcase the most inhuman things you can do in Grand Theft Auto 4...

Burning hookers: Get of rid your crabs and your shame by burning them away! BUUURN!

Face-Stepping: Simply killing an innocent bystander isn't enough. You've gotta assert yourself to make it count.

Drown your date: Nothing says "I need some space" like throwing your special girl into a large body of water.

Driving on the sidewalk: Make someone's mundane life a little more exciting and grind their bones beneath your car!

Using helicopter blades as a weapon: Nothing makes us smile more than seeing a human body flung down the street at 50 mph.

Maiming hospital patients: The next time flu shots are being handed out, everyone will know to get the HELL out of your way.

Blowing up a gas station: We're not paying $60 dollars for a tank of gas!
Bron: http://www.slobsofgaming....o-in-grand-theft-auto-iv/
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
Haha dat is echt schitterend. Daarnet in Free mode zat ik op de luchthaven in een heli en kwam iemand wat schieten op me. Even wat dichter gevlogen zodat ik hem raakte met mijn rotors, hij vloog dus uit de luchthaven, ik schat zo'n 75-100 meter ver. Hi-la-risch.quote:[b]Robbie T schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:08
[afbeelding]
Using helicopter blades as a weapon: Nothing makes us smile more than seeing a human body flung down the street at 50 mph.
Ook op het einde van 'Dealbreaker', wanneer je terug moet naar Pegorino's huis, mag je je altijd verwachten aan raketten / granaten van co-spelers (ok, ik geef toe dat ik het ook wel in gang zet nu en dan). Wel grappig als je dan in de lucht gegooid word en terecht komt in de straat onder je.
PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: Resistance 2, Fallout 3, Midnight Club: LA, Fifa 09, GTA4, Wipeout HD, Beijing 2008. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
Hmmm, heb je een bron of waar heb je dat gelezen ? Het was op zich niks geks (geen stripclubquote:Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:17:
[...]
Dat hoeft niet perse te zijn, omdat je niet met alle dates alles kunt doen.
Ik vind het rijden bij dates en naar missies toe sowieso niet echt lekker aanvoelen icm GPS, het zou imho meer een tomtom-op-de-voorruit mogen zijn ipv links in een hoekje. Verder zou het leuk zijn geweest als je een chauffeur in dienst kon nemen om je in je (gejatte) wagenpark rond te laten rijden. Is niet wezenlijk anders dan het taxi oproep systeem behalve dat je dan wat keus heb uit mooie wagens en geen bijdehandte Paki voorin.
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ga eens naar je phonebook en kijk eens bij Brucie, Jacob, Michelle etc.... daar staan hun favoriete bezigheden bij. Daar heb je geen geschreven bron voor nodig, gewoon zelf uitzoeken.quote:^^0nMe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:16:
[...]
Hmmm, heb je een bron of waar heb je dat gelezen ? Het was op zich niks geks (geen stripclub), ik dacht een keer bij die bowlingbaan op de boulevard en bij een of andere show. Wel erg lullig als er dan niet precies wordt vermeld dat het niet kan en je hebt een halve taxirit uitgezeten...
Ik vind het rijden bij dates en naar missies toe sowieso niet echt lekker aanvoelen icm GPS, het zou imho meer een tomtom-op-de-voorruit mogen zijn ipv links in een hoekje. Verder zou het leuk zijn geweest als je een chauffeur in dienst kon nemen om je in je (gejatte) wagenpark rond te laten rijden. Is niet wezenlijk anders dan het taxi oproep systeem behalve dat je dan wat keus heb uit mooie wagens en geen bijdehandte Paki voorin.
Met Carmen (Sobohoe) kun je bvb naar de stripclub gaan, maar met Michelle of Kiki gaat dat niet omdat ze dat niet leuk vinden. Dus staat bij hen geen stripclub mogelijkheid wanneer je op je mobieltje kijkt.
Die GPS tja, is niet verslechterd t.o.v. vorige delen. Krak hetzelfde systeem behalve dat je in sommige auto's een sprekende GPS hebt.
Ik vind het hele taxi-systeem overbodig, het maakt je lui. Dat is net het leukste aan GTA, lekker cruisen door een stad met een muziekje op en laatjemaargehen
PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: Resistance 2, Fallout 3, Midnight Club: LA, Fifa 09, GTA4, Wipeout HD, Beijing 2008. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
* Alle missies gedaan.
* Alle side missies gedaan.
* Al die k*t duiven afgeknalt.
* Alle stuntjumps gevonden.
Wat als resultaat geeft 97,83% completed?? Bedoel wat mis ik hier?
UgotHeinzzd wijzigde dit bericht 24-05-2008 02:17 (10%)
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
Gewonnen met darts, pool, bowling ?quote:UgotHeinzzd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 02:15:
Iemand nog een tip?
* Alle missies gedaan.
Alle random karakters ontmoet, ook de gene die je meerdere malen tegenkomt?quote:UgotHeinzzd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 02:15:
Iemand nog een tip?
* Alle missies gedaan.
De computer spelletjes gewonnen?
De straatraces gewonnen?
Alle auto's geïmporteerd?
Alle jobs voor Jacob gedaan?
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Ehm, niet? In de vorige delen zat geen GPS... daar moet je zelf de route zoeken naar een puntje op de kaart.quote:Vanholm schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:47:
[...]
Die GPS tja, is niet verslechterd t.o.v. vorige delen. Krak hetzelfde systeem behalve dat je in sommige auto's een sprekende GPS hebt.
C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, kan de bestemming ook niet lezen op een Sony LCD (HDMI). Op een Samsung SD (RGB Scart) kan ik ze wel lezen.quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:
[...]
bij mij heeft dat geen zin op mijn lcd... heb alles op max staan en dan is het NET te doen; als ik dan in een taxi stap is die tekst zo overbelicht dat je je bestemming niet eens kunt lezen (een rode blure)
Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM
Het kan alleen in een radom karakter zitten, maar volgens mij heb ik ze allemaal gehad....quote:ulekai schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:42:
[...]
Alle random karakters ontmoet, ook de gene die je meerdere malen tegenkomt? yep
De computer spelletjes gewonnen? yep
De straatraces gewonnen? yep
Alle auto's geïmporteerd? yep
Alle jobs voor Jacob gedaan? yep
Moeten je friends op 100% staan?quote:
UgotHeinzzd wijzigde dit bericht 24-05-2008 12:46 (31%)
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
Reg. datum: 14 april 2005
Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel
Reg. datum: 11 februari 2004
Het zijn pure afzetters. En hotdog kost 5 dollar terwijl een buger in een nette zaak 1 dollar kostquote:OCTheEagle schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:51:
Ook wel een leuk detailtje. Een hot-dog/whopper/kipburger etc is in het ene gedeelte van de stad duurder dan de andere.
Nee. Voor alle Friend Abilities moet je bij sommigen wel 90%+ hebben gehad.quote:Moeten je friends op 100% staan?
Dat is in het echt toch ook zo?quote:^^0nMe schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:09:
Volgens mij zit er wel een bug in het rijgedrag van bepaalde 'inwoners' van Liberty City. Ik zag op een gegeven moment op de snelweg (brug) een aantal wagens achterelkaar met ingedeukte kofferbakken terwijl ik daar nog nooit was geweest (wasn't me). Even later wist ik waarom: Af en toe zijn er opeens wat gekken die op hoge snelheid zomaar van rijbaan wisselen waardoor er een kettingbotsing ontstaat. Wel leuk om te zien dat de stad echt leeft, maar levensgevaarlijk als je met een motor volgas precies tussen 2 rijbanen in rijdt
www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8
Ja, klopt heb ik ook gehad, maar was meer nieuwsgierig of je dit ook 100% moest houden.quote:Blaise schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:25:
[...]
Nee. Voor alle Friend Abilities moet je bij sommigen wel 90%+ hebben gehad.
Snap er geen ruk van
Wat ik nou al een paar keer heb meegemaakt is dat als je 2(+) sterren hebt staan agenten gewoon burgers uit hun auto rukken of er gewoon een jatten om je te achtervolgen ahaha. Ik dacht de eerste keer van wat moet die gozer nou, reed me klem en er stap een agent uit NARF!!
UgotHeinzzd wijzigde dit bericht 24-05-2008 16:05 (28%)
Komt door de nieuwe physics engine die ze gebruiken, erg netjesquote:M a r c o schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:50:
lol, ik jatte net in een missie een helicopter, en er bleef 2 man aan de reling/landingstel/whatever hangen terwijl ik de lucht in ging. Ik moest nogal toeren uit halen om ze los te schudden.
Hier wat filmpjes over die nieuwe physics engine:
http://www.youtube.com/watch?v=q0yvs6RJVVY
http://www.youtube.com/watch?v=vbLJHY-hXMA
Specs
Unain (lvl70 warrior)
Unoin (lvl70 mage)
Shail (lvl70 priest) op Earthen Ring
Reg. datum: 16 maart 2006
bij alle vorige delen was het ook wel zo dat het medeverkeer gewoon op sommige punten gaat hinderenquote:ulekai schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:31:
Ik vind de motoren ook lastiger te besturen dan in SA.
In de voorgaande GTA's durfde/kon ik nog wel vol gas door de straten scheuren. Nu gaat dat niet altijd zonder fantastische crashes.
Al heb ik soms het idee dat auto's zijn geprogrammeerd om precies van rijbaan veranderen, of afslaan als je er aan komt.
moet zeggen dat ik in de eerste week ook vrij vaak rustig moest rijden omdat ik de besturing uberhaubt (was voorheen altijd pc gamer
autos heb je na verloop van tijd wel onder de knie, maar als je dan veel wisselt .. paar minuten taxi, paar minuten busje, paar minuten sportwagen .. dan is het wel elke keer weer ff wennen aan de realisme van zon auto
anyway .. nu heb ik meer door hoe de andere weggebruikers reageren en hoe de autos reageren .. en rij ik ook vaker topspeed
Zo, laatste missie gehaald na 2x wat oefenen met die motor, en 1e keer na het oefenen was het al gelukt, totdat ik dood gingquote:Nakebod schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:50:
Ik hoor het wel, ik moet nog wat oefenen voordat ik de laatste missie haal
Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.