Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Nieuw Topic
kassen-handbal-aap
Reg. datum: 18 augustus 2002

quote:
fanste schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:28:

* Video Call Talk Time: 3.1 hours
Zou dit betekenen dat er ook een camera aan de voorkant van de X1 komt? Of is het puur het bekijken van iemand anders op jou X1?

De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl

HD Ready

quote:
Benmen schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:25:
[...]

Zou dit betekenen dat er ook een camera aan de voorkant van de X1 komt? Of is het puur het bekijken van iemand anders op jou X1?
Ik ga ervanuit dat er een camera'tje aan de 'binnenkant' van de X1 komt. Dat hebben de meeste telefoons tegenwoordig.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

quote:
Xof schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:26:
[...]

Ik ga ervanuit dat er een camera'tje aan de 'binnenkant' van de X1 komt. Dat hebben de meeste telefoons tegenwoordig.
Volgens mij zit die camera naast die speaker die je tegen je oor houdt... Je ziet daar 2 cirkeltjes, eentje is een camera en die ander een lichtmeter...

Reg. datum: 27 september 2007

Op de HTC Diamond zit een schitterende weerfunctie.Zit deze functie ook op de Sony ?

Reg. datum: 14 december 2004

quote:
A.M. Terlouw schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:08:
Op de HTC Diamond zit een schitterende weerfunctie.Zit deze functie ook op de Sony ?
Bedoel je een stukje software? Tot nu toe hebben we wat van die panels gezien, maar het is in dit stadium waarschijnlijk nog te vroeg om vast te stellen hoe de software er exact uit gaat zien.

LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

quote:
sergeklapwijk schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:51:
[...]

RAM upgrade = _/-\o_ Batterij = _/-\o_ 512 intern Flash :)
Wel iets aangekomen maar dat nemen we voor lief 8)
IK WIL EEN OFFICIELE RELEASEDATE
580 uur standby... ziek! Het verhaal wordt alleen maar mooier :D

V350!

nee is ook een antwoord!
Reg. datum: 29 april 2003

quote:
Standby Time:
o 580 hours on GSM
o 833 hours on UMTS
Dit vind ik toch wel een beetje bijzonder. Normaliter is de standby tijd op het gsm netwerk langer dan op het umts netwerk (ervaring met M600i). Nu zal de techniek wel snel verbeteren, maar dit vind ik toch wel een beetje bijzonder.

Die standby tijden moet je toch altijd met een flink pak zout nemen. Gemeten in volledig idle/standby modus, niets doend op een tafel als je niet gebeld wordt en optimaal in het bereik van een zendmast zouden ze er best bij mogen zetten. ;)

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

Update: Startpost aangepast met de specificaties uit de Whitepaper Revisie 3. Heb voor het gemak ook de ondersteunde bestandsformaten in het tabelletje gezet. Hadden jullie trouwens ook al dat mooie, nieuwe plaatje in de whitepaper zien staan:

http://robbiedebadeend.nl/forumimages/xperiax1.jpg

Even een paar dingen die me opvielen: inderdaad, die standbytijd bij gsm en umts is volgens mij ook verwisseld... Zal wel andersom moeten zijn. Tevens viel mij op dat voor sommige dingen expliciet werd vermeld dat er windows mobile voor moet worden gebruikt. We kunnen dus ook concluderen dat Sony-Ericsson weer zijn eigen audio-software erbij levert ;)
Reg. datum: 07 november 2006

Dat Sony-Ericsson zijn eigen audio-software toevoegd, heb ik geen probleem dankzijn Windows Mobile valt dat allemaal aan te passen dan dat vind ik mooi aan het windows mobile platform.
Het geluid zal ook wel subliem zijn, hmmm als deze binnenkort uitkomt kan ik niet meer wachten!

heeft deze trouwens ook zo'n beweegsensor?

571Pro wijzigde dit bericht 23-05-2008 20:16 (7%)

quote:
571Pro schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:07:
Dat Sony-Ericsson zijn eigen audio-software toevoegd, heb ik geen probleem dankzijn Windows Mobile valt dat allemaal aan te passen dan dat vind ik mooi aan het windows mobile platform.
Het geluid zal ook wel subliem zijn, hmmm als deze binnenkort uitkomt kan ik niet meer wachten!

Er is nog met geen woord over gerept. Eerlijk gezegd bij een apparaat als deze zou het me niets verbazen, maar in de whitepaper staat er nog niets over...

Trouwens, misschien staat hier een foto van de x2... Ze kregen hem gewoon in hun mailbox van een lezer....

hmmmm.....

RicX wijzigde dit bericht 23-05-2008 21:31 (15%)

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

In de whitepaper staat wel onder de specs van de camera (pagina 26):

Auto rotate: no

Toch een klein minpuntje wellicht...

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 21 mei 2008

quote:
SgtStrider schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:38:
[...]

580 uur standby... ziek! Het verhaal wordt alleen maar mooier :D
Dat betekent dat het wachten alleen maar langer duurt :(

Reg. datum: 31 juli 2000

Heeft zo'n toetsenbord nu echt een meerwaarde? Ik bedoel, mij lijkt het zowiezo te klein en ik denk dat ik met een stylus net zo snel een sms 'typ' dan met een toetsenbord. Wat is jullie ervaring hiermee????

Toetsenbord boven alles. Met 2 vingers typ je veel sneller dan met 1. Als je eenmaal gewend bent wil je niet meer zonder

...has a Kirika fetish
Reg. datum: 30 maart 2003

quote:
jvalks schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:15:
Heeft zo'n toetsenbord nu echt een meerwaarde? Ik bedoel, mij lijkt het zowiezo te klein en ik denk dat ik met een stylus net zo snel een sms 'typ' dan met een toetsenbord. Wat is jullie ervaring hiermee????
Het hangt denk ik vooral af van het toetsenbord zelf hoe handig het in gebruik is. Zelf heb ik alleen ervaring met de HTC Wizard (Orange SPV M3000, T-Mobile MDA Vario, etc.) en ik vind het heerlijk typen.

Ipsa Scientia Potestas Est
Touching is Good! | Younha \o/

quote:
jvalks schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:15:
Ik heb nu een LG Viewty, waar een querty-toetsenbord-indeling op het touchscreen staat, maar dit werkt nog altijd minder fijn dan een echt toetsenbord, omdat de kans op fouten veel hoger ligt. Met een stylus typen is altijd langzamer. Dit omdat je én met de stylus moet mikken, én naar het getypte moet kijken...
Maarja, dit is gewoon mijn ervaring. Ik wil nu graag een gewoon toetsenbord ipv 'on-touchscreen' :P

Trouwens, iemand al gezien dat je xperia x1 hier al kan kopen voor 399 dollar ?? Zal wel een hoax zijn :P

RicX wijzigde dit bericht 24-05-2008 14:35 (11%)

nee is ook een antwoord!

quote:
RicX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Trouwens, iemand al gezien dat je xperia x1 hier al kan kopen voor 399 dollar ?? Zal wel een hoax zijn :P
Correctie, volgens die site is het zelfs de X2 voor dat schamele bedrag. Het zou wat zijn zeg! 400 dollar/euro voor een X1 lijkt me echt fantastisch, maar zwaar onrealistisch!

quote:
ppaddo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:34:
Correctie, volgens die site is het zelfs de X2 voor dat schamele bedrag. Het zou wat zijn zeg! 400 dollar/euro voor een X1 lijkt me echt fantastisch, maar zwaar onrealistisch!
Ja, maar het blijft het plaatje van een X1 ;) :P
quote:
Wicked_Wy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:45:
Volgens mij zit die camera naast die speaker die je tegen je oor houdt... Je ziet daar 2 cirkeltjes, eentje is een camera en die ander een lichtmeter...
Klopt helemaal, kijk maar even in de startpost. Dit is een QCIF-camera met een max-resolutie van 176x144...

RicX wijzigde dit bericht 24-05-2008 17:43 (36%)

HD Ready

Site zit wel heel erg 'oplichterig' in elkaar :P

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

Ach, je kan wel dingen roepen en doen. Maar je weet pas echt of het oplichting is als je er iets besteld hebt :)

V350!

HD Ready

True, maar dit lijkt me toch wel een erg duidelijk gevalletje.

leuke offtopic-discussie hierboven :P

Ik was nog even door oude plaatjes van de CTIA Wireless 2008 beurs aan het bladeren, toen me dit plaatje opviel:

http://www.inxperia.com/components/com_mojo/wp-content/uploads/2008/04/008.jpg

Leuke interface !! Lekker overzichtelijk alles bij elkaar. Zou dit in het uiteindelijke model ook nog erin zitten?

RicX wijzigde dit bericht 25-05-2008 01:16 (0%)
Reden: typo

quote:
571Pro schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:07:
hier en hier staat dat hij wel een motion sensor en trackid heeft. Lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen, maar ik kan me ook bijna niet voorstellen dat gsmarena.com gaat liegen....

RicX wijzigde dit bericht 25-05-2008 06:42 (9%)

quote:
RicX schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:12:
leuke offtopic-discussie hierboven :P

Ik was nog even door oude plaatjes van de CTIA Wireless 2008 beurs aan het bladeren, toen me dit plaatje opviel:

[afbeelding]

Leuke interface !! Lekker overzichtelijk alles bij elkaar. Zou dit in het uiteindelijke model ook nog erin zitten?
Dat lijkt me gewoon de Landscape-versie van deze:
http://robbiedebadeend.nl/forumimages/xperiax1.jpg Gepost door RicX

Dan denk ik ook dat'ie dus in de uiteindelijk versie gaat komen... Maar ik wil weten wanneer dat dan is!! :(

nee is ook een antwoord!

Toestel staat inmiddels in het lijstje van verwachte toestellen bij de BelCompany. Helaas zonder datum. (daarentegen, staat er gelukkig ook geen week 44 bij!)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: